quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Ja, wie zei dat?quote:Op maandag 7 september 2020 19:55 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Dat zei 'ie toch? Sorrydacht dat iemand anders me quote.
Flauwe grapje. Iemand zei dat ie aan Kano basketbal deed. En je usernaam schoot me te binnen.
Ik zit dat nu dus te kijken. En ik zie nog niemand die ik ken.quote:Op maandag 7 september 2020 20:00 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Iemand in het programma waar deze topic reeks over gaat![]()
Deze LARP'er.quote:Op maandag 7 september 2020 20:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zit dat nu dus te kijken. En ik zie nog niemand die ik ken.
Neee. Deze jongen, net, die doet aan Kano polo.quote:Op maandag 7 september 2020 20:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zit dat nu dus te kijken. En ik zie nog niemand die ik ken.
Hoe weet je dattie dat niet is?quote:Op maandag 7 september 2020 20:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Deze LARP'er.
Had ook een FOK!ker kunnen zijn.
So dan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |