Brood met chocopasta.quote:
Nee, is geen punt, want automagische nummerophoging. Nooit identiek dus.quote:Op donderdag 3 september 2020 11:36 schreef UitStraling het volgende:
*error/database.duplicate*gr/exception er bestaan al 34860 TT titels met dezelfde naam
Plafond al bijna gedaan?quote:Op donderdag 3 september 2020 11:38 schreef bitterbal het volgende:
Ltvdk. We kunnen wel kijken of je meer trek in chocolade krijgt als er ergens bloed uit je gutst?
Blijft beste genot hequote:Op donderdag 3 september 2020 11:39 schreef Koen66 het volgende:
oeh inderdaad ook ik wacht niet te lang meer
quote:Op donderdag 3 september 2020 11:38 schreef bitterbal het volgende:
Ltvdk. We kunnen wel kijken of je meer trek in chocolade krijgt als er ergens bloed uit je gutst?
Ben je lekker meequote:Op donderdag 3 september 2020 11:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vrees van niet. Denk dat die 2 uur een beetje te optimistisch was
ik ben gek op chips maar minder verantwoord als lunch.....quote:
Ach als dat het enige is wat je eet op een dag...quote:Op donderdag 3 september 2020 11:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben gek op chips maar minder verantwoord als lunch.....
Trek je serveersterpakjequote:Op donderdag 3 september 2020 11:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vrees van niet. Denk dat die 2 uur een beetje te optimistisch was
quote:Op donderdag 3 september 2020 11:43 schreef CherryLips het volgende:
Deze muismatten![]()
https://www.aliexpress.co(...)02_,searchweb201603_
Nou, een dieet van alleen chips is ook niet je van het.quote:Op donderdag 3 september 2020 11:43 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ach als dat het enige is wat je eet op een dag...
Nee kloptquote:Op donderdag 3 september 2020 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, een dieet van alleen chips is ook niet je van het.
Die zijn wel erg grappigquote:Op donderdag 3 september 2020 11:43 schreef CherryLips het volgende:
Deze muismatten![]()
Mijn muismatje heeft borstenquote:Op donderdag 3 september 2020 11:43 schreef CherryLips het volgende:
Deze muismatten![]()
Ze hebben al koffie gehad. Gewoon een beetje doorwerken hequote:Op donderdag 3 september 2020 11:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trek je serveersterpakjeaan dan en ga vragen of ze koffie of een biertje lusten.
Dat scrolt toch niet handig.quote:Op donderdag 3 september 2020 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn muismatje heeft borsten
Ja dat weet je dondersgoed.quote:
Ze zitten op z'n Russisch op mijn pols heenquote:Op donderdag 3 september 2020 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat scrolt toch niet handig.
Roodborstje zekerquote:Op donderdag 3 september 2020 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn muismatje heeft borsten
Opblaastetten.quote:Op donderdag 3 september 2020 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze zitten op z'n Russisch op mijn pols heen
Ik mot geen neppersquote:Op donderdag 3 september 2020 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee gewoon siliconentieten, net echt om te voelen.
dat lijkt me matig met die muis over de bergenquote:Op donderdag 3 september 2020 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee gewoon siliconentieten, net echt om te voelen.
Vlak gedeelte boven de tieten zeg maar dus geen probleem mee.quote:Op donderdag 3 september 2020 11:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat lijkt me matig met die muis over de bergen
Dat doe je maar lekker bij jezelf dan ...quote:
Hou op schei uitquote:Op donderdag 3 september 2020 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks ook niet na de geboorte van jullie zesde kind?
m'n vriendin moest een logo en wat andere zaken voor een plastisch chirurg ontwerpen en uiteindelijk vroeg hij niet of hij korting kon krijgen indien hij haar een boobjob of welke andere correctie dan ook daarvoor in de plaats kon gevenquote:
Eens.quote:
quote:Op donderdag 3 september 2020 11:54 schreef Dven het volgende:
[..]
m'n vriendin moest een logo en wat andere zaken voor een plastisch chirurg ontwerpen en uiteindelijk vroeg hij niet of hij korting kon krijgen indien hij haar een boobjob of welke andere correctie dan ook daarvoor in de plaats kon geven
Proberen kan altijd I guess.quote:Op donderdag 3 september 2020 11:54 schreef Dven het volgende:
[..]
m'n vriendin moest een logo en wat andere zaken voor een plastisch chirurg ontwerpen en uiteindelijk vroeg hij niet of hij korting kon krijgen indien hij haar een boobjob of welke andere correctie dan ook daarvoor in de plaats kon geven
Spijtig genoeg wel jaquote:Op donderdag 3 september 2020 11:55 schreef Justin_Case het volgende:
[..]antwoord was nee natuurlijk
Mijn zusje heeft drie vrouwelijke familieleden een borstcorrectie cadeau gegeven na hun bevallingenquote:Op donderdag 3 september 2020 11:54 schreef Dven het volgende:
[..]
En nu zit de kamer vol tijdens verjaardagen?quote:Op donderdag 3 september 2020 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft drie vrouwelijke familieleden een borstcorrectie cadeau gegeven na hun bevallingen
Kloptquote:
Zal je ongetwijfeld zelf ook een balzakcorrectie cadeau gaan krijgen vroeg of laat.quote:Op donderdag 3 september 2020 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft drie vrouwelijke familieleden een borstcorrectie cadeau gegeven na hun bevallingen
Niet bij die van mijn maatquote:Op donderdag 3 september 2020 12:04 schreef bitterbal het volgende:
Het gerucht gaat dat bij een van de strandtenten in Scheveningen je een borst vergroting krijgt van de baas s je daar gaan werken. Maar weet niet welke zaak het is
Dit heb ik ook eens gelezen ergens.quote:Op donderdag 3 september 2020 12:04 schreef bitterbal het volgende:
Het gerucht gaat dat bij een van de strandtenten in Scheveningen je een borst vergroting krijgt van de baas s je daar gaan werken. Maar weet niet welke zaak het is
Kan toch niet johquote:Op donderdag 3 september 2020 12:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit heb ik ook eens gelezen ergens.
Wat is een shoplog? En wat is de sostrene?quote:Op donderdag 3 september 2020 12:09 schreef CherryLips het volgende:
Je mag wel even voor me een shoplog in de Sostrene Grene en Primark maken.
Dit heb ik ook wel gelezen, maar hoe dat praktisch gezien dan werkt? Is ook een vorm van loon, lijkt me.quote:Op donderdag 3 september 2020 12:04 schreef bitterbal het volgende:
Oh geen idee :p voor die meisjes wel tof denk kquote:Op donderdag 3 september 2020 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit heb ik ook wel gelezen, maar hoe dat praktisch gezien dan werkt? Is ook een vorm van loon, lijkt me.
Tenzij zwart, uiteraard.
Ziet er lekker uit.quote:Op donderdag 3 september 2020 12:10 schreef kwiwi het volgende:
Ik ga zo proberen Schwäbische Apfelkuchen te bakken.
[ afbeelding ]
Kom er aanquote:Op donderdag 3 september 2020 12:10 schreef kwiwi het volgende:
Ik ga zo proberen Schwäbische Apfelkuchen te bakken.
[ afbeelding ]
Meh, lekker vreemde objecten in je lijf waarvan maar beperkt lange termijn effecten bekend zijn omdat een ander je tieten te klein vindt. Ik kan me voorstellen dat er genoeg voor zouden vallen, maar ethisch verantwoord is anders.quote:Op donderdag 3 september 2020 12:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh geen idee :p voor die meisjes wel tof denk k
Nee ze gaan daar toch werken omdat ze zelf al die vergroting willenquote:Op donderdag 3 september 2020 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meh, lekker vreemde objecten in je lijf waarvan maar beperkt lange termijn effecten bekend zijn omdat een ander je tieten te klein vindt. Ik kan me voorstellen dat er genoeg voor zouden vallen, maar ethisch verantwoord is anders.
Strak plan wel jaquote:Op donderdag 3 september 2020 12:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Zal je ongetwijfeld zelf ook een balzakcorrectie cadeau gaan krijgen vroeg of laat.
Een winkel. Zit ook in Den Haag. Foto's maken van toffe dingen en dan wijs ik aan wat je voor me mag meenemen.quote:Op donderdag 3 september 2020 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat is een shoplog? En wat is de sostrene?
Het lijkt me dat je vooral ergens gaat werken omdat je er wil werken.quote:Op donderdag 3 september 2020 12:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ze gaan daar toch werken omdat ze zelf al die vergroting willen
Lekkahquote:Op donderdag 3 september 2020 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bij herengracht. Net lunchgenot gehad
quote:Op donderdag 3 september 2020 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een winkel. Zit ook in Den Haag. Foto's maken van toffe dingen en dan wijs ik aan wat je voor me mag meenemen.
Is eigenlijk hetzelfde als een laptop, mobieltje en auto van de zaak.quote:Op donderdag 3 september 2020 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je vooral ergens gaat werken omdat je er wil werken.
Maar dan nog, ethisch gezien heb ik wel wat bezwaren.
Denk dat deze specifiek voor dit daar gaan werken. ;pquote:Op donderdag 3 september 2020 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je vooral ergens gaat werken omdat je er wil werken.
Maar dan nog, ethisch gezien heb ik wel wat bezwaren.
Oneens.quote:Op donderdag 3 september 2020 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is eigenlijk hetzelfde als een laptop, mobieltje en auto van de zaak.
Ja drie dagen, kun je mooi in je weekend herstellen grotendeels.quote:Op donderdag 3 september 2020 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oneens.
En vergeet niet dat je ook moet herstellen van zo'n ingreep he. Iets optillen kan gewoon niet, dus werken in een strandtent kan je vergeten in die periode.
Soms toch wel lekker, zo'n verregende dag. Beetje binnen zitten, beetje fokken, beetje met je fluit spelen. Wat eten. Koffie. Thee. Boekie lezen. Tranquillo. Misschien even wat kaplaarzen en een regenjas aan en lekker de hond uitlaten. Daarna een goed glas whiskey.quote:
quote:Op donderdag 3 september 2020 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een winkel. Zit ook in Den Haag. Foto's maken van toffe dingen en dan wijs ik aan wat je voor me mag meenemen.
Ja maar zal toch allemaal goed zitten.hij verdient blijkbaar goed met vrouwen mey grote borsten en er zijn genoeg vrouwen die het willen laten doen maar het niet zo kunnen betalen.quote:Op donderdag 3 september 2020 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oneens.
En vergeet niet dat je ook moet herstellen van zo'n ingreep he. Iets optillen kan gewoon niet, dus werken in een strandtent kan je vergeten in die periode.
Ruilen?quote:Op donderdag 3 september 2020 12:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Soms toch wel lekker, zo'n verregende dag. Beetje binnen zitten, beetje fokken, beetje met je fluit spelen. Wat eten. Koffie. Thee. Boekie lezen. Tranquillo. Misschien even wat kaplaarzen en een regenjas aan en lekker de hond uitlaten. Daarna een goed glas whiskey.
IK WOU DAT HET KUTWEER WAS
Uhm, nee. Week of 6 eerder, aangezien het werk in de bediening zal zijn.quote:Op donderdag 3 september 2020 12:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja drie dagen, kun je mooi in je weekend herstellen grotendeels.
Graagquote:
Omg. Dat wil kquote:Op donderdag 3 september 2020 12:23 schreef Dven het volgende:
[..]
GraagTijd voor nazomer met af en toe gewoon een paar ordinaire kutbuien.
[ afbeelding ]
Wacht maar tot je niets anders hebt dan datquote:
Dat zijn dan toch dure tetten.quote:Op donderdag 3 september 2020 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uhm, nee. Week of 6 eerder, aangezien het werk in de bediening zal zijn.
https://www.mooi-kliniek.(...)at-wel-en-niet-doen/
Jaloers! Waar ga jij naar het strand, Varna?quote:Op donderdag 3 september 2020 12:23 schreef Dven het volgende:
[..]
GraagTijd voor nazomer met af en toe gewoon een paar ordinaire kutbuien.
[ afbeelding ]
Friedrich Wilhelm Viktor Albert von Preussen.quote:Op donderdag 3 september 2020 12:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
De Duitse keizer in een kassie met op de achtergrond Huis Doorn
Diequote:Op donderdag 3 september 2020 12:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Friedrich Wilhelm Viktor Albert von Preussen.
Oh vetquote:Op donderdag 3 september 2020 12:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi zegquote:Op donderdag 3 september 2020 12:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Een?quote:Op donderdag 3 september 2020 13:00 schreef Karzai het volgende:
Nog een leuk optrekje voor een vluchteling
Fraai.quote:Op donderdag 3 september 2020 12:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wist ik niet, "op 16 augustus 1919 kocht de voormalige Duitse keizer Wilhelm II Huis Doorn, inclusief de aangrenzende zestig hectare bos, van de eigenaresse Ella barones Van Heemstra, de moeder van Audrey Hepburn."quote:Op donderdag 3 september 2020 13:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kasteeltje waar de Duitse keizer in ballingschap leefde.
Paar negertjes in dienst, opgelost.quote:Op donderdag 3 september 2020 13:04 schreef Karzai het volgende:
Je zal het maar schoon moeten houden, mij te groot
Tegenwoordig schijn je daar een arbeidscontract en loon voor te moeten gevenquote:Op donderdag 3 september 2020 13:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Paar negertjes in dienst, opgelost.
Niet!!!quote:Op donderdag 3 september 2020 13:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tegenwoordig schijn je daar een arbeidscontract en loon voor te moeten geven
Wat? Ik dacht alleen een karig onderkomen.quote:Op donderdag 3 september 2020 13:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo benieuwd wat je daarna gaat doen.quote:Op donderdag 3 september 2020 13:12 schreef Karzai het volgende:
De film is afgelopen, de regen bijna voorbij. Tijd voor een wandelingetje
quote:Op donderdag 3 september 2020 13:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zo benieuwd wat je daarna gaat doen.
Moest lachenquote:Op donderdag 3 september 2020 13:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zo benieuwd wat je daarna gaat doen.
Welke film?quote:Op donderdag 3 september 2020 13:12 schreef Karzai het volgende:
De film is afgelopen, de regen bijna voorbij. Tijd voor een wandelingetje
Vergeet niet de dagelijkse zweepslagen, enorm vermoeiend.quote:Op donderdag 3 september 2020 13:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Normaal nergens aangezien het wel een goede 2.5 uur naar het strand rijden isquote:Op donderdag 3 september 2020 12:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jaloers! Waar ga jij naar het strand, Varna?
Wie niet weet wat niet deertquote:Op donderdag 3 september 2020 13:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je voor mij zo'n Duitse Pickelhaube meenemen?quote:Op donderdag 3 september 2020 13:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De keizer heeft wat spulletjes achtergelaten.
Vochtige doek en bovenaan beginnen.quote:Op donderdag 3 september 2020 13:52 schreef bitterbal het volgende:
Ja ze hebben het bezemschoon opgeleverd maar zoveel stof.
Of eerst stofzuigen.quote:Op donderdag 3 september 2020 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vochtige doek en bovenaan beginnen.
Alleen je bed schoonmaken en dan eerst maffen.quote:Op donderdag 3 september 2020 13:52 schreef bitterbal het volgende:
Stofzuigen-afnemen-weer stofzuigen?quote:
Voordeel, het meeste van je spullen is al ingepakt nu?quote:
M'n zus was gister in de Apenheul en die werd ook lichtelijk agressief van mensen die gewoon recht naast d'r kwamen staan. Dan heeft dat park alles mooi geregeld en afgezet en aangegeven, en gaan die idioten gewoon achter je in je nek staan hijgen.quote:Op donderdag 3 september 2020 13:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Irritante Duitse toerist hield geen afstand
Nou das ook niet zo :pquote:Op donderdag 3 september 2020 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voordeel, het meeste van je spullen is al ingepakt nu?
quote:Op donderdag 3 september 2020 14:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus was gister in de Apenheul en die werd ook lichtelijk agressief van mensen die gewoon recht naast d'r kwamen staan. Dan heeft dat park alles mooi geregeld en afgezet en aangegeven, en gaan die idioten gewoon achter je in je nek staan hijgen.
Huh heb je al een nieuw huis?quote:Op donderdag 3 september 2020 13:52 schreef bitterbal het volgende:
nee johquote:Op donderdag 3 september 2020 15:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Huh heb je al een nieuw huis?
Ooooohw.quote:Op donderdag 3 september 2020 15:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh
Ze hebben het plafond geisoleerd vandaag
Leuk!quote:Op donderdag 3 september 2020 15:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh
Ze hebben het plafond geisoleerd vandaag
ze wachten om de hoek om te kijken of je weg gaatquote:Op donderdag 3 september 2020 15:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmm, nog geen "we hebben je gemist" bericht, maar durf ik de gok te wagen om nu naar de supermarkt te gaan.Of zal ik een briefje op de deur plakken dat 'ie de doos neer mag zetten.
Ze hebben wel vriendelijk gewacht tot ik thuis was, dus it's something.quote:Op donderdag 3 september 2020 15:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze wachten om de hoek om te kijken of je weg gaat
krijg de tyfusquote:Op donderdag 3 september 2020 15:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je zit al meer dan een half jaar op je gaten, hup hups
quote:Op donderdag 3 september 2020 16:03 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Als ik 1000 likes haal geef ik weer een abo cadeau.
Een wat?quote:Op donderdag 3 september 2020 13:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je voor mij zo'n Duitse Pickelhaube meenemen?
Ja, die mofrikaan ook. Overal op de vloer stickers waar je mag staan, maar hij ging gewoon vlak naast je staan.quote:Op donderdag 3 september 2020 14:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus was gister in de Apenheul en die werd ook lichtelijk agressief van mensen die gewoon recht naast d'r kwamen staan. Dan heeft dat park alles mooi geregeld en afgezet en aangegeven, en gaan die idioten gewoon achter je in je nek staan hijgen.
O, die heb ik niet gezienquote:Op donderdag 3 september 2020 16:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n militaire puntmuts uit het begin van de eerste wereldoorlog.
Ga ik meteen proberen brbquote:Op donderdag 3 september 2020 16:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, die heb ik niet gezien
Ik heb wel geleerd dat je sperma kunt gebruiken als onzichtbare inkt. Doe er je voordeel mee
Gewoon schreeuwen "HAST DU DIE AUFKLEBER NICHT GESEHENquote:Op donderdag 3 september 2020 16:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die mofrikaan ook. Overal op de vloer stickers waar je mag staan, maar hij ging gewoon vlak naast je staan.
pimp abo*quote:Op donderdag 3 september 2020 16:03 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Als ik 1000 likes haal geef ik weer een abo cadeau.
Lekkahquote:Op donderdag 3 september 2020 16:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zondag vertrek ik naar de Harz
quote:Op donderdag 3 september 2020 16:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon schreeuwen "HAST DU DIE AUFKLEBER NICHT GESEHEN"
Het is dat ik steeds de ruimte had om een stapje opzij te doenquote:Op donderdag 3 september 2020 16:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon schreeuwen "HAST DU DIE AUFKLEBER NICHT GESEHEN"
Eh, scheelt weer iets I guess.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is dat ik steeds de ruimte had om een stapje opzij te doen
Mensen
Heb je geen tijdvak?quote:Op donderdag 3 september 2020 16:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, scheelt weer iets I guess.![]()
Nog steeds geen pakket. Het is dat ik voor het avondeten niets hķef te halen, maar ik wil wel graag brood in huis hebben.
Nope. Alleen een "onderweg voor uitlevering" sinds half elf vanmorgen.quote:
Gnoomquote:Op donderdag 3 september 2020 16:18 schreef bitterbal het volgende:
k hoor boven wel wat maar weetniet of het nou gnoom is ofniet
het is superzacht
Dan zijn het de ratten in het plafond.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
normaal komt die zo rond half 6 thuis?
Kannibalistisch wellicht?quote:
Denkt dat het er wel zwo een is jaquote:Op donderdag 3 september 2020 16:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eet zeker ook d'r eigen schwil op.
nou kwamen allemaal muizenkeutels uit zeiden zequote:Op donderdag 3 september 2020 16:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zijn het de ratten in het plafond.
Oh dan is het een poltergeistquote:Op donderdag 3 september 2020 16:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
normaal komt die zo rond half 6 thuis?
Paar keer 'Don't go into the light, Carol-Anne!' roepen.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:20 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Oh dan is het een poltergeist
Precies!quote:Op donderdag 3 september 2020 16:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Paar keer 'Don't go into the light, Carol-Anne!' roepen.
Dat is zo irritantquote:Op donderdag 3 september 2020 16:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope. Alleen een "onderweg voor uitlevering" sinds half elf vanmorgen.
Wat een kut films waren datquote:Op donderdag 3 september 2020 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh vanavond weer eens kijken.
Heb ik nog wel genoeg liggenquote:
En ik had zo ongeveer zes keer naar de winkel gekund in de tussentijd.quote:
Ja heb alleen net een broodje kroket opquote:
dat heb je net gezegd jaquote:Op donderdag 3 september 2020 16:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heb alleen net een broodje kroket op
Ja was echt te lang geleden, denk nog pre-corona op mijn werkquote:
doe je niet goedquote:Op donderdag 3 september 2020 16:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja was echt te lang geleden, denk nog pre-corona op mijn werk
Was ook al jaren niet meer bij het cafetaria geweest dat ik me verbaasde hoe netjes en modern het er uit ziet tegenwoordigquote:
Is dat zo?quote:Op donderdag 3 september 2020 16:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was ook al jaren niet meer bij het cafetaria geweest dat ik me verbaasde hoe netjes en modern het er uit ziet tegenwoordig
Bedraadquote:Op donderdag 3 september 2020 16:27 schreef bitterbal het volgende:
K moet de slaapkamer en gang nog maar de accu van stofzuiger moet opladen...
In mijn gedachten is een cafetaria nog een plek met beige tegels die ooit wit waren en een gammele vitrine en luidruchtige afzuigkappen. Zou het nog niet direct stijlvol en chic willen noemen, maar dit zag er zeer netjes uit, zeker als je vergelijkt met de Chinees ernaast die van dezelfde eigenaar is die er al 30 jaar hetzelfde uitziet zonder dat er iets is vernieuwd.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik denk dat ik er ook al jaren niet meer geweest ben.
Welke keuken?quote:Op donderdag 3 september 2020 16:41 schreef UitStraling het volgende:
Dadelijk lekker uit eten, zin in [ link | afbeelding ]
Man man man.. en 5 kinderen ook op d'r 27equote:Op donderdag 3 september 2020 16:27 schreef Justin_Case het volgende:
Tyfus dat van die moeder en 5 dode kinderen
6 tochquote:Op donderdag 3 september 2020 16:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Man man man.. en 5 kinderen ook op d'r 27e
6, eentje leeft er nog.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Man man man.. en 5 kinderen ook op d'r 27e
Welke vrouw van 27 heeft er tegenwoordig nog 6 kinderen op haar 27e?quote:Op donderdag 3 september 2020 16:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee, op nu.nl staat alleen dat ze de moeder van die 5 is.
Borderliner en/of niet-westerse import.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke vrouw van 27 heeft er tegenwoordig nog 6 kinderen op haar 27e?
jezus watquote:Op donderdag 3 september 2020 16:27 schreef Justin_Case het volgende:
Tyfus dat van die moeder en 5 dode kinderen
Ik ken er zo eentje, die kinderen zijn van 4 vaders en niet echt gepland..quote:Op donderdag 3 september 2020 16:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke vrouw van 27 heeft er tegenwoordig nog 6 kinderen op haar 27e?
Ah op haar 16e al het eerste kind zie ik dan.. 11 jaar en dan dit moeten meemakenquote:Op donderdag 3 september 2020 16:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
NWS / Vijf dode kinderen, moeder springt voor trein
Borderliner dusquote:Op donderdag 3 september 2020 16:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ken er zo eentje, die kinderen zijn van 4 vaders en niet echt gepland..
Te ziek manquote:Op donderdag 3 september 2020 16:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
NWS / Vijf dode kinderen, moeder springt voor trein
lolquote:
mensen vergeten dat snel na een week regen.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We komen net uit een hittegolf gekke kikker
Ja en?quote:Op donderdag 3 september 2020 16:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lol, gekke kikkerquote:Op donderdag 3 september 2020 16:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat wel, maar de overgang had wat geleidelijker gemogen, gelijk van een historisch lange tropische hittegolf direct naar de herfst is een beetje matigquote:Op donderdag 3 september 2020 16:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is geen nomaal septemberweer hoorquote:Op donderdag 3 september 2020 16:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of je gunt normale mensen ook eens wat.
Noem je nu bitterbal niet normaalquote:Op donderdag 3 september 2020 16:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of je gunt normale mensen ook eens wat.
Je bent een beetje in de war met wat herfstweer is denk ik.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wel, maar de overgang had wat geleidelijker gemogen, gelijk van een historisch lange tropische hittegolf direct naar de herfst is een beetje matig
In 1991 was het vandaag 31,1 graden las ik net, wil je ons dat aandoen?quote:Op donderdag 3 september 2020 16:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is geen nomaal septemberweer hoor
Nou 27 ga ik ook wel mee akkoordquote:Op donderdag 3 september 2020 17:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In 1991 was het vandaag 31,1 graden las ik net, wil je ons dat aandoen?
Jawel joh, je leeft in Den Haag niet in Costa del Aguaquote:Op donderdag 3 september 2020 16:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is geen nomaal septemberweer hoor
quote:Op donderdag 3 september 2020 17:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Jawel joh, je leeft in Den Haag niet in Costa del Agua
24?quote:Op donderdag 3 september 2020 17:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou 27 ga ik ook wel mee akkoord
Gisteren was wel heerlijk jaquote:
Ok deal, 27 bij de gekkies, hier 24.quote:Op donderdag 3 september 2020 17:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja oke maar dan ook wel echt windstil. Hier is het vaak toch koeler
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |