Ettoquote:Op zaterdag 5 september 2020 19:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja da's waar ja....
tevens amadepamalamadramabotswanaguyana
jepsquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Half aquarium leeggeten zeker?
Anders gewoon met je vingers toch? Of een vork?quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:40 schreef bitterbal het volgende:
ze waren de soyasaus en stokjes vergeten, gelukkig had ik nog een kleine voorraad
Dat is zo irritant. Ook als ze er te weinig sojasaus of wasabi bij doenquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:40 schreef bitterbal het volgende:
ze waren de soyasaus en stokjes vergeten, gelukkig had ik nog een kleine voorraad
Ja maar die soyasaus hoort er wel; bij. Wasabi ook vergeten maar dat eet ik niet.quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Anders gewoon met je vingers toch? Of een vork?
Lekker vooruitzichtquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
straks zie je hier een bitterbal in
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En lekker alvast uitzoeken wat je allemaaal wilt eten.
Mijn neef is half Grieks en die heeft een aardige vachtquote:
oh? 👀quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn neef is trouwens wel een enorm knappe kerel met zijn latino-look.
Picsquote:Op zaterdag 5 september 2020 21:15 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Morgen verrassing hoe het eruit ziet.
Doe maar dan. Ik ga zo in bed trouwens. Ben zo gaar als een bietje gewoonquote:
Ja eerst hier even laten keuren.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:12 schreef bitterbal het volgende:
nu moet ik nieuwe bikinis kopen natuurlijk
Nu of morgen?quote:
Ook morgen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe maar dan. Ik ga zo in bed trouwens. Ben zo gaar als een bietje gewoon
Stond je voor een dichte deur?quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:30 schreef mschol het volgende:
wordt tijd dat die AH op het sav ook pas om 23:00 sluit
nee, ik wil mss nog eff wat drinken halen.. maar andere AH is iets verder wegquote:Op zaterdag 5 september 2020 21:33 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Stond je voor een dichte deur?
Jezus, hoe lang. Waarom? Moeten ze eerst gemaakt worden?quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:35 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, ik wil mss nog eff wat drinken halen.. maar andere AH is iets verder weg
en voor 22:00 red ik net niet ben ik bang.. (kan wel als ik doorloop maar dan heb ik paar minuten om te zoeken)
en voor fietsen weze rondvragen, levertijd is bij enkele zaken gewoon 4 maanden of meer
1 winkelier vertelde dat hij afgelopen maanden 300%+ heeft gedraaid..quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jezus, hoe lang. Waarom? Moeten ze eerst gemaakt worden?
Run op fietsen dus. Ook niet helemaal onverwacht, eigenlijkquote:Op zaterdag 5 september 2020 21:41 schreef mschol het volgende:
[..]
1 winkelier vertelde dat hij afgelopen maanden 300%+ heeft gedraaid..
true, maar weer 2de hands wordt nu serieus wel een overweging met dat soort levertijden..quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Run op fietsen dus. Ook niet helemaal onverwacht, eigenlijk.
Ik zou inderdaad geen maanden op een fiets gaan wachten.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:42 schreef mschol het volgende:
[..]
true, maar weer 2de hands wordt nu serieus wel een overweging met dat soort levertijden..
Ja, snap ik. Een goede 2e hands is niks mis mee.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:42 schreef mschol het volgende:
[..]
true, maar weer 2de hands wordt nu serieus wel een overweging met dat soort levertijden..
mja vorige heb ik 7 jaar meegedaan (wel nodige reparaties over de jaren)quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Een goede 2e hands is niks mis mee.
Geen idee maar andere mensen hebben het ook. Zien ze mobiel een andere UI bij mij staan.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:45 schreef mschol het volgende:
[..]
cache?
hier is deze nu te zien:
https://i.fok.nl/usericons/393783/fokui2.png
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit dus hahaYour beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:46 schreef Amarantha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit dus haha![]()
![]()
![]()
Maar maanden wachtenquote:Op zaterdag 5 september 2020 21:44 schreef mschol het volgende:
[..]
mja vorige heb ik 7 jaar meegedaan (wel nodige reparaties over de jaren)
alleen nu had ik iets van: mja een keer een gloednieuwe kan geen kwaad..
Joh. Bij mij doet je UI wel normaal iig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit dus haha“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
precies.. dat wist ik ook niet toen ik bedacht had dat ik wel een niewue wilde.. dacht die dingen zijn gewoon altijd binnen 2 weken ofzo leverbaar..quote:
doe eens ctrl+F5? en kijk daarna eens of het goed gaat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit dus haha
Ik heb nog nooit langer dan een week hoeven wachten op een fiets...quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:48 schreef mschol het volgende:
[..]
precies.. dat wist ik ook niet toen ik bedacht had dat ik wel een niewue wilde.. dacht die dingen zijn gewoon altijd binnen 2 weken ofzo leverbaar..
Nee heb ik net in een andere topic gedaan en toen veranderde hij van goede UI naar verkeerde UI.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:49 schreef mschol het volgende:
[..]
doe eens ctrl+F5? en kijk daarna eens of het goed gaat?
weird shitquote:Op zaterdag 5 september 2020 21:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee heb ik net in een andere topic gedaan en toen veranderde hij van goede UI naar verkeerde UI.
Ik heb zelf pas 2 fietsen gekocht. De rest kreeg ik.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit langer dan een week hoeven wachten op een fiets...
Ik heb al mijn fietsen gekocht. Al zijn dat er maar twee. Wel nieuw gekocht, dat wel.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:56 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb zelf pas 2 fietsen gekocht. De rest kreeg ik.En dus maar 1 fiets nieuw gekocht.
1 gekregen, 2de geleend en derde gekocht (2de hands)quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb al mijn fietsen gekocht. Al zijn dat er maar twee. Wel nieuw gekocht, dat wel.
Goede laatste stap iddquote:Op zaterdag 5 september 2020 21:59 schreef mschol het volgende:
[..]
1 gekregen, 2de geleend en derde gekocht (2de hands)
4de wil ik nieuw hebben
Jaquote:Op zaterdag 5 september 2020 22:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
u bedoelt de engel? om 11 uur halen bij station
Ook die als kind?quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb al mijn fietsen gekocht. Al zijn dat er maar twee. Wel nieuw gekocht, dat wel.
Oh, dat zijn nepfietsen, die tellen nietquote:
Hoe is dat een nepfiets?quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat zijn nepfietsen, die tellen niet.
Dus je telt vanaf de fiets op je 16e ofzo?quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat zijn nepfietsen, die tellen niet.
Ik zeg net dat ik mijn twee fietsen zelf gekocht heb, dus jaquote:Op zaterdag 5 september 2020 22:05 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dus je telt vanaf de fiets op je 16e ofzo?
Maranta en een syngonium. Of nou ja, de stekjes hebben al een tijdje op water gestaan en heb ze nu in de grond gezet. Dus hopen dat ze dat leuk vinden.quote:
Mijn fiets op mijn 16e was van mijn oma geweest. Gejat toen ik 19 was, op valentijnsdag.quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik mijn twee fietsen zelf gekocht heb, dus ja.
Ik heb ze beide nog.
Haat aan mensen die fietsen jattenquote:Op zaterdag 5 september 2020 22:12 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Mijn fiets op mijn 16e was van mijn oma geweest. Gejat toen ik 19 was, op valentijnsdag.
Toen een 2e hands, gekocht door mijn pa. Die heb ik nog heel lang als 2e fiets gehouden.
Toen ik ergens 23 was, schoon meneer zijn fiets aan mij door (afkomstig van zijn oma). Daar heb ik tot 2 jaar terug op gefietst, dus die is meer dan 10 jaar mee gegaan.
Twee jaar terug mijn huidige fiets gekocht. De andere twee gingen toen weg.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:07 schreef Samzz het volgende:
Goed. Laat ik het anders formuleren dan:
Ik heb mijn grotemensenfietsen zelf gekocht. Beter?
Schoon meneer was een typo.quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haat aan mensen die fietsen jatten.
Je laatste fiets (die van schoon meneer) is wel lang meegegaan dan!
Mijn gele fiets is nu 17 jaar oud.
Ik weet niet hoe seks werkt, dus ik eet maar lastig te verteren zooi om te tijd te doden.quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:15 schreef bitterbal het volgende:
wat zou er nou in zon beest omgaan ?
https://9gag.com/gag/aeDxPgQ
30 jaar, respectabele leeftijdquote:Op zaterdag 5 september 2020 22:16 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Schoon meneer was een typo.
Die fiets heeft eerst ongeveer 10 jaar oma vervoert, toen ongeveer 10 jaar zilvermeneer en daarna ongeveer 10 jaar mij. Die was echt volledig versleten.
Het is een panda. Ik gok op heel weinig, die beesten schijnen niet erg snugger te zijn.quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:15 schreef bitterbal het volgende:
wat zou er nou in zon beest omgaan ?
https://9gag.com/gag/aeDxPgQ
Kan je niet voorstellen tochquote:Op zaterdag 5 september 2020 22:17 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Het is een panda. Ik gok op heel weinig, die beesten schijnen niet erg snugger te zijn.
een normale hybride (stadsfiets/tourfiets combi, dus veel versnellingen, iets sportiever tov normale stadsfiets) wil ik hebben.quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goede laatste stap idd.
Wordt t een normale of een elektrische? Die laatste zijn helemaal hip.
I'll say.quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:18 schreef Zilverberk het volgende:
[..]Die heeft zijn geld wel opgebracht ja.
Een kip is nog slimmerquote:
Helemaal duidelijkquote:Op zaterdag 5 september 2020 22:18 schreef mschol het volgende:
[..]
een normale hybride (stadsfiets/tourfiets combi, dus veel versnellingen, iets sportiever tov normale stadsfiets) wil ik hebben.
elektrisch zijn hip en dan zou ik een stuk makkelijker grotere afstanden kunnen afleggen maar vind het ook beetje suf dat iemand van 30-40 een elektrische fiets rondrijdt als dat niet strikt noodzakelijk is.
daarnaast speelt de prijs een rol, even 2k-2,5k neertellen voor een fiets weiger ik als het voor de "fun" /gimmick is
Volgens mij heb ik zo'n hybride. Of het is de moderne stadsfietsquote:Op zaterdag 5 september 2020 22:18 schreef mschol het volgende:
[..]
een normale hybride (stadsfiets/tourfiets combi, dus veel versnellingen, iets sportiever tov normale stadsfiets) wil ik hebben.
elektrisch zijn hip en dan zou ik een stuk makkelijker grotere afstanden kunnen afleggen maar vind het ook beetje suf dat iemand van 30-40 een elektrische fiets rondrijdt als dat niet strikt noodzakelijk is.
daarnaast speelt de prijs een rol, even 2k-2,5k neertellen voor een fiets weiger ik als het voor de "fun" /gimmick is
Echt?quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
I'll say.
[..]
Een kip is nog slimmer.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb vorig jaar een nieuwe tweedehands fiets gekocht. Die daarvoor had ik al 25 jaar. Er ging een wereld voor me open met de versnellingen en fietslampenen als ik nu over een drempeltje ofzo rij klinkt het niet meer alsof er een kar met oud schroot omvalt.
Na 25 jaar wel ja.quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik zo'n hybride. Of het is de moderne stadsfietsVergeleken met m'n vorige fiets is alles nieuw.
hoeveel versnellingen en kettingkast dicht of open?quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik zo'n hybride. Of het is de moderne stadsfietsVergeleken met m'n vorige fiets is alles nieuw.
M'n vorige fiets had officieel drie versnellingen maar uiteindelijk deed alleen de 2 het. Soms de 1. Als ik terug wilde schakelen moest ik ook even terug trappen. Dat doe ik nu nog steeds al hoeft het niet meerquote:Op zaterdag 5 september 2020 22:21 schreef Zilverberk het volgende:
[..]![]()
Ik heb in alle grotemensenfietsen maar 1 fiets gehad met versnellingen. Vond het niks, gebruikte van de 3 versnellingen alleen de middelste.
Acht. Dichte kast volgens mij. Niet zo'n apparaat met driedubbele ketting. Die heeft m'n vader.quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:22 schreef mschol het volgende:
[..]
hoeveel versnellingen en kettingkast dicht of open?
ik had van de vorige 18 ook 1 favoriete maar schakelde ook vaak genoeg op anderequote:Op zaterdag 5 september 2020 22:21 schreef Zilverberk het volgende:
[..]![]()
Ik heb in alle grotemensenfietsen maar 1 fiets gehad met versnellingen. Vond het niks, gebruikte van de 3 versnellingen alleen de middelste.
is normale stadsfietsquote:Op zaterdag 5 september 2020 22:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Acht. Dichte kast volgens mij. Niet zo'n apparaat met driedubbele ketting. Die heeft m'n vader.
Ik leende die fiets met versnellingen ooit uit, kreeg ik daarna de klacht dat ie zo rot schakelde.quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n vorige fiets had officieel drie versnellingen maar uiteindelijk deed alleen de 2 het. Soms de 1. Als ik terug wilde schakelen moest ik ook even terug trappen. Dat doe ik nu nog steeds al hoeft het niet meer![]()
Nu heb ik acht versnellingen maar heb hem ook meestal op de 4 ongeveer. Soms de 3, soms de 5.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:25 schreef CherryLips het volgende:
Toen ik die nieuwe fiets ging halen. "Waarom trap je terug als je schakelt?"
Ik: hoe werkt de lamp?
Nou ja, kippen weten iig hoe voortplanting werktquote:
quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, kippen weten iig hoe voortplanting werkt.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:25 schreef CherryLips het volgende:
Ja maar in het wild gaat het niet zo lastig toch?quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, kippen weten iig hoe voortplanting werkt.
pandas? volgens mij snappen die er in het wild ook weinig vanquote:Op zaterdag 5 september 2020 22:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar in het wild gaat het niet zo lastig toch?
Jawel. Ze moeten het eerst van andere panda's zien voordat ze t zelf kunnenquote:Op zaterdag 5 september 2020 22:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
In het wild lukt het al helemaal niet.quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze doen echt geen flikker, behalve eten, slapen en schijten.quote:
voor je wepsenquote:Op zaterdag 5 september 2020 22:25 schreef CherryLips het volgende:
Die kleintjes zijn schattigquote:Op zaterdag 5 september 2020 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze doen echt geen flikker, behalve eten, slapen en schijten.
Zeldzaam saaie beesten.
Doen mannen ookquote:Op zaterdag 5 september 2020 22:33 schreef Samzz het volgende:
Oh en achter een voerbal aan lopen als die er toevallig ligt.
Ja en dan loslaten?quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voor je wepsen
https://9gag.com/gag/an4xVpo
Die zag ik liggen. Ik wacht jouw review afquote:Op zaterdag 5 september 2020 22:47 schreef CherryLips het volgende:
Cookie dough KitKat, zou dat wat zijn?
Neequote:Op zaterdag 5 september 2020 22:47 schreef CherryLips het volgende:
Cookie dough KitKat, zou dat wat zijn?
ik zou graag zien dat mensen ook zo dom en inactief waren af en toequote:Op zaterdag 5 september 2020 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Ze moeten het eerst van andere panda's zien voordat ze t zelf kunnen.
Het is niet alleen door de mens dat die beesten op uitsterven staan/stonden.
Wel vaker dan af en toequote:Op zaterdag 5 september 2020 22:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou graag zien dat mensen ook zo dom en inactief waren af en toe
quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Loop liever achter een bitterbal aan
Ik vreet het toch wel.quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:48 schreef Amarantha het volgende:
Chemisch zoet las ik en zoiets staat mij ook nog bij.
Duitse worstenquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb hotdog broodjes en worsten uit Duitsland.
Ja als één land weet hoe je dat moet maken is het Duitsland wel.quote:
Absoluut.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja als één land weet hoe je dat moet maken is het Duitsland wel.
Eigenlijk wil je dan nooit meer broodje knakworst uit blik enz. 😂quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja als één land weet hoe je dat moet maken is het Duitsland wel.
Die wilde ik sowieso al nietquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eigenlijk wil je dan nooit meer broodje knakworst uit blik enz. 😂
Na Thüringer braadworst vallen alle andere worsten tegen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil ook wel het nodige mee terug slepenquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgende keer koop ik nog meer.
Die verse knakworsten bij de AH zijn best ok.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik knakworst eet zijn het diequote:Op zaterdag 5 september 2020 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die verse knakworsten bij de AH zijn best ok.
Verse knakworsten vind ik wel lekker maar smaken ook heel anders dan uit blik.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die verse knakworsten bij de AH zijn best ok.
Alleen jammer dat het tegenwoordig in een grote verpakking zit (9 ipv 5 worsten)quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik knakworst eet zijn het die
Dat klinkt wel als een smerige combinatiequote:Op zaterdag 5 september 2020 23:10 schreef mschol het volgende:
[..]
@:bitterbal is nu alleen te krijgen met tzatziki
kloptquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ja iddquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben gewoon helemaal blij voor onze Ballie.Het moment van boeken is dan zo spannend en daarna ben je dan helemaal whiiiih!
Waarheen ergens?quote:
Lijkt me niet lekkerquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:10 schreef mschol het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het tegenwoordig in een grote verpakking zit (9 ipv 5 worsten)
Zijn dat geen andere dan?quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Hier niet. Zag ze vandaag nog liggen.
yups..quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben gewoon helemaal blij voor onze Ballie.Het moment van boeken is dan zo spannend en daarna ben je dan helemaal whiiiih!
Precies diequote:Op zaterdag 5 september 2020 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn dat geen andere dan?
Ik heb dan altijd deze: https://www.ah.nl/producten/product/wi132248/ah-knakworst al staat op de foto nog wel de oude verpakking met 5 worsten (200 gram)
Dan blijft België overquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:20 schreef mschol het volgende:
[..]
yups..
which reminds me.. ik wil ook nog even weg maar echt geen flauw idee waarheen.. duitsland trekt mij toch niet zo om de een of andere reden en echt verweg wil ik ook niet..
belgie opzich lijkt me wel wat, nooit echt lang overnacht, wel dagtripjes..quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan blijft België overOf Luxemburg?
België trekt mij niet zo, maar je hebt er natuurlijk wel mooie gebieden.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:24 schreef mschol het volgende:
[..]
belgie opzich lijkt me wel wat, nooit echt lang overnacht, wel dagtripjes..
frankrijk had ik wel gewild maar dan disney , dus parijs, dus rood gebied :/
Maar die zijn niet meer in 5 te krijgen?quote:
https://www.instagram.com(...)ke7gsNNXX8n5kIJJYs0/quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:24 schreef mschol het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.instagram.com(...)ke7gsNNXX8n5kIJJYs0/
quote:This Account is Private
Ze is er weer?quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
zoooooooooooooooooooooooooooooo dan....
quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze dan
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
bij die gesloten stond 10 duizendquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:34 schreef mschol het volgende:
[..]nicee...
helaas.. als ik het zo inschat moet ik de miljoenen jackpot winnen om ooit dit soort speeltjes te kunnen aanschaffen
Waar kijk ik naar?quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze dan
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
oke, dan hoef ik geen miljoenen jackpot te winnen.. maar nog steeds een leuke geldprijs moet er dan gewonnen worden...quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bij die gesloten stond 10 duizend
Zat nog even de foto's te kijken maar denk dat je wel waterschoentjes nodig hebt voor het strand.quote:
Wat is niet ver weg? Je houdt niet van vliegen toch, dan zijn er niet zo heel veel opties.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:20 schreef mschol het volgende:
[..]
yups..
which reminds me.. ik wil ook nog even weg maar echt geen flauw idee waarheen.. duitsland trekt mij toch niet zo om de een of andere reden en echt verweg wil ik ook niet..
nee voor gamesquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:35 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Waar kijk ik naar?Moderne martelpraktijken ofzo?
waarom dat nou weerquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zat nog even de foto's te kijken maar denk dat je wel waterschoentjes nodig hebt voor het strand.
[..]
Wat is niet ver weg? Je houdt niet van vliegen toch, dan zijn er niet zo heel veel opties.
nee, dat is dit:quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:35 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Waar kijk ik naar?Moderne martelpraktijken ofzo?
Prijs is oranje toch?quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:24 schreef mschol het volgende:
[..]
Lijkt op kiezels toch? Is verder niets mis mee, alleen bij het in en uitlopen is waterschoentjes dan wel fijn. Zonder moet ik er altijd zo charmant uit kruipen.quote:
het is niet dat ik niet van vliegen hou, ik hou niet van al het gedoe erom heen (security, x tijd van tevoren aanwezig zijn etc..)quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zat nog even de foto's te kijken maar denk dat je wel waterschoentjes nodig hebt voor het strand.
[..]
Wat is niet ver weg? Je houdt niet van vliegen toch, dan zijn er niet zo heel veel opties.
ah ik dacht dta je doelde op duizende zeeegels die ik over het hoofd had gezien ofzoquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lijkt op kiezels toch? Is verder niets mis mee, alleen bij het in en uitlopen is waterschoentjes dan wel fijn. Zonder moet ik er altijd zo charmant uit kruipen.
quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Bitterbal trekt haar terreinpaneerlaag aan en rolt zo dat strand op.
maar zie dat ze nu oranje zijn idd.. alsnog geen trek in, dan moet ik 10 dagen in quarantaine..quote:
jij al bepakt en bezakt:?quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Bitterbal trekt haar terreinpaneerlaag aan en rolt zo dat strand op.
Oh ik vind dat altijd reuze meevallen eigenlijk. Maar 3 uur van te voren doe ik al heel lang niet meer tenzij heel vroege ochtendvlucht en dat is dan omdat ik te zuinig ben voor een taxi en de vroegste trein te laat gaat om het te halen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:39 schreef mschol het volgende:
[..]
het is niet dat ik niet van vliegen hou, ik hou niet van al het gedoe erom heen (security, x tijd van tevoren aanwezig zijn etc..)
En de rest van de mensen daar maar kou lijdenquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
als zon zeekomkommer zuig ik al die warmte en zon op
leuk. Lekker spatzieren gehenquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Koffer staat klaar. Wil morgen rond 9 uur vertrekken
Ooooh, ik was al helemaal bang dat je teleurgesteld zou zijn omdat kiezelstrandquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah ik dacht dta je doelde op duizende zeeegels die ik over het hoofd had gezien ofzo
ja moeten ze ook maar een beetje doorzuigen. Ik pak allesquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En de rest van de mensen daar maar kou lijden
oh kwallen is ook wel een dingetje jaquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ooooh, ik was al helemaal bang dat je teleurgesteld zou zijn omdat kiezelstrandMaar nee geen zeegels. Of box jelly fish.
Laatste keer was ik 3,5 uur van tevoren op Schiphol (taxi had haast) maar toen alsnog bijna mijn vlucht gemist omdat er extreme vertraging was doordat er ergens een fout ergens in het systeem zat. Stonden rijen mensen tot buitenquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ik vind dat altijd reuze meevallen eigenlijk. Maar 3 uur van te voren doe ik al heel lang niet meer tenzij heel vroege ochtendvlucht en dat is dan omdat ik te zuinig ben voor een taxi en de vroegste trein te laat gaat om het te halen.
Het is geen hoogseizoen dus 1,5 uur is ruim genoeg, daarnaast als je vanaf schiphol vliegt hoef je tegenwoordig volgens mij ook nergens meer dingen uit je te halen, kan je zelfs gewoon flesjes drinken mee.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een beetje doorzuigen. Ik pak alles
quote:
Maar goed dat UitStraling hier vanavond niet is.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moeten ze ook maar een beetje doorzuigen. Ik pak alles
echt hequote:Op zaterdag 5 september 2020 23:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar goed dat UitStraling hier vanavond niet is.
en toch vind ik het allemaal te onvoorspelbaar.. trein kan ik gewoon vanop aan hoeveel tijd ik nodig heb..quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ik vind dat altijd reuze meevallen eigenlijk. Maar 3 uur van te voren doe ik al heel lang niet meer tenzij heel vroege ochtendvlucht en dat is dan omdat ik te zuinig ben voor een taxi en de vroegste trein te laat gaat om het te halen.
Het is geen hoogseizoen dus 1,5 uur is ruim genoeg, daarnaast als je vanaf schiphol vliegt hoef je tegenwoordig volgens mij ook nergens meer dingen uit je te halen, kan je zelfs gewoon flesjes drinken mee.
Die broek had de hele avond rond de enkels gezeten.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar goed dat UitStraling hier vanavond niet is.
Jij gaat daar toch ook alleen maar een beetje in de zon liggen en jezelf volvreten, ik zie weinig verschilquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:47 schreef bitterbal het volgende:
weet trouwens niet of zeekomkommers dat doen. zie ze ook in thailand, vrij nutteloos die beestjes.
Was op Thailand op eeuhm naja een tof strandje, ik was de hele reis wel een beetje bang voor die kwal, ik lekker zwemmen en ja hoor, prikken in mijn been, ik snel het. water uit, branden en alles maar zat onder mijn bil dus kon niets zien, ik helemaal zielig op mijn handdoekje gaan liggen met. de gedachte, ok als het binnen een half uur niet ondragelijk is was het geen box jelly fish en overleef ik het waarschijnlijk. Ik. Held.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh kwallen is ook wel een dingetje ja
Vliegtuig toch ook?quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:47 schreef mschol het volgende:
[..]
en toch vind ik het allemaal te onvoorspelbaar.. trein kan ik gewoon vanop aan hoeveel tijd ik nodig heb..
ja kloptquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij gaat daar toch ook alleen maar een beetje in de zon liggen en jezelf volvreten, ik zie weinig verschil
awww das wel sneuquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Was op Thailand op eeuhm naja een tof strandje, ik was de hele reis wel een beetje bang voor die kwal, ik lekker zwemmen en ja hoor, prikken in mijn been, ik snel het. water uit, branden en alles maar zat onder mijn bil dus kon niets zien, ik helemaal zielig op mijn handdoekje gaan liggen met. de gedachte, ok als het binnen een half uur niet ondragelijk is was het geen box jelly fish en overleef ik het waarschijnlijk. Ik. Held.
Je bent er nog!quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Was op Thailand op eeuhm naja een tof strandje, ik was de hele reis wel een beetje bang voor die kwal, ik lekker zwemmen en ja hoor, prikken in mijn been, ik snel het. water uit, branden en alles maar zat onder mijn bil dus kon niets zien, ik helemaal zielig op mijn handdoekje gaan liggen met. de gedachte, ok als het binnen een half uur niet ondragelijk is was het geen box jelly fish en overleef ik het waarschijnlijk. Ik. Held.
En hoe laat was dat? Welke periode? Zoveel vragen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laatste keer was ik 3,5 uur van tevoren op Schiphol (taxi had haast) maar toen alsnog bijna mijn vlucht gemist omdat er extreme vertraging was doordat er ergens een fout ergens in het systeem zat. Stonden rijen mensen tot buiten
Treinen kunnen ook vertragen. Maar is toch ook prima, maar beperkt je gewoon erg in de opties.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:47 schreef mschol het volgende:
[..]
en toch vind ik het allemaal te onvoorspelbaar.. trein kan ik gewoon vanop aan hoeveel tijd ik nodig heb..
nee want als security boe zegt (of eigenlijk andere passagiers bij security) ben je potentieel een uur langer bezigquote:
maar dan mis je je vervoersmiddel van A naar B niet..quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Treinen kunnen ook vertragen. Maar is toch ook prima, maar beperkt je gewoon erg in de opties.
Joh, denk dat ik toen nog helemaal niet klaar was voor Thailand, vond zoveel dingen eng dat het mijn plezier wel een beetje beinvloed heeft ook. Lag ik lekker bij het zwembad op het dak van dat hotel wat jij ook kent. Werd ik steeds belaagd door een tijgervlieg. Uiteindelijk naar binnen gevlucht want iew knokkelkoorts. Had ook echt nog amper reiservaring toen. Inmiddels zou ik er wel anders in staan denk ik.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
awww das wel sneu![]()
. K vind kwallen echt verschrikkelijk
Ja ik vind alleen die honden soms echt naar. Voor kwallen wordt er gewaarschuwd en die komen meestal pas eind mei. Die tijgermug is wel een ding. Steeds meer mensen worden ziek. En daar doe ik helemaal niks tegenquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Joh, denk dat ik toen nog helemaal niet klaar was voor Thailand, vond zoveel dingen eng dat het mijn plezier wel een beetje beinvloed heeft ook. Lag ik lekker bij het zwembad op het dak van dat hotel wat jij ook kent. Werd ik steeds belaagd door een tijgervlieg. Uiteindelijk naar binnen gevlucht want iew knokkelkoorts. Had ook echt nog amper reiservaring toen. Inmiddels zou ik er wel anders in staan denk ik.
Als je een rechtstreekse vlucht hebt dan valt dat toch geheel weg? Nog een voordeel van vliegen, je kan verder reizen zonder overstap.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:53 schreef mschol het volgende:
[..]
nee want als security boe zegt (of eigenlijk andere passagiers bij security) ben je potentieel een uur langer bezig
[..]
maar dan mis je je vervoersmiddel van A naar B niet..nogal een verschil (overigens ook kut maar dat terzijde)
Was op 4 november 2019, redelijk vroeg in de ochtend, uurtje of 8 denk ik of nog eerder want waren rond 11.00 in San Francisco (directe vlucht).quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En hoe laat was dat? Welke periode? Zoveel vragen.
Ohja die honden. Maar dat is niet alleen in Azie.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik vind alleen die honden soms echt naar. Voor kwallen wordt er gewaarschuwd en die komen meestal pas eind mei. Die tijgermug is wel een ding. Steeds meer mensen worden ziek. En daar doe ik helemaal niks tegen
ja die eerste keer kan ook erg zijnquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja die honden. Maar dat is niet alleen in Azie.
Eerste keer knokkelkoorts is geloof ik nog niet eens zo erg, maar als je dan nog een keer een andere variant krijgt is het een ander verhaal toch? Kan je nooit meer naar de tropen.
Nog in Nederland jaquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hey!
Jij nog in NL of alweer de hort op?
Hmm. Dat is dan gewoon heel veel pech hebben?quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was op 4 november 2019, redelijk vroeg in de ochtend, uurtje of 8 denk ik of nog eerder want waren rond 11.00 in San Francisco (directe vlucht).
Zwerfhonden bedoel je? Dat zie je eigenlijk wel in veel landen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja die honden. Maar dat is niet alleen in Azie.
Eerste keer knokkelkoorts is geloof ik nog niet eens zo erg, maar als je dan nog een keer een andere variant krijgt is het een ander verhaal toch? Kan je nooit meer naar de tropen.
Terneuzen klinkt weinig sovjet.quote:Op zondag 6 september 2020 00:00 schreef engine het volgende:
[..]
Nog in Nederland jaBuitenland is allemaal lastig nog. Heb wel weer een visum voor Rusland
![]()
Maar ga morgen eerst nog een maand naar Terneuzen
Van die roedels.quote:Op zondag 6 september 2020 00:02 schreef engine het volgende:
[..]
Zwerfhonden bedoel je? Dat zie je eigenlijk wel in veel landen.
Zie je in oost europa ook wel veel. Vind dat ook best eng.quote:
quote:Op zondag 6 september 2020 00:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Terneuzen klinkt weinig sovjet.
Ja weet niet eens meer wat er toen precies was, eerst al een enorme wachtrij bij de bagage afgifte en daarna bij de douane een nog zes keer zo lange rij. Ze hadden wel een rij voor mensen die hun vlucht konden missen maar daarvoor moest je vlucht binnen een uur vertrekken ofzo, alleen zaten we aan het begin van die rij nog net iets daarboven dus mochten we daar niet langs. Op een gegeven moment zijn we er gewoon doorheen gestoken omdat we anders gewoon de vlucht zouden missen. Kwam er nog wel zo'n bewaker die zei dat is niet de bedoeling maar daar hadden we weinig boodschap aanquote:Op zondag 6 september 2020 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hmm. Dat is dan gewoon heel veel pech hebben?Zat te denken wanneer ik voor het laatst lang heb moeten wachten op Schiphol maar volgens mij nog nooit. Wel eens dat het heel krap werd omdat dan opeens de treinen vanaf Leiden niet meer reden.
Dat trek ik echt heel slecht, vind van die 'beschaafde' honden die hier loslopen al gierend kutquote:
Je hoeft ze niet te trekken hè.quote:Op zondag 6 september 2020 00:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat trek ik echt heel slecht, vind van die 'beschaafde' honden die hier loslopen al gierend kut
quote:Op zondag 6 september 2020 00:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet te trekken hè.
eensquote:
Niet dwangmatig verwilderde honden trekken.quote:Op zondag 6 september 2020 00:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet te trekken hè.
quote:
Wat moet je daar doen? Verpauperde stad is het.quote:Op zondag 6 september 2020 00:00 schreef engine het volgende:
[..]
Nog in Nederland jaBuitenland is allemaal lastig nog. Heb wel weer een visum voor Rusland
![]()
Maar ga morgen eerst nog een maand naar Terneuzen
Het is toch zondag?quote:Op zondag 6 september 2020 08:24 schreef Samzz het volgende:
. Waardeloos geslapen...
En nog honger, dus ik maak nog maar even een ontbijtje 2.0.
Inspectie van een gasturbine.quote:Op zondag 6 september 2020 05:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wat moet je daar doen? Verpauperde stad is het.
Wel mooiste regio van Nederland natuurlijk.
Aaah de sloer is ook wakkerquote:Op zondag 6 september 2020 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
veel plezier
graag foto's van je worst straks
Vraag je nu gewoon om een dickpick??quote:Op zondag 6 september 2020 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
veel plezier
graag foto's van je worst straks
nee worst picksquote:Op zondag 6 september 2020 09:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vraag je nu gewoon om een dickpick??![]()
99.9 procent kans dat dit om eten gaat.quote:Op zondag 6 september 2020 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
haaaaaai
stond op en moest gelijk aan buda's worst denken
quote:Op zondag 6 september 2020 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
99.9 procent kans dat dit om eten gaat.
Ah!quote:Op zondag 6 september 2020 09:07 schreef engine het volgende:
[..]
Inspectie van een gasturbine.
Oh dat klinkt vast gezellig
Nu al?quote:
poes wandelen?quote:Op zondag 6 september 2020 09:57 schreef UitStraling het volgende:
Douchen en kater en poes wandelen. ppfttt getting old
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |