Hier denkt een Lewandowski anders over.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:38 schreef Klopkoek het volgende:
De hierarchie is zo dat de echte wereldsterren 'gewoon' naar clubs als Real Madrid, Barcelona en PSG gaan
Man United kan zelfs RB Leipzig niet meer de baas.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:35 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Barcelona zal altijd een bijzondere aantrekkingskracht houden, net zoals Manchester United. Altijd al zo geweest. Maradona ging naar Barcelona (met Juventus ook in de race). Niet naar Bayern.
In de tegenwoordige tijd is er 'simpelweg' het probleem dat de Bundesliga niet zo boeit. Toch wat andere koek dan Real Madrid - en Sevilla met haar abonnement op de Europa League zege.
Niet echt.quote:Op woensdag 9 december 2020 17:41 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hier denkt een Lewandowski anders over.
Ik denk dat ze een aantal grote uitgaande transfers moeten maken: van Messi, Frenkie, Pedri, Griezmann, Fati, Araujo zullen er een aantal weg moeten en daar zal niets voor terug kunnen komen. Het aankomend decennium kan wel eens heel mager gaan worden voor Barca, die gaan Europees net zo ver weg zakken als Manchester United of Milan, ik zie Frenkie wel naar Bayern (dubbele pivot met Kimmich), Juve of City (als nieuwe Gundogan) vertrekken.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 01:07 schreef chufi het volgende:
Gaat niet goed met de kas van Barca :
https://www.vi.nl/nieuws/(...)frenkie-transfer#_=_
Ondertussen schijnt Messi en zn famile Frans te leren ...
Frenkie bij Bayernquote:Op dinsdag 26 januari 2021 01:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een aantal grote uitgaande transfers moeten maken: van Messi, Frenkie, Pedri, Griezmann, Fati, Araujo zullen er een aantal weg moeten en daar zal niets voor terug kunnen komen. Het aankomend decennium kan wel eens heel mager gaan worden voor Barca, die gaan Europees net zo ver weg zakken als Manchester United of Milan, ik zie Frenkie wel naar Bayern (dubbele pivot met Kimmich), Juve of City (als nieuwe Gundogan) vertrekken.
Hoop persoonlijk ook dat hij naar bayern gaat, die club past wel echt bij hem, al zie ik hem ook ooit nog wel bij juve terechtkomen. City zou ik erg gedurfd vinden.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 01:25 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Frenkie bij Bayern
De Bundesliga is gemaakt voor hem.
M.i. moet hij niet naar de Serie A. Ondanks dat er niet meer echt catenaccio gevoetbald wordt zoals in het verleden, de focus is nog steeds gericht op verdedigen. Frenkie moet ruimte hebben en dan komt hij in de Bundesliga het best tot z'n recht, omdat (bijna) iedereen daar voetbalt om te winnen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 01:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hoop persoonlijk ook dat hij naar bayern gaat, die club past wel echt bij hem, al zie ik hem ook ooit nog wel bij juve terechtkomen.
Bundesliga is zeker wanneer er weer publiek bij mag echt een mooie competitie, al wordt er door veel ploegen toch nog wel wat meer op kracht gespeeld dan de meeste mensen denken. Het lukt me vrijwel nooit om een Serie A wedstrijd uit te kijken maar hij is juist wel een speler waar ze in Italie enorm liefhebber van zijn al zou hij zich daar veel statischer ontwikkelen. In de Premier League zou City onder Pep en onder de vleugels van De Bruyne (die erg veel nadenkt over zijn positie en vaardigheden die daarvoor benodigd zijn) eigenlijk de enige optie zijn, bijna alle andere ploegen zijn vlieg-'m-dr-in-shows. Met Rodri in een dubbele pivot lijkt me echter wel fysiek wat licht voor de PL, dan zou je er een type Konate achter in de defensie bij moeten hebben.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 01:31 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
M.i. moet hij niet naar de Serie A. Ondanks dat er niet meer echt catenaccio gevoetbald wordt zoals in het verleden, de focus is nog steeds gericht op verdedigen. Frenkie moet ruimte hebben en dan komt hij in de Bundesliga het best tot z'n recht, omdat (bijna) iedereen daar voetbalt om te winnen.
De Premier League is wat mij betreft echt wel wat overrated.
Ik denk wel dat Ansu Fati, Pedri en Frenkie in werkelijkheid over de 100 zullen gaan.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 01:32 schreef chufi het volgende:
Als ze alle spelers nu zouden kunnen verkopen voor de huidige marktwaarde hebben ze 807 Miljoen
https://www.transfermarkt.es/fc-barcelona/kader/verein/131
Moet wel alles weer normaal worden lijkt me.. Nu zonder publiek lopen ze toch een hoop inkomsten mis...quote:Op dinsdag 26 januari 2021 01:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Ansu Fati, Pedri en Frenkie in werkelijkheid over de 100 zullen gaan.
Dan moet er inderdaad wel weer publiek in de stadions komen, maar het ligt er vooral ook aan of de sponsoring weer een beetje op gang gaat komen. Frenkie moet in ieder geval echt weg bij Barcelona.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 01:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet wel alles weer normaal worden lijkt me.. Nu zonder publiek lopen ze toch een hoop inkomsten mis...
Het is een verlies van 500 miljoen door de pandemia hoorde ik net ..quote:Op dinsdag 26 januari 2021 02:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dan moet er inderdaad wel weer publiek in de stadions komen, maar het ligt er vooral ook aan of de sponsoring weer een beetje op gang gaat komen.
Bij Barcelona? Die waren ook voor de crisis al wel behoorlijk in zwaar weer. Ik kan me niet voorstellen dat die niet compleet gaan instorten.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 02:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is een verlies van 500 miljoen door de pandemia hoorde ik net ..
Ja toen ook al, nu staan ze op 1.1 miljard in de schuld... Maar als ze van Messi af zijn krijgen ze weer wat lucht omdat ze dan geen 50miljoen per jaar aan hem alleen kwijt zijn ...quote:Op dinsdag 26 januari 2021 02:28 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Bij Barcelona? Die waren ook voor de crisis al wel behoorlijk in zwaar weer. Ik kan me niet voorstellen dat die niet compleet gaan instorten.
Ik ben een beetje aan het lezen en volgens mij moeten ze op korte termijn zo'n 700 miljoen aan kortlopend krediet aftikken, maar ik ben geen accountant. Als ze daar daadwerkelijk aan gehouden worden hebben ze wel een groot probleem. Ze hebben nu al moeite met salarisuitbetaling.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 02:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja toen ook al, nu staan ze op 1.1 miljard in de schuld... Maar als ze van Messi af zijn krijgen ze weer wat lucht omdat ze dan geen 50miljoen per jaar aan hem alleen kwijt zijn ...
Ja correct .. 30 juni meende ik te horenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 02:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik ben een beetje aan het lezen en volgens mij moeten ze op korte termijn zo'n 700 miljoen aan kortlopend krediet aftikken, maar ik ben geen accountant. Als ze daar daadwerkelijk aan gehouden worden hebben ze wel een groot probleem. Ze hebben nu al moeite met salarisuitbetaling.
Ze hadden vorige zomer dus Messi moeten laten gaan. Dan had je wss nog 100mil gekregen + dat je zn salaris had bespaard. Nu loopt hij aankomende zomer gratis de deur uit. Het is ongelovelijk dat een club zulke grote schulden mag maken. Als Barca straks echt failliet is zullen de banken die de schuld niet meer kunnen innen wel weer om europese steun vragen. Iedereen heeft dit zien aankomen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 01:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een aantal grote uitgaande transfers moeten maken: van Messi, Frenkie, Pedri, Griezmann, Fati, Araujo zullen er een aantal weg moeten en daar zal niets voor terug kunnen komen. Het aankomend decennium kan wel eens heel mager gaan worden voor Barca, die gaan Europees net zo ver weg zakken als Manchester United of Milan, ik zie Frenkie wel naar Bayern (dubbele pivot met Kimmich), Juve of City (als nieuwe Gundogan) vertrekken.
Misschien dat er nog een gul lid is die het verschil even bij kan passen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:11 schreef Idisrom het volgende:
Net gehoord op Radio 1 van Vlaanderen. Barcelona heeft weer een Rijkaard nodig. Niet Frank, maar dit keer een financiële rijkaard.
Vorig seizoen al 128 miljoen verlies, en dat bij slechts drie maanden coronatijd. Hoe hoog zal het verlies dit seizoen dan wel niet worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |