De vrijheid vooral, niet alles hoeven te overleggen en gewoon doen waar je zin in hebt. Plus dat ik veel makkelijker mensen ontmoet als ik alleen reis.quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:31 schreef Zilverberk het volgende:
Wat zijn de voordelen van alleen reizen, Liesje?
Ik heb daar vrij weinig ervaring mee.
Nah. Te veel werk.quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:30 schreef UitStraling het volgende: [..] Je was hier niet tijdens het hoogtepunt van de quarantaine, een manege iets voor je?
![]()
Of juist niet, om redenen die hier worden gemeld: POL / Petitie tegen 'pedopartij'quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:32 schreef Karzai het volgende:
teken deze petitie!
https://secure.avaaz.org/(...)_kamer_stop_de_pnvd/
Dankjewel.quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De vrijheid vooral, niet alles hoeven te overleggen en gewoon doen waar je zin in hebt. Plus dat ik veel makkelijker mensen ontmoet als ik alleen reis.
dat eerstequote:Op zaterdag 5 september 2020 15:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De vrijheid vooral, niet alles hoeven te overleggen en gewoon doen waar je zin in hebt. Plus dat ik veel makkelijker mensen ontmoet als ik alleen reis.
Heeft niks met luiheid te maken. Ik wil geen manegequote:Op zaterdag 5 september 2020 15:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Net zo lui als bitterbal dus.
Nah gaat mij te ver, prostitutie mag van mij wel mits vrijwillig en boven de 21quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:34 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Of juist niet, om redenen die hier worden gemeld: POL / Petitie tegen 'pedopartij'
Sinds welke eeuw valt het propaganderen van seks met peuters en kleuters onder het recht van vrije meningsuiting?quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:36 schreef Samzz het volgende:
Zodra het in Nederland mogelijk is middels petities politieke partijen te verbieden, ga ik emigreren want dan zijn de democratie en de normen en waarden waarop dit land gebouwd zijn kapot.
Ik acht de kans dat hierop gestemd wordt ongeveer 0%. Daarbij weet iedereen wat hun plannen zijn en zullen ze dat er nooit door krijgen in de tweede kamer.quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nah gaat mij te ver, prostitutie mag van mij wel mits vrijwillig en boven de 21
Kinderen mag je niet blootstellen aan sex met meerderjarigen
Dat is het punt van het wel of niet tekenen van die petitie niet.quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sinds welke eeuw valt het propaganderen van seks met peuters en kleuters onder het recht van vrije meningsuiting?
Jawel juist wel.quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is het punt van het wel of niet tekenen van die petitie niet.
Ik denk dat ik een petitie start om de SGP te verbieden.quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:40 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik acht de kans dat hierop gestemd wordt ongeveer 0%. Daarbij weet iedereen wat hun plannen zijn en zullen ze dat er nooit door krijgen in de tweede kamer.
Maar met de petitie probeert men wel de democratie te hinderen.
Sinds we vrijheid van meningsuiting hebben.quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sinds welke eeuw valt het propaganderen van seks met peuters en kleuters onder het recht van vrije meningsuiting?
Die zou ik dan wel overwegen te ondertekenenquote:Op zaterdag 5 september 2020 15:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een petitie start om de SGP te verbieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |