Hmm apart, was de sushi niet genoeg gisterquote:
nou heb ik toch wel even vol van gezetenquote:Op zondag 6 september 2020 10:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm apart, was de sushi niet genoeg gister
quote:Op zondag 6 september 2020 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
veel plezier
graag foto's van je worst straks
Aparte opdracht welquote:Op zondag 6 september 2020 11:07 schreef Zilverberk het volgende:
Ik ga douchen en daarna mijn heg fotograferen op verzoek van @:dr_flash
Gisteren nog gesnoeidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeejquote:Op zondag 6 september 2020 11:07 schreef Zilverberk het volgende:
Ik ga douchen en daarna mijn heg fotograferen op verzoek van @:dr_flash
K vond het leuk.quote:Op zondag 6 september 2020 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een steenharde kolder is dit dan ook weerDat heet dan "kunst"
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)rden-ze-jaloers.html
Eigenlijk moet je het gewoon doodzwijgen ook.
Jouw heg hoef ik niet te zienquote:Op zondag 6 september 2020 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb het gelezen. Is gewoon codenaam. Net zoals de worst van buda
quote:Op zondag 6 september 2020 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jouw heg hoef ik niet te zienJij doet je streepje met een stoomreiniger zag ik
Denk de ramen wassen. Jij?quote:Op zondag 6 september 2020 11:35 schreef Amarantha het volgende:
Wat gaat iedereen voor leuks doen vandaag?
Voor de TV hangen. Ben al genoeg actief geweest voor een zondag...quote:Op zondag 6 september 2020 11:35 schreef Amarantha het volgende:
Wat gaat iedereen voor leuks doen vandaag?
Nee, het ging over bitterbals bovengnoomquote:
Lijkt er niet echt op.quote:Op zondag 6 september 2020 11:41 schreef Amarantha het volgende:
Hmm kijken of mijn UI het nu wel goed blijft doen.
Daar gaat het wel erg vaak over he?quote:Op zondag 6 september 2020 11:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, het ging over bitterbals bovengnoom
Jawel want had alles gedelete net.quote:Op zondag 6 september 2020 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt er niet echt op.
[ afbeelding ]
Je smaakte goedquote:Op zondag 6 september 2020 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze hebben wel genoeg muggen in het Sauerland iig. Andere elleboog ziet er minstens zo erg uit.
[ afbeelding ]
ik zie bubblesquote:Op zondag 6 september 2020 11:41 schreef Amarantha het volgende:
Hmm kijken of mijn UI het nu wel goed blijft doen.
Jezus dude dit is niet goed.quote:Op zondag 6 september 2020 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze hebben wel genoeg muggen in het Sauerland iig. Andere elleboog ziet er minstens zo erg uit.
[ afbeelding ]
Gaaf projectquote:Op zondag 6 september 2020 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een steenharde kolder is dit dan ook weerDat heet dan "kunst"
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)rden-ze-jaloers.html
Eigenlijk moet je het gewoon doodzwijgen ook.
Nee. Ik hoop dat het snel weer over gaat. Ik krab me gekquote:
Volgende keer een flesje DEET meenemen?quote:Op zondag 6 september 2020 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Tandpasta met menthol erop smeren.quote:Op zondag 6 september 2020 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Ik hoop dat het snel weer over gaat. Ik krab me gek
you whut?quote:Op zondag 6 september 2020 12:20 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Gaaf project![]()
Die tentoonstelling wil ik eigenlijk wel zien.
Even langs een Kruidvat ofzo voor van dat spul tegen muggenbulten? Of naja zie dat je niet in NL bent maar een Duitse drogisterij.quote:Op zondag 6 september 2020 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Ik hoop dat het snel weer over gaat. Ik krab me gek
Is Deventer afgescheiden??quote:Op zondag 6 september 2020 12:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Even langs een Kruidvat ofzo voor van dat spul tegen muggenbulten? Of naja zie dat je niet in NL bent maar een Duitse drogisterij.
quote:
Ja hij zegt Sauerland dus ga er vanuit dat hij niet in NL is?quote:Op zondag 6 september 2020 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Ben alweer terug. Heb de azaron maar weggemikt want dat hielp niet. Nou eoa pompje met autan after bite spul. Dat helpt een paar uur. Het is niet zo dat ik er niet van kan slapen of zo. Maar wel vervelend.quote:Op zondag 6 september 2020 12:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Even langs een Kruidvat ofzo voor van dat spul tegen muggenbulten? Of naja zie dat je niet in NL bent maar een Duitse drogisterij.
Oh ik zou echt niet kunnen slapen.quote:Op zondag 6 september 2020 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben alweer terug. Heb de azaron maar weggemikt want dat hielp niet. Nou eoa pompje met autan after bite spul. Dat helpt een paar uur. Het is niet zo dat ik er niet van kan slapen of zo. Maar wel vervelend.
Ik vind dit soort aandachtshoererij echt volkomen walgelijk. Mensen die niks beters te doen hebben dan dit kunnen beter van mijn zuurstof afblijven vind ik.quote:
Jouw zuurstof?quote:Op zondag 6 september 2020 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind dit soort aandachtshoererij echt volkomen walgelijk. Mensen die niks beters te doen hebben dan dit kunnen beter van mijn zuurstof afblijven vind ik.
En die van anderen die er wat beters mee doenquote:
Ik krijg ook vaak van die plakken, dit jaar valt het mee. Lidocaīnezalf werkt meestal welquote:Op zondag 6 september 2020 12:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik zou echt niet kunnen slapen.Ik had tijdje terug een paar kleine muggenbulten en ik werd al helemaal leip.
Ik ga even de afwas doen en dan lekker brainless naar de Tour kijkenquote:
Doe je mijn afwas ook meteen even? Heb nog een stapeltje staan.quote:Op zondag 6 september 2020 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga even de afwas doen en dan lekker brainless naar de Tour kijken
Zuurstof is van iedereen gelukkig.quote:Op zondag 6 september 2020 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En die van anderen die er wat beters mee doen
Pas op voor de muggen.quote:Op zondag 6 september 2020 12:51 schreef Budapestenaar het volgende:
In het Sauerland. Nog een stukje
Nee gezien heb ik ze ook nietquote:Op zondag 6 september 2020 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik zag de foto net. Tot nu toe niks gezien 👀
Ze mogen wat van mijn zuurstof hebben.quote:Op zondag 6 september 2020 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind dit soort aandachtshoererij echt volkomen walgelijk. Mensen die niks beters te doen hebben dan dit kunnen beter van mijn zuurstof afblijven vind ik.
En wij niet?quote:Op zondag 6 september 2020 13:18 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ze mogen wat van mijn zuurstof hebben.
Je hebt twee foto's van mijn gesnoeide heg.
arghquote:Op zondag 6 september 2020 13:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zijn het wel echt muggenbulten of zouden het ook bedbugs kunnen zijn?
quote:Op zondag 6 september 2020 13:18 schreef Zilverberk het volgende:
Je hebt twee foto's van mijn gesnoeide heg.
Nou lijkt me stug. Ze zitten alleen daar of op andere plekken die snachts niet bedekt zijn. Op mijn voet heb ik er ook een paar.quote:Op zondag 6 september 2020 13:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zijn het wel echt muggenbulten of zouden het ook bedbugs kunnen zijn?
Ja geen idee hoor maar vind het er een beetje op lijken. Juist omdat ze zo gegroepeerd zitten.quote:Op zondag 6 september 2020 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou lijkt me stug. Ze zitten alleen daar of op andere plekken die snachts niet bedekt zijn. Op mijn voet heb ik er ook een paar.
Kan maar niet altijd, google maar eens op afbeeldingen.quote:Op zondag 6 september 2020 13:31 schreef bitterbal het volgende:
bedbugs zijn kleine puntjes naast elkaar
ja dat doe ik nuquote:Op zondag 6 september 2020 13:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan maar niet altijd, google maar eens op afbeeldingen.
Nou, ja, dat zou het ook kunnen zijn dus.quote:Op zondag 6 september 2020 13:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan maar niet altijd, google maar eens op afbeeldingen.
Yep, zou voor de zekerheid alles gelijk in de was gooien en je koffer een paar daagjes op je balkon zetten.quote:Op zondag 6 september 2020 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, ja, dat zou het ook kunnen zijn dus.
huehuequote:Op zondag 6 september 2020 13:28 schreef bitterbal het volgende:
k heb ook wel eens zulke bulten gehad.
geen wachtwoord manager gebruikenquote:Op zondag 6 september 2020 13:52 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Wachtwoord voor imgur is kwijt.
nee dat ging over gaten in je kut of zo tochquote:Op zondag 6 september 2020 14:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beter dan 3.
Ps vrouwen hebben de SC overgenomen.
quote:Op zondag 6 september 2020 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee dat ging over gaten in je kut of zo toch
Ja zo stel ik me jou wel vaker voor inderdaad.quote:
Dit ben ik ook hč.quote:Op zondag 6 september 2020 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zo stel ik me jou wel vaker voor inderdaad.
Waar zit je nu?quote:Op zondag 6 september 2020 14:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Alles in de hens steken Fles
Anyway, bijna op mijn bestemming
worstquote:Op zondag 6 september 2020 14:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Alles in de hens steken Fles
Anyway, bijna op mijn bestemming
Bij die 925 zaten nog zo'n 200 van andere dagen.quote:Op zondag 6 september 2020 15:14 schreef bitterbal het volgende:
ÉÉN UUR GELEDEN
925 nieuwe besmettingen gemeld bij RIVM
Tot 10.00 uur vanochtend zijn er 925 nieuwe positieve coronatesten bij het RIVM gemeld. Dat zijn er meer dan de afgelopen dagen. Gisteren waren het er 654 en de afgelopen zeven dagen werden er gemiddeld 663 besmettingen per dag gemeld.
De GGD's hebben vijf nieuwe ziekenhuisopnames en twee doden gemeld aan het RIVM. De afgelopen zeven dagen ging het om gemiddeld zes nieuwe ziekenhuisopnames en drie doden per dag.
Door achterstanden bij de GGD worden doden en ziekenhuisopnames niet altijd direct doorgegeven. De meeste opnames en overlijdens waren dan ook niet gisteren, maar zijn toen pas gemeld bij het RIVM
De helft was ook Oostblokquote:Op zondag 6 september 2020 14:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waar zit je nu?
Hars wel geweest met de motor vroeger. Een beetje Oostblok sympathiek kreeg ik daar.
Welk plaatsje?quote:Op zondag 6 september 2020 15:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De helft was ook OostblokMaar ik zit in een hartstikke leuk plaatsje. Zag veel terrasjes en winkeltjes.
de etappe "Episch Gelul van Maarten Ducrot" is begonnenquote:Op zondag 6 september 2020 15:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo maar eens kijken of er nog wat actie in de Tour komt.
heh moet je weer zelf 5 meter naar de vetkist lopenquote:Op zondag 6 september 2020 15:31 schreef CherryLips het volgende:
Waarom zit hier nergens een Kwalitaria.
Rhenen heeft er een.quote:Op zondag 6 september 2020 15:31 schreef CherryLips het volgende:
Waarom zit hier nergens een Kwalitaria.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 september 2020 15:40 schreef mschol het volgende:
belastingaangifte gedaanWaarom nu pas? Of ben je zzp’er?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ieder jaar dezelfde verhalen weer eens horenquote:Op zondag 6 september 2020 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
de etappe "Episch Gelul van Maarten Ducrot" is begonnen
quote:Op zondag 6 september 2020 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heh moet je weer zelf 5 meter naar de vetkist lopen
Dat wel ja.quote:Op zondag 6 september 2020 15:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja Bennekom ook, maar dan is het hier koud.
ZZP'ers krijgen toch helemaal geen geld terug.quote:Op zondag 6 september 2020 15:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom nu pas? Of ben je zzp’er?
Of gewoon allebei niet kijken.quote:Op zondag 6 september 2020 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Het gaat nu gebeuren qua Tour. F1 hoef je niet te kijkenTenzij je Ferrari's wilt zien stuiteren
quote:Op zondag 6 september 2020 16:22 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had liever niet de blote kont van DJMO gezien.
Ik mis de context volledigquote:Op zondag 6 september 2020 16:22 schreef liesje1979 het volgende:
Die viel toch best mee? Of heb ik iets gemist afgelopen halfuur.quote:Op zondag 6 september 2020 16:22 schreef liesje1979 het volgende:
Vorige keer dat ik die zag kon het er prima mee door hoorquote:Op zondag 6 september 2020 16:22 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op zondag 6 september 2020 16:29 schreef Modus het volgende:
[..]
Die viel toch best mee? Of heb ik iets gemist afgelopen halfuur.
Vast wel maar hoef er gewoon niet zomaar mee geconfronteerd te worden. Niemands kont eigenlijk.quote:Op zondag 6 september 2020 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vorige keer dat ik die zag kon het er prima mee door hoor
nou inderdaadquote:
Staat die in het topic dan?quote:Op zondag 6 september 2020 16:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Vast wel maar hoef er gewoon niet zomaar mee geconfronteerd te worden. Niemands kont eigenlijk.
Daar kijk ik eigenlijk ook nooit.quote:Op zondag 6 september 2020 16:37 schreef Modus het volgende:
Ohja ik zie het. Nou ja, KPD is 30x erger tegenwoordigGemiddeld dan.
Verstandig.quote:Op zondag 6 september 2020 16:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar kijk ik eigenlijk ook nooit.
Veel te weinig konten in KPD.quote:Op zondag 6 september 2020 16:37 schreef Modus het volgende:
Ohja ik zie het. Nou ja, KPD is 30x erger tegenwoordigGemiddeld dan.
Bad Lauterberg.quote:
Wat?quote:Op zondag 6 september 2020 16:22 schreef liesje1979 het volgende:
Misschien had ze per ongeluk water binnen gekregen.quote:Op zondag 6 september 2020 17:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Net wel een vrouw gezien die zich te pletter hoestte in het zwembad
RIP Buda
quote:Op zondag 6 september 2020 17:13 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Misschien had ze per ongeluk water binnen gekregen.
Die heeft tijdens de hitte golf haar blote reet op het forum/frontpage gezet..quote:
quote:Op zondag 6 september 2020 17:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die heeft tijdens de hitte golf haar blote reet op het forum/frontpage gezet..
Maar dat is niet het ergste. Ze deed dat terwijl ze op een ajax-dekbed lag...
quote:
Zeg wel.quote:Op zondag 6 september 2020 17:21 schreef Karzai het volgende:
morgen weer werken, ging snel dat weekkie
quote:Op zondag 6 september 2020 17:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
https://frontpage.fok.nl/(...)island-geworden.html
quote:
Nee, strandje op gevaren en lekker van de zon genotenquote:
quote:Op zondag 6 september 2020 17:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, strandje op gevaren en lekker van de zon genoten.
Worth itquote:Op zondag 6 september 2020 17:30 schreef Amarantha het volgende:
Dat is ongeveer 5 uur in de trein ofzo.
Waar?quote:Op zondag 6 september 2020 17:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Morgen ook zwemmen. En sauna. En relaxen.
Hmm ken ik ook nietquote:Op zondag 6 september 2020 17:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee
Een räuberteller. Geen idee wat het precies is
quote:Op zondag 6 september 2020 17:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee
Kindermenuutje dusquote:Der Räuberteller, auch Piratenteller, bezeichnet in der Gastronomie einen leeren Teller mit Besteck, auf dem in Gaststätten Kinder von ihren Eltern oder anderen Begleitpersonen Teile von deren Essen erhalten.[1] Dabei bezieht sich der erste Teil des Wortes – Räuber bzw. Pirat – auf das Verhalten des "Räuberns" als Mitessen bei anderen.
Het roversbord, ook wel piratenbord genoemd, verwijst naar een leeg bord met bestek in restaurants, waarop kinderen delen van hun eten krijgen van hun ouders of andere begeleiders in restaurants. [1] Het eerste deel van het woord - dief of piraat - verwijst naar het gedrag van de "overvaller" wanneer hij met anderen eet.
Dat is toch een leeg bord, dat je kunt jatten van je tafelgenoten?quote:Op zondag 6 september 2020 17:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee
Moet die bij andere mensen de borden gaan leegrovenquote:
Gelukkig heb ik nog snacktomaatjes in mijn hotelkamerquote:Op zondag 6 september 2020 17:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet die bij andere mensen de borden gaan leegroven
quote:Op zondag 6 september 2020 17:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]dat zou lachen zijn. Krijg ik straks friet met een knakworst
Wat een hel.quote:Op zondag 6 september 2020 17:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog snacktomaatjes in mijn hotelkamer
Zwaaien als je langs mij komtquote:Op zondag 6 september 2020 17:30 schreef Amarantha het volgende:
Dat is ongeveer 5 uur in de trein ofzo.
quote:Op zondag 6 september 2020 18:06 schreef Amarantha het volgende:
COR / Lange Frans schudt tientallen handen op Museumplein
Lange Frans!
quote:Op zondag 6 september 2020 17:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog snacktomaatjes in mijn hotelkamer
Is dit codetaal voor chips en chocolade, dacht dat je op vakantie wasquote:
Klinkt wel goed.quote:Op zondag 6 september 2020 18:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Menu Roodkapje was lekker hoor
Duitse steak met een spiegeleitje, gebakken aardappels en een jus die stijf stond van de knoflook
Hoertjes en cokequote:Op zondag 6 september 2020 18:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Is dit codetaal voor chips en chocolade, dacht dat je op vakantie was
Vanavond even onder je kussen kijkenquote:Op zondag 6 september 2020 18:13 schreef Amarantha het volgende:
Inmiddels al 2 dagen een grote spin kwijt in huis, ben nog steeds in twijfel of ik de boel in de hens moet steken.
psssssssssssssssssssssssssssssssssssssstquote:Op zondag 6 september 2020 18:22 schreef bitterbal het volgende:
k ben ze wel eens onder wc bril tegen gekomen als ik er op zat
quote:Op zondag 6 september 2020 18:22 schreef bitterbal het volgende:
Als ik niks op de muur zie in mijn slaapkamer is het goed.quote:Op zondag 6 september 2020 18:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanavond even onder je kussen kijken
Ik heb er echt eens eentje onder mijn kussen gehad.quote:Op zondag 6 september 2020 18:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik niks op de muur zie in mijn slaapkamer is het goed.
quote:Op zondag 6 september 2020 18:22 schreef bitterbal het volgende:
Hou maar weer op hoor.quote:Op zondag 6 september 2020 18:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er echt eens eentje onder mijn kussen gehad.
quote:Op zondag 6 september 2020 18:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
psssssssssssssssssssssssssssssssssssssst
Ik vind het altijd maar tegenvallen.quote:Op zondag 6 september 2020 18:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
spinnen zijn lief man... kun je goede gesprekken mee voeren ook.
Snel tevreden.quote:Op zondag 6 september 2020 18:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Nu nog een kop koffie en Buda is voldaan
Ze spreken wel Grieks he....quote:Op zondag 6 september 2020 18:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het altijd maar tegenvallen.
quote:Op zondag 6 september 2020 18:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ze spreken wel Grieks he....
Eten ze daar trouwens zo vroeg dat je nu al klaar bent?quote:Op zondag 6 september 2020 18:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Nu nog een kop koffie en Buda is voldaan
Een avondvullend programma.quote:Op zondag 6 september 2020 18:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat zou jij nog meer willen dan?
Ja shit dat kan ik niet.quote:Op zondag 6 september 2020 18:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ze spreken wel Grieks he....
Ze eten daar net zo vroeg als je zelf wil?quote:Op zondag 6 september 2020 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eten ze daar trouwens zo vroeg dat je nu al klaar bent?
Bedoel je dat niet dan?quote:Op zondag 6 september 2020 18:37 schreef Amarantha het volgende:
Hmm nu lijkt het alsof ik bedoel: Koek in zijn vriendin.
Penerkoek?quote:Op zondag 6 september 2020 18:37 schreef Amarantha het volgende:
Waarom gelijk weer zo vies, het kan ook gewoon een speculaasje of sprits zijn hoor.quote:
quote:Op zondag 6 september 2020 18:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
ordinaaaaaaaaaaiiirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Lange vingers zeker.quote:Op zondag 6 september 2020 18:37 schreef Amarantha het volgende:
Geeft een geheel nieuwe betekenis aan soppen met je koekje.quote:Op zondag 6 september 2020 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom gelijk weer zo vies, het kan ook gewoon een speculaasje of sprits zijn hoor.
Een klamme spritsquote:Op zondag 6 september 2020 18:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geeft een geheel nieuwe betekenis aan soppen met je koekje.
Je hebt je oude UI weer terugquote:
Ach ja, beetje risico maakt het leven interessantquote:Op zondag 6 september 2020 19:01 schreef CherryLips het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)heijn-terugroepactie
Je gaat ook echt overal dood aan tegenwoordig.
Heb je het gedaan?quote:Op zondag 6 september 2020 19:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Een Kneipp Wasser-Tretstelle. Goed voor de doorbloeding en zo.
Maar koud
Is er iets wat jij niet ordi vindt?quote:Op zondag 6 september 2020 18:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
ordinaaaaaaaaaaiiirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Lijkt me eerder de Okerquote:Op zondag 6 september 2020 19:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens mij is dat beekje de Oder. Maar dat moet ik even checken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zondag 6 september 2020 19:23 schreef Bos81 het volgende:
Dafuq zeg wat ver![]()
Vooral even goed luisteren hoe 97,76 in het Pools klinktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dat is voor mij echt aba cadabraquote:Op zondag 6 september 2020 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vooral even goed luisteren hoe 97,76 in het Pools klinkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |