Koffieplanter moet lekker op wielerflits zo melodramatisch gaan doen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Spanning wordt Koffieplanter bijna teveel
Vallen ook allemaal in de risicogroep qua leeftijd natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Colombianen blijken niet goed bestand tegen Corona. RIP.
Zou om 9 uur komen...quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:46 schreef Blik het volgende:
Hoe laat komt dat persbericht van de UCI?
Maar die is van de media toch? AD, dacht ik.quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:44 schreef showtimer het volgende:
[..]
https://twitter.com/ThomasSijtsma/status/1302988969441988608
Daar moeten mijn posts eerst goedgekeurd worden, dus we gaan lekker door.quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:45 schreef showtimer het volgende:
[..]
Koffieplanter moet lekker op wielerflits zo melodramatisch gaan doen.
Cowboys als Moises Duenas enzo, heerlijk.quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:47 schreef JohnDDD het volgende:
Deze enorme spanning doet oude tijden herleven. Tijden van Landis, Vino, Basso, toen er op de rustdag of ochtend voor een etappe mannen positief werden bevonden en plotseling uit de Tour werden gehaald (of zelfs door de politie op werden gehaald uit de bus).
Uitklappen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar die is van de media toch? AD, dacht ik.
Al zitten de journalisten inderdaad niet in dezelfde dubbel als de renners zelf, dat zorgt wel voor meer risico.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lange mouwen op de rustdag topshowtjes.quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:47 schreef JohnDDD het volgende:
Deze enorme spanning doet oude tijden herleven. Tijden van Landis, Vino, Basso, toen er op de rustdag of ochtend voor een etappe mannen positief werden bevonden en plotseling uit de Tour werden gehaald (of zelfs door de politie op werden gehaald uit de bus).
Zeker dezelfde bron die je gisteren deelde waarin werd gezegd dat ITV positieve gevallen melddequote:Op dinsdag 8 september 2020 10:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb dat op een paar plaatsen gelezen, maar dus onzin?
Geblondeerde haren. Had wel wat die tijd.quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:49 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Lange mouwen op de rustdag topshowtjes.
Het spuitje zo verdekt mogelijk zetten he.quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:49 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Lange mouwen op de rustdag topshowtjes.
Ironisch hoe zoiets werkt.. meerdere accounts beginnen erover te twitteren als een feit.quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:50 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zeker dezelfde bron die je gisteren deelde waarin werd gezegd dat ITV positieve gevallen meldde
Dat zal dan vast niet het enige positieve geval in de ploeg zijn, want anders had het geen invloed op het al dan niet starten van de renners.quote:
Dat stond hier toch al?quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb dat op een paar plaatsen gelezen, maar dus onzin?
quote:10.00 CEST was the deadline for submitting PCR test to UCI. After that ASO and UCI will meet to take decision according to test results, then a press release will be submitted from UCI (and probably also ASO). Surely before 13.00 that is Stage 10 start.
Het begint met een trol account en als een betrouwbaarder nieuwsbron het dan meldt begint het vanzelf te verspreiden.quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Ironisch hoe zoiets werkt.. meerdere accounts beginnen erover te twitteren als een feit.
Of wel het enige geval als de rest al is vertrokken naar de start.quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:52 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Dat zal dan vast niet het enige positieve geval in de ploeg zijn, want anders had het geen invloed op het al dan niet starten van de renners.
Teams die vertrekken iig niet per se, ivm hertestenquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke teams staan op groen allen?
B&B Hotels–Vital Conceptquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke teams staan op groen allen?
quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:49 schreef showtimer het volgende:
[..]
Uitklappen.Ah, die had ik nog niet gezien. Dan werkt het niet echt inderdaad..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twee gevallen geloof ik, dus als de hertest ook positief is hebben ze al een gele kaart.quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:55 schreef DeeBee het volgende:
De grens is twee positieve gevallen of meer dan twee positieve gevallen bij een team?
Wel raar ergens als dat over de gehele 3 weken geldt, dan zou DQS nu 2 wekenlang al op 1 'strike' staan.
Per week.quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:55 schreef DeeBee het volgende:
De grens is twee positieve gevallen of meer dan twee positieve gevallen bij een team?
Wel raar ergens als dat over de gehele 3 weken geldt, dan zou DQS nu 2 wekenlang al op 1 'strike' staan.
quote:De Franse overheid staat erop dat een team uitgesloten kan worden als er 2 teamleden (renners of staf) positief testen (over een periode van 7 dagen).
Dank, dat klinkt al iets redelijker.quote:
Het lijkt me toch vreemd om een coronageval een week te laten doorsudderen omdat er maar 1x per week getest wordt. Bij symptomen moet je toch gewoon alsnog getest worden? En dan gelijk de hele ploeg.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:04 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dank, dat klinkt al iets redelijker.
Dan kan iedereen potentieel weer op 0 beginnen als de volgende tests pas op de volgende rustdag (maandag) gedaan worden.
Aangezien iedereen tot nu op de blauwe ogen (of weet ik veel) van Hancock af gaat wat betreft Jumbo, mag die hier ook nog wel bij.quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:54 schreef Momo het volgende:
[..]
B&B Hotels–Vital Concept
Bahrain–McLaren
Bora–Hansgrohe
Deceuninck–Quick-Step
Israel Start-Up Nation
Lotto–Soudal
Mitchelton–Scott
NTT Pro Cycling
Team Sunweb
Alles behalve deze voor nu lijkt het maar nog veel onduidelijk omdat er ook herttesten worden gedaan bij de start eventueel.
Renners zijn naar de start, Jumbo heeft ook getweet deze morgen over de Tour, lijkt mij genoeg aanwijzingen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Aangezien iedereen tot nu op de blauwe ogen (of weet ik veel) van Hancock af gaat wat betreft Jumbo, mag die hier ook nog wel bij.
Ik vergeet soms dat Rellende Rotscholier dit allemaal zelf bedenkt en typt. Wat een werk, respectquote:
Gelukkig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |