Ik vind het niet per se verrassend dat ie hier meesprint. Maar 6e is knapquote:Op dinsdag 8 september 2020 17:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dagwinnaar met Greipel. Dan ben je niet goed snik
Nja, vaak zoek ik voor die 9e sprinter liever een knol dan diegene die waarschijnlijk 9e wordt. Dan kom je uit bij Walschijt/Bonifazio/Greipel.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja zoals ik zei ook met Viviani.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ook meer respect voor de mensen die het hebben aangedurfd met Viviani.quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:35 schreef wimderon het volgende:
Dré reed sinds dag 1 met hechtingen in de knie en heeft op de rustdag aangekondigd zich klaar te voelen voor de drie resterende kansen. Stukje respect voor de mensen die deze beredeneerde gok aandurfden is wel op z'n plaats.
Hahahahaha, hier trapt werkelijk helemaal niemand in.quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ook meer respect voor de mensen die het hebben aangedurfd met Viviani.
Bron graagquote:Op woensdag 9 september 2020 13:19 schreef Marcoss het volgende:
NTT gaat voor Boasson Hagen, Israel voor Greipel en Trek voor Pedersen.
Wat last minute tips
Niet eens in de buurt.quote:Op woensdag 9 september 2020 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer, dacht dat Theuns een knol zou kunnen zijn
Ze sterven als opportunisten.quote:Op woensdag 9 september 2020 13:48 schreef Slobeend het volgende:
Vanwaar al dat vertrouwen in Viviani @#VoorMani
Hup Greipel.
Gefeliciteerd met Wout.quote:Op woensdag 9 september 2020 13:48 schreef Slobeend het volgende:
Hup Greipel.
Hoogste topsnelheid gisteren.quote:Op woensdag 9 september 2020 13:48 schreef Slobeend het volgende:
Hup Greipel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |