Dat nieuwsbericht wat jij linkt is van maart man, toen werd heel Europa overrompeld, niet alleen Spaanse ziekenhuizen. Vandaar ook de maatregelen, weet je nog?quote:Op woensdag 9 september 2020 03:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja want het is een lekker wijfals ze nou een lelijk was is dat natuurlijk anders dat snap je toch wel
![]()
https://www.hln.be/nieuws(...)ekenhuizen~a262a951/
leuk hoor die ziekenhuizen in Spanje... mijn zus woont daar ook, ze zijn nu héél streng.
Mensen met soms erg vage klachten die ook andere oorzaken kunnen hebben. Nee, na Corona moet t perse nog steeds Corona zijn. Net als bij Q koorts zie je nu ook dat er een groep komt die erg lang aspecifieke klachten houdt, die ook anders te duiden kunnen zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:12 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Eigenlijk wel... maar gisteren op staatszender 1 kwamen 3 jonge mensen voorbij die maanden lang last houden van Corona... Die moesten natuurlijk op tv komen om de rest van jong Nederland angst in te boezemen!(De staatszender is vast gebeld door Rutte of Hugo met het verzoek om die mensen op tv te gooien!)
Is dat zo? Met die laatste quote erken je volgens mij dat er inderdaad grondrechten worden aangetast. Waar je dat eerder nog ontkende en belachelijk probeerde te maken. Dat is al een hele stap!quote:Op woensdag 9 september 2020 02:36 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Uit een artikel dat jij gelinkt hebt.
[..]
Ik denk dat jij beter je staart tussen je benen kunt doen, voor het geval dat nog niet zo was.
ja dat weet ik nog... maar ik had geen zin om een andere link te zoeken, maar na de laatste Whatsapp van mijnquote:Op woensdag 9 september 2020 08:34 schreef HPoi het volgende:
[..]
Dat nieuwsbericht wat jij linkt is van maart man, toen werd heel Europa overrompeld, niet alleen Spaanse ziekenhuizen. Vandaar ook de maatregelen, weet je nog?
Ditquote:Op woensdag 9 september 2020 12:36 schreef TargaFlorio het volgende:
Wat een asociaal wijf. Besmet met corona en dan niet thuis blijven.
Ja.quote:
Ook die witte pakken die de mensen dragen. Alsof het om de pest gaat ipv een verkoudsheidsvirusje. En miljoenen mensen hebben het toch al, alsof het zin heeft een enkel individu op te pakken. Totale waanzin.quote:
De angst bij de bevolking moet er wel een beetje in blijven heyquote:Op woensdag 9 september 2020 09:47 schreef herverwijderd het volgende:
Die pakken die die gasten dragen ook echt
Het is niet zomaar een verkoudheidsvirusje. Dat heb ik wel persoonlijk ondervonden bij mijn partner die nu nog herstellende is terwijl ik nog niet een hoestbui heb gehad ondanks dat we onder een dak leven. Het is bizar waarom de een een aantal maanden nodig heeft om te herstellen en de andere nergens last van heeft.quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ook die witte pakken die de mensen dragen. Alsof het om de pest gaat ipv een verkoudsheidsvirusje. En miljoenen mensen hebben het toch al, alsof het zin heeft een enkel individu op te pakken. Totale waanzin.
Ja dat heeft zin. Zeker bij dit soort aso'squote:Op zaterdag 12 september 2020 09:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ook die witte pakken die de mensen dragen. Alsof het om de pest gaat ipv een verkoudsheidsvirusje. En miljoenen mensen hebben het toch al, alsof het zin heeft een enkel individu op te pakken. Totale waanzin.
Maar de maatregel om een besmet persoon in quarantaine te plaatsen gaat toch niet te ver.quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:58 schreef Cherni het volgende:
Neemt niet weg dat men soms kan overdrijven en er nauwelijks aandacht is voor de gevolgen van de genomen maatregelingen die mijn inziens veel te ver gaan en destructief gaan werken op de lange termijn.
Hallo Ferdquote:Op woensdag 9 september 2020 12:36 schreef TargaFlorio het volgende:
Wat een asociaal wijf. Besmet met corona en dan niet thuis blijven.
Wereldwijd zit corona qua score op hetzelfde sterftecijfer als longkanker, tbc en verkeersongevallen. Ongeveer een factor 3 hoger dan de 'normale' griep. En voor de normale griep worden amper maatregelen genomen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:12 schreef LXIV het volgende:
Alsof het om de pest gaat ipv een verkoudsheidsvirusje.
Nee, als er geconstateerd word dat je besmet bent blijf je thuis. Dan moet je je verantwoording nemen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Maar de maatregel om een besmet persoon in quarantaine te plaatsen gaat toch niet te ver.
Dat deze dame dat overtreed en als voorbeeld met veel machtsvertoon opgepakt wordt is dan ook een logisch gevolg om het volk te laten zien dat het geen vrijblijvende vrijwillige quarantaine is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |