quote:
quote:Op maandag 7 september 2020 18:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze had ik een tijdje terug besteld, toen waren ze nog bijna 2 keer zo duur https://www.bol.com/nl/p/(...)00000002383852/?s2a=
Dan lijkt mij een pak van 10 ofzo helemaal niet overbodig. Of linkje hierboven idd.quote:
Joh :pquote:Op maandag 7 september 2020 18:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan lijkt mij een pak van 10 ofzo helemaal niet overbodig.
Snap ik maar Action enz verkopen ze ook in grotere aantallen.quote:Op maandag 7 september 2020 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Joh :p
Ik wil daarom ook niet 70 cent per stuk betalen
50 stuks voor nog geen 5 euro en gratis verzendingquote:Op maandag 7 september 2020 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes zie ze. Zal straks verder kijken
Ik zie ze ook overal in de natuur liggen nu.quote:Op maandag 7 september 2020 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
gewoon stoffen nemen, geen wegwerphet milieu ligt al vol met wegwerp troep.
En niet alleen in de natuur. Hier in de stad liggen er ook genoeg op straat. Zelfs op een meter of 4/5 van prullenbakken afquote:Op maandag 7 september 2020 18:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zie ze ook overal in de natuur liggen nu.
Ja bedoelde natuur ook beetje breed gezienquote:Op maandag 7 september 2020 18:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En niet alleen in de natuur. Hier in de stad liggen er ook genoeg op straat. Zelfs op een meter of 4/5 van prullenbakken af
Komt omdat veel mensen gewoon domme achterlijke koeien zijn, hoe moeilijk is het nou om iets weg te gooienquote:Op maandag 7 september 2020 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
gewoon stoffen nemen, geen wegwerphet milieu ligt al vol met wegwerp troep.
Ja anders knip je er gewoon een gat in jatogggquote:Op maandag 7 september 2020 18:42 schreef Amarantha het volgende:
Maar @:bitterbal je hebt stoffen mondkapjes ook wel te koop met wat dunner stof, die van mij is ook niet heel dik.
Voor mij is daar wel een behoorlijk verschil tussenquote:Op maandag 7 september 2020 18:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja bedoelde natuur ook beetje breed gezienGewoon buiten haha.
oke, zal kijken. Heb al stoffen maar weet niet hoe dun die dan zijn vergeleken met echt dun :pquote:Op maandag 7 september 2020 18:48 schreef liesje1979 het volgende:
Ballie, bij die Action hebben ze wegwerp ik geloof 10 voor 3,99 en katoenen voor 99 cent en die zijn ook echt prettig dun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |