Waarom niet?quote:Op maandag 1 februari 2021 08:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Wel benieuwd hoe Barcelona die schuld op gaat lossen. Niemand wil zo'n club failliet laten gaan dus linksom of rechtsom zal er wel iets worden bedacht.
mwa. zou wel jammer zijn dat een club als Barca dan het voorbeeld wordt waar het echt mis gaat. Ja, dik vet mismanagement, en ridicule transfers / salarissen; maar wel Barcelona. Wat een club.quote:Op maandag 1 februari 2021 09:16 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik zou het juist goed vinden als zo'n club weer vanaf 0 moet beginnen.
Het gaat mij niet eens zo zeer over gered worden of niet maar het is zuur als mismanagement beloond wordt om over valse concurrentie maar te zwijgen.quote:Op maandag 1 februari 2021 09:58 schreef manny het volgende:
[..]
mwa. zou wel jammer zijn dat een club als Barca dan het voorbeeld wordt waar het echt mis gaat. Ja, dik vet mismanagement, en ridicule transfers / salarissen; maar wel Barcelona. Wat een club.
Ik vrees eerder dat ze straks gedwongen worden toch een buy-in / overname door een willekeurige Sjeik of agressief investeerders clubje moeten toelaten.
Financieel is dat de korte termijn redding, maar dan ben je toch best ver verwijderd van die mooie club die zonder shirtsponsor speelde...
Ongekend eigenlijk.. 1.5 miljard uitgeven aan spelers..meer dan 500 miljoen voor Messi.. en dan je handje ophouden bij de overheid: wheee help ik ga failliet! Walgelijk beleid dat eigenlijk best mag worden afgestraft.quote:[Daarnaast is Barcelona slachtoffer van zijn eigen beleid: jarenlang werd er met geld gesmeten in Camp Nou, waardoor de schuld is opgelopen tot ruim één miljard. De afgelopen tien jaar werd er weliswaar 900 miljoen euro verdiend met de verkoop van spelers, maar daar stond anderhalf miljard (!) euro aan transferuitgaven tegenover. Bovendien mocht Lionel Messi een megacontract ondertekenen, waarmee hij verzekerd was van 555 miljoen euro in vier jaar tijd. Sinds de uitbraak van COVID-19 heeft Barça zijn personeel al twee keer moeten verzoeken om een deel van het salaris in te leveren.
Ook werd er een beroep gedaan op de overheid, om een faillissement af te wenden.
Uiteindelijk zal het wel weer met gemeenschapsgeld worden betaald. En aangezien de zuidelijke landen veel uit de Europese pot ontvangen betalen jij en ik daar vrolijk aan mee.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ongekend eigenlijk.. 1.5 miljard uitgeven aan spelers..meer dan 500 miljoen voor Messi.. en dan je handje ophouden bij de overheid: wheee help ik ga failliet! Walgelijk beleid dat eigenlijk best mag worden afgestraft.
En dan weer doodleuk voor 180 miljoen Haaland halen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal het wel weer met gemeenschapsgeld worden betaald. En aangezien de zuidelijke landen veel uit de Europese pot ontvangen betalen jij en ik daar vrolijk aan mee.
zondag op Ziggo free 10:15 geloof ikquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
Het hectische leven van Ronald Koeman
Het was zijn droombaan: trainer worden van F.C. Barcelona. In een bijzondere document
Bij Jinek vanavond
Geld zat bij die sheikhs. Wie biedt meer?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:46 schreef chufi het volgende:
Man City heeft het aanbod (van afgelopen zomer) van 5 jaar met 200 miljoen verlaagd naar 500 miljoen voor 5 jaar ... echt waar zijn we mee bezig in deze wereld ..![]()
bron: El Chiringuito
[ twitter ]
PSG waarschijnlijk en Barcelona krijgt geen cent ...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Geld zat bij die sheikhs. Wie biedt meer?
Zie het toch nog wel gebeuren dat ie gewoon bijtekent nu.quote:Op zondag 7 maart 2021 23:58 schreef chufi het volgende:
Nieuwe President is Joan Laporta geworden voor de tweede keer.
https://www.nu.nl/voetbal(...)er-fc-barcelona.html
Zou kunnen ... Bij elk ander team MOET ie 100% presteren en bij Barca mag ie dat wanneer ie zin heeft ...quote:Op maandag 8 maart 2021 00:22 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Zie het toch nog wel gebeuren dat ie gewoon bijtekent nu.
Team begint ook weer wat smoel te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |