Dat doe ik om mensen te lokkenquote:Op zondag 6 september 2020 21:33 schreef Hamzoef het volgende:
Jij bent echt aan het doorslaan hè.
Met je “breaking” :’)
Niet gelezen verder.
Het is té grote onzin. Ik ga daar niet op reageren, om dezelfde reden dat ik niet op flat earthers reageer.quote:Op zondag 6 september 2020 21:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat doe ik om mensen te lokken
Waarom niet ? Misschien zou je antwoord kunnen geven op 1 van de gestelde vragen ..
Ik hoef niet op je te lijken maar schattig dat je denkt voor een ander zijn grenzen te kunnen inkleuren . Tot hier en niet verder .quote:Op zondag 6 september 2020 23:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Aldus de hogepriesteres van de 'als je niet in mijn batshit insane complotgezeik gelooft ben je een traffickende pizzakoerier enabler!!!!!!!!!!!!'
Hoeveel boter heb je precies op je hoofd?
Uhm ja... en dat doet de wet ook. Noem gewoon een willekeurig iemand - liefst iemand uit 'de elite' natuurlijk - een geperverteerde maniak en crimineel, maar dan onder je echte naam. Moet jij eens kijken hoe snel onze rechtsspraak je die grenzen even komt geven. Dat heet laster.quote:Op zondag 6 september 2020 23:14 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik hoef niet op je te lijken maar schattig dat je denkt voor een ander zijn grenzen te kunnen inkleuren . Tot hier en niet verder .
Niks aan toe te voegen..quote:Op zondag 6 september 2020 22:59 schreef Summers het volgende:
Het zijn vragen die veel mensen stellen en ze hebben allemaal recht op een antwoord anders hebben we te maken met een soort van religie en daar doen we niet aan ongeacht wie degene is die op het voetstuk staat .
Ik stelde met interesse ook wat vragen aan jou. Die wil jij niet beantwoorden. Heel typisch.quote:Op zondag 6 september 2020 23:28 schreef PSVCL het volgende:
Wat een vreemde reacties,totaal offtopic.
[..]
Niks aan toe te voegen..
Maar op een of andere manier weten de vragen (niet van mij btw maar had ze wel kunnen stellen)een hoop los te maken bij bepaalde figuren,heel opvallend.
Ben gewoon oprecht benieuwd of iemand de antwoorden kan geven , thats it
Dat is zeker opvallend en blijkbaar zijn mensen niet meer gewend om kritische vragen te stellen bij hun eigen wereldbeeld . Mensen gaan zelfs agressief reageren dus het maakt zeker wat los dus dat soort vragen moeten we blijven stellen .quote:Op zondag 6 september 2020 23:28 schreef PSVCL het volgende:
Wat een vreemde reacties,totaal offtopic.
[..]
Niks aan toe te voegen..
Maar op een of andere manier weten de vragen (niet van mij btw maar had ze wel kunnen stellen)een hoop los te maken bij bepaalde figuren,heel opvallend.
Ben gewoon oprecht benieuwd of iemand de antwoorden kan geven , thats it
Ik zie dit meer als entertainment.quote:Op zondag 6 september 2020 23:32 schreef Summers het volgende:
[..]
Dat is zeker opvallend en blijkbaar zijn mensen niet meer gewend om kritische vragen te stellen bij hun eigen wereldbeeld . Mensen gaan zelfs agressief reageren dus het maakt zeker wat los dus dat soort vragen moeten we blijven stellen .
quote:Op zondag 6 september 2020 21:33 schreef Hamzoef het volgende:
Jij bent echt aan het doorslaan hè.
Met je “breaking” :’)
Niet gelezen verder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |