Ettoquote:Op zaterdag 5 september 2020 19:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja da's waar ja....
tevens amadepamalamadramabotswanaguyana
jepsquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Half aquarium leeggeten zeker?
Anders gewoon met je vingers toch? Of een vork?quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:40 schreef bitterbal het volgende:
ze waren de soyasaus en stokjes vergeten, gelukkig had ik nog een kleine voorraad
Dat is zo irritant. Ook als ze er te weinig sojasaus of wasabi bij doenquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:40 schreef bitterbal het volgende:
ze waren de soyasaus en stokjes vergeten, gelukkig had ik nog een kleine voorraad
Ja maar die soyasaus hoort er wel; bij. Wasabi ook vergeten maar dat eet ik niet.quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Anders gewoon met je vingers toch? Of een vork?
Lekker vooruitzichtquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
straks zie je hier een bitterbal in
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En lekker alvast uitzoeken wat je allemaaal wilt eten.
Mijn neef is half Grieks en die heeft een aardige vachtquote:
oh? 👀quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn neef is trouwens wel een enorm knappe kerel met zijn latino-look.
Picsquote:Op zaterdag 5 september 2020 21:15 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Morgen verrassing hoe het eruit ziet.
Doe maar dan. Ik ga zo in bed trouwens. Ben zo gaar als een bietje gewoonquote:
Ja eerst hier even laten keuren.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:12 schreef bitterbal het volgende:
nu moet ik nieuwe bikinis kopen natuurlijk
Nu of morgen?quote:
Ook morgen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe maar dan. Ik ga zo in bed trouwens. Ben zo gaar als een bietje gewoon
Stond je voor een dichte deur?quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:30 schreef mschol het volgende:
wordt tijd dat die AH op het sav ook pas om 23:00 sluit
nee, ik wil mss nog eff wat drinken halen.. maar andere AH is iets verder wegquote:Op zaterdag 5 september 2020 21:33 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Stond je voor een dichte deur?
Jezus, hoe lang. Waarom? Moeten ze eerst gemaakt worden?quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:35 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, ik wil mss nog eff wat drinken halen.. maar andere AH is iets verder weg
en voor 22:00 red ik net niet ben ik bang.. (kan wel als ik doorloop maar dan heb ik paar minuten om te zoeken)
en voor fietsen weze rondvragen, levertijd is bij enkele zaken gewoon 4 maanden of meer
1 winkelier vertelde dat hij afgelopen maanden 300%+ heeft gedraaid..quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jezus, hoe lang. Waarom? Moeten ze eerst gemaakt worden?
Run op fietsen dus. Ook niet helemaal onverwacht, eigenlijkquote:Op zaterdag 5 september 2020 21:41 schreef mschol het volgende:
[..]
1 winkelier vertelde dat hij afgelopen maanden 300%+ heeft gedraaid..
true, maar weer 2de hands wordt nu serieus wel een overweging met dat soort levertijden..quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Run op fietsen dus. Ook niet helemaal onverwacht, eigenlijk.
Ik zou inderdaad geen maanden op een fiets gaan wachten.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:42 schreef mschol het volgende:
[..]
true, maar weer 2de hands wordt nu serieus wel een overweging met dat soort levertijden..
Ja, snap ik. Een goede 2e hands is niks mis mee.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:42 schreef mschol het volgende:
[..]
true, maar weer 2de hands wordt nu serieus wel een overweging met dat soort levertijden..
mja vorige heb ik 7 jaar meegedaan (wel nodige reparaties over de jaren)quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Een goede 2e hands is niks mis mee.
Geen idee maar andere mensen hebben het ook. Zien ze mobiel een andere UI bij mij staan.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:45 schreef mschol het volgende:
[..]
cache?
hier is deze nu te zien:
https://i.fok.nl/usericons/393783/fokui2.png
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit dus hahaYour beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:46 schreef Amarantha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit dus haha![]()
![]()
![]()
Maar maanden wachtenquote:Op zaterdag 5 september 2020 21:44 schreef mschol het volgende:
[..]
mja vorige heb ik 7 jaar meegedaan (wel nodige reparaties over de jaren)
alleen nu had ik iets van: mja een keer een gloednieuwe kan geen kwaad..
Joh. Bij mij doet je UI wel normaal iig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit dus haha“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
precies.. dat wist ik ook niet toen ik bedacht had dat ik wel een niewue wilde.. dacht die dingen zijn gewoon altijd binnen 2 weken ofzo leverbaar..quote:
doe eens ctrl+F5? en kijk daarna eens of het goed gaat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit dus haha
Ik heb nog nooit langer dan een week hoeven wachten op een fiets...quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:48 schreef mschol het volgende:
[..]
precies.. dat wist ik ook niet toen ik bedacht had dat ik wel een niewue wilde.. dacht die dingen zijn gewoon altijd binnen 2 weken ofzo leverbaar..
Nee heb ik net in een andere topic gedaan en toen veranderde hij van goede UI naar verkeerde UI.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:49 schreef mschol het volgende:
[..]
doe eens ctrl+F5? en kijk daarna eens of het goed gaat?
weird shitquote:Op zaterdag 5 september 2020 21:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee heb ik net in een andere topic gedaan en toen veranderde hij van goede UI naar verkeerde UI.
Ik heb zelf pas 2 fietsen gekocht. De rest kreeg ik.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit langer dan een week hoeven wachten op een fiets...
Ik heb al mijn fietsen gekocht. Al zijn dat er maar twee. Wel nieuw gekocht, dat wel.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:56 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb zelf pas 2 fietsen gekocht. De rest kreeg ik.En dus maar 1 fiets nieuw gekocht.
1 gekregen, 2de geleend en derde gekocht (2de hands)quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb al mijn fietsen gekocht. Al zijn dat er maar twee. Wel nieuw gekocht, dat wel.
Goede laatste stap iddquote:Op zaterdag 5 september 2020 21:59 schreef mschol het volgende:
[..]
1 gekregen, 2de geleend en derde gekocht (2de hands)
4de wil ik nieuw hebben
Jaquote:Op zaterdag 5 september 2020 22:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
u bedoelt de engel? om 11 uur halen bij station
Ook die als kind?quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb al mijn fietsen gekocht. Al zijn dat er maar twee. Wel nieuw gekocht, dat wel.
Oh, dat zijn nepfietsen, die tellen nietquote:
Hoe is dat een nepfiets?quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat zijn nepfietsen, die tellen niet.
Dus je telt vanaf de fiets op je 16e ofzo?quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat zijn nepfietsen, die tellen niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |