Ja, echt! Maar wat een hufter he? Net aangekomen bij Stacey en hij gedraagt zich al als een verwende puber. Als ze verstandig is stuurt ze hem met het eerste vliegtuig weer naar huis.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
Florian vind ik lijken op gutner Steiner. Teambaas van Haas F1
Allebei.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
De vraag welk programma grotere train wreck is: darcey & Stacey of the family chantel
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
"Gutner"quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
Paar weken breek. Seizoen begint deze maand weer in usa.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:34 schreef quickstepster het volgende:
Wat is dit nou weer voor placeholder.... biggest breakups?
Het seizoen was toch nog niet afgelopen dacht ik?
Ahhh. Had ik kunnen weten. Dank voor het geheugensteuntje!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:39 schreef RipCity het volgende:
[..]
Paar weken breek. Seizoen begint deze maand weer in usa.
Dit is echt een nieuwe volgens mij. Tenminste, ik had hem nog niet gezien. Ik zit echt met verbazing te kijken hoe ze zichzelf vol (laten) spuiten met allerlei bruinings dingen en al die ingrepen die ze hebben laten doen. Die lippenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:28 schreef Leandra het volgende:
Oh maakt niet uit, ik zit me net af te vragen of ik tussendoor een aflevering gemist heb....
Nu kijk ik de aflevering van vandaag, maar ik heb het idee dat de terugblik naar de vorige aflevering hetzelfde is als de vooruitblik die ik gezien heb bij de laatste aflevering die ik zag..... niet dat het heel veel uitmaakt
Je smoel in een wespennest steken is goedkoper en hetzelfde resultaatquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit is echt een nieuwe volgens mij. Tenminste, ik had hem nog niet gezien. Ik zit echt met verbazing te kijken hoe ze zichzelf vol (laten) spuiten met allerlei bruinings dingen en al die ingrepen die ze hebben laten doen. Die lippengrotesk.
Vooral dat ze het allemaal zo mooi vinden, het waren geen vrouwen die veel nodig hadden maar nu zien ze er verbouwd uit.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit is echt een nieuwe volgens mij. Tenminste, ik had hem nog niet gezien. Ik zit echt met verbazing te kijken hoe ze zichzelf vol (laten) spuiten met allerlei bruinings dingen en al die ingrepen die ze hebben laten doen. Die lippengrotesk.
Ja!quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:36 schreef nils7 het volgende:
[..]
Je smoel in een wespennest steken is goedkoper en hetzelfde resultaat
Echt álles he? Als je kijkt hoe ze er als jong meisje uitzagen schrik je echt. Onherkenbaar veranderdquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vooral dat ze het allemaal zo mooi vinden, het waren geen vrouwen die veel nodig hadden maar nu zien ze er verbouwd uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |