Dan zouden ze dus 2 keer achter elkaar een false positive moeten hebben, die kans lijkt mij nihiel.quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:24 schreef Pino112 het volgende:
Hoe groot is de kans op een false negative eigenlijk?
Aangezien je ook false positives hebt en die worden hertest.
Had eigenlijk een hele blije announcement van TDF/ASO/UCI verwacht bij nul positieve testsquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:27 schreef Momo het volgende:
Ze zijn wel later dan ik dacht, dat doet mij wel een beetje vrezen voor positieve tests.
Maak je niet zo druk Momoquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:27 schreef Momo het volgende:
Ze zijn wel later dan ik dacht, dat doet mij wel een beetje vrezen voor positieve tests.
Of het labo was niet snel genoegquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:27 schreef Momo het volgende:
Gert?quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:27 schreef Momo het volgende:
Ach meid tochquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:30 schreef Belg het volgende:
Geen Jumbo zou betekenen geen Van Aert, Geen Belgische ritzeges meer
Dat zou een scheduled tweet kunnen zijn (precies om 10:30). Net als bij Jumbo.quote:
Ruimt wel lekker op zo.quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:31 schreef Momo het volgende:
Nog geen Lotto, Quickstep, Sunweb, Jumbo, Israel, B &B en ik vergeet er vast een paar dus.
Geeft wel een extra dimensie jaquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:31 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Dit is spannender dan de meeste etappes tot nu toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |