abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194965369
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 03:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ja want het is een lekker wijf :+ als ze nou een lelijk was is dat natuurlijk anders dat snap je toch wel :7

https://www.hln.be/nieuws(...)ekenhuizen~a262a951/

leuk hoor die ziekenhuizen in Spanje... mijn zus woont daar ook, ze zijn nu héél streng.
Dat nieuwsbericht wat jij linkt is van maart man, toen werd heel Europa overrompeld, niet alleen Spaanse ziekenhuizen. Vandaar ook de maatregelen, weet je nog?
pi_194965583
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 18:12 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Eigenlijk wel... maar gisteren op staatszender 1 kwamen 3 jonge mensen voorbij die maanden lang last houden van Corona... Die moesten natuurlijk op tv komen om de rest van jong Nederland angst in te boezemen! ;) (De staatszender is vast gebeld door Rutte of Hugo met het verzoek om die mensen op tv te gooien!)
Mensen met soms erg vage klachten die ook andere oorzaken kunnen hebben. Nee, na Corona moet t perse nog steeds Corona zijn. Net als bij Q koorts zie je nu ook dat er een groep komt die erg lang aspecifieke klachten houdt, die ook anders te duiden kunnen zijn.
pi_194966121
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 02:36 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Uit een artikel dat jij gelinkt hebt.
[..]

Ik denk dat jij beter je staart tussen je benen kunt doen, voor het geval dat nog niet zo was.
Is dat zo? Met die laatste quote erken je volgens mij dat er inderdaad grondrechten worden aangetast. Waar je dat eerder nog ontkende en belachelijk probeerde te maken. Dat is al een hele stap!

Fijn dat we het nu eens zijn dat grondrechten door de covid maatregelen worden aangetast. Dat de raad dit oke vindt zegt mij niet zo veel. Ik vind het samen met een hele stapel juristen niet oke en veel te ver gaan.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2020 09:46:01 ]
  woensdag 9 september 2020 @ 09:47:57 #54
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_194966172
Die pakken die die gasten dragen ook echt :')
pi_194966311
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2020 08:34 schreef HPoi het volgende:

[..]

Dat nieuwsbericht wat jij linkt is van maart man, toen werd heel Europa overrompeld, niet alleen Spaanse ziekenhuizen. Vandaar ook de maatregelen, weet je nog?
ja dat weet ik nog... maar ik had geen zin om een andere link te zoeken, maar na de laatste Whatsapp van mijn
zus in Spanje, 2 dagen geleden... kan ik niet plaatsen, maar ze zijn in ieder geval héél streng nu en dat is niet voor niks, ze woont op Mallorca dus die zal het weten denk ik?
pi_194969005
Wat een asociaal wijf. Besmet met corona en dan niet thuis blijven.
  woensdag 9 september 2020 @ 13:32:33 #57
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_194969971
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 12:36 schreef TargaFlorio het volgende:
Dit
  zaterdag 12 september 2020 @ 09:06:17 #58
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_195016007
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2020 09:45 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

Is dat zo?
Ja.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  zaterdag 12 september 2020 @ 09:12:03 #59
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_195016066
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:53 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

[ twitter ]

------------

Ook die witte pakken die de mensen dragen. Alsof het om de pest gaat ipv een verkoudsheidsvirusje. En miljoenen mensen hebben het toch al, alsof het zin heeft een enkel individu op te pakken. Totale waanzin.
The End Times are wild
pi_195016147
quote:
81s.gif Op woensdag 9 september 2020 09:47 schreef herverwijderd het volgende:
Die pakken die die gasten dragen ook echt :')
De angst bij de bevolking moet er wel een beetje in blijven hey :') :') :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_195017540
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 09:12 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ook die witte pakken die de mensen dragen. Alsof het om de pest gaat ipv een verkoudsheidsvirusje. En miljoenen mensen hebben het toch al, alsof het zin heeft een enkel individu op te pakken. Totale waanzin.
Het is niet zomaar een verkoudheidsvirusje. Dat heb ik wel persoonlijk ondervonden bij mijn partner die nu nog herstellende is terwijl ik nog niet een hoestbui heb gehad ondanks dat we onder een dak leven. Het is bizar waarom de een een aantal maanden nodig heeft om te herstellen en de andere nergens last van heeft.

Neemt niet weg dat men soms kan overdrijven en er nauwelijks aandacht is voor de gevolgen van de genomen maatregelingen die mijn inziens veel te ver gaan en destructief gaan werken op de lange termijn.
pi_195017670
quote:

[..]

Ja dat heeft zin. Zeker bij dit soort aso's
Maar vertel vanaf hoeveel mensen heeft het volgens jou wel zin?
pi_195017696
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2020 10:58 schreef Cherni het volgende:

Neemt niet weg dat men soms kan overdrijven en er nauwelijks aandacht is voor de gevolgen van de genomen maatregelingen die mijn inziens veel te ver gaan en destructief gaan werken op de lange termijn.
Maar de maatregel om een besmet persoon in quarantaine te plaatsen gaat toch niet te ver.

Dat deze dame dat overtreed en als voorbeeld met veel machtsvertoon opgepakt wordt is dan ook een logisch gevolg om het volk te laten zien dat het geen vrijblijvende vrijwillige quarantaine is. ;)
pi_195017719
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 12:36 schreef TargaFlorio het volgende:
Hallo Ferd
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
  zaterdag 12 september 2020 @ 11:16:21 #65
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_195017814
quote:

Alsof het om de pest gaat ipv een verkoudsheidsvirusje.
Wereldwijd zit corona qua score op hetzelfde sterftecijfer als longkanker, tbc en verkeersongevallen. Ongeveer een factor 3 hoger dan de 'normale' griep. En voor de normale griep worden amper maatregelen genomen.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_195017860
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 11:06 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Maar de maatregel om een besmet persoon in quarantaine te plaatsen gaat toch niet te ver.

Dat deze dame dat overtreed en als voorbeeld met veel machtsvertoon opgepakt wordt is dan ook een logisch gevolg om het volk te laten zien dat het geen vrijblijvende vrijwillige quarantaine is. ;)
Nee, als er geconstateerd word dat je besmet bent blijf je thuis. Dan moet je je verantwoording nemen.

Deze dame is nog erg jong. Nu ben ik zelf ook jong geweest en dan weet je het wel.

Tja, het lukte de minister niet eens om zich aan de maatregelingen te houden. Dat zegt wel genoeg.
Zo vind ik het ook bizar dat ik mijn gegevens moet achterlaten als ik een terrasje wil pikken. En aangezien ik daar geen zin in heb blijf ik er weg. Die hele toestand verziekt mijn plezier om zonder gedoe te kunnen genieten. Dan maar op een andere manier mijn vertier opzoeken waar we met vrienden ongestoord kunnen genieten. We hebben dan de mazzel dat ik zo in de Ardennen of Voerstreek zit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')