Of vrouwen die alleen een serieuze relatie willen met een man met humor. Dat is toch pure geestelijke martelingquote:Op zondag 6 september 2020 19:42 schreef Huck_ het volgende:
[..]
Compenseert weer voor 9 van de 10 vrouwen profielen waar NO ONS NO FWB ONLY SERIEUS op staat
Of Black Snake.quote:Op zondag 6 september 2020 20:46 schreef Avianflu het volgende:
Of mannen die als naam Mr. Grey hebben ingevuld
Dan toch liever Mr. Balding of Mr. O'Beer-Belly?quote:Op zondag 6 september 2020 20:46 schreef Avianflu het volgende:
Of mannen die als naam Mr. Grey hebben ingevuld
quote:Op zondag 6 september 2020 20:50 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dan toch liever Mr. Balding of Mr. O'Beer-Belly?
Mr. M. Bags.quote:Op zondag 6 september 2020 20:50 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dan toch liever Mr. Balding of Mr. O'Beer-Belly?
quote:
Komt vol bravour binnen, maar schiet veel te snel, waarop zij zegt: "Pleaser? Eerder Quick Shot."quote:Op zondag 6 september 2020 20:56 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Echt? Dat moet wel een goede zijn, voor een ONS. Als ie z'n naam tenminste eer aan doet.
Anoniem profiel Kan je niet thuis ontvangen want in een relatie, maar je moet niet zeiken als je daar problemen mee hebt.quote:Op zondag 6 september 2020 20:56 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Echt? Dat moet wel een goede zijn, voor een ONS. Als ie z'n naam tenminste eer aan doet.
quote:Op zondag 6 september 2020 20:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Komt vol bravour binnen, maar schiet veel te snel, waarop zij zegt: "Pleaser? Eerder Quick Shot."
Haha, dat zou erg teleurstellend zijn.quote:Op zondag 6 september 2020 20:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Komt vol bravour binnen, maar schiet veel te snel, waarop zij zegt: "Pleaser? Eerder Quick Shot."
Zoals Silvester Zwaneveld ooit zei:quote:Op zondag 6 september 2020 21:01 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Haha, dat zou erg teleurstellend zijn.
Nog nieuws van jouw kant?quote:
Mwah.quote:
quote:Op zondag 6 september 2020 21:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwah.
Heb aantal matches (nog steeds niks bij Bumble gek genoeg... toen ik het 2 jaar geleden installeerde had ik binnen no time een aantal matches) bij Tinder en Happn, maar merk dat ik weinig zin heb in gesprekken aan de gang houdenEen paar zeggen nog steeds niks terug na de ijsbreker, een aantal anderen zeggen na een kort gesprek niks meer terug, en nog 2 anderen voel ik zelf niet zo meer...
Denk dat ik die meuk er binnenkort maar weer af mik.
En die Vlaamse dame?quote:Op zondag 6 september 2020 21:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nog steeds contact. Maarja... buitenland...
Dat is wel rustiger ja. Haha!quote:Op zondag 6 september 2020 21:37 schreef Gruj0 het volgende:
Beste is gewoon niet op die apps zitten.
Het is idd bijna alleen maar vermoeiend. Gewoon nooit aan beginnen als je die luxe hebt.quote:Op zondag 6 september 2020 21:40 schreef Amee het volgende:
[..]
Dat is wel rustiger ja. Haha!
Kan me voorstellen dat het soms vermoeiend is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |