abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 januari 2003 @ 10:57:32 #201
24924 HeavyD
They all do that ??
pi_8063306
Zal vanavond ff kijken (zit nu hellaas op m'n werk ) of dat met die mil.bassis tussen m'n berichten staat.

Hopelijk begin ik dan eindelijk een winst te draaien.

I will wear black untill they invent something darker ! & Heavy metal is best played with a Rapid fireing heavy machinegun.
  donderdag 23 januari 2003 @ 11:58:41 #202
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_8064337
Beste tip is: Niet teveel openbare voorzieningen (scholen, klinieken, ziekenhuizen) bouwen. Hetzelfde geldt voor politie bureaus en brandweer kazernes. Het liefst gewoon helemaal niets van dat soort bouwen tot ze er echt om beginnen te bedelen.

En als je het dan toch bouwt, zorg er dan voor dat je het budget van de scholen en klinieken zo laag mogelijk houdt. Zelfde geldt voor je powerplant.

Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_8064465
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 11:58 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Beste tip is: Niet teveel openbare voorzieningen (scholen, klinieken, ziekenhuizen) bouwen. Hetzelfde geldt voor politie bureaus en brandweer kazernes. Het liefst gewoon helemaal niets van dat soort bouwen tot ze er echt om beginnen te bedelen.

En als je het dan toch bouwt, zorg er dan voor dat je het budget van de scholen en klinieken zo laag mogelijk houdt. Zelfde geldt voor je powerplant.

Van me powerplant heb ik wel geleerd. Toen ik in het budget sneedt vloog ie spontaan in de brand En ik had idd nog geen brandweer neergezet maar dat leek me toch op dat moment een betere keuze dan wachten tot het vanzelf uit ging.. Anywayz, bezuinigen op water en stroom doe ik niet meer, ook al was het misschien toeval
Where facts are few, experts are many.
  donderdag 23 januari 2003 @ 12:59:08 #204
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_8065425
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 12:05 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Van me powerplant heb ik wel geleerd. Toen ik in het budget sneedt vloog ie spontaan in de brand En ik had idd nog geen brandweer neergezet maar dat leek me toch op dat moment een betere keuze dan wachten tot het vanzelf uit ging.. Anywayz, bezuinigen op water en stroom doe ik niet meer, ook al was het misschien toeval

Gisteren waren er in mijn stad een stuk of 30 leidingen gesprongen omdat ik iets teveel wou bezuinigen op het water (en dus ook de leidingen)
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  donderdag 23 januari 2003 @ 13:10:43 #205
45143 dtale
Did I do that ?!
pi_8065687
je power plant knalt uit mekaar als ie oud (hoe meer je bezuinigd hoe sneller ie oud/versleten raakt) is of als ie meer moet produceren dan dat jij heb bezuinigd

Door het plaatsen van brandweer in een dorp/stad houden ze zich niet alleen bezig met blussen maar ook met brand preventie.

ik denk dat de combinatie zwaarbezuinigen op je powerplant en het totaal niet aanwezig zijn van de brandweer de oorzaak was voor je ontplofte powerplant!

"Never underestimate the predictability of stupidity"
pi_8065711
Heh ik heb de gebrande versie van Simcity 4
En nu is ie Chinees, en laat me nou niet elke dag Chinees spreken.
Denk dat ik deze week ff een gamewinkel binnen-pogo. En hem legaal koop!
pi_8065994
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 13:11 schreef Fatality het volgende:
Heh ik heb de gebrande versie van Simcity 4
En nu is ie Chinees, en laat me nou niet elke dag Chinees spreken.
Denk dat ik deze week ff een gamewinkel binnen-pogo. En hem legaal koop!
Typisch weer iemand die te snel op next drukt bij de installatie

Over die powerplant, denk eerder dat t toeval was hoor, budget was maar 50 dollar naar beneden, hij was redelijk nieuw en had nog 1000mw power over. Maar bezuinigen doe ik alleen nog maar onderwijs en gezondheid, en daarmee red ik t aardig.

pi_8066174
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 13:26 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Typisch weer iemand die te snel op next drukt bij de installatie

Idd, standaardtaal bij de installatie is Chinees
quote:
Over die powerplant, denk eerder dat t toeval was hoor, budget was maar 50 dollar naar beneden, hij was redelijk nieuw en had nog 1000mw power over. Maar bezuinigen doe ik alleen nog maar onderwijs en gezondheid, en daarmee red ik t aardig.
Ik bezuinig nu eigenlijk nergens meer echt op, en heb alleen een militaire basis, geen raketbasis. Toch gaat het vrij lekker, heb met de belastingen genoeg budgetoverschot.
Alleen de zorg is beetje minder geregeld, in mijn stad met ong 15000 inwoners heb ik maar 2 clinics, soms gaan ze daardoor staken. Maar die hospitals kosten het enorme bedrag van $1200 per maand!
pi_8066497
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 13:36 schreef Frggl het volgende:
Ik bezuinig nu eigenlijk nergens meer echt op, en heb alleen een militaire basis, geen raketbasis. Toch gaat het vrij lekker, heb met de belastingen genoeg budgetoverschot.
Alleen de zorg is beetje minder geregeld, in mijn stad met ong 15000 inwoners heb ik maar 2 clinics, soms gaan ze daardoor staken. Maar die hospitals kosten het enorme bedrag van $1200 per maand!
Misschien zou je het probleem meer bij de bron moeten zoeken. Niet of ze wel goed worden behandeld, maar waarom worden ze ziek
  donderdag 23 januari 2003 @ 13:57:27 #210
28662 roobje
Invisible Pink Unicorn
pi_8066521
Damnnn, mijn mensen kunnen maar niet genoeg krijgen van clinics (zouden ze gratis drugs verschaffen ofzo ). Ik heb er ergens twee naast elkaar staan en allebei al 600+ patienten.. ik heb ze intussen maar vervangen door een groot ziekenhuis maar die kost rond de 1000 per maand.. (ik ben trouwens weer s overnieuw begonnen )

Weet iemand trouwens of een groot ziekenhuis hetzelfde is als een clinic maar dan met meer capaciteit of voegt een clinic nog iets toe? Want ik had mn clinic ergens weggehaald, groot ziekenhuis neergezet met zat capaciteit maar toch ging de health waardering flink omlaag? Ook na een aantal maanden nog.. wazug.

edit: owh ik zag t hierboven niet.. misschien een water treatment plant proberen? Ik heb geen pollution in mn woongebieden maar ze zijn wel aangesloten opdezelfde waterleidingen die ook door de industry lopen..

[Dit bericht is gewijzigd door roobje op 24-01-2003 08:52]

"Religion. A daughter of Hope and Fear, explaining to Ignorance the nature of the Unknowable."
Ambroce Bierce
  donderdag 23 januari 2003 @ 14:00:54 #211
28662 roobje
Invisible Pink Unicorn
pi_8066575
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 13:36 schreef Frggl het volgende:

[..]

Wat dacht je hoe dat bij mij ging bij mn stad van 65.000 inwoners.. Ben maar overnieuw begonnen..
"Religion. A daughter of Hope and Fear, explaining to Ignorance the nature of the Unknowable."
Ambroce Bierce
  donderdag 23 januari 2003 @ 14:02:50 #212
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_8066616
Snik snotter, mijn HD is overleden.
En al mijn save games zijn dus ook niet terug te halen.

Maar het vervelende is, dat ik nu ook niet kan spelen, moet wachten op mijn hd

zware tijden.

To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_8066644
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 13:56 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Misschien zou je het probleem meer bij de bron moeten zoeken. Niet of ze wel goed worden behandeld, maar waarom worden ze ziek

Mwah volgens mij vallen de ziekten nog best mee, kheb geen air/water pollution boven de residential area's, overal water en een treatment plant, air cleaning program o.i.d. besteed ik geld aan ..
pi_8066730
ik snap niet dat iedereen hier zo makkelijk winst draait (want zo lijkt dat) ik denk zelf dat ik veel te snel bouwt iemand hetzelfde probleem of een tip voor mij???
X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu
pi_8066881
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 14:08 schreef trance_fan het volgende:
ik snap niet dat iedereen hier zo makkelijk winst draait (want zo lijkt dat) ik denk zelf dat ik veel te snel bouwt iemand hetzelfde probleem of een tip voor mij???
Mij lukte het in het begin ook voor geen meter, maar je moet ervoor zorgen dat je stad snel groeit (dus juist wel snel bouwen) zonder voorzieningen. Een industriegebied maken en een eind verderop je gecombineerde residential/commercial zones. Alles medium density (zie ook tutorial in openingspost van dit topic). Als je dan genoeg belasting binnenkrijgt kan je dingen als scholen gaan bouwen, en zo de ontwikkeling van je inwoners stimuleren zodat ze medium en high $$$ kunnen gaan verdienen.
  donderdag 23 januari 2003 @ 16:01:11 #216
45143 dtale
Did I do that ?!
pi_8068700
het is niet dat men zo makkelijk/snel geld maakt denk ik...
men speelt gewoon vele uren
"Never underestimate the predictability of stupidity"
pi_8073986
iedereen druk aan het simcityen zie ik wel
X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu
pi_8075645
Ik heb het nu even gehad met Sc....
Heb nu 22.000 inwoners, education en alles oke, maar ze lopen onwijs moeilijk te doen met de RCI en zo.
De ene keer is er onwijs veel vraag naar residential en gaan ze als een gek bouwen, en na een half jaar zakt alles in en staat de helft van mn huizen leeg!
En nou is m'n map ook al bijna vol!
  donderdag 23 januari 2003 @ 21:55:52 #219
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_8075955
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 14:08 schreef trance_fan het volgende:
wat ze zeggen. In het begin geen education en safety buildings neerplanten zoals police stations, fire departments, scholen etc... Maandelijkse geld dat je besteed aan de powerplant verlagen en na een tijdje ga je winst draaien.
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
pi_8077499
Ik heb voor vanavond ook wel weer ff genoeg

Mijn industriestad is gestaag gaan groeien maar wel op de manier dat het leven in de stad zelf erg aangenaam is. Er is onderwijs en veiligheid (niet al te hoog, maar toch) en ze zijn best tevreden. Ik heb trouwens ook een Sim! Hij heet Jack en woont hier :

Ze lopen trouwens een beetje te zeuren dat er te weinig goede export faciliteiten zijn en dat ik verbindingen moet maken met buurtsteden. Maarja, die zijn er nog niet.. Gelukkig draai ik wel winst maar t gaat een beetje langzaam. Dan moet ik weer wachten en kan ik een stukje verder bouwen.

pi_8077723
Misschien ff je snelheid wat hoger zetten.... dan komt je geld er ook sneller bij... ik heb em ook bijna op et snelste staan anders blijf je wachten... 1 nadeel als je geld er af gaat is et ook inneens heel snel op
Vroeger wilde ik coureur worden, nu ben ik koerier....
pi_8077910
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 23:11 schreef tijnnl het volgende:
Misschien ff je snelheid wat hoger zetten.... dan komt je geld er ook sneller bij... ik heb em ook bijna op et snelste staan anders blijf je wachten... 1 nadeel als je geld er af gaat is et ook inneens heel snel op

Komt bekend voor

vrijdag 24 januari 2003 @ 01:05:09 #223
5724 MarcoTC
Professional Mindfucker
pi_8079980
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 23:02 schreef Atreidez het volgende:
... Ik heb trouwens ook een Sim! Hij heet Jack en woont hier :

[afbeelding]

Je zwembad staat scheef. Zo loopt ie leeg
There are 10 kinds of people in this world. Those who know binary and those who don't.
  vrijdag 24 januari 2003 @ 13:57:40 #224
39338 poehej
Tukker in hart en nieren.
pi_8086031
ik ga morgen met mn eerste echte stad beginnen zonder te cheaten
  vrijdag 24 januari 2003 @ 14:21:47 #225
24463 steesie
machiavelli
pi_8086507
ik ben al aardig ver - vind ik zelf dan- ik heb nu 7000 inwoners maar ik kan maar steeds meer banen gaan verloren. ik heb er nu veel vervuilende industrie in staan..

moet ik proberen hightechindustrie te krijgen in mijn stad en zo ja hoe?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')