Die vraag houd me ook bezig. Kan het nog niet terug vinden.quote:Op zondag 6 september 2020 16:39 schreef Nattekat het volgende:
Wat is het laatste podium zonder Mercedes, Ferrari en Red Bull?
En dan helemaal met een andere dan die 3 balend op #2quote:Op zondag 6 september 2020 19:06 schreef quo_ het volgende:
[..]
Die vraag houd me ook bezig. Kan het nog niet terug vinden.
Hongarije 2012. McLaren, Lotus, Lotusquote:Op zondag 6 september 2020 19:06 schreef quo_ het volgende:
[..]
Die vraag houd me ook bezig. Kan het nog niet terug vinden.
Dit en de laatste zege voor een ander team dan Mercedes, Red Bull of Ferrari was Australië 2013. Kimi met de Lotusquote:Op zondag 6 september 2020 19:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hongarije 2012. McLaren, Lotus, Lotus
Daar gaat de Kimi streak.quote:Op zondag 6 september 2020 19:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dit en de laatste zege voor een ander team dan Mercedes, Red Bull of Ferrari was Australië 2013. Kimi met de Lotus
Die had ik niet mee geteld. Achterin lag een mercedes motor en aan het stuuur zat clown hamiliton.quote:Op zondag 6 september 2020 19:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hongarije 2012. McLaren, Lotus, Lotus
Mocht ie tenminste gratis een nieuwe versnellingsbak.quote:Op zondag 6 september 2020 18:55 schreef needakill het volgende:
Toffe race. Maar RB naar Albon ook naar binnen moeten halen. Nu reed hij wel maar achter een fucking Williams
Ik naar mijn uitgestelde vakantie daar in de buurt.quote:Op zondag 6 september 2020 19:37 schreef hjansen82 het volgende:
Ik kijk met een scheef oog alvast uit na de race bij Florence.:)
Verstappen lag ruim binnen de punten voordat die safety car en rode vlag er waren.quote:Op zondag 6 september 2020 19:43 schreef Nattekat het volgende:
Vandaag hebben we wel kunnen zien hoe kansloos RB strategisch is als ze in de middenmoot racen. Dat hebben we al een aantal keer met Albon gezien, en dat is vandaag gebeurd met beide coureurs. Moet ook vooral niet vergeten dat Verstappen ook zonder problemen al buiten de punten lag op een baan waar inhalen voor RB onmogelijk is.
Mooi gebied daar. Twee jaar geleden nog geweest. Hopelijk kan het snel weer.quote:Op zondag 6 september 2020 19:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik naar mijn uitgestelde vakantie daar in de buurt.
Ze mogen niet feesten van Tost.quote:Op zondag 6 september 2020 20:06 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Zou Gasly al een stuk in zijn kraag hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |