Hmm apart, was de sushi niet genoeg gisterquote:
nou heb ik toch wel even vol van gezetenquote:Op zondag 6 september 2020 10:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm apart, was de sushi niet genoeg gister
quote:Op zondag 6 september 2020 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
veel plezier
graag foto's van je worst straks
Aparte opdracht welquote:Op zondag 6 september 2020 11:07 schreef Zilverberk het volgende:
Ik ga douchen en daarna mijn heg fotograferen op verzoek van @:dr_flash
Gisteren nog gesnoeidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeejquote:Op zondag 6 september 2020 11:07 schreef Zilverberk het volgende:
Ik ga douchen en daarna mijn heg fotograferen op verzoek van @:dr_flash
K vond het leuk.quote:Op zondag 6 september 2020 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een steenharde kolder is dit dan ook weerDat heet dan "kunst"
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)rden-ze-jaloers.html
Eigenlijk moet je het gewoon doodzwijgen ook.
Jouw heg hoef ik niet te zienquote:Op zondag 6 september 2020 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb het gelezen. Is gewoon codenaam. Net zoals de worst van buda
quote:Op zondag 6 september 2020 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jouw heg hoef ik niet te zienJij doet je streepje met een stoomreiniger zag ik
Denk de ramen wassen. Jij?quote:Op zondag 6 september 2020 11:35 schreef Amarantha het volgende:
Wat gaat iedereen voor leuks doen vandaag?
Voor de TV hangen. Ben al genoeg actief geweest voor een zondag...quote:Op zondag 6 september 2020 11:35 schreef Amarantha het volgende:
Wat gaat iedereen voor leuks doen vandaag?
Nee, het ging over bitterbals bovengnoomquote:
Lijkt er niet echt op.quote:Op zondag 6 september 2020 11:41 schreef Amarantha het volgende:
Hmm kijken of mijn UI het nu wel goed blijft doen.
Daar gaat het wel erg vaak over he?quote:Op zondag 6 september 2020 11:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, het ging over bitterbals bovengnoom
Jawel want had alles gedelete net.quote:Op zondag 6 september 2020 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt er niet echt op.
[ afbeelding ]
Je smaakte goedquote:Op zondag 6 september 2020 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze hebben wel genoeg muggen in het Sauerland iig. Andere elleboog ziet er minstens zo erg uit.
[ afbeelding ]
ik zie bubblesquote:Op zondag 6 september 2020 11:41 schreef Amarantha het volgende:
Hmm kijken of mijn UI het nu wel goed blijft doen.
Jezus dude dit is niet goed.quote:Op zondag 6 september 2020 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze hebben wel genoeg muggen in het Sauerland iig. Andere elleboog ziet er minstens zo erg uit.
[ afbeelding ]
Gaaf projectquote:Op zondag 6 september 2020 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een steenharde kolder is dit dan ook weerDat heet dan "kunst"
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)rden-ze-jaloers.html
Eigenlijk moet je het gewoon doodzwijgen ook.
Nee. Ik hoop dat het snel weer over gaat. Ik krab me gekquote:
Volgende keer een flesje DEET meenemen?quote:Op zondag 6 september 2020 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Tandpasta met menthol erop smeren.quote:Op zondag 6 september 2020 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Ik hoop dat het snel weer over gaat. Ik krab me gek
you whut?quote:Op zondag 6 september 2020 12:20 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Gaaf project![]()
Die tentoonstelling wil ik eigenlijk wel zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |