maar wat zou je daar dan doen?quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Op korte termijn is alles stervens duur
Lekker uit eten. Drankjes doen aan de bar. Beetje zwemmen als het kon. Uitgebreid ontbijten en dan weer naar huis. Maar ja slaat eigenlijk nergens op natuurlijk.quote:
oh jawel. Je weet toch wat je zou doen. Hoezo zou het dan nergens op slaan?quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker uit eten. Drankjes doen aan de bar. Beetje zwemmen als het kon. Uitgebreid ontbijten en dan weer naar huis. Maar ja slaat eigenlijk nergens op natuurlijk.
Je kan toch ook zwembadje pakken, daarna lekker gaan uiteten, ergens drankjes gaan doen en zorgen dat je een makkelijk en ruim ontbijt hebt thuis?quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja hij slaapt thuis geloof ik goed :p
ja kan ook maar moet je alles apart bij elkaar gaan zoeken. in zon hotel is alles bij elkaarquote:Op dinsdag 8 september 2020 18:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kan toch ook zwembadje pakken, daarna lekker gaan uiteten, ergens drankjes gaan doen en zorgen dat je een makkelijk en ruim ontbijt hebt thuis?
Ontbijten vind ik toch vaak wel een prettig iets aan vakantie, thuis neem ik daar nooit de tijd voor (ook al heb ik het wel). Dat is gewoon altijd aan het aanrecht staan, halve bak kwark naar binnen lepelen en een banaan opvreten en klaar. Op vakantie gewoon lekker op het gemakje een buffetje, rustig zitten en ontbijten, nog even een extra bakkie koffie halen en daar gerust een halfuur+ zittenquote:Op dinsdag 8 september 2020 18:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kan toch ook zwembadje pakken, daarna lekker gaan uiteten, ergens drankjes gaan doen en zorgen dat je een makkelijk en ruim ontbijt hebt thuis?
Een Turk die ratten vangt om op te eten?quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:31 schreef bitterbal het volgende:
omg mijn droomman
https://9gag.com/gag/agA43oq
quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een Turk die ratten vangt om op te eten?
Kun je thuis ook, even het saaie veilige gewoonteknopje omzetten.quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ontbijten vind ik toch vaak wel een prettig iets aan vakantie, thuis neem ik daar nooit de tijd voor (ook al heb ik het wel). Dat is gewoon altijd aan het aanrecht staan, halve bak kwark naar binnen lepelen en een banaan opvreten en klaar. Op vakantie gewoon lekker op het gemakje een buffetje, rustig zitten en ontbijten, nog even een extra bakkie koffie halen en daar gerust een halfuur+ zitten
Ik vind het leuker om het allemaal apart te doenquote:Op dinsdag 8 september 2020 18:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kan ook maar moet je alles apart bij elkaar gaan zoeken. in zon hotel is alles bij elkaar
Ja dat zeg ik toch dat dat kan, maar dat doe ik nooitquote:Op dinsdag 8 september 2020 18:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je thuis ook, even het saaie veilige gewoonteknopje omzetten.
Vind ik ook altijd een stuk leuker. Zou ook niet gebonden willen zijn aan restaurant van een hotel.quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind het leuker om het allemaal apart te doen
Precies, vooral in nieuwe steden is dat stukken leukerquote:Op dinsdag 8 september 2020 18:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vind ik ook altijd een stuk leuker. Zou ook niet gebonden willen zijn aan restaurant van een hotel.
Nee Bricklink is meer een soort ebay/marktplaats (alleen dan zonder al die wazige oplichters) waar mensen hun eigen 'winkeltje' kunnen neerzetten.quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:01 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
is dat niet hetzelfde als brickshop?
Ah top. Heb hem even opgeslagenquote:Op dinsdag 8 september 2020 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee Bricklink is meer een soort ebay/marktplaats (alleen dan zonder al die wazige oplichters) waar mensen hun eigen 'winkeltje' kunnen neerzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |