abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194924856
Alvast bedankt 8-)

pi_194925049
Jij bent echt aan het doorslaan hè.
Met je “breaking” :’)

Niet gelezen verder.
pi_194925173
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 21:33 schreef Hamzoef het volgende:

Niet gelezen verder.
Dat doe ik om mensen te lokken :)

Waarom niet ? Misschien zou je antwoord kunnen geven op 1 van de gestelde vragen ..
pi_194925293
HAHAHAHA

Waar zijn de griepdoden gebleven?
Jij bent zo simpel om te denken dat als we Corona bestrijden, dat de griep gewoon doorgaat? Die wordt ook bestreden door exact diezelfde middelen. Als je dat niet doorhebt ben je te dom om te poepen.

Waarom mondkapjes?
Dat wordt helemaal niet voorgeschreven, enkel in het OV. En het moge duidelijk zijn, dat als ik met consumptie praat, jij mijn bagger niet op je bek krijgt wanneer ik een mondkapje op heb.

[ Bericht 23% gewijzigd door SuperHartje op 07-09-2020 20:59:45 (Nuance is een kunst ) ]
  Moderator zondag 6 september 2020 @ 21:50:22 #5
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_194925458
Niet gelezen
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_194925507
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 21:39 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Dat doe ik om mensen te lokken :)

Waarom niet ? Misschien zou je antwoord kunnen geven op 1 van de gestelde vragen ..
Het is té grote onzin. Ik ga daar niet op reageren, om dezelfde reden dat ik niet op flat earthers reageer.

Je mag best kritisch zijn over de maatregelen, en je afvragen of e.e.a. momenteel nog proportioneel is gezien de ziekenhuisbezetting, maar het gros van wat je post en pre-assumpties die daar achter schuil gaan, zijn lachwekkend.

Je kan je echt beter druk gaan maken om andere dingen. Ik begrijp ook niet waar je obsessie vandaan komt, vroeger kwam je redelijk over.
pi_194926508
Waarom open je dit topic als je weet dat mensen aan corona overlijden?

Waarom wil jij de focus op de instantie terwijl zij meer zieken en doden proberen te voorkomen

Welke verborgen agenda heb jij?

Waarom kopieer jij vragen en zwijg je over de duizenden doden in Nederland en honderdduizenden doden wereldwijd?

Waarom vind je de vragen nu interessant en afgelopen jaren ten tijden van een griepgolf niet?

Voor welke organisatie werk jij die deze subjectieve vragen stelt?
pi_194926553
PSV dat zou presteren in de Champions League, dat zou pas breaking zijn.
pi_194926733
Wil je de volgende golf een dienst met me mee draaien @PSVCL ?

We beginnen om 07:00 uur en gaan op zijn vroegst om 19:00 uur naar huis.

Je mag je pak niet uit doen, ook al zweet je je de rimbim en moet je plassen.
Je moet door.

Als een echtgenote van een bijna overleden man afscheid neemt via whatsapp beeldbellen mag je niet huilen.

Je mag niet gaan hyperventileren als je die mensen allemaal naar lucht ziet happen

En oja ... als de arts je vraagt of je een belrondje wilt doen omdat naasten van bellers moeten worden overgeplaatst of snel moeten komen omdat hun naaste bijna dood is mag je niet tegensputteren

---

Geloof mij nu maar.
Corona bestaat echt en is geen film.
Ik moest als verpleegkundige mee werken, ik had geen keuze.
En geloof mij maar als ik zeg dat ik veel mensen dood heb zien gaan, ook jonge gezonde mensen!
  zondag 6 september 2020 @ 22:58:41 #10
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_194926760

[ Bericht 100% gewijzigd door SuperHartje op 07-09-2020 21:04:28 (Niet doen) ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 6 september 2020 @ 22:59:20 #11
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_194926772
Het zijn vragen die veel mensen stellen en ze hebben allemaal recht op een antwoord anders hebben we te maken met een soort van religie en daar doen we niet aan ongeacht wie degene is die op het voetstuk staat .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 6 september 2020 @ 23:00:37 #12
104963 ETA
European Travel Author
pi_194926794
Heb je oprecht zelf een serieuze poging gedaan de vragen te beantwoorden? Waarschijnlijk niet, dan had je al snel zelf de antwoorden kunnen vinden. Elk antwoord wat je hier gaat lezen staat online.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_194926994
Vraag het aan die Engel :')
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  zondag 6 september 2020 @ 23:14:41 #14
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_194927005
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 23:02 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Aldus de hogepriesteres van de 'als je niet in mijn batshit insane complotgezeik gelooft ben je een traffickende pizzakoerier enabler!!!!!!!!!!!!'

Hoeveel boter heb je precies op je hoofd?
Ik hoef niet op je te lijken maar schattig dat je denkt voor een ander zijn grenzen te kunnen inkleuren . Tot hier en niet verder . _O- closeminded people moeten maar accepteren dat de realiteit groter is dan ze zelf kunnen waarnemen of kunnen fantaseren .
  zondag 6 september 2020 @ 23:17:30 #15
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_194927049
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 23:14 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik hoef niet op je te lijken maar schattig dat je denkt voor een ander zijn grenzen te kunnen inkleuren . Tot hier en niet verder . _O-
Uhm ja... en dat doet de wet ook. Noem gewoon een willekeurig iemand - liefst iemand uit 'de elite' natuurlijk - een geperverteerde maniak en crimineel, maar dan onder je echte naam. Moet jij eens kijken hoe snel onze rechtsspraak je die grenzen even komt geven. Dat heet laster.

Fantaseerde je inderdaad maar wat meer over regenbogen, troetelbeertjes en eenhoorns, i.p.v. die ziekelijke obsessie om jan en alleman voor pedo, moordenaar, oplichter, crimineel uit te maken.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_194927195
Wat een vreemde reacties,totaal offtopic.

quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 22:59 schreef Summers het volgende:
Het zijn vragen die veel mensen stellen en ze hebben allemaal recht op een antwoord anders hebben we te maken met een soort van religie en daar doen we niet aan ongeacht wie degene is die op het voetstuk staat .
Niks aan toe te voegen..
Maar op een of andere manier weten de vragen (niet van mij btw maar had ze wel kunnen stellen)een hoop los te maken bij bepaalde figuren,heel opvallend.
Ben gewoon oprecht benieuwd of iemand de antwoorden kan geven , thats it
pi_194927243
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 23:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]

Niks aan toe te voegen..
Maar op een of andere manier weten de vragen (niet van mij btw maar had ze wel kunnen stellen)een hoop los te maken bij bepaalde figuren,heel opvallend.
Ik stelde met interesse ook wat vragen aan jou. Die wil jij niet beantwoorden. Heel typisch.

Bepaalde organisaties die belang hebben bij chaos en ondermijning van de staat die geven ook geen antwoorden

Just saying
  zondag 6 september 2020 @ 23:32:43 #18
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_194927251
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 23:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]

Niks aan toe te voegen..
Dat is zeker opvallend en blijkbaar zijn mensen niet meer gewend om kritische vragen te stellen bij hun eigen wereldbeeld . Mensen gaan zelfs agressief reageren dus het maakt zeker wat los dus dat soort vragen moeten we blijven stellen .
  zondag 6 september 2020 @ 23:44:56 #19
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_194927411
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 23:32 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat is zeker opvallend en blijkbaar zijn mensen niet meer gewend om kritische vragen te stellen bij hun eigen wereldbeeld . Mensen gaan zelfs agressief reageren dus het maakt zeker wat los dus dat soort vragen moeten we blijven stellen .
Ik zie dit meer als entertainment.

Totdat jullie het weer presteren om jan en alleman te belasteren natuurlijk. Dan wordt het gewoon weer tenenkrommend.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_194927528
En waar heb je deze brekende vragen vandaan gecopy-paste ts?
  maandag 7 september 2020 @ 06:37:34 #22
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_194928969
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 21:33 schreef Hamzoef het volgende:

Niet gelezen verder.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 7 september 2020 @ 06:44:59 #23
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_194928982
Wat een dubieuze feiten zitten er verborgen in de vragen...is een beetje de alt-news tactiek hè.

Behoeft de nodige onderbouwing / achtergrondinfo voordat er antwoorden te geven vallen in ieder geval.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  maandag 7 september 2020 @ 07:16:29 #24
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_194929060
Antwoord op de vraag dat er nog nooit een echt goed werkend vaccin is gemaakt: Google eens op vaccins polio, hepatitis A/B, pokken, etc. etc.

Antwoord op de vraag waarom een vaccin normaal 5-10 jaar duurt en kan het plots in enkele maanden; onzin. Er is nog nog helemaal geen vaccin, alleen wordt er keihard gewerkt aan vaccins en hoor je dat overal in het nieuws, maar die moeten allemaal nog hun klinische fases door. Wat betreft de snelheid; Hopelijk snap je dat door de aard van de ziekte (pandemie) dat de noodzaak om sneller een vaccin te ontwikkelen veeeeel groter is dan een vaccin voor welke ziekte dan ook. In dit geval nemen we eventuele kleine gezondheidsrisico’s blijkbaar op de koop toe en stellen we iets minder eisen aan jarenlange klinische fases om de risico’s naar 0 te brengen.
  maandag 7 september 2020 @ 07:20:44 #25
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_194929081
Voor de rest zijn het allemaal vragen van een bedenkelijk niveau, aannames die worden gedaan zonder enig bewijs, vooringenomenheid, etc. Het kost me heel veel moeite om er serieus op in te gaan gaan. Kijk zelf eens kritisch naar de vragen voordat je het hier post...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')