Leuk dat we blijven koersen, al heb ik er ook wel een ontzettend 'wij van WC-eend...' gevoel bij. De ASO heeft erg weinig belang bij positieve testen...quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:51 schreef TheArt het volgende:
Geen enkele renner positief, aldus de ASO. We gaan van start.
Nouja als ze een paar positieve renners laten rijden dan verspreid het zich natuurlijk wel supersnel.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:53 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Leuk dat we blijven koersen, al heb ik er ook wel een ontzettend 'wij van WC-eend...' gevoel bij. De ASO heeft erg weinig belang bij positieve testen...
En waarom rijdt die Thomas daar gewoon achteraan dan?quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
De weg een paar keer kwijt blijkbaar:
[ twitter ]
Terecht van patjequote:
Grote klasse.quote:
Hè jammer, zat je er gewoon alwéér naast.quote:Op maandag 7 september 2020 22:06 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga toch nog gelijk krijgen, per direct alle koersen schrappen tot er een vaccin is.
Het is net de cavia van @Mani89 op de kopquote:Op dinsdag 8 september 2020 12:01 schreef showtimer het volgende:
[..]
Duiding over deze haarlijn @:Koffieplanter ? De tondeuse van Xioom was er niets bij.
Dit is de coupe van een aanstaand Tourwinnaar.quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:01 schreef showtimer het volgende:
[..]
Duiding over deze haarlijn @:Koffieplanter ? De tondeuse van Xioom was er niets bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |