Blijf jij maar lekker geloven in Rutte en co.quote:Op zondag 6 september 2020 18:09 schreef trein2000 het volgende:
Nou dat is dan tientallen boetes voor Frans.
Dit soort gedrag
Jij gelooft in Lange Frans?quote:Op zondag 6 september 2020 18:29 schreef Antaris het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker geloven in Rutte en co.
Boete? Je kunt toch gewoon wat geld overmaken naar het Rode kruis?quote:Op zondag 6 september 2020 18:09 schreef trein2000 het volgende:
Nou dat is dan tientallen boetes voor Frans.
Dit soort gedrag
Niet alleen lange Frans, ik volg meerdere kanalen.quote:
Je kunt beter geloven in complotgekkies als Lange Frans inderdaad.quote:Op zondag 6 september 2020 18:29 schreef Antaris het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker geloven in Rutte en co.
Alternative facts feesboek kanalen!quote:Op zondag 6 september 2020 18:35 schreef Antaris het volgende:
[..]
Niet alleen lange Frans, ik volg meerdere kanalen.
Wanneer je nog steeds gelooft in deze onzinmaatregelen dan leef je werkelijk onder een steen.
haha, zeer grappig, ik heb niet eens facebook.quote:Op zondag 6 september 2020 18:36 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Alternative facts feesboek kanalen!
Robert Jensen etc ?quote:Op zondag 6 september 2020 18:35 schreef Antaris het volgende:
[..]
Niet alleen lange Frans, ik volg meerdere kanalen.
Wanneer je nog steeds gelooft in deze onzinmaatregelen dan leef je werkelijk onder een steen.
Ik luister graag naar mensen die een discussie aangaan in plaats van mensen die jou gaan vertellen wat te doen.
Alternatieve 'feiten'.quote:Op zondag 6 september 2020 18:37 schreef Antaris het volgende:
[..]
haha, zeer grappig, ik heb niet eens facebook.
Ik verdiep me iets meer in feiten dan jij.
Wat kom je hier nu doen? Bijdehand grappig lopen zijn?quote:
dat weet je natuurlijk helemaal niet.quote:Op zondag 6 september 2020 18:37 schreef Antaris het volgende:
[..]
haha, zeer grappig, ik heb niet eens facebook.
Ik verdiep me iets meer in feiten dan jij.
Blijkbaar wel.quote:Op zondag 6 september 2020 18:39 schreef kalinhos het volgende:
[..]
dat weet je natuurlijk helemaal niet.
Nee. Het grappige is, is dat al die mensen die continu komen met "doe zelf eens onderzoek dit dat" altijd van aannames aan elkaar hangen. "Je gelooft Rutte zeker wel?!", "Je kijkt zeker alleen NPO". "Ik heb hier meer verstand van dan jij"quote:
Lachen om Lange Frans en zijn complotgekkies.quote:Op zondag 6 september 2020 18:39 schreef Antaris het volgende:
[..]
Wat kom je hier nu doen? Bijdehand grappig lopen zijn?
Verdiep je eens in zaken en kom dan eens terug.
Waarschijnlijk kom jij niet verder dan NPO en PowNed.
Kom eens met feiten.quote:Op zondag 6 september 2020 18:42 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Lachen om Lange Frans en zijn complotgekkies.
Ik lees wetenschappelijke literatuur gepost op r/covid19
Welke feiten heb jij van Meneer Frans geleerd?quote:
Ik ook, zijn YouTube kanaal groeit als koolquote:Op zondag 6 september 2020 18:17 schreef I-O het volgende:
Ik begin wel een beetje fan van hem te worden. Goeie knul wel.
TROLLLLOLOLLquote:Op zondag 6 september 2020 18:48 schreef Antaris het volgende:
Om eerlijk te zijn boeit Lange Frans mij totaal niet, ik richt mij meer op artsen uit praktijk.
Er is genoeg bewijs dat er alternatieven zijn dan enkel en alleen vaccinaties.
Zodra je zogenaamd een vaccinatie binnenkrijgt dan muteert het virus razendsnel en werkt het dus niet.
En dan? Een nieuwe vaccinatie, dan weer en dan weer.
Trollololol, hoe oud ben je?quote:
Dat water moet echt ranzig zijn geweest. Pis, schijt en kots.quote:
Ja omdat daar geen virus meer is al sinds mei door hun eerdere strengere beleid...quote:
quote:Op zondag 6 september 2020 19:20 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Ja omdat daar geen virus meer is al sinds mei door hun eerdere strengere beleid...
Ik begin oud te worden, waar de fuk heb jij het over?quote:Op zondag 6 september 2020 18:07 schreef eragon2890 het volgende:
Het gedeelte knuffel iedereen snap ik dan weer wel, die ongeveer 30 free hugs en pak m beet 20 foto's die ik dit weekend met al mn mede weebs gemaakt hebt voelden goed man 🥰😍😍😍😍
Want in praktijk hield men zich idd net zo aan de regels op tomo als ik dacht. Het was de 1,5 milimetermaatschappij met af en toe ff 15 centimeter uit elkaar als een of twee keer per dag een vrijwilliger er eerst van zij en dan weg en weer gezellig chillen in het gras en allemaal knuffelen en samen op de foto en lekker gek doen lol
Ooh wat heb ik het gemist T_T was echt een super leuk gezellig weekend overal en zoals ik al verwacht en gehoopt mn oude vertrouwde geliefde medeweebs zijn niet veranderd 🥰
Ook 3 hele leuke groepsfotos waar ik op sta!
Tegen eind september weer, kan niet wachten! 😍
Zie laatste paar in handen schudden!quote:Op zondag 6 september 2020 19:56 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik begin oud te worden, waar de fuk heb jij het over?
Wat zijn Weebs?quote:Op zondag 6 september 2020 21:15 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Zie laatste paar in handen schudden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |