abonnement Unibet Coolblue
pi_195302362
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 12:05 schreef Nolita het volgende:
Quattro, ik krijg gewoon kippenvel van wat je schrijft. ;( Ik blijf voor jullie duimen vanuit hier voor alleen maar vooruitgang. :*

Welkom miezziej! *O* Wat fijn dat jullie een positieve kraamweek achter de rug hebben.
Wat een schatje! Zijn neusje O+ lijkt mij gewoon passend bij zijn roots? Daar waren toch vragen bij nav de SEO? Zijn daar nog conclusies uit gekomen na zijn geboorte?
Klopt, hypoplastisch (te klein) neusbot. Verder is dit niet meer nagekeken na de geboorte (als dat al zou kunnen zonder scan of foto? Geen idee), maar ik zie niet echt iets vreemds aan zijn neus. Wellicht wat platter tussen de ogen, maar als ik foto's vergelijk van de kinderen in man zijn familie hebben heel veel dat, dus lijkt mij inderdaad door de afkomst. Zijn neus voelt ook "normaal" aan. Verder geen uiterlijke kenmerken voor syndroom van down of iets dergelijks dus ik geloof wel dat het goed zit.
Insert schuldgevoel omdat ik mij zo druk maakte tijdens de zwangerschap uiteraard inclusief kraamtranen en alles, leuk joh die hormonen :P
pi_195305361
Quattro wat een rollercoaster :'( maar wat een sterk kindje hebben jullie! Vanaf nu alleen maar bergopwaarts hoop ik, baby steps. Heel veel stekte :* (hou je al een dagboekje voor jullie zelf bij? Mij hielp het enorm toen om alles op te schrijven.)

Welkom miezziej wat een heerlijke hapwangen O+ Fijn dat het allemaal zo goed gaat! Hopelijk is je kloof ook snel genezen. Ken je heilwolle? Helend, lekker zacht én luchtig op je tepels *O*
pi_195310546
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 10:20 schreef QuattroF het volgende:
Lief dat jullie zo meeleven. Even een korte update. We zouden dus vrijdag naar huis gaan, maar donderdag op vrijdagnacht werd ze heel erg ziek. Letterlijk doodziek, we waren bang dat ze het niet zou halen. Bizar hoge hartslag (220 in rust) en een extreem snelle ademhaling, een buik zo hard als steen, en ze reageerde niet meer. Ook op pijnprikkels amper. Niemand wist wat het was.. Uit foto’s blijkt het dat ze een tijdelijke darm-draaiing heeft gehad. Daardoor knelde dat alles af en trokken haar darmen al het vocht naar zich toe waardoor ze volledig uitgedroogd was. Vandaar ook de gekke waardes en het niet meer reageren. Het was zo eng.. Inmiddels gaat het beter, ze speelt weer en kletst. Het gaat alleen nog wel een ruime tijd duren voor we weer thuis zijn.
Schrik ervan als ik het zo lees.. Wel fijn dat het toch een goede kant op lijkt te gaan vanaf hier...
pi_195310630
Intense dag(en) hier. Ze is momenteel alleen rustig op ons of (het liefst) drinkende. Hazenslaapjes van 10-15 minuten en dan weer huilen. We slapen dus zelf ook amper, dat hakt er wel in. Vandaag was ook in de draagdoek niet goed, maar het liedje van Zoë maakt haar rustig... Die staat nu op repeat. :9 O+
pi_195314660
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 18:58 schreef NicolasJoy het volgende:
Intense dag(en) hier. Ze is momenteel alleen rustig op ons of (het liefst) drinkende. Hazenslaapjes van 10-15 minuten en dan weer huilen. We slapen dus zelf ook amper, dat hakt er wel in. Vandaag was ook in de draagdoek niet goed, maar het liedje van Zoë maakt haar rustig... Die staat nu op repeat. :9 O+
:{ Medicatie duurt ff voordat dat aanslaat niet? Ik heb trouwens ook goede dingen gelezen over pure JBPM.

KMA uitgesloten?

[ Bericht 1% gewijzigd door Sunshine1982 op 29-09-2020 09:14:17 ]
pi_195323176
Pittig Nj :*

Moeders die al een baby hebben en hebben thuisgewerkt: hoe gaat dat met een kleine baby thuis??

Ik zal straks thuis moeten werken, dat was met zwangerschap al en nu helemaal vrees ik. Maar hoe kan ik ooit thuiswerken als man baby niet stil krijgt of maar blijft brengen voor voeding. Scheelt kolven hadden we al bedacht en in die tijd kan ik live voeden maar dat kan ook niet onbeperkt, de tijd die er voor staat blijft gelijk. Maar mijn hersenen kunnen toch niet werken met een baby krijsend beneden? Man kan best stuk met hem lopen maar dat kan ook niet uren. Het gaat om twee van zulke dagen. Dat zijn zijn papa dagen. 1 dag kdv dus dan is F echt weg. Ik wil gewoon naar kantoor :'( :'( :(
pi_195323317
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 12:10 schreef Hilmo het volgende:
Pittig Nj :*

Moeders die al een baby hebben en hebben thuisgewerkt: hoe gaat dat met een kleine baby thuis??

Ik zal straks thuis moeten werken, dat was met zwangerschap al en nu helemaal vrees ik. Maar hoe kan ik ooit thuiswerken als man baby niet stil krijgt of maar blijft brengen voor voeding. Scheelt kolven hadden we al bedacht en in die tijd kan ik live voeden maar dat kan ook niet onbeperkt, de tijd die er voor staat blijft gelijk. Maar mijn hersenen kunnen toch niet werken met een baby krijsend beneden? Man kan best stuk met hem lopen maar dat kan ook niet uren. Het gaat om twee van zulke dagen. Dat zijn zijn papa dagen. 1 dag kdv dus dan is F echt weg. Ik wil gewoon naar kantoor :'( :'( :(
Thuiswerken met een baby is echt niet te doen. Ik probeer dat niet eens. Alleen als ze ooit slaapt dan klap ik even een laptop open. Verder kansloos en gewoon aandacht geven aan de baby. :9

Meer kdv anders?
pi_195323763
Ik (vader) werk gewoon thuis met de kleine (nu vier maanden), m'n vrouw mag wel naar haar werk toe. Ik probeer in de ochtend wat uren te pakken als de kleine nog op bed ligt (bv om half zes, ik werk dan van 7-9u, fles om half tien). Als 'ie wakker is ligt de kleine bij mij in een wipstoeltje te spelen en/of ik geef aandacht. Na een tijdje valt 'ie weer in slaap en dan even wat uren pakken. Dit herhaalt zich dan weer bij de volgende voeding; en als ik dus alleen thuis ben kan ik wel zes tot acht uur werken verspreid over de dag.

Ik zie niet in waarom je man de baby niet stil zou kunnen krijgen / houden en jij wel?
Schuimpje... mijn liefste. Verlaat mij nimmer weer...
  dinsdag 29 september 2020 @ 12:46:05 #259
149959 SQ
snelle trees
pi_195323806
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 september 2020 12:44 schreef papernote het volgende:
Ik (vader) werk gewoon thuis met de kleine (nu vier maanden), m'n vrouw mag wel naar haar werk toe. Ik probeer in de ochtend wat uren te pakken als de kleine nog op bed ligt (bv om half zes, ik werk dan van 7-9u, fles om half tien). Als 'ie wakker is ligt de kleine bij mij in een wipstoeltje te spelen en/of ik geef aandacht. Na een tijdje valt 'ie weer in slaap en dan even wat uren pakken. Dit herhaalt zich dan weer bij de volgende voeding; en als ik dus alleen thuis ben kan ik wel zes tot acht uur werken verspreid over de dag.

Ik zie niet in waarom je man de baby niet stil zou kunnen krijgen / houden en jij wel?
Haha, omdat de mama er niet bij is :D
Als zo'n kleine baby zijn moeder (en dus de borst) ruikt, laten ze zich doorgaans niet met papa "afpoeieren" ;)
disclaimer
pi_195323993
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2020 12:46 schreef SQ het volgende:

[..]

Haha, omdat de mama er niet bij is :D
Als zo'n kleine baby zijn moeder (en dus de borst) ruikt, laten ze zich doorgaans niet met papa "afpoeieren" ;)
Klopt, maar als mama wel thuis is en ik heb de kleine bij me op het zolderkantoor gaat het ook prima. Als thuiswerkende moeder lijkt me een aparte werkkamer een goede oplossing. En het kind gewoon volledig aan de vader overlaten en niet steeds "te hulp" schieten.
Schuimpje... mijn liefste. Verlaat mij nimmer weer...
pi_195324347
Ik werk weer sinds mei en dat is volledig thuis. Ik ga op zolder zitten als mijn vriend zijn vrije dag heeft en dat gaat goed. Nu was zoonlief toen al 6 maanden dus dat scheelt misschien ook.
Ik help alleen als er iets speciaals is zoals een megakotspartij of tijdens de lunch een kwartiertje zodat vriend kan eten. Op mijn vrije dag helpt mijn vriend dan op dezelfde manier.
Maar het is qua focus idd moeilijk. Als ik hem hoor huilen ben ik onmiddellijk uit mijn concentratie en kan ik pas echt verder werken als het stopt. Bijzonder hoe dat werkt. Dus ik kan me wel voorstellen dat als je baby vaak huilt het moeilijk werken is.
pi_195324559
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 12:10 schreef Hilmo het volgende:
Pittig Nj :*

Moeders die al een baby hebben en hebben thuisgewerkt: hoe gaat dat met een kleine baby thuis??

Ik zal straks thuis moeten werken, dat was met zwangerschap al en nu helemaal vrees ik. Maar hoe kan ik ooit thuiswerken als man baby niet stil krijgt of maar blijft brengen voor voeding. Scheelt kolven hadden we al bedacht en in die tijd kan ik live voeden maar dat kan ook niet onbeperkt, de tijd die er voor staat blijft gelijk. Maar mijn hersenen kunnen toch niet werken met een baby krijsend beneden? Man kan best stuk met hem lopen maar dat kan ook niet uren. Het gaat om twee van zulke dagen. Dat zijn zijn papa dagen. 1 dag kdv dus dan is F echt weg. Ik wil gewoon naar kantoor :'( :'( :(
Misschien kun je werken met een koptelefoon met muziek of white noise? Dat laatste gebruikte ik in de periode dat de kinderen niet naar het kdv konden. Er zijn op YouTube een hoop van zulk soort (urenlange) filmpjes te vinden.
A balanced diet is a cookie in each hand
pi_195325903
Ik hoef gelukkig nog even niet te werken en er niet over na te denken :9. Hopelijk heb je wat aan de gegeven tips Hilmo! Werken met een koptelefoon zou ik ook doen denk ik, want als ik de baby hoor kan ik mij echt niet concentreren. Ook heb ik dan lekkende borsten, maar hoop dat dat met de tijd wat minder wordt :P

Ongeveer 5 dagen geleden is de navelstomp er af gevallen. Het naveltje bloedt nog steeds. We hebben nu een wondgaasje erop gedaan zodat de luier er niet meer langs schuurt. Verder geen viezigheid of koorts. Zorgen maken of is dit nog normaal? :@ donderdag komt de wijkvpk om te wegen, zal het dan ook navragen.
pi_195326646
Ik heb in maart/april gewerkt terwijl de baby thuis was. Dat is echt geen doen. Sorry, mooier kan ik het niet maken. Ik was afgeleid door elke kik en zelfs als ik niet ging kijken, was ik toch volledig uit mijn concentratie. Muziek hielp een klein beetje, maar dan meende ik heel vaak gehuil er doorheen te horen.

Voeden heb ik ook gewoon gedaan onder werktijd. Dan zou mijn man een uurtje op hem letten tijdens mijn gesprekken, maar begon hij halverwege toch te krijsen. Webcam en microfoon uit, baby aanleggen, webcam weer aan en een beetje hoger richten O-)
  dinsdag 29 september 2020 @ 15:53:22 #265
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_195326900
Ik heb inderdaad ook gewerkt met baby toen KDV thuis was. Ik vond het lastig... maar hij sliep wel goed, dus probeerde afspraken te plannen als hij sliep.
Ma / Di was ‘overleven’, haha. Althans, goed met partner afspreken wie wat deed of werk technische moest doen. Dinsdag vaak overleggen dus collega’s waren ook op de hoogte (en hadden hetzelfde probleem...). Andere dagen was één van ons vrij.

Voeden deed ik ook onder werktijd op die dagen.
Mij gaf het op den duur wel rust om één voeding te vervangen door FV en partner het flesje te laten geven. Baby was toen 6 of 7 maanden.

En verder proberen jezelf af te sluiten en je partner het te laten doen. Ook als hij/zij helemaal overstuur is etc. Moeilijk, maar anders was je er ook niet bij.
Wij hadden wel aparte werkkamer. Als je in de woonkamer moet zitten, dan is het lastiger natuurlijk. Dan zie je echt alles.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_195327261
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 14:44 schreef Miezziej het volgende:
Ik hoef gelukkig nog even niet te werken en er niet over na te denken :9. Hopelijk heb je wat aan de gegeven tips Hilmo! Werken met een koptelefoon zou ik ook doen denk ik, want als ik de baby hoor kan ik mij echt niet concentreren. Ook heb ik dan lekkende borsten, maar hoop dat dat met de tijd wat minder wordt :P

Ongeveer 5 dagen geleden is de navelstomp er af gevallen. Het naveltje bloedt nog steeds. We hebben nu een wondgaasje erop gedaan zodat de luier er niet meer langs schuurt. Verder geen viezigheid of koorts. Zorgen maken of is dit nog normaal? :@ donderdag komt de wijkvpk om te wegen, zal het dan ook navragen.
Het klinkt prima wat je nu hebt gedaan. Als het alleen bloed is, is een gaasje voldoende. Of het moet echt te veel bloed zijn. Zolang er geen troep uitkomt zit je wel geloof ik. Zoiets werd ons toen gezegd.

Hier ging het uiteindelijk wel ontsteken, dus smeren nu een bepaald zalfje..
pi_195327285
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 21:01 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

:{ Medicatie duurt ff voordat dat aanslaat niet? Ik heb trouwens ook goede dingen gelezen over pure JBPM.

KMA uitgesloten?
Zou met een aantal dagen moeten aanslaan. Zou nu eigenlijk wel moeten aanslaan als het wat doet.

Allergieën nog niet getest, maar kunnen altijd eens zuivelvrij eten, kijken of dat verschil maakt. Sowieso zien dat we anders de afspraak met de osteopaat meer haast achter zetten. Dit moet niet een paar dagen langer aanhouden nog zo.

Het is als je haar (bezig) ziet wel echt niet te missen reflux gerelateerde klachten. Alle vinkjes kunnen we zetten.
pi_195327642
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 16:19 schreef NicolasJoy het volgende:

[..]

Zou met een aantal dagen moeten aanslaan. Zou nu eigenlijk wel moeten aanslaan als het wat doet.

Allergieën nog niet getest, maar kunnen altijd eens zuivelvrij eten, kijken of dat verschil maakt. Sowieso zien dat we anders de afspraak met de osteopaat meer haast achter zetten. Dit moet niet een paar dagen langer aanhouden nog zo.

Het is als je haar (bezig) ziet wel echt niet te missen reflux gerelateerde klachten. Alle vinkjes kunnen we zetten.
Van wat ik gelezen heb gaan heftige reflux en KMA soort van hand in hand. Het is het proberen waard denk ik.

Waar wonen jullie? Als jullie in de buurt van Rotterdam wonen mogen jullie wel het wippertje van Baby Bjorn uit testen bij haar? Ik zet A. altijd direct na een voeding in dat ding. Werkt magisch bij hem.
Ik neem trouwens dat ding ook mee als we op visite gaan bij mijn moeder of zus. Ik weet dan vrijwel zeker dat hij het bezoekje rustig blijft. Ik had eigenlijk een babynestje gekocht om mee te nemen zodat hij ergens zou kunnen slapen, maar die gebruiken we nauwelijks.

[ Bericht 9% gewijzigd door Sunshine1982 op 29-09-2020 17:13:53 ]
pi_195331384
Thuiswerken met een baby is echt kansloos. Die kleintjes hebben simpelweg teveel zorg nodig om dat naast je werk te kunnen geven. Bovendien als je kindje thuis is hoort hij/zij ook gewoon prio te krijgen.

Je werkt ook niet thuis.

Je bent thuis en je probeert te werken.

Ik ben daar heel makkelijk in met mijn team. Gezin gaat voor, uren kun je flexibel inplannen. Als je er zelf niet uitkomt, vroeg aan de bel trekken want daar zijn we een team voor. Als iedereen flexibel is dan is werken vanuit huis best wel te doen.

Thuiswerken niet.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_195331783
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2020 16:41 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Van wat ik gelezen heb gaan heftige reflux en KMA soort van hand in hand. Het is het proberen waard denk ik.

Waar wonen jullie? Als jullie in de buurt van Rotterdam wonen mogen jullie wel het wippertje van Baby Bjorn uit testen bij haar? Ik zet A. altijd direct na een voeding in dat ding. Werkt magisch bij hem.
Ik neem trouwens dat ding ook mee als we op visite gaan bij mijn moeder of zus. Ik weet dan vrijwel zeker dat hij het bezoekje rustig blijft. Ik had eigenlijk een babynestje gekocht om mee te nemen zodat hij ergens zou kunnen slapen, maar die gebruiken we nauwelijks.
Ga het sowieso bekijken. Scheelt dat de huisarts ons wel echt hoort. We zouden deze week, in de loop van de week, bellen om te laten weten hoe het nu zou gaan. Kregen we vanochtend al een telefoontje met de vraag hoe het gaat. Wel betrokken dus, dat is al fijn. O+

Lief van je! We wonen bijna 150 km van Rotterdam af ( :+ ! ) dus testen wordt 'm niet. :9 Maar ik denk dat we wel overtuigd zijn van het stoeltje. Nu even zien welke stof/kleur/.. het wordt. Nog tips? Zit er echt verschil in de verschillende stoffen van de Baby Bjorn wipstoel?
pi_195331849
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 20:34 schreef NicolasJoy het volgende:

[..]

Ga het sowieso bekijken. Scheelt dat de huisarts ons wel echt hoort. We zouden deze week, in de loop van de week, bellen om te laten weten hoe het nu zou gaan. Kregen we vanochtend al een telefoontje met de vraag hoe het gaat. Wel betrokken dus, dat is al fijn. O+

Lief van je! We wonen bijna 150 km van Rotterdam af ( :+ ! ) dus testen wordt 'm niet. :9 Maar ik denk dat we wel overtuigd zijn van het stoeltje. Nu even zien welke stof/kleur/.. het wordt. Nog tips? Zit er echt verschil in de verschillende stoffen van de Baby Bjorn wipstoel?
Ik heb werkelijkwaar geen idee. Wij hebben de grijze. Ik had eerlijk gezegd nog nooit van het stoeltje gehoord totdat vriend ermee thuis kwam :')

Wel ontzettend fijn zo'n huisarts. Zo krijg je toch het gevoel er niet alleen voor te staan en dat is echt wel belangrijk voor ouders vind ik.
pi_195331951
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 20:38 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik heb werkelijkwaar geen idee. Wij hebben de grijze. Ik had eerlijk gezegd nog nooit van het stoeltje gehoord totdat vriend ermee thuis kwam :')

Wel ontzettend fijn zo'n huisarts. Zo krijg je toch het gevoel er niet alleen voor te staan en dat is echt wel belangrijk voor ouders vind ik.
Twijfelden even omdat het stoelje wel 1,5-2 keer zo duur is als de 'standaard' stoeltjes. Maar hoor hier eigenlijk alleen maar goede verhalen, dan lijkt het me die extra tientjes wel waard..

Zo, en hoe! De huisarts die ik zelf altijd had moest ik altijd smeken om hulp/doorverwijzing. Altijd een kijk het nog maar even aan terwijl je dat dan al weken had gedaan. Dit is zo'n wereld van verschil..
pi_195332190
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 20:44 schreef NicolasJoy het volgende:

[..]

Twijfelden even omdat het stoelje wel 1,5-2 keer zo duur is als de 'standaard' stoeltjes. Maar hoor hier eigenlijk alleen maar goede verhalen, dan lijkt het me die extra tientjes wel waard..

Zo, en hoe! De huisarts die ik zelf altijd had moest ik altijd smeken om hulp/doorverwijzing. Altijd een kijk het nog maar even aan terwijl je dat dan al weken had gedaan. Dit is zo'n wereld van verschil..
Ik denk dat je voor dat geld wat ze kosten ze wel even mag bekijken/voelen. Ik zie ze trouwens ook op MP, misschien ook een optie voor jullie.

Hebben jullie ook een afspraak bij de kinderarts of loopt alles via de huisarts.
  woensdag 30 september 2020 @ 08:15:34 #274
277627 Seven.
We are Borg.
pi_195337842
:W

Ik kom me hier ook maar eens officieel melden. In het zwangerschapstopic is de echte naam van ons zoontje wel bekend. Maar ik denk wel dat het beter is om verder te gaan met een foknaam. En daarvoor kies ik één van de andere top 3 jongensnamen: Colin.

'Colin' is nu 5 dagen jong. Prachtige hands off bevalling gehad, in een bevalbad thuis zonder enige complicaties. De verloskundige heeft de laatste perswee gefilmd en dit filmpje circuleert nu in verloskundige kringen omdat hands off zelden lukt in de praktijk, en omdat het een supergaaf filmpje is, met als enige stoorzender een drijvende drol of stolsel :') . Colin kwam heel relaxed boven drijven en sloeg direct goed aan. APGAR enzo allemaal perfect en we zijn rond middernacht gaan tukken.

In de afgelopen dagen lekker rust genomen en Colin leren kennen. Hij is zo'n schatje O+ . Zo relaxed als hij geboren werd, zo relaxed is hij nu nog. Hij heeft echt een teringhekel aan aankleden maar met een speentje blijft hij ook dan weer lekker relaxed. We hebben 2 verschrikkelijke nachten gehad omdat het helemaal niet liep met voeden (borstvoeding moet nog goed op gang komen). En als hij honger heeft, dan blijft hij gewoon 'neh' huiltjes eruit gooien, maar zonder overstuur te raken. Ondertussen geleerd dat we hem zoveel bijvoeding kunnen geven als we willen, als er toch teveel naar binnen gaat dan komt het er snel weer uit.

Vandaag een druk dagje! Mijn schoonouders komen ff koffie drinken om kwart over 9, de verloskundige komt voor nacontrole. Mijn zusje komt op kraamvisite vanmiddag. Er wordt een droger bezorgd straks (voor ons tweeën ging het prima zonder maar met Colin erbij ineens niet meer bij te benen zonder droger). En de container moet aan de weg. Ik ga zo maar eens werk van maken de eerste voedingsronde. Met wat geluk blijft hij nog een half uurtje wakker, zo leuk voor mijn schoonouders O+.
Resistance is futile.
  woensdag 30 september 2020 @ 08:21:54 #275
277627 Seven.
We are Borg.
pi_195337903
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 20:14 schreef Ticootje het volgende:
Thuiswerken met een baby is echt kansloos. Die kleintjes hebben simpelweg teveel zorg nodig om dat naast je werk te kunnen geven. Bovendien als je kindje thuis is hoort hij/zij ook gewoon prio te krijgen.

Je werkt ook niet thuis.

Je bent thuis en je probeert te werken.

Ik ben daar heel makkelijk in met mijn team. Gezin gaat voor, uren kun je flexibel inplannen. Als je er zelf niet uitkomt, vroeg aan de bel trekken want daar zijn we een team voor. Als iedereen flexibel is dan is werken vanuit huis best wel te doen.

Thuiswerken niet.
Ik wacht nog even af maar ik ben van plan om over een paar weken contact op te nemen met mijn leidinggevende. Dan in november of december starten met 8 uurtjes zeer flexibel thuiswerken en 1 vaste dag op kantoor. Dan kan ik in januari opbouwen naar 2 vaste dagen op kantoor en pas in maart/april weer fulltime aan de slag (in plaats van direct in januari). Maar alleen als alles lekker blijft lopen.
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')