Maakt het wel wat minder interessant.quote:Op maandag 7 september 2020 19:06 schreef Erasmus het volgende:
Wat een toptoernooi, die Nations League.
Wel een makkelijkere poule dit seizoen.
Wie Veltman en Cillessen opstelt is niet serieus te nemen.quote:
Niet het goddelijke Italie willen zien.quote:Op maandag 7 september 2020 19:16 schreef R-woud93 het volgende:
Ik twijfel of ik zin heb om te gaan kijken
Tegen Italië ligt een klassieke 1-0 verliespartij meer voor de hand.quote:Op maandag 7 september 2020 19:11 schreef tompsv18 het volgende:
1-0 weer ofzo. Italië kan niet veel, Lodeweges is erg behoudend.
Tjah dit zegt mij niet zoveel. Ook over die 'talenten'. Het is al jaren geleden dat 1 de stap naar de top kon maken en geslaagd is. Laatste was Marco. Ook bij Juve mislukken ze allemaal de laatste jaren. Kijk naar Nederland, die leveren er al 3 af in 2 jaar. Zaniolo is trouwens wel echt goed. Daar heb ik wel vertrouwen in. Maar ook hij moet een stap maken.quote:Op maandag 7 september 2020 19:26 schreef hhh38 het volgende:
https://nos.nl/collectie/(...)-revolutie-ontketend
@:LordVoldermort
Dit soort artikelen plaatsen ze ook al jaren over onze flut-aanvallers. Stelt inderdaad niet zoveel voor.quote:Op maandag 7 september 2020 19:41 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Tjah dit zegt mij niet zoveel. Ook over die 'talenten'. Het is al jaren geleden dat 1 de stap naar de top kon maken en geslaagd is. Laatste was Marco. Ook bij Juve mislukken ze allemaal de laatste jaren. Kijk naar Nederland, die leveren er al 3 af in 2 jaar. Zaniolo is trouwens wel echt goed. Daar heb ik wel vertrouwen in. Maar ook hij moet een stap maken.
Er staan wel meer goals op het veld nu denk ik.quote:Op maandag 7 september 2020 19:24 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Hoe haal je het nou weer in je hoofd om Wijnaldum van 10 af te halen. Die heeft het hartstikke goed gedaan daar. Laat het nou gewoon zoveel mogelijk staan op de manier waarop het lekker heeft gelopen de laatste twee jaar.
Tonali kan ook lekker ballen.quote:Op maandag 7 september 2020 19:41 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Tjah dit zegt mij niet zoveel. Ook over die 'talenten'. Het is al jaren geleden dat 1 de stap naar de top kon maken en geslaagd is. Laatste was Marco. Ook bij Juve mislukken ze allemaal de laatste jaren. Kijk naar Nederland, die leveren er al 3 af in 2 jaar. Zaniolo is trouwens wel echt goed. Daar heb ik wel vertrouwen in. Maar ook hij moet een stap maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |