maar wat zou je daar dan doen?quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Op korte termijn is alles stervens duur
Lekker uit eten. Drankjes doen aan de bar. Beetje zwemmen als het kon. Uitgebreid ontbijten en dan weer naar huis. Maar ja slaat eigenlijk nergens op natuurlijk.quote:
oh jawel. Je weet toch wat je zou doen. Hoezo zou het dan nergens op slaan?quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker uit eten. Drankjes doen aan de bar. Beetje zwemmen als het kon. Uitgebreid ontbijten en dan weer naar huis. Maar ja slaat eigenlijk nergens op natuurlijk.
Je kan toch ook zwembadje pakken, daarna lekker gaan uiteten, ergens drankjes gaan doen en zorgen dat je een makkelijk en ruim ontbijt hebt thuis?quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja hij slaapt thuis geloof ik goed :p
ja kan ook maar moet je alles apart bij elkaar gaan zoeken. in zon hotel is alles bij elkaarquote:Op dinsdag 8 september 2020 18:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kan toch ook zwembadje pakken, daarna lekker gaan uiteten, ergens drankjes gaan doen en zorgen dat je een makkelijk en ruim ontbijt hebt thuis?
Ontbijten vind ik toch vaak wel een prettig iets aan vakantie, thuis neem ik daar nooit de tijd voor (ook al heb ik het wel). Dat is gewoon altijd aan het aanrecht staan, halve bak kwark naar binnen lepelen en een banaan opvreten en klaar. Op vakantie gewoon lekker op het gemakje een buffetje, rustig zitten en ontbijten, nog even een extra bakkie koffie halen en daar gerust een halfuur+ zittenquote:Op dinsdag 8 september 2020 18:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kan toch ook zwembadje pakken, daarna lekker gaan uiteten, ergens drankjes gaan doen en zorgen dat je een makkelijk en ruim ontbijt hebt thuis?
Een Turk die ratten vangt om op te eten?quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:31 schreef bitterbal het volgende:
omg mijn droomman
https://9gag.com/gag/agA43oq
quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een Turk die ratten vangt om op te eten?
Kun je thuis ook, even het saaie veilige gewoonteknopje omzetten.quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ontbijten vind ik toch vaak wel een prettig iets aan vakantie, thuis neem ik daar nooit de tijd voor (ook al heb ik het wel). Dat is gewoon altijd aan het aanrecht staan, halve bak kwark naar binnen lepelen en een banaan opvreten en klaar. Op vakantie gewoon lekker op het gemakje een buffetje, rustig zitten en ontbijten, nog even een extra bakkie koffie halen en daar gerust een halfuur+ zitten
Ik vind het leuker om het allemaal apart te doenquote:Op dinsdag 8 september 2020 18:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kan ook maar moet je alles apart bij elkaar gaan zoeken. in zon hotel is alles bij elkaar
Ja dat zeg ik toch dat dat kan, maar dat doe ik nooitquote:Op dinsdag 8 september 2020 18:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je thuis ook, even het saaie veilige gewoonteknopje omzetten.
Vind ik ook altijd een stuk leuker. Zou ook niet gebonden willen zijn aan restaurant van een hotel.quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind het leuker om het allemaal apart te doen
Precies, vooral in nieuwe steden is dat stukken leukerquote:Op dinsdag 8 september 2020 18:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vind ik ook altijd een stuk leuker. Zou ook niet gebonden willen zijn aan restaurant van een hotel.
Nee Bricklink is meer een soort ebay/marktplaats (alleen dan zonder al die wazige oplichters) waar mensen hun eigen 'winkeltje' kunnen neerzetten.quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:01 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
is dat niet hetzelfde als brickshop?
Ah top. Heb hem even opgeslagenquote:Op dinsdag 8 september 2020 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee Bricklink is meer een soort ebay/marktplaats (alleen dan zonder al die wazige oplichters) waar mensen hun eigen 'winkeltje' kunnen neerzetten.
Nog steeds problemen?quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:25 schreef bitterbal het volgende:
Godverdomme wat is dat bluetooth toch irritant
machine al schoon gemaakt :pquote:Op dinsdag 8 september 2020 19:53 schreef Budapestenaar het volgende:
O, barman in paniek![]()
Blijkbaar is bier de gewenste bestelling
Soms.quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:25 schreef bitterbal het volgende:
Godverdomme wat is dat bluetooth toch irritant
Drink jij nog koffie zo laat?quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze is het bij de andere bar gaan halen. Waar ze ‘s middags de taart serveren.
Altijd rond deze tijdquote:Op dinsdag 8 september 2020 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Drink jij nog koffie zo laat?Of decaf?
Zo laat? Ik neem om 23:00 ook nog wel eens een bakkiequote:Op dinsdag 8 september 2020 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Drink jij nog koffie zo laat?Of decaf?
Ok dan zijn jullie er blijkbaar wel heel erg aan gewendquote:Op dinsdag 8 september 2020 20:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zo laat? Ik neem om 23:00 ook nog wel eens een bakkie
Ik veins dat al 6 maandenquote:Op dinsdag 8 september 2020 20:22 schreef Zilverberk het volgende:
Ik zit in een zoomvergadering, maar ik moet plassen. Is het geoorloofd om cameraproblemen te veinzen?
En wat als ze je iets vragen?quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:22 schreef Zilverberk het volgende:
Ik zit in een zoomvergadering, maar ik moet plassen. Is het geoorloofd om cameraproblemen te veinzen?
Het zijn digibeten, ik denk niet dat ze dat lezen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:24 schreef kwiwi het volgende:
Maar even serieus, gewoon ff op de zoom chat zeggen dat je over 2 min terug bent.
Dat wordt in je broek plassenquote:Op dinsdag 8 september 2020 20:26 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Het zijn digibeten, ik denk niet dat ze dat lezen.
Dan gewoon zeggen dat je even gaat pissen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:26 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Het zijn digibeten, ik denk niet dat ze dat lezen.
Nog ongeveer net zo warm als vanmiddag.quote:
Is toch nog geen weer voor een winterjas dit johquote:Op dinsdag 8 september 2020 20:44 schreef CherryLips het volgende:
Kut winterjas hangt bij m'n ouders op zolder.
plus sjaal en mutsquote:Op dinsdag 8 september 2020 20:44 schreef CherryLips het volgende:
ja lekkerquote:Op dinsdag 8 september 2020 20:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
psssssssssssssssssssssssssssst
De mijne ligt op de vuilstort.quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:44 schreef CherryLips het volgende:
ik heb er 3 hier. 2 voor winters die jij en ik ooit nogeens meemaakten in dit land. Eentje voor als de zon uit gaatquote:Op dinsdag 8 september 2020 20:47 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
De mijne ligt op de vuilstort.
Hangen de nieuwe al in de winkels?
Dat treft, een pompoen hoort oranjequote:Op dinsdag 8 september 2020 20:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil een oranje winterjas. Die had ik maar ben nogal aangekomen de afgelopen jaren dus hij zit nu als een wetsuit. Maar ik zie vooral van die gewatteerde jassen en dan ben ik zo'n pompoen.
Waarom gaan wij winters meemaken en de rest niet?quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb er 3 hier. 2 voor winters die jij en ik ooit nogeens meemaakten in dit land. Eentje voor als de zon uit gaat
gewoon een hazmat suit kopen met verwarming...quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil een oranje winterjas. Die had ik maar ben nogal aangekomen de afgelopen jaren dus hij zit nu als een wetsuit. Maar ik zie vooral van die gewatteerde jassen en dan ben ik zo'n pompoen.
je hebt één letter gemist denk ik. Een "t"quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:50 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Waarom gaan wij winters meemaken en de rest niet?
je vind het raar dat er betaald moet worden?quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:50 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon een hazmat suit kopen met verwarming...
https://www.nu.nl/opmerke(...)drie-papegaaien.html
wat voor achterlijk land zijn we toch
* FranticDJ heeft ook een zwak koffie gestelquote:Op dinsdag 8 september 2020 20:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok dan zijn jullie er blijkbaar wel heel erg aan gewend
quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je hebt één letter gemist denk ik. Een "t"
Wat is een zeiljas?quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:51 schreef Samzz het volgende:
Ik heb drie winterjassen en 1 tussenjas. En een zeiljas. Meer dan genoeg voor wat t Nederlandse weer naar ons kan gooien.
Een jas gemaakt om in te zeilen. 100% (zee)water en winddicht. Prettig jasje.quote:
Ja.quote:
Ik heb een Mustoquote:Op dinsdag 8 september 2020 20:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Helly Hansen ANWB jas waar ie ooit voor bedoeld was
Wind en water tegen houden op een bootje
euh, ja? 50m afstand is behoorlijk.quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je vind het raar dat er betaald moet worden?
Nee. Het geluid en de verschijning van een luchtballon is echt heel anders dan die van een auto.quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:54 schreef mschol het volgende:
[..]
euh, ja? 50m afstand is behoorlijk.
al helemaal in combinatie met het doodschrikken (natuurlijk doodsoorzaak dus)
die hadden bij wijze van van een toeterende auto dood neer kunnen vallen
gestoord..
Dan moet er ook wel heel groot Gaastra opstaan. En een bijpassende polo.quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:56 schreef FranticDJ het volgende:
Al is Gaastra wel meer het anwb merk
HH is nog steeds een heel goed merkquote:Op dinsdag 8 september 2020 20:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb er geen![]()
. Ben niet thuis in al die merken hahaha ken alleen HH
En partner in zelfde outfitquote:Op dinsdag 8 september 2020 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet er ook wel heel groot Gaastra opstaan. En een bijpassende polo.
Geen flauw idee, heb een Duffel bag van HH. Maar dat is ook alles.quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
HH is nog steeds een heel goed merk. Gaastra dan weer niet heb ik begrepen
.
Dacht ergens gelezen te hebben dat er dichterbij was gevlogen en ze sowieso al daar niet mochten vliegen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:54 schreef mschol het volgende:
[..]
euh, ja? 50m afstand is behoorlijk.
al helemaal in combinatie met het doodschrikken (natuurlijk doodsoorzaak dus)
die hadden bij wijze van van een toeterende auto dood neer kunnen vallen
gestoord..
mort je voor stelllen dat je langs rijdt en moet toeteren, vogel dood en je bent 65k armer![]()
Hipster.quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Geen flauw idee, heb een Duffel bag van HH. Maar dat is ook alles.
Edelpapegaaien zijn idd heel duur. Hoe zeldzamer, hoe duurder. Enorm intelligente vogels.quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dacht ergens gelezen te hebben dat er dichterbij was gevlogen en ze sowieso al daar niet mochten vliegen.
Maar goed er is schade toegebracht aan blijkbaar zeer prijzige vogels
kun je over huilen, maar over een tijdje mag je blij zijn als je dat bereikt.quote:
Zou er wel een willen voor de heuvels hierquote:Op dinsdag 8 september 2020 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kun je over huilen, maar over een tijdje mag je blij zijn als je dat bereikt.
De meeste figuren op zo'n ding zijn nog altijd gewoon liever lui dan moe.quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kun je over huilen, maar over een tijdje mag je blij zijn als je dat bereikt.
Welk ding?quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:23 schreef Modus het volgende:
[..]
De meeste figuren op zo'n ding zijn nog altijd gewoon liever lui dan moe.
Gewoon Paardenveld opfietsen toch.quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou er wel een willen voor de heuvels hier.
Serieus?quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:38 schreef CherryLips het volgende:
Voedsel in huis. Eens zien wat ik onderweg ben verloren op de fiets.
Ik heb sowieso twee komkommers en een zakje sla van de weg kunnen halen. Die hoorde ik vallen. Verder mis ik nog niks gelukkig.quote:
Heb je geen goede fietstassen?quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:38 schreef CherryLips het volgende:
Voedsel in huis. Eens zien wat ik onderweg ben verloren op de fiets.
Jawel. Maar ik prop er te veel in.quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:42 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Heb je geen goede fietstassen?
Dat is wel vervelend ja. Misschien volgende keer een rugzak meenemen als extra plek.quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb sowieso twee komkommers en een zakje sla van de weg kunnen halen. Die hoorde ik vallen. Verder mis ik nog niks gelukkig.
Dat is onhandig zeg.quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb sowieso twee komkommers en een zakje sla van de weg kunnen halen. Die hoorde ik vallen. Verder mis ik nog niks gelukkig.
viesdikquote:Op dinsdag 8 september 2020 21:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik prop er te veel in.
Ik had een schoudertas voor de kleine dingenquote:Op dinsdag 8 september 2020 21:43 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend ja. Misschien volgende keer een rugzak meenemen als extra plek.
Extra tas aan je stuur met lichte zaken?quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik prop er te veel in.
quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het ging over m'n fietstas, niet over m'n mond.
Grotere schoudertas meenemen dan.quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een schoudertas voor de kleine dingen
Drukke Action? De "mijne" was best rustig vandaag.quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:46 schreef Samzz het volgende:
Morgen naar de Action. Ik heb nu al medelijden met mezelf.
Is niet de bedoelingquote:
Niet per se. Maar ik kom altijd met meer thuis dan ik voor ging.quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Drukke Action? De "mijne" was best rustig vandaag.
Ja lekker rustig.quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:46 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Grotere schoudertas meenemen dan.Is best zonde van je geld wanneer het ongemerkt op straat tyft.
Waarom ga je altijd in de avond boodschappen? Minder volk?
Oh, dat scheelt al. En het probleem herken ik totaal niet, ik ging vandaag voor breipennen en dat was ook het enige waar ik mee thuis kwam.quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet per se. Maar ik kom altijd met meer thuis dan ik voor ging.
Herkenbaar, ik heb hetzelfde maar dan met dat waardeloze gereedschap.quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is niet de bedoeling. Maar waarschijnlijk wel ja.
Ik ga voor een dun dekbed en overtrek voor op de boot. Maar ik kom vast en zeker thuis met een toiletrolhouder, bamboe mandjes en een jaarvoorraad aan Dubro.quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dat scheelt al. En het probleem herken ik totaal niet, ik ging vandaag voor breipennen en dat was ook het enige waar ik mee thuis kwam.
Wel al kerstmeuk in de schappen.
Jezus waarom zeg je ditquote:Op dinsdag 8 september 2020 21:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik mag niet meer naar de action want dan neem ik KitKat met pindakaas mee.
Ik dacht dat ze pas bij Sint waren.quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dat scheelt al. En het probleem herken ik totaal niet, ik ging vandaag voor breipennen en dat was ook het enige waar ik mee thuis kwam.
Wel al kerstmeuk in de schappen.
Nee ik vind dit juist heerlijk. Donker, vochtige straat, lichtjes, gele en oranje blaadjes, de kerk verlicht, kerkklokken, lampjes op de terrassen, beetje warm nog.quote:
Die met pindakaas klinkt lekkerder.quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook salted caramel. Graag gedaan.
nou ja ik heb op zich nog niet eens zo veel tegen op ebike-rijders hoor. Het is meer dat "het hebben van een partner" als een soort kroketje uit de muur voor vanzelfsprekend aangenomen wordt. Maar goed, ik heb ook geen zin om daar zielig over te doen of zo hoorquote:Op dinsdag 8 september 2020 21:23 schreef Modus het volgende:
[..]
De meeste figuren op zo'n ding zijn nog altijd gewoon liever lui dan moe.
Ik wel als het pensionados zijnquote:Op dinsdag 8 september 2020 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ja ik heb op zich nog niet eens zo veel tegen op ebike-rijders hoor. Het is meer dat "het hebben van een partner" als een soort kroketje uit de muur voor vanzelfsprekend aangenomen wordt. Maar goed, ik heb ook geen zin om daar zielig over te doen of zo hoor
Goeie beschrijving.quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:53 schreef CherryLips het volgende:
N
[..]
Nee ik vind dit juist heerlijk. Donker, vochtige straat, lichtjes, gele en oranje blaadjes, de kerk verlicht, kerkklokken, lampjes op de terrassen, beetje warm nog.
Indian summer en de lente, daar kan ik echt van genieten. Een mooie herfst is echt superfijn.quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:58 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Goeie beschrijving.
Eigenlijk is dit perfect tijdens herst en winterdagen.
Herfst kent mooie kleuren idd.quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Indian summer en de lente, daar kan ik echt van genieten. Een mooie herfst is echt superfijn.
Ik kan het wel, maar kies ervoor het niet te doen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:02 schreef Amarantha het volgende:
Action is echt zo'n winkel waar ik mij nooit netjes aan mijn boodschappenlijstje kan houden.Daarom kom ik er ook nog maar zelden want koop altijd te snel zooi.
true ja. Mijn pa is een paar maanden geleden nog gewoon omver gekukeld omdat ie er niet aan dacht om zijn voeten aan de grond te zetten in een bocht. Maar ja om zo iemand dan maar zijn mobiliteit af te nemen, dat is praktisch gelijk aan moordquote:Op dinsdag 8 september 2020 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel als het pensionados zijn. Gevaren op de weg.
Moet alleen binnenkort wel heen want heb leuke waxinelichthouders gezien en een leuk decoratiebakje en naja daar ga je al.quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan het wel, maar kies ervoor het niet te doen.
(Who am I kidding.)
Ja goed, mobiliteit kan ook op een gewone fiets, tochquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
true ja. Mijn pa is een paar maanden geleden nog gewoon omver gekukeld omdat ie er niet aan dacht om zijn voeten aan de grond te zetten in een bocht. Maar ja om zo iemand dan maar zijn mobiliteit af te nemen, dat is praktisch gelijk aan moordAls je dat doet is die mensen hun leven gewoon over.
Ja, die moet ik dus ook hebbenquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet alleen binnenkort wel heen want heb leuke waxinelichthouders gezien en een leuk decoratiebakje en naja daar ga je al.
Mijn huis gelukkig niet, mag wel beetje meer decozooi bij.quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:08 schreef CherryLips het volgende:
M'n huis staat al vol met zooi, dus zulke dingen zal ik niet snel meer kopen.
Oh damnquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zestig planten ofzo. Moet nog steeds grotere potten kopen maar die krengen zijn zo duur.
Dit soort zooi koop ik dus niet meer want dat geef ik uiteindelijk allemaal weer weg.quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:10 schreef Samzz het volgende:
De Action heeft toffe bamboe mandjes. En die wil ik dus. Heb ik ze nodig? Nee. Maar ik wil ze wel.
Materialisme, ftw.
De Action had laatst toffe potten. En anders de kringloop?quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zestig planten ofzo. Moet nog steeds grotere potten kopen maar die krengen zijn zo duur.
Ik niet. Ik gebruik graag bakjes waarin ik alle zooi dat bij elkaar hoort bij elkaar kan opbergen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit soort zooi koop ik dus niet meer want dat geef ik uiteindelijk allemaal weer weg.
Snap ikquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Ik gebruik graag bakjes waarin ik alle zooi dat bij elkaar hoort bij elkaar kan opbergen.
Die van de kringloop zijn nog te kleinquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
De Action had laatst toffe potten. En anders de kringloop?
Ehm ja.quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:11 schreef Amarantha het volgende:
Als ik 60 planten in mijn huis neerzet kun je hier niet meer lopen denk ik.
Tegenwoordig heb ik een grotere hekel aan e-bikes dan aan wielrennersquote:Op dinsdag 8 september 2020 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb wel dingen tegen e-bikerijders.Geriatrische lui die niet snel genoeg kunnen reageren voor de snelheid die ze rijden enzo.
Al zijn een hoop dan wel weer vermakelijk náást de fiets. Want ze kunnen het niet hebben als je zegt dat het niet écht fietsen meer te noemen valt.
Sommige planten zijn zo groot geworden dat ze een tikje in de weg staanquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh daar kun je ook niet meer lopen?
Oh dat doe ik dan weer niet. Ik koop dan wel mandjes die ik leuk vind en die ik ook gewoon jaren gebruikquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Snap ikIk heb daar plastic opbergmandjes voor haha. Maar vroeger kocht ik sneller steeds weer nieuwe.
quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sommige planten zijn zo groot geworden dat ze een tikje in de weg staan
Ik ben blij dat hij vorige week zijn Volvo S80 ingeleverd heeftquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja goed, mobiliteit kan ook op een gewone fiets, toch? Die snelheid, of beter gebrek aan snelheid, is een stuk beter te behappen voor ze.
Oh dan moet je het gewoon doen!quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh dat doe ik dan weer niet. Ik koop dan wel mandjes die ik leuk vind en die ik ook gewoon jaren gebruik.
En nu wil ik ze voor op de boot, handig opbergen, alles bij elkaar. Makkelijk opstapelen ook.
Maar voor mensen die een beetje slecht ter been zijn, zijn het wel een goede uitvinding. Anders zou m'n moeder helemaal niet meer fietsen en de ouders van een vriendin van me hebben geen auto dus zijn afhankelijk van de fiets. Met de e-bike kunnen ze nog een stukje de hort op.quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb ik een grotere hekel aan e-bikes dan aan wielrenners
Terracotta potten zijn op zich wel te doen, eventueel?quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van de kringloop zijn nog te kleinanders inderdaad eens bij de kringloop kijken. Heb er nu eentje in een terraspot staan.
Oeh, mooie wagen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben blij dat hij vorige week zijn Volvo S80 ingeleverd heeft
Ja maar die zuigen veel vocht op, dus ik weet niet of ze daar zo vrolijk van worden.quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Terracotta potten zijn op zich wel te doen, eventueel?
Fietsen met ondersteuning, prima. Alleen gaan ze vaak gewoon echt te snel voor hun reactievermogen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar voor mensen die een beetje slecht ter been zijn, zijn het wel een goede uitvinding. Anders zou m'n moeder helemaal niet meer fietsen en de ouders van een vriendin van me hebben geen auto dus zijn afhankelijk van de fiets. Met de e-bike kunnen ze nog een stukje de hort op.
Wat voor boot heb je samzz ?quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh dat doe ik dan weer niet. Ik koop dan wel mandjes die ik leuk vind en die ik ook gewoon jaren gebruik.
En nu wil ik ze voor op de boot, handig opbergen, alles bij elkaar. Makkelijk opstapelen ook.
quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dan moet je het gewoon doen!
Bij de Hornbach hebben ze best leuke die vrij goedkoop zijnquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van de kringloop zijn nog te kleinanders inderdaad eens bij de kringloop kijken. Heb er nu eentje in een terraspot staan.
ja zeker, maar inparkeren bij mij was best een uitdaging. Ik wil trouwens nou wel even weten hoe dat gegaan is hoor. Want ze hebben dus een Suzuki Splash čn die S80 (full options) ingeruild, en moesten nog 6k bijbetalen voor en nieuwe Suzuki Ignis.quote:
Schotel eronder? Ik weet t ook niet, maar ze zijn wel betaalbaarquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar die zuigen veel vocht op, dus ik weet niet of ze daar zo vrolijk van worden.
Hahaquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..].
Ik moet ook een fatsoenlijke theedoos. Ik gebruik nu een afgewassen kwarkbak
.
Ja dat is een goed iets aan die dingen. Maar vaak zetten ze die fiets op standje maximaal vermogen en trappen ze 3 keer per minuut terwijl ze plankgas voorbij komen. Of nog erger als ze in een paar of groepje fietsen, ze willen allemaal hun snelheid niet aanpassen dus blijven ze altijd naast elkaar fietsen dat je de berm in moet duiken als je aan het lopen bentquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar voor mensen die een beetje slecht ter been zijn, zijn het wel een goede uitvinding. Anders zou m'n moeder helemaal niet meer fietsen en de ouders van een vriendin van me hebben geen auto dus zijn afhankelijk van de fiets. Met de e-bike kunnen ze nog een stukje de hort op.
O daar zit wel wat tussen. Hornbach zit hier nergens dus die winkel zit niet in m'n systeem.quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de Hornbach hebben ze best leuke die vrij goedkoop zijnHad een tijdje terug deze gekocht voor mijn ficus: https://www.hornbach.nl/s(...)4645670/artikel.html
dan trap je er gewoon een paar vanafquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is een goed iets aan die dingen. Maar vaak zetten ze die fiets op standje maximaal vermogen en trappen ze 3 keer per minuut terwijl ze plankgas voorbij komen. Of nog erger als ze in een paar of groepje fietsen, ze willen allemaal hun snelheid niet aanpassen dus blijven ze altijd naast elkaar fietsen dat je de berm in moet duiken als je aan het lopen bent
Ik weet niet hoe oud de ingeruilde auto's zijn, maar het klinkt een beetje alsof ze teveel bijbetaald hebben.quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja zeker, maar inparkeren bij mij was best een uitdaging. Ik wil trouwens nou wel even weten hoe dat gegaan is hoor. Want ze hebben dus een Suzuki Splash čn die S80 (full options) ingeruild, en moesten nog 6k bijbetalen voor en nieuwe Suzuki Ignis.
Grappig genoeg wordt dat ook weer niet gewaardeerd.quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dan trap je er gewoon een paar vanaf
Nee bijzonder he?quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Grappig genoeg wordt dat ook weer niet gewaardeerd.
Mooiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Het werkt wel, maar ik moet wel altijd graven en mijn ocd-brein kan niet tegen het ongesorteerdequote:Op dinsdag 8 september 2020 22:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hahaach als het voor nu werkt. Ik moet echt zoveel kopen bij de Action
moet ook nog een nieuwe ovenschaal hebben enz.
ja bij jou op het kamp ontstaan heel bijzondere stambomen.quote:
Dacht dat er wel eentje bij Den Haag of Delft in de buurt zat, maar online kun je ook prima bestellen, vaak nog goedkoper dan er eerst helemaal heen rijden.quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O daar zit wel wat tussen. Hornbach zit hier nergens dus die winkel zit niet in m'n systeem.
Ik ben niet fysiek agressief, misschien dat ik wel een enkele keer wat onzedelijk taalgebruik jegens zulke sujetten heb gebruikt.quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dan trap je er gewoon een paar vanaf
ja lijkt mij ook, maar goed zo veel verstand heb ik er ook niet van. En volgens mij hebben ze knaken zat dus ik ga me er niet druk over maken ook. Komt alleen maar NOG meer gezeik van.quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud de ingeruilde auto's zijn, maar het klinkt een beetje alsof ze teveel bijbetaald hebben.
quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:23 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Mooi![]()
Alleen houd ik niet van zeilen
Met deze kun je ook varenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik vind zeilen heerlijk. Enorm blij met die boot.
Een motor is dan weer wel wat anders dan een boot.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ja nou, ze zijn er ook zelf mee akkoord gegaanquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja lijkt mij ook, maar goed zo veel verstand heb ik er ook niet van. En volgens mij hebben ze knaken zat dus ik ga me er niet druk over maken ook. Komt alleen maar NOG meer gezeik van.
quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:23 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Mooi![]()
Alleen houd ik niet van zeilen
Bonneville is wel een bijzondere plek, zeker als er water staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met deze kun je ook varen. Ik vind zeilen heerlijk. Enorm blij met die boot.
Een motor is dan weer wel wat anders dan een boot.
Ze zijn ook vrij zuinig geworden met inruil de afgelopen jaren hoor, toen ik mijn wijlen DS3 kocht kreeg ik voor mijn oude Colt ook net 2500 terug geloof ik en die stond de week daarna voor 6000 in de showroomquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja lijkt mij ook, maar goed zo veel verstand heb ik er ook niet van. En volgens mij hebben ze knaken zat dus ik ga me er niet druk over maken ook. Komt alleen maar NOG meer gezeik van.
daarommmquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja nou, ze zijn er ook zelf mee akkoord gegaan.
Daar zijn er zelfs verschillende vanquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bonneville is wel een bijzondere plek, zeker als er water staat
ja tijden zijn veranderd blijkbaarquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zijn ook vrij zuinig geworden met inruil de afgelopen jaren hoor, toen ik mijn wijlen DS3 kocht kreeg ik voor mijn oude Colt ook net 2500 terug geloof ik en die stond de week daarna voor 6000 in de showroom. Mijn huidige DS3 had ik geen inruil en kreeg ik nog geen cent korting terwijl je vroeger bij geen inruil vaak nog meer korting kreeg dan met inruil.
Owquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:27 schreef friemelaar het volgende:
[..]sorry motorkruiser is ook een type boot
![]()
Motorjacht dus eigenlijk maar dat klink zo aanmatigend vind ik
Ik doelde op de zoutvlakte en niet op het dorp ergens in Frankrijkquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:29 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Daar zijn er zelfs verschillende van![]()
Geen idee waar het schip gebouwd is eigenlijk
quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik doelde op de zoutvlakte en niet op het dorp ergens in Frankrijk
sorry? Vonken van de electriciteitskabels?quote:Verder zitten ruim 170.000 huishoudens zonder stroom. De BBC meldt dat de elektriciteit opzettelijk is uitgeschakeld, zodat de vonken van de elektriciteitskabels geen nieuwe branden veroorzaken.
Erg matige kabels?quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
sorry? Vonken van de electriciteitskabels?
Goed voor de lijn, spontaan geen trek meer.quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:32 schreef CherryLips het volgende:
Lekker, die reclame voor afvoerontstopper. Staat zo'n grietje daar met een prop nat haar.
Worden in Nederland ook nog maar amper leuke auto's geīmporteerd, het zijn of SUV's voor de oudjes, VAG'jes voor de leaserijders en kleine gebakjes voor de pittige huisvrouw. Ook al dat 'private-lease' gezeik helpt ook niet echt mee aan een gevarieerd aanbodquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja tijden zijn veranderd blijkbaar
quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zelf importeren?quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Worden in Nederland ook nog maar amper leuke auto's geīmporteerd, het zijn of SUV's voor de oudjes, VAG'jes voor de leaserijders en kleine gebakjes voor de pittige huisvrouw. Ook al dat 'private-lease' gezeik helpt ook niet echt mee aan een gevarieerd aanbod
Het wordt gerapporteerd door de BBC dus zal wel in het VK zijn, daar lopen ze op bepaalde technische vlakken nog een paar decennia/eeuwen achter.quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is de zoutvlaktequote:Op dinsdag 8 september 2020 22:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ken 'm vooral van de landspeed records, geloof ik.
https://en.wikipedia.org/wiki/Bonneville_Speedway
Zou kunnen, maar voorlopig hoef ik nog lang geen nieuwe, heb deze nog geen 2 jaarquote:
SUV is zooo 2006quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Worden in Nederland ook nog maar amper leuke auto's geīmporteerd, het zijn of SUV's voor de oudjes, VAG'jes voor de leaserijders en kleine gebakjes voor de pittige huisvrouw. Ook al dat 'private-lease' gezeik helpt ook niet echt mee aan een gevarieerd aanbod
Uhuh, snapte ik.quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is de zoutvlakte. De enige keer dat ik er was had het net geregend en kon je er dus niet op
Ja SUV, Crossover, weet ik veel hoe je die dingen moet noemenquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
SUV is zooo 2006
"Crossover" is het nieuwe orgasme van identiteitscrisis. Vier wielen en een dak en verder van alles een beetje dus van alles niks. Het is tegenwoordig doodnormaal om 10k tot 15 te moeten bijbetalen voor vierwielaandrijving op iets wat als een terreinwagen geboren is. ALS het al leverbaar is.
quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:34 schreef bitterbal het volgende:
nieuwe strategie jongens
https://www.hln.be/wetens(...)oronavirus~a681efc9/
Zijn dat van die stadse SUV's? Zoals de Jimny en zo?quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja SUV, Crossover, weet ik veel hoe je die dingen moet noemen
Dat wel, aan de andere kan had je ook wel een fascinerend uitzichtquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uhuh, snapte ik.
Flauwe timing wel.
Wowquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wel, aan de andere kan had je ook wel een fascinerend uitzicht
[ afbeelding ]
Federaal, Vlaams, Waals, Oostkantons, Brussel?quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:39 schreef friemelaar het volgende:
[..]en dat uit het land met VIJF ministers van volksgezondheid , kan nog ff duren voor ze er uit zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Gewoon 90% van het huidige auto-aanbod valt er bijna onder, meeste zijn gewoon hatchbacks die te hoog op de pootjes staanquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zijn dat van die stadse SUV's? Zoals de Jimny en zo?
Gaaf!quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wel, aan de andere kan had je ook wel een fascinerend uitzicht
[ afbeelding ]
Ow, die dingenquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon 90% van het huidige auto-aanbod valt er bijna onder, meeste zijn gewoon hatchbacks die te hoog op de pootjes staan
eenschquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Federaal, Vlaams, Waals, Oostkantons, Brussel?![]()
Heel dat land is één groot toppunt van kansloosheid trouwens
Laat ze eerst maar eens een regering vormenquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:39 schreef friemelaar het volgende:
[..]en dat uit het land met VIJF ministers van volksgezondheid , kan nog ff duren voor ze er uit zijn
als ze opschieten kunnen ze het nog net redden voor de volgende verkiezingenquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laat ze eerst maar eens een regering vormen470 dagen al vandaag geloof ik
Jij bent van België? Dan weet je vast wel waar het een beetje leuk varen isquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:43 schreef CherryLips het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf
jawelquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent van België? Dan weet je vast wel waar het een beetje leuk varen is? Als t al leuk varen is in België
.
Aaah excuus! Dacht ikquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:49 schreef friemelaar het volgende:
[..]
jawel![]()
Maar met een zeeschouw wordt het voor mij wat moeilijker te bepalen of je er kunt komen.
Ikzelf houd erg van de maas boven Namen en van de schelde tussen Dendermonde en Gent.
Ook de Leije is erg leuk om te doen, en natuurlijk de de liften van Strépy-Thieu net als het hellend vlak bij Ronquičres.
Overigens ben ik niet van België maar ik heb wel mijn boot daar liggen
excuus niet nodig hoor, ik voel me soms meer belg dan ollanderquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aaah excuus! Dacht ik.
Met een diepgang van slechts 60 cm zijn er maar weinig plekken waar we niet kunnen komen, maar het moet wel leuk varen/zeilen zijn.
Ik ga het eens opzoeken. Voor volgend jaar willen we graag wat andere wateren opzoeken.
Hmmm, nee dan wordt t hem niet. Een paar rivieren is niet erg, maar wat open water moet er wel tussendoor komenquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
excuus niet nodig hoor, ik voel me soms meer belg dan ollander![]()
Zeilen zal op de genoemde trajecten niet meevallendat is echt voor motoren , groot water hebben ze niet daar
Ik zit er nog steeds elk weekend en wordt het nooit beuquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
In 2009 zat ik vrijwel elk weekend in België om spoorlijntjes af te werken en bordjes te knallenOok wel in hotelletjes en jeugdherbergen geslapen toen. Maar aan het eind van het jaar was ik het land wel behoorlijk zat
Heb je ook andere landen zo 'afgewerkt'?quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
In 2009 zat ik vrijwel elk weekend in België om spoorlijntjes af te werken en bordjes te knallenOok wel in hotelletjes en jeugdherbergen geslapen toen. Maar aan het eind van het jaar was ik het land wel behoorlijk zat
Hoe ging dat toen de wegen er naartoe hermetisch waren afgesloten begin van het jaar?quote:Op dinsdag 8 september 2020 23:02 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik zit er nog steeds elk weekend en wordt het nooit beu![]()
kan niet wachten tot het weer vrijdag is
Zware afkick verschijnselen, 3 á 4 maanden niet naar 't bootje toe was een rampquote:Op dinsdag 8 september 2020 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe ging dat toen de wegen er naartoe hermetisch waren afgesloten begin van het jaar?
Een hekel hebben aan wielrennersquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb ik een grotere hekel aan e-bikes dan aan wielrenners
Luxemburg. Nordrhein-Westfalen, bijna. Oh en het noordoosten van Zwitserland. Maar sinds een jaar of zes is het heilige bordjesvuur wat gedoofdquote:Op dinsdag 8 september 2020 23:04 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Heb je ook andere landen zo 'afgewerkt'?
Oh dat is kut, jaquote:Op dinsdag 8 september 2020 23:06 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Zware afkick verschijnselen, 3 á 4 maanden niet naar 't bootje toe was een ramp
quote:
Kemiquote:Op dinsdag 8 september 2020 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Luxemburg. Nordrhein-Westfalen, bijna. Oh en het noordoosten van Zwitserland. Maar sinds een jaar of zes is het heilige bordjesvuur wat gedoofdIk pik er graag nog wat mee op vakantie maar de tijd dat ik hele weken ergens heen ging om een half land dicht te tikken dat is wel geweest.
ft. @:Ladylike
Nee al heel lang niet meerquote:Op dinsdag 8 september 2020 23:14 schreef friemelaar het volgende:
Wordt LL hier nog wel eens gespot ?
Heerlijk. De winter slaan wij over, dan is t onderhoud tijdquote:Op dinsdag 8 september 2020 23:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]normaal zitten wij elk weekend op de boot, zomer en winter dus dat was inderdaad een erg moeilijke tijd.
Maar daar staat tegenover dat we thuis wel de ruimte en vrijheid hadden om buiten te zijn in tegenstelling tot vele andere mensen. Ik had eerlijk gezegd meer meelij met de mensen die vierhoog achter wonen en niet naar buiten konden.
helpquote:
nu pas?quote:Op dinsdag 8 september 2020 23:32 schreef Samzz het volgende:
De eerste pro- en anti-Piet afbeeldingen komen weer voorbij op m'n tijdlijn. Feest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |