Gewoon slechte belichting.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 08:54 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik doe hem maar hier
Wat is met de man aan de hand? Hij komt niet lekker uit zijn woorden en ziet er zelf ook niet echt healthy uit.
Wel grappig dat er staat "President Barack Obama" Ze kunnen het nog steeds niet hebben...quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 08:54 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik doe hem maar hier
Wat is met de man aan de hand? Hij komt niet lekker uit zijn woorden en ziet er zelf ook niet echt healthy uit.
Het woordje "Former" zetten ze er vrijwel bij geen enkele president bij. Bij Clinton niet, bij Bush niet, bij Obama niet en later bij Trump ook niet. Verder staat het wel in de beschirjving onder het filmpje:quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:47 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Wel grappig dat er staat "President Barack Obama" Ze kunnen het nog steeds niet hebben...
Je zoekt spijkers op laag water dus.quote:Former President Obama says he and former first lady Michelle Obama wish President Trump and first lady Melania Trump a "speedy recovery," He adds that, "we’re all Americans and we’re all human beings, and we want to make sure everybody is healthy."
quote:Ik vermoed dat het een gebrek aan adrenochrome is.
Je bent wel goed in het ontkrachten van elke scheet dat hier gelaten wordt. Ik ben van mening dat het een beetje raar is dat ze President Barack Obama neerzetten ipv ex president of former president. Daarnaast kan ik de humor er wel van inzien als je ziet hoe de MSM met de huidige president omgaat.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:02 schreef xpompompomx het volgende:
Je zoekt spijkers op laag water dus.
Slechte belichting is het in elk geval niet, hij ziet er afgetakeld uit.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:47 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Wel grappig dat er staat "President Barack Obama" Ze kunnen het nog steeds niet hebben...
Ik vermoed dat het een gebrek aan adrenochrome is.
En dat maak je op uit?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:38 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Slechte belichting is het in elk geval niet, hij ziet er afgetakeld uit.
Elke ex-president wordt als president aangesproken, is niets nieuws hoor.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:47 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het een gebrek aan adrenochrome is.
Beelden van WWI dogfight fake zijn.quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Laat ik het anders formuleren.
Geloof je in het ontstaan en verloop van de 1e wereldoorlog zoals in de geschiedenisboeken is geschreven of heb je daar een eigen versie van in je hoofd?
En als het anders is, wie hebben er dan belang bij een andere versie?
Is 't nou 'n Prins-Hek of 'n Frisse-Tuin?quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:06 schreef DeMolay het volgende:
[..]
verlul je je nu..........volgens mij post jij hier nog niet zo lang...kan het verkeerd hebben hoor
Bekvechtjes kan je beter hier plaatsen.quote:
For crying out loud...quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:04 schreef Tingo het volgende:
[..]
Beelden van WWI dogfight fake zijn.
Beelden van WWI training exercises op Salisbury Plain als echte WWI slagvelden waren gepresenteerd.
Directed by D.W. Griffths I think.
Look it up yourself - you might learn something.....or you could ask the part-time history teacher.
exposedquote:Op maandag 12 oktober 2020 21:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
Heeft de Amerikaanse Burgeroorlog (1861-1865) eigenlijk wel echt plaatsgevonden? Film bestond toen nog niet en al die foto's... acteurs????
DURF TE DENKEN!!!u^^%%!!
GRENZELOZE WAARNEMING!!y@*@:ppjd@i@klllLL
Het moment dat ik de gehele wereldgeschiedenis ga zien als grote stage-act van de elite is het moment dat ik aan de medicatie moet beginnen, medunkt.quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:46 schreef DeMolay het volgende:
Hebben jullie je medicatie wel genomen ?
En natuurlijk afgesloten met een link naar CluesForum, het verzamelpunt van dat soort denkbeelden.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:10 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik zeg dit niet zomaar:
BNW / Jezus vs Darwin dl.2
Tip, als een blauwe en een rode pil aangeboden wordt, vraag om de groenequote:Op maandag 12 oktober 2020 21:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het moment dat ik de gehele wereldgeschiedenis ga zien als grote stage-act van de elite is het moment dat ik aan de medicatie moet beginnen, medunkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |