abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 7 september 2020 @ 10:34:43 #1
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
  Moderator maandag 7 september 2020 @ 10:35:34 #2
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194930891
instagram

Ciccone dus echt goed ziek door Corona
pi_194932538
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 17:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Je vraagt je af of het vandaag niet al had gekund.

Op 140 kilometer van het eind met Le Bon in de aanval, daarna 65 kilometer met z'n tweeën gereden. Sluiten er vervolgens vier renners aan, dat groepje wordt pas op 20 kilometer van het eind bijgehaald. 120 kilometer in de aanval, in totaal. Kilometer of 15 later gaat hij op het laatste klimmetje nog eens in de aanval en komt ie samen met Hardy als eerste boven. Daarna is Vliegen blijkbaar in de laatste kilometers weer aangesloten en weggereden, komt solo aan. Welkome puntjes voor Hilaire overigens. Maar goed, zonder al die inspanningen onderweg...

Enfin, die overwinning komt er wel ja.

[ twitter ]
https://www.directvelo.co(...)aucoup-de-motivation

Klinkt inderdaad als wonderbenen.
  Moderator maandag 7 september 2020 @ 12:28:08 #4
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_194932624
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 12:22 schreef showtimer het volgende:

[..]

https://www.directvelo.co(...)aucoup-de-motivation

Klinkt inderdaad als wonderbenen.
Oh, het is toch wel iets anders gegaan dan de ticker van directvelo aangaf. Alsnog wel een indrukwekkend wedstrijdje.

Kniepijn na de val in Getxo, maar dat is bijna weg. Kan alleen nog maar beter gaan de komende wedstrijden dus. Misschien Parijs-Roubaix, dat zou ik wel leuk vinden.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  woensdag 9 september 2020 @ 16:56:14 #5
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_194973484
quote:
Prólogo: Domingo 27 septiembre. Fafe – Fafe, 7 kms (CRI)
1ª: Lunes 28 septiembre. Montalegre – Santa Luzia (Viana do Castelo), 180 kms
2ª: Martes 29 septiembre. Paredes – Senhora da Graça (Mondim de Basto), 167 kms
3ª: Miércoles 30 septiembre. Felgueiras – Viseu, 171,9 kms
4ª: Jueves 1 octubre. Guarda – Torre (Covilhã), 148 kms
5ª: Viernes 2 octubre. Oliveira do Hospital – Águeda, 176,3 kms
6ª: Sábado 3 octubre. Caldas da Rainha – Torres Vedras, 155 kms
7ª: Domingo 4 octubre Loures – Setúbal, 161 kms
8ª: Lunes 5 octubre. Lisboa – Lisboa, 17,7 km (CRI)
Jeetje, dit is brutal. Op dag drie al Senhora da Graça en twee dagen later alweer Torre. Gezien de optimale frisheid voorzie ik aanstaande wereldrecords. Wie gaat er door de barrière van 7? @Mani89
Put these foolish ambitions to rest.
  woensdag 9 september 2020 @ 16:59:30 #6
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_194973545
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 16:56 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Jeetje, dit is brutal. Op dag drie al Senhora da Graça en twee dagen later alweer Torre. Gezien de optimale frisheid voorzie ik aanstaande wereldrecords. Wie gaat er door de barrière van 7? @:Mani89
Raul Ricco.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 9 september 2020 @ 17:01:50 #7
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_194973597
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Put these foolish ambitions to rest.
  woensdag 9 september 2020 @ 17:28:09 #8
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_194974090
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2020 17:01 schreef Koffieplanter het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
Waardeloze profielen ook weer :')
pi_194996822
twitter
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  vrijdag 11 september 2020 @ 21:08:00 #10
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_195010040
quote:
Lotto, CCC, FDJ, Cofidis, NTT en Astana matig. Jumbo, DCQ, Bora, EF goed.
pi_195013688
Gilbert alweer terug in koers in Luxemburg. De gebroken knieschijf is wonderbaarlijk snel genezen.
pi_195015456
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2020 21:08 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Lotto, CCC, FDJ, Cofidis, NTT en Astana matig. Jumbo, DCQ, Bora, EF goed.
CCC en Lotto zouden hun geld moeten terugvragen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_195018187
Omloop van Valkenswaard (topcompetitie) nu op de Player en Eurosport 1. Al eerder verreden, dus misschien een herhaling, maar ik heb geen idee wie gewonnen heeft.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  zaterdag 12 september 2020 @ 11:57:52 #14
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_195018283
quote:
Ik doe mijn hoed af voor Mark Hirschi. Straf wat hij doet in deze Tour. Een compliment ook voor zijn teambaas Iwan Spekenbrink, die bij Team Sunweb net zoveel toprenners ontdekt als hij er onderweg kwijtspeelt. Iwan en ik zijn andere mensen, van een andere generatie, met een andere stijl, maar onze teams werken op dezelfde manier: we kopen geen topcoureurs, maar proberen talent vroeg te scouten en zelf op te leiden.

Eerlijk: ik vraag me vaak af hoe Iwan die jonge gasten altijd weet binnen te halen. Mannen als Hirschi, Ilan Van Wilder of Marco Brenner, dat zijn namen die bij alle ploegen op de lijstjes staan. En toch kiezen ze voor Sunweb. Met permissie: wanneer wij een jonge gast benaderen, snelt onze reputatie ons vooruit. Ik heb gisteren nog een renner in mijn bureau gehad die zelf aangaf hoe graag hij voor ons wilde rijden. Het peloton weet dat we correct betalen – in ziekte en gezondheid – en dat ze bij Deceuninck - Quick-Step altijd een volwaardige kans zullen krijgen. De tijd dat je als jonge renner naar onze ploeg kwam om te werken voor Tom Boonen, is lang passé en heeft eigenlijk nooit bestaan.

Team Sunweb
Onze ploeg spreekt meer tot de verbeelding dan Team Sunweb, waar je ook de verhalen van de misnoegde vertrekkers hoort. Maar als we op hetzelfde talent azen, is het geen gegarandeerde overwinning. Het beste voorbeeld is Lennard Kamnä, die gisteren net niet de rit won. Vier jaar geleden deden wij hem al een voorstel, maar hij koos toen toch voor Team Sunweb.

Onlangs gebeurde – weliswaar in mindere mate – hetzelfde bij Alberto Dainese, een Italiaanse sprinter van negentien die volgend jaar voor Team Sunweb rijdt. Wij vonden hem ook interessant, maar waren misschien iets te laat. Ook omdat we met Fabio Jakobsen, Sam Bennett en Alvaro Hodeg al drie sprinters hebben, natuurlijk.

Je moet het Iwan Spekenbrink nageven dat hij zijn verhaal goed kan brengen. Het helpt dat hij met zijn hoofdsponsor Sunweb een contract van onbepaalde duur heeft. Hij kan het zich permitteren om Marco Brenner vier jaar te laten tekenen. Dan kan je een renner echt een traject voorleggen. Blijkbaar gieten ze dat bij de intakegesprekken ook in een wervende Powerpointpresentatie.

Kämna
Centen en netwerken zullen ook meespelen: Kamnä heeft bijvoorbeeld de Duitser Marc Bator als makelaar en die staat dicht bij Sunweb, dat officieel ook een Duits team is. Dat er een lijn ligt, is duidelijk: met ook nog Ilan Van Wilder, Marc Kanter en Felix Gall ‘plaatst’ Bator veel van zijn renners bij Sunweb. Dat is zeker niet slecht bedoeld – renners hebben altijd het laatste woord over waar ze terechtkomen. Maar een duwtje in de rug van de makelaar helpt natuurlijk.

Kämna is uiteindelijk geen succes geworden bij Sunweb. Hun aanpak werkt of werkt niet, dat is ook duidelijk. Benoot heeft al na een half jaar zijn contract verlengd, Kamnä is zelfs even gestopt met koersen omwille van een burn-out of iets wat daarbij in de buurt kwam.

Sagan
In deze Tour komt Kamnä bij Bora-Hansgrohe wel opnieuw boven water en toont hij eindelijk het talent dat wij destijds ook al in hem zagen. Bora probeert in deze Tour ten koste van alles een rit te winnen met Sagan, maar Kämna en Maximilian Schachmann bewijzen dat ze een selectie hebben om veel breder mee te spelen.

Sagan zijn actie in de rit naar Poitiers heb ik niet geapprecieerd. Zelfs in het boksen mag je geen kopstoten uitdelen. Het was ook niet alleen de aanvaring met Van Aert, eerder had hij in dezelfde sprint ook al Hugo Hofstetter en Clément Venturini geaccrocheerd. Hij wil per se zijn rit winnen en een kat in het nauw maakt rare sprongen.

Ik vond het de juiste beslissing om Sagan te declasseren. Diskwalificatie uit de Tour was buiten proportie geweest. Nu blijft hij voor ons een grote concurrent voor de groene trui, maar het zal extra mooi zijn als Sam in Parijs kan zeggen dat hij Sagan op zijn waarde heeft geklopt.
Terecht compliment voor Spekenbrink.
Put these foolish ambitions to rest.
  Moderator zaterdag 12 september 2020 @ 12:18:02 #15
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_195018523
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 11:50 schreef Felagund het volgende:
Omloop van Valkenswaard (topcompetitie) nu op de Player en Eurosport 1. Al eerder verreden, dus misschien een herhaling, maar ik heb geen idee wie gewonnen heeft.
Bedankt voor de tip. Toch leuk om die jongens over wegen te zien fietsen waar ik zelf ook vaak te vinden ben.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_195018731
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 12:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip. Toch leuk om die jongens over wegen te zien fietsen waar ik zelf ook vaak te vinden ben.
Ik had verwacht dat er meer selectie zou zijn op deze wegen, uiteindelijk een sprint met een vrij grote groep aan de finish.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  zaterdag 12 september 2020 @ 12:32:52 #17
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_195018774
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 11:57 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Terecht compliment voor Spekenbrink.
Sunweb heeft Kamna natuurlijk ook weer op de rails gekregen. Zijn laatste jaar daar was heel goed.

[ Bericht 0% gewijzigd door Immerdebestebob op 12-09-2020 12:49:47 ]
pi_195018887
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 11:57 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Terecht compliment voor Spekenbrink.
Rare Dainese passage?
  zaterdag 12 september 2020 @ 12:47:16 #19
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_195018979
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 12:40 schreef showtimer het volgende:

[..]

Rare Dainese passage?
Omdat hij het over volgend jaar heeft, bedoel je? Pat is oud, ik zou er niet teveel achter zoeken.
Put these foolish ambitions to rest.
  Moderator zaterdag 12 september 2020 @ 12:47:32 #20
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_195018982
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 12:29 schreef Felagund het volgende:

[..]

Ik had verwacht dat er meer selectie zou zijn op deze wegen, uiteindelijk een sprint met een vrij grote groep aan de finish.
Ja, wel opvallend eigenlijk. Toch nog steeds te makkelijk, blijkbaar. Er liggen nog een paar onverharde stroken in de buurt die ze zouden kunnen toevoegen, al heb je dan na een tijd meer onverhard dan asfalt.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zaterdag 12 september 2020 @ 12:56:15 #21
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_195019071
Op de ene steile heuvel die we hebben in Twente zou iedereen bergop crashen :')
pi_195020603
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 12:47 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Omdat hij het over volgend jaar heeft, bedoel je? Pat is oud, ik zou er niet teveel achter zoeken.
19 is hij ook al lang niet meer natuurlijk.
pi_195022794
twitter


Lap. Bonilla, Rojas en co. zitten met een groot probleem.
pi_195023288
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 11:50 schreef Felagund het volgende:
Omloop van Valkenswaard (topcompetitie) nu op de Player en Eurosport 1. Al eerder verreden, dus misschien een herhaling, maar ik heb geen idee wie gewonnen heeft.
^O^ ^O^ Prima parcours met al dat onverhard.
De coverage van Topcompetitie op ES is altijd wel leuk. Mix van wedstrijdbeelden met wat interviews en achtergrond. Verdiend wel meer aandacht, zouden ze eigenlijk moeten uitzenden op Wielerflits en social media.
  zondag 13 september 2020 @ 10:58:58 #25
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_195034488
Over vijf minuten gaat de Port Epic al live. Skin Quimmons. w/
Put these foolish ambitions to rest.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')