Brood met chocopasta.quote:
Nee, is geen punt, want automagische nummerophoging. Nooit identiek dus.quote:Op donderdag 3 september 2020 11:36 schreef UitStraling het volgende:
*error/database.duplicate*gr/exception er bestaan al 34860 TT titels met dezelfde naam
Plafond al bijna gedaan?quote:Op donderdag 3 september 2020 11:38 schreef bitterbal het volgende:
Ltvdk. We kunnen wel kijken of je meer trek in chocolade krijgt als er ergens bloed uit je gutst?
Blijft beste genot hequote:Op donderdag 3 september 2020 11:39 schreef Koen66 het volgende:
oeh inderdaad ook ik wacht niet te lang meer
quote:Op donderdag 3 september 2020 11:38 schreef bitterbal het volgende:
Ltvdk. We kunnen wel kijken of je meer trek in chocolade krijgt als er ergens bloed uit je gutst?
Ben je lekker meequote:Op donderdag 3 september 2020 11:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vrees van niet. Denk dat die 2 uur een beetje te optimistisch was
ik ben gek op chips maar minder verantwoord als lunch.....quote:
Ach als dat het enige is wat je eet op een dag...quote:Op donderdag 3 september 2020 11:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben gek op chips maar minder verantwoord als lunch.....
Trek je serveersterpakjequote:Op donderdag 3 september 2020 11:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vrees van niet. Denk dat die 2 uur een beetje te optimistisch was
quote:Op donderdag 3 september 2020 11:43 schreef CherryLips het volgende:
Deze muismatten![]()
https://www.aliexpress.co(...)02_,searchweb201603_
Nou, een dieet van alleen chips is ook niet je van het.quote:Op donderdag 3 september 2020 11:43 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ach als dat het enige is wat je eet op een dag...
Nee kloptquote:Op donderdag 3 september 2020 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, een dieet van alleen chips is ook niet je van het.
Die zijn wel erg grappigquote:Op donderdag 3 september 2020 11:43 schreef CherryLips het volgende:
Deze muismatten![]()
Mijn muismatje heeft borstenquote:Op donderdag 3 september 2020 11:43 schreef CherryLips het volgende:
Deze muismatten![]()
Ze hebben al koffie gehad. Gewoon een beetje doorwerken hequote:Op donderdag 3 september 2020 11:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trek je serveersterpakjeaan dan en ga vragen of ze koffie of een biertje lusten.
Dat scrolt toch niet handig.quote:Op donderdag 3 september 2020 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn muismatje heeft borsten
Ja dat weet je dondersgoed.quote:
Ze zitten op z'n Russisch op mijn pols heenquote:Op donderdag 3 september 2020 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat scrolt toch niet handig.
Roodborstje zekerquote:Op donderdag 3 september 2020 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn muismatje heeft borsten
Opblaastetten.quote:Op donderdag 3 september 2020 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze zitten op z'n Russisch op mijn pols heen
Ik mot geen neppersquote:Op donderdag 3 september 2020 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee gewoon siliconentieten, net echt om te voelen.
dat lijkt me matig met die muis over de bergenquote:Op donderdag 3 september 2020 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee gewoon siliconentieten, net echt om te voelen.
Vlak gedeelte boven de tieten zeg maar dus geen probleem mee.quote:Op donderdag 3 september 2020 11:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat lijkt me matig met die muis over de bergen
Dat doe je maar lekker bij jezelf dan ...quote:
Hou op schei uitquote:Op donderdag 3 september 2020 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks ook niet na de geboorte van jullie zesde kind?
m'n vriendin moest een logo en wat andere zaken voor een plastisch chirurg ontwerpen en uiteindelijk vroeg hij niet of hij korting kon krijgen indien hij haar een boobjob of welke andere correctie dan ook daarvoor in de plaats kon gevenquote:
Eens.quote:
quote:Op donderdag 3 september 2020 11:54 schreef Dven het volgende:
[..]
m'n vriendin moest een logo en wat andere zaken voor een plastisch chirurg ontwerpen en uiteindelijk vroeg hij niet of hij korting kon krijgen indien hij haar een boobjob of welke andere correctie dan ook daarvoor in de plaats kon geven
Proberen kan altijd I guess.quote:Op donderdag 3 september 2020 11:54 schreef Dven het volgende:
[..]
m'n vriendin moest een logo en wat andere zaken voor een plastisch chirurg ontwerpen en uiteindelijk vroeg hij niet of hij korting kon krijgen indien hij haar een boobjob of welke andere correctie dan ook daarvoor in de plaats kon geven
Spijtig genoeg wel jaquote:Op donderdag 3 september 2020 11:55 schreef Justin_Case het volgende:
[..]antwoord was nee natuurlijk
Mijn zusje heeft drie vrouwelijke familieleden een borstcorrectie cadeau gegeven na hun bevallingenquote:Op donderdag 3 september 2020 11:54 schreef Dven het volgende:
[..]
En nu zit de kamer vol tijdens verjaardagen?quote:Op donderdag 3 september 2020 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft drie vrouwelijke familieleden een borstcorrectie cadeau gegeven na hun bevallingen
Kloptquote:
Zal je ongetwijfeld zelf ook een balzakcorrectie cadeau gaan krijgen vroeg of laat.quote:Op donderdag 3 september 2020 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft drie vrouwelijke familieleden een borstcorrectie cadeau gegeven na hun bevallingen
Niet bij die van mijn maatquote:Op donderdag 3 september 2020 12:04 schreef bitterbal het volgende:
Het gerucht gaat dat bij een van de strandtenten in Scheveningen je een borst vergroting krijgt van de baas s je daar gaan werken. Maar weet niet welke zaak het is
Dit heb ik ook eens gelezen ergens.quote:Op donderdag 3 september 2020 12:04 schreef bitterbal het volgende:
Het gerucht gaat dat bij een van de strandtenten in Scheveningen je een borst vergroting krijgt van de baas s je daar gaan werken. Maar weet niet welke zaak het is
Kan toch niet johquote:Op donderdag 3 september 2020 12:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit heb ik ook eens gelezen ergens.
Wat is een shoplog? En wat is de sostrene?quote:Op donderdag 3 september 2020 12:09 schreef CherryLips het volgende:
Je mag wel even voor me een shoplog in de Sostrene Grene en Primark maken.
Dit heb ik ook wel gelezen, maar hoe dat praktisch gezien dan werkt? Is ook een vorm van loon, lijkt me.quote:Op donderdag 3 september 2020 12:04 schreef bitterbal het volgende:
Oh geen idee :p voor die meisjes wel tof denk kquote:Op donderdag 3 september 2020 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit heb ik ook wel gelezen, maar hoe dat praktisch gezien dan werkt? Is ook een vorm van loon, lijkt me.
Tenzij zwart, uiteraard.
Ziet er lekker uit.quote:Op donderdag 3 september 2020 12:10 schreef kwiwi het volgende:
Ik ga zo proberen Schwäbische Apfelkuchen te bakken.
[ afbeelding ]
Kom er aanquote:Op donderdag 3 september 2020 12:10 schreef kwiwi het volgende:
Ik ga zo proberen Schwäbische Apfelkuchen te bakken.
[ afbeelding ]
Meh, lekker vreemde objecten in je lijf waarvan maar beperkt lange termijn effecten bekend zijn omdat een ander je tieten te klein vindt. Ik kan me voorstellen dat er genoeg voor zouden vallen, maar ethisch verantwoord is anders.quote:Op donderdag 3 september 2020 12:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh geen idee :p voor die meisjes wel tof denk k
Nee ze gaan daar toch werken omdat ze zelf al die vergroting willenquote:Op donderdag 3 september 2020 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meh, lekker vreemde objecten in je lijf waarvan maar beperkt lange termijn effecten bekend zijn omdat een ander je tieten te klein vindt. Ik kan me voorstellen dat er genoeg voor zouden vallen, maar ethisch verantwoord is anders.
Strak plan wel jaquote:Op donderdag 3 september 2020 12:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Zal je ongetwijfeld zelf ook een balzakcorrectie cadeau gaan krijgen vroeg of laat.
Een winkel. Zit ook in Den Haag. Foto's maken van toffe dingen en dan wijs ik aan wat je voor me mag meenemen.quote:Op donderdag 3 september 2020 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat is een shoplog? En wat is de sostrene?
Het lijkt me dat je vooral ergens gaat werken omdat je er wil werken.quote:Op donderdag 3 september 2020 12:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ze gaan daar toch werken omdat ze zelf al die vergroting willen
Lekkahquote:Op donderdag 3 september 2020 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bij herengracht. Net lunchgenot gehad
quote:Op donderdag 3 september 2020 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een winkel. Zit ook in Den Haag. Foto's maken van toffe dingen en dan wijs ik aan wat je voor me mag meenemen.
Is eigenlijk hetzelfde als een laptop, mobieltje en auto van de zaak.quote:Op donderdag 3 september 2020 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je vooral ergens gaat werken omdat je er wil werken.
Maar dan nog, ethisch gezien heb ik wel wat bezwaren.
Denk dat deze specifiek voor dit daar gaan werken. ;pquote:Op donderdag 3 september 2020 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je vooral ergens gaat werken omdat je er wil werken.
Maar dan nog, ethisch gezien heb ik wel wat bezwaren.
Oneens.quote:Op donderdag 3 september 2020 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is eigenlijk hetzelfde als een laptop, mobieltje en auto van de zaak.
Ja drie dagen, kun je mooi in je weekend herstellen grotendeels.quote:Op donderdag 3 september 2020 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oneens.
En vergeet niet dat je ook moet herstellen van zo'n ingreep he. Iets optillen kan gewoon niet, dus werken in een strandtent kan je vergeten in die periode.
Soms toch wel lekker, zo'n verregende dag. Beetje binnen zitten, beetje fokken, beetje met je fluit spelen. Wat eten. Koffie. Thee. Boekie lezen. Tranquillo. Misschien even wat kaplaarzen en een regenjas aan en lekker de hond uitlaten. Daarna een goed glas whiskey.quote:
quote:Op donderdag 3 september 2020 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een winkel. Zit ook in Den Haag. Foto's maken van toffe dingen en dan wijs ik aan wat je voor me mag meenemen.
Ja maar zal toch allemaal goed zitten.hij verdient blijkbaar goed met vrouwen mey grote borsten en er zijn genoeg vrouwen die het willen laten doen maar het niet zo kunnen betalen.quote:Op donderdag 3 september 2020 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oneens.
En vergeet niet dat je ook moet herstellen van zo'n ingreep he. Iets optillen kan gewoon niet, dus werken in een strandtent kan je vergeten in die periode.
Ruilen?quote:Op donderdag 3 september 2020 12:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Soms toch wel lekker, zo'n verregende dag. Beetje binnen zitten, beetje fokken, beetje met je fluit spelen. Wat eten. Koffie. Thee. Boekie lezen. Tranquillo. Misschien even wat kaplaarzen en een regenjas aan en lekker de hond uitlaten. Daarna een goed glas whiskey.
IK WOU DAT HET KUTWEER WAS
Uhm, nee. Week of 6 eerder, aangezien het werk in de bediening zal zijn.quote:Op donderdag 3 september 2020 12:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja drie dagen, kun je mooi in je weekend herstellen grotendeels.
Graagquote:
Omg. Dat wil kquote:Op donderdag 3 september 2020 12:23 schreef Dven het volgende:
[..]
GraagTijd voor nazomer met af en toe gewoon een paar ordinaire kutbuien.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |