Doe anders een kaartje in de bus, voorop een vriendelijk plaatje, achterop de vraag of er vanmorgen om 515 uur iets bijzonders aan de hand was. Met nette uitleg dat t gebouw nogal gehorig is en dat je liever tot een uur of 7 slaapt.quote:Op donderdag 3 september 2020 07:42 schreef bitterbal het volgende: [..] Heb paar keer aangebeld maar dan doet die niet open/ K durf het niet te zeggen
Isoleren zodat je minder last van hem hebt?quote:Op donderdag 3 september 2020 07:42 schreef bitterbal het volgende: [..] nee ze gaan plafond isoleren dus moest sowieso op
dit doet die al een weekquote:Op donderdag 3 september 2020 07:44 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Doe anders een kaartje in de bus, voorop een vriendelijk plaatje, achterop de vraag of er vanmorgen om 515 uur iets bijzonders aan de hand was. Met nette uitleg dat t gebouw nogal gehorig is en dat je liever tot een uur of 7 slaapt.
jepsquote:Op donderdag 3 september 2020 07:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Isoleren zodat je minder last van hem hebt?
Fixedquote:Op donderdag 3 september 2020 07:44 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Doe anders een kaartje in de bus, voorop een vriendelijk plaatje, achterop de vraag of er vanmorgen om 515 uur iets bijzonders aan de hand was. Met nette uitleg dat t gebouw nogal gehorig is en dat je liever tot een uur of 7 11 slaapt.
Misschien komt er wel een erg aantrekkelijke spuiter die zijn werk graag met ontbloot bovenlijf doet, heb je leuk jurkje aan?quote:
Is het zo'n fitboi die gaat lopen sporten?quote:Op donderdag 3 september 2020 07:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit doet die al een week![]()
Hij staat nu tegenwoordig zo vroeg op en moet dan duizend keer heen en weer lopen. maar we gaan kijken hoe dat isoleren helpt
hmm nee. zie er uit als een niet uitgeslapen mummyquote:Op donderdag 3 september 2020 07:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien komt er wel een erg aantrekkelijke spuiter die zijn werk graag met ontbloot bovenlijf doet, heb je leuk jurkje aan?
Oh nee. het is een kleine vadsige gnoom. hij bestelt ook veel bij thuisbezorgd.nl dus het lijkt ook alsof die steeds meer gaan stampen. soms rent die ineens heel snel heen en weer met kleine stapjes.quote:Op donderdag 3 september 2020 07:46 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Is het zo'n fitboi die gaat lopen sporten?
Past wel perfect bij een Egyptische concubine toch?quote:Op donderdag 3 september 2020 07:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm nee. zie er uit als een niet uitgeslapen mummy
nou ja liefst toch een mummy met een fris huidje. Nu zon bitterbal die al 2 uur alleen op de schaal ligtquote:Op donderdag 3 september 2020 07:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Past wel perfect bij een Egyptische concubine toch?
Maar hij heeft dus geen idee dat hij overlast veroorzaakt?quote:Op donderdag 3 september 2020 07:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh nee. het is een kleine vadsige gnoom. hij bestelt ook veel bij thuisbezorgd.nl dus het lijkt ook alsof die steeds meer gaan stampen. soms rent die ineens heel snel heen en weer met kleine stapjes.
Jammer weer, maar ja als hij maar goed spuiten kan dan.quote:Op donderdag 3 september 2020 07:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja liefst toch een mummy met een fris huidje. Nu zon bitterbal die al 2 uur alleen op de schaal ligt
nou dat weet ik niet. Soms denk ik dat hij mij ook moet horen of tenminste het kraken van zijn vloer of de logische gedachtegang dat iemand hem wel moet horen zoals hij looptquote:Op donderdag 3 september 2020 07:48 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Maar hij heeft dus geen idee dat hij overlast veroorzaakt?
nee k doe mijn mond open, hij doet plop en dat is mijn reactiequote:Op donderdag 3 september 2020 07:50 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Is dat hoe jij verwacht dat @:faxie een bitterbal eet?
Dat hoop ik jaquote:Op donderdag 3 september 2020 07:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jammer weer, maar ja als hij maar goed spuiten kan dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |