Van wat ik gezien heb, lette hij er juist zeer streng op.quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:55 schreef Ferdii het volgende:
Belangrijke meneer Preud’Homme heeft vast teveel handjes geschud en niet in zijn bubbel gezeten
We zijn ook al een paar keer van zender gewisseld.quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:56 schreef Mani89 het volgende:
"Geklaag over Van Aert" heb ik even 20,000 keer doorgekrast.
Hier zou je een complete eigen bingo-variant van kunnen maken.quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:56 schreef Mani89 het volgende:
"Geklaag over Van Aert" heb ik even 20,000 keer doorgekrast.
Iedereen die een trui heeft gehad is ook de sjaak? Al schudden ze waarschijnlijk nu geen handjes op het podium.quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:55 schreef Ferdii het volgende:
Belangrijke meneer Preud’Homme heeft vast teveel handjes geschud en niet in zijn bubbel gezeten
Voor de camera ja, maar meestal zijn de braafste de ergstequote:Op dinsdag 8 september 2020 12:56 schreef Leonos het volgende:
[..]
Van wat ik gezien heb, lette hij er juist zeer streng op.
waarschijnlijk ergens in een bubbelbad gezetenquote:Op dinsdag 8 september 2020 12:55 schreef Ferdii het volgende:
Wat voor een technische service wordt door Preudhome geleverd?quote:
Ja sommige ploegen testen ook zelf, dan kun je makkelijk iemand even snel uit de bubbel gooien.quote:
Lekker in de auto ze collega's besmettenquote:Op dinsdag 8 september 2020 12:55 schreef Ferdii het volgende:
Gisteren was de zenderwissel zelfs net ASMR van Michel.quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We zijn ook al een paar keer van zender gewisseld.
Gouden Greg, zonder enige twijfel.
Vlaggen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat voor een technische service wordt door Preudhome geleverd?
minister van sportquote:Op dinsdag 8 september 2020 13:02 schreef asco het volgende:
at de president niet pas ook in de auto bij Prudhomme?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |