Bron: AD.nlquote:Grapperhaus biedt alsnog excuses aan: tijdens bruiloft niet hele tijd 1,5 meter afstand gehouden
Corona-minister Ferd Grapperhaus (Justitie) geeft toe dat hij zelf in de fout is gegaan met de coronaregels tijdens zijn eigen bruiloft. Op foto’s die vandaag opdoken blijkt dat gasten niet de hele tijd 1,5 meter afstand hielden.
De minister zei aanvankelijk dat de coronamaatregelen ‘voortdurend in de gaten zijn gehouden’. In een verklaring aan de Tweede Kamer kwam hij daar later op terug. ,,Ondanks alle genomen maatregelen, zijn er helaas momenten geweest waar de 1,5 meter afstand niet in acht is genomen. Dat spijt me, juist een minister moet altijd het goede voorbeeld geven.”
De beelden van zijn bruiloft van vorige week werden verspreid op Twitter. Onder meer de gewezen Haagse wethouder Richard de Mos deelde dit.
https://twitter.com/Richa(...)-gehoudena7d7f601%2F
Grapperhaus zei eerder op de dag al wel het niet ‘100 procent te kunnen garanderen’ dat de regels constant in acht zijn genomen, maar was naar eigen zeggen ‘de helft van de dag bezig om te kijken of het wel goed ging.’ Later gaf hij toe dat ‘we mensen voortdurend hebben geattendeerd’ op de coronamaatregelen.
Gast
Overigens was een van de gasten op de bruiloft staatssecretaris Ankie Broekers-Knol, zo is op foto’s te zien. Vanwege de coronacrisis was de dag juist kleinschaliger dan gepland, aldus Grapperhaus. ,,Het was een kleine setting met gezinnen en heel goede vrienden.” Op de beelden is het gezelschap op het bordes te zien, waarbij mensen geen 1,5 afstand van elkaar houden.
Maar volgens Grapperhaus werden op die plek mensen die samen een huishouden vormen bij elkaar gezet. ,,Tuurlijk, soms loopt het dan even door elkaar. Maar we hebben telkens gezegd: mensen, let op de regels.”
Juist minister Grapperhaus wordt vanwege de beelden hypocrisie verweten. Hij stelde dat het niet-naleven van 1,5 meter afstand ‘asociaal’ is, omdat het virus zo weer terrein zou kunnen winnen, met alle gevolgen van dien. Dat verwijt snapt hij. ,,Juist omdat ik als minister het belang van de naleving van de maatregelen continu benadruk.”
Volgens de richtlijnen van het kabinet moeten gasten op een bruiloft ook 1,5 meter afstand houden en moet iedereen een eigen vaste zitplaats hebben. Ook mag er op de trouwlocatie ‘niet van plek worden gewisseld of gedanst worden.’
Fout
Eerder gingen koning Willem-Alexander en koningin Máxima tijdens hun vakantie in Griekenland in de fout, toen zij op de foto gingen met een restauranteigenaar. Zij boden daarop eveneens excuses aan.
Als die nu in de kamer laten zien worden valt die flauw.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:12 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wellicht komen er nog meer schandalige foto's uit de hoge hoed....
Die fotograaf heeft nog honderden foto's zei diequote:Op woensdag 2 september 2020 21:12 schreef Poison-Ivy het volgende: Wellicht komen er nog meer schandalige foto's uit de hoge hoed....
https://www.rijnmond.nl/n(...)eten-van-een-gebakjequote:Op woensdag 2 september 2020 21:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zijn toch mensen wel beboet zonder waarschuwing?
Ze heeft gewoon gelijk, hoe lullig ook.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:14 schreef Landgeld het volgende:
Wie is dit zeikwijf? Wijkt af van de kern...
Errrrr errrr eeerrrt sorryquote:Op woensdag 2 september 2020 21:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Verdorie... komt die lastige kamer weer met feiten en de praktijk.
Lastig lui ook.
Die heeft straks "zelfmoord" gepleegd.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:14 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Die fotograaf heeft nog honderden foto's zei die
quote:Op woensdag 2 september 2020 21:16 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Die heeft straks "zelfmoord" gepleegd.
quote:Op woensdag 2 september 2020 21:16 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
+7quote:Op woensdag 2 september 2020 21:16 schreef Poison-Ivy het volgende:
Besef je nu eens waar we over praten in de politiek ......in 2020
OVER EEN MENS DIE EEN ANDER MENS OMHELST EN TE DICHT BIJ ELKAAR STAAT
Omg als je dat in 2019 zou hebben gezegd dan zou je je schoen opvreten.
ok waarom aftreden dan?quote:Op woensdag 2 september 2020 21:16 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Boete strafblad aftreden
Klaar
Wel sympathieker dan "hartaanval".quote:Op woensdag 2 september 2020 21:16 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Het is ook belachelijkquote:Op woensdag 2 september 2020 21:16 schreef Poison-Ivy het volgende:
Op een trouwdag nog wel hahaha.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:16 schreef Poison-Ivy het volgende:
De Kok vertelt dat er meer „gevoelig materiaal” bij de redacties van zijn opdrachtgevers ligt. Er zullen dus nog meer foto’s onthuld wordenquote:Op woensdag 2 september 2020 21:14 schreef BeriBeri het volgende:
Die fotograaf heeft nog honderden foto's zei die
Tja ik had zelf mijn bruiloft dit jaar.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:13 schreef Hathor het volgende:
[..]
nee, ik verdedig niks, ik weiger alleen mee te doen aan zo'n hysterische heksenjacht. grapperhaus gaat de fout in, kan mij het nou verkankeren.
Triest. Wat valt er verder nog te onthullen dan?quote:Op woensdag 2 september 2020 21:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
De Kok vertelt dat er meer „gevoelig materiaal” bij de redacties van zijn opdrachtgevers ligt. Er zullen dus nog meer foto’s onthuld worden
https://www.metronieuws.n(...)inister-grapperhaus/
![]()
![]()
Omdat hij nu totaal ongeloofwaardig is. Niemand gaat meer na hem luisteren als ie weer streng het volk gaat toespreken.quote:
De fotograaf die daar was loopt langzaam binnen nu.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
De Kok vertelt dat er meer „gevoelig materiaal” bij de redacties van zijn opdrachtgevers ligt. Er zullen dus nog meer foto’s onthuld worden
![]()
![]()
Rutte heeft andere voorkeuren ( en dat moet ie zelf weten )quote:Op woensdag 2 september 2020 21:20 schreef hollandia02 het volgende:
Van Kooten maakt de lichtjes in het Torentje rood op een vrije dag van Rutte.
Heerlijk, helemaal de tyfus in helpen die mongool. Wat mij betreft gaan ze door tot hij helemaal uitgerangeerd is.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
![]()
![]()
Volgens mij komt Rutte ook nogquote:Op woensdag 2 september 2020 21:21 schreef Poison-Ivy het volgende:
Tot hoe lang gaan we door met dit debat?
JA VINDT JE HET GEK!?!?quote:Op woensdag 2 september 2020 21:19 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Meh, beetje hysterisch vind ik.
ok zo had ik het niet bekeken, sorry dat jouw feest verkloot is, ik hoop dat het alsnog goed komt.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:18 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Tja ik had zelf mijn bruiloft dit jaar.
Jaar mee bezig geweest plannen verre lange huwelijksreis.
Maar hé een feest nu is aso alles geannuleerd met eventuele ellende en kosten vandien. USA code rood.
En dan zie je deze tering aso gewoon al zijn opgelegde regels aan zijn laars lappen.
Spreekwoordelijk afschieten mogen ze deze aso
En dit zal voor velen gelden
Zal wel meevallen. Of hij moet de koffer ingedoken zijn met zijn schoonmoeder.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 september 2020 21:20 schreef hollandia02 het volgende:
Van Kooten maakt de lichtjes in het Torentje rood op een vrije dag van Rutte.
Die loopt straks echt met een neus van 2 meter naar huisquote:Op woensdag 2 september 2020 21:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Volgens mij komt Rutte ook nog
Iedereen kan fouten maken... Maar niet degene die de regels verzint.. mensen strafbladen geeft.. er dan over liegt..quote:Op woensdag 2 september 2020 21:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
ok zo had ik het niet bekeken, sorry dat jouw feest verkloot is, ik hoop dat het alsnog goed komt.
Neemt niet weg dat deze minister wat mij betreft niet op het hakblok hoeft omdat hijzelf niet het goede voorbeeld geeft, bloeden mag hij, maar dood os niet nodig.
Met zo een pens kan hij zijn eigen penis niet eens zienquote:Op woensdag 2 september 2020 21:23 schreef Stoorzendert het volgende:
Zal wel meevallen. Of hij moet de koffer ingedoken zijn met zijn schoonmoeder.
Van mij mag het hele kabinet naar huisquote:Op woensdag 2 september 2020 21:24 schreef Poison-Ivy het volgende:
En toch zie ik Grapperhaus liever wel op zijn positie blijven.
Ik zie niet een andere pief die even ons gaat zeggen wat we moeten doen.
Ja, dat komt wat onprofessioneel over. Het is geen theatervoorstelling.quote:
Hij heeft Ankie Broekers-Knol afgelebberd?quote:Op woensdag 2 september 2020 21:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dekkerquote:Op woensdag 2 september 2020 21:24 schreef Poison-Ivy het volgende:
En toch zie ik Grapperhaus liever wel op zijn positie blijven.
Ik zie niet een andere pief die even ons gaat zeggen wat we moeten doen.
Ook weer zo, te lang zonder een gevallen kabinet, 8 jaar al.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Van mij mag het hele kabinet naar huis
Nieuwe normaal, toch goed gelukt Rutte zn plannetje.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:16 schreef Poison-Ivy het volgende:
Heb je ook weer gelijk in.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Iedereen kan fouten maken... Maar niet degene die de regels verzint.. mensen strafbladen geeft.. er dan over liegt..
Je vergevingsgezindheid siert je.
Maar als we zo politiek gaan bedrijven dan is het einde zoek.
Dat is het al sinds Rutte mp isquote:Op woensdag 2 september 2020 21:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maar als we zo politiek gaan bedrijven dan is het einde zoek.
Nounounouquote:Op woensdag 2 september 2020 21:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dat is het al sinds Rutte mp is
Die heeft het staatsrecht herschreven op een manier die Stalin doet blozen
Dan houdt hij in ieder geval voldoende afstand van iedereenquote:Op woensdag 2 september 2020 21:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Die loopt straks echt met een neus van 2 meter naar huis
Pinokkio verbleekt erbij
Help me herinneren dat ik jou nooit mijn auto laat reparerenquote:Op woensdag 2 september 2020 21:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hij heeft een deuk opgelopen...
Ik zeg: Totall loss.
Bij de volgende foto’s even checken of schoonmoeders haar kunstgebit nog in heeftquote:Op woensdag 2 september 2020 21:25 schreef Smegma. het volgende:
[..]
Hij heeft Ankie Broekers-Knol afgelebberd?
zou jij vrijwillig zo'n salaris opgeven?quote:Op woensdag 2 september 2020 21:28 schreef Ixnay het volgende:
Hij stapt gewoon niet zelf op. Kun je je voorstellen dat je zo vol van jezelf bent dat je gewoon boven al die kritiek staat van een heel land incl. oppositie?
En deze partij wordt gewoon straks 1 van de grotere, dat weten we nu al. Daarom willen ze zo graag dat ze media blijft.
Ik zou niet eens die baan willen voor dat salaris.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
zou jij vrijwillig zo'n salaris opgeven?
Minister op je portefuille heeft vaak ergens anders een beter salaris boven de balkenende norm.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Alsof hij na deze functie niet weer zo’n riant salaris krijgt.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Is een langere periode wachtgeld niet gegarandeerd?quote:Op woensdag 2 september 2020 21:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
LOL.... Laat dat nou ooit mijn beroep geweest zijnquote:Op woensdag 2 september 2020 21:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
Help me herinneren dat ik jou nooit mijn auto laat repareren
Niet van Jort Kelder, die mag hem gewoon van achteren benaderen met zijn 12cmquote:Op woensdag 2 september 2020 21:28 schreef Blueheeler het volgende:
Dan houdt hij in ieder geval voldoende afstand van iedereen
Een afscheidsbriefje en twee kogels in zijn achterhoofd zeker?quote:Op woensdag 2 september 2020 21:16 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Vandaar de aanhalingstekens ja.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:33 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Een afscheidsbriefje en twee kogels in zijn achterhoofd zeker?
Dat heeft te maken met "wie chanteert wie" en wie zijn je vriendjes.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:34 schreef hollandia02 het volgende:
Wel ziek hoe de persoon zo belangrijk kan zijn ten opzichte van wat je kan flikken. Als je als persoon gewaardeerd wordt dan kan je blijkbaar ver gaan maar als je een nobody bent dan ben je zo weg (Steur, Harbers, Zijlstra). Teeven kon ook veel meer maken dan die drie.
Dat kon jij ook niet weten en geeft verder niet.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
ok zo had ik het niet bekeken, sorry dat jouw feest verkloot is, ik hoop dat het alsnog goed komt.
Neemt niet weg dat deze minister wat mij betreft niet op het hakblok hoeft omdat hijzelf niet het goede voorbeeld geeft, bloeden mag hij, maar dood is niet nodig.
Echt hequote:Op woensdag 2 september 2020 21:40 schreef Twinkle20 het volgende:
Dat zou rechtstatelijk echt een doodzonde zijn??? Are you fucking kidding me??
9quote:Op woensdag 2 september 2020 21:40 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Dat kon jij ook niet weten en geeft verder niet.
Maar toevallig ken ik in mijn omgeving nog 2 bruiloften die niet doorgingen en zo zijn er nog zat.
Of mensen met verjaardagen een 50ste vieren ze vaak groots.
Bedrijfsfeestjes pensionering.
Mensen die niet bij begrafenissen konden zijn wegens 1.5.
Verder iedereen die ik vergeet.
Al die mensen schoffeert hij.
Dus in jouw ogen is aftreden de enige oplossing?quote:Op woensdag 2 september 2020 21:40 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Maar toevallig ken ik in mijn omgeving nog 2 bruiloften die niet doorgingen en zo zijn er nog zat.
Polonaisequote:Op woensdag 2 september 2020 21:43 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik hoop dat morgen de genadeklap komt met nieuwe foto's. Volgens mij had de fotograaf nog een troef achter de hand.
We zijn natuurlijk wel een paar maanden verder dan maart/april. Ik was in juli jarig en ik mocht ook weer een (klein) verjaardagsfeestje vieren. Normaal gesproken ben ik vaak de hekkensluiter van alle verjaardagen van vriendinnen (iedereen is in maart-juni jarig), nu was ik de eerste van het jaarquote:Op woensdag 2 september 2020 21:40 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Dat ie staat te bekken met Ankie Knol?quote:Op woensdag 2 september 2020 21:43 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik hoop dat morgen de genadeklap komt met nieuwe foto's. Volgens mij had de fotograaf nog een troef achter de hand.
Mijn scheenbenen staan ondertussen in een hoek van 90 gradenquote:
Zal wel meevallen. Of er nu 3 of 4 overtredingen begaan zijn. Maakt weinig uit. Maar we zullen zien.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:43 schreef Twinkle20 het volgende:
In de Garderobequote:Op woensdag 2 september 2020 21:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat ie staat te bekken met Ankie Knol?
Overtredingen !quote:Op woensdag 2 september 2020 21:48 schreef Poison-Ivy het volgende:
Een debat over knuffelen en handen schudde en liefde in de politiek in 2020.
Man man man
Vrouwen ook hèquote:Op woensdag 2 september 2020 21:48 schreef Poison-Ivy het volgende:
Een debat over knuffelen en handen schudden en liefde in de politiek in 2020.
Man man man
Om te huilen als je het zo bekijkt jaquote:Op woensdag 2 september 2020 21:48 schreef Poison-Ivy het volgende:
Man man man
quote:Op woensdag 2 september 2020 21:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mijn scheenbenen staan ondertussen in een hoek van 90 graden
Je zou bijna zeggen dat deze minister weet dat die regels onzin zijn.Als je dan ook nog mensen in de "risicogroep" gaat knuffelen, dan straal je niet echt uit dat het om een gevaarlijk virus gaat.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:48 schreef Poison-Ivy het volgende:
Man man man
Als een ondernemer z'n zaak moet sluiten.... dan Moet Grapper ook zijn zaak sluiten...quote:Op woensdag 2 september 2020 21:49 schreef Bocaj het volgende:
Grapper moet zichzelf een boete en strafblad geven en dan is het wel klaar!
Juistquote:Op woensdag 2 september 2020 21:49 schreef Bocaj het volgende:
Grapper moet zichzelf een boete en strafblad geven en dan is het wel klaar!
Dat is wat Baudet ook zegtquote:Op woensdag 2 september 2020 21:49 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat deze minister weet dat die regels onzin zijn.Als je dan ook nog mensen in de "risicogroep" gaat knuffelen, dan straal je niet echt uit dat het om een gevaarlijk virus gaat.
Hij vindt ook dat hij eerst een waarschuwing had moeten krijgenquote:Op woensdag 2 september 2020 21:49 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat deze minister weet dat die regels onzin zijn.Als je dan ook nog mensen in de "risicogroep" gaat knuffelen, dan straal je niet echt uit dat het om een gevaarlijk virus gaat.
quote:Op woensdag 2 september 2020 21:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij vindt ook dat hij eerst een waarschuwing had moeten krijgen
Had die zelf bordjes moeten plaatsen met 1.5 meter als hij zo vergeetachtig is.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij vindt ook dat hij eerst een waarschuwing had moeten krijgen
Oh ja joh?quote:
Jij blijkbaar ook nietquote:Op woensdag 2 september 2020 21:51 schreef Stoorzendert het volgende:
Besmettingen gestabiliseerd? Asscher heeft het nieuws nog niet gelezen vandaag?
dat van die 714 besmettingen was een storing in systeem, was weer rond de 500quote:Op woensdag 2 september 2020 21:51 schreef Stoorzendert het volgende:
Dat bleek een technische storingquote:Op woensdag 2 september 2020 21:51 schreef Stoorzendert het volgende:
Haha ja. En zo'n hesje om.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:51 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Had die zelf bordjes moeten plaatsen met 1.5 meter als hij zo vergeetachtig is.
quote:Op woensdag 2 september 2020 21:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Niet van Jort Kelder, die mag hem gewoon van achteren benaderen met zijn 12cm
Precies dit dus haha.quote:
En hij graaft nog ff door aan zijn eigen graf.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:51 schreef Lavenderr het volgende:
Hij heeft zichzelf onmogelijk gemaakt. Hou dan de eer aan jezelf en stap op. Je kunt niet meer geloofwaardig anderen de les lezen hierover.
En dan zijn schoonmoeder op hem afsturen.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Grapperhaus moet gewoon een weekje als straf zelf BOA gaan spelen. Kan ie op die manier zijn geloofwaardigheid terug verdienen.
Ah, door technische storing. Die heb ik inderdaad gemist.quote:
Tja, na bijna 2 uur ‘kritische’ vragen en uren daarvoor opmerkingen naar je kop geslingerd krijgen... Ik denk dat iedereen daar moeite mee heeft.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:55 schreef Zorro het volgende:
Hij heeft wel steeds meer moeite om een antwoord te verzinnen
Kan gebeurenquote:Op woensdag 2 september 2020 21:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ah, door technische storing. Die heb ik inderdaad gemist.
Eeuh.. nou.. euuh... Laat ik dat even vooropstellen.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:58 schreef Charrell het volgende:
Ik ben ondertussen afgehaakt van de livestream guys... werd doodmoe van de communicatie van Grapperhouse
Het is al zo'n moeilijke prater.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:58 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hij moet eens leren antwoord te geven op een vraag. Pfff
Hij is meer van de daden.... maar die moet je dan weer niet na doen.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het is al zo'n moeilijke prater.
Prima gozer. Net als Samsom.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goffer dat ik Asher ooit nog gelijk zou geven..
quote:Op woensdag 2 september 2020 21:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eeuh.. nou.. euuh... Laat ik dat even vooropstellen.
Ik was nu miljonair als ik voor elke EUH 10 euro kreegquote:Op woensdag 2 september 2020 21:59 schreef hollandia02 het volgende:
Euhhhhhhhhhh, EUhhhhhhhhhhhhhhhh, Euhhhhhhhhhh
Laat ik het kort houden: Ik geloof niet zo in links, rechts... Ik geloof in goede en slechte ideeën, ongeacht van welke kant ze komen.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Prima gozer. Net als Samsom.
En voor elke Laat ik dat even vooropstellen. een bonus 20 euro.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:00 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik was nu miljonair als ik voor elke EUH 10 euro kreeg
Dat worden gouden discussies.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Grapperhaus moet gewoon een weekje als straf zelf BOA gaan spelen. Kan ie op die manier zijn geloofwaardigheid terug verdienen.
Ja als je andere de les leest met je regels maar zelf alles overtreed ben je geen knip voor de neus waard.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:41 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dus in jouw ogen is aftreden de enige oplossing?
quote:Op woensdag 2 september 2020 22:01 schreef Twinkle20 het volgende:
Nah eens kijken of D66 nog wat verder komt dan ..
Baudet? Dan zet ik hem terug aanquote:Op woensdag 2 september 2020 22:02 schreef Poison-Ivy het volgende:
Als deze man nu eens een baard liet groeien
Zo rulen politici nu eenmaal.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:58 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hij moet eens leren antwoord te geven op een vraag. Pfff
quote:Op woensdag 2 september 2020 22:02 schreef Poison-Ivy het volgende:
Als deze man nu eens een baard liet groeien
Straks Markie nog.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:02 schreef Postbus100 het volgende:
Tjee zeg, wat een geleuter, al bijna twee uur lang.
Mijn overtuiging is dat een economisch links beleid het beste is voor Nederland. Dat lijkt me een valide punt.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Laat ik het kort houden: Ik geloof niet zo in links, rechts... Ik geloof in goede en slechte ideeën, ongeacht van welke kant ze komen.
Die verdeel en heersch politiek trappen teveel mensen in.
Groetenquote:Op woensdag 2 september 2020 22:04 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik ga naar bed ... wat een gezever en het einde van het liedje is toch dat ie morgen nog steeds op het pluche zit.
Laat ik dat even vooropstellen.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat gaat "lachen" worden
quote:Op woensdag 2 september 2020 22:05 schreef Poison-Ivy het volgende:
Krijgen die mensen geen cursus praten en communicatie tijdens debatten?
Jawelquote:Op woensdag 2 september 2020 22:05 schreef Poison-Ivy het volgende:
Krijgen die mensen geen cursus praten en communicatie tijdens debatten?
Heb t volume effe 5 tekens zachter gezet.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Uberhaubt iemand hier die naar Jetten luisterd?
Scherpquote:Op woensdag 2 september 2020 22:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Jawel
1. Geef nooit iets toe.
2. Neem nooit een standpunt in
3. Wees nooit duidelijk.
U bent geslaagt.
Luistert met een tquote:Op woensdag 2 september 2020 22:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Uberhaubt iemand hier die naar Jetten luisterd?
quote:Op woensdag 2 september 2020 22:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Geen idee wie dit is, maar wijze woorden
Wybren van Haga, Ex VVD, nu alleen, straks FvD.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Geen idee wie dit is, maar wijze woorden
Je hebt hem weer aan staan! Geef maar toequote:Op woensdag 2 september 2020 22:14 schreef Charrell het volgende:
Jezus Christus, luisteren naar de juf
AFSTAAAAAND
Tnx!quote:Op woensdag 2 september 2020 22:14 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Wybren van Haga, Ex VVD, nu alleen, straks FvD.
Jepsquote:Op woensdag 2 september 2020 22:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je hebt hem weer aan staan! Geef maar toe
Is hun beroep.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:17 schreef Isane het volgende:
Oké niet netjes wat grapperhaus heeft gedaan, maar wat de fotograaf doet is ook niet chique. Lekker in de bosjes liggen
Nee hoor, hij stond gewoon voor het bordes de foto's te maken van de koninklijke 'ik hoef me niet aan de regels te houden' familie Grapperhaus.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:17 schreef Isane het volgende:
Oké niet netjes wat grapperhaus heeft gedaan, maar wat de fotograaf doet is ook niet chique. Lekker in de bosjes liggen
Hij lag niet in de bosjes, zegt hij. Hij stond gewoon op straat.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:17 schreef Isane het volgende:
Tuurlijk. Coalitie heeft meerderheid. Heb jij ook maar één coalitiepartij kritisch horen zijn?quote:Op woensdag 2 september 2020 22:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat denken jullie, wat is het gevoel nu ?
Mag hij blijven, komt er een stemming ?
Sinds Van Haga weg is is het 75/75.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:22 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Coalitie heeft meerderheid. Heb jij ook maar één coalitiepartij kritisch horen zijn?
Zucht... ben bang dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:22 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Coalitie heeft meerderheid. Heb jij ook maar één coalitiepartij kritisch horen zijn?
Van Rutte mag hij blijven, dus...quote:Op woensdag 2 september 2020 22:22 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dat je niet luisterd naar de almachtigen !quote:Op woensdag 2 september 2020 22:24 schreef Bocaj het volgende:
Wat was nou de reden van het krijgen van een strafblad?
Geen idee.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:27 schreef Postbus100 het volgende:
Maar even serieus: wat gaat er nog met Rutte besproken worden?
Die zit er ook voor jan lul bij ja.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:27 schreef Postbus100 het volgende:
Maar even serieus: wat gaat er nog met Rutte besproken worden?
quote:Op woensdag 2 september 2020 22:31 schreef Stoorzendert het volgende:
Dit gaat veel te diep op de materie in. De hele kwestie had in 45min. besproken kunnen worden.
Ja dat begreep ik ook ja.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat zei die nu ?
Gaan ze aantekeningen weghalen ???
Is dit de eerste knieval ?
Nee, hij zei dat er alleen mensen boetes gekregen hadden die na 3 keer gewaarschuwd te zijn door de BOA nog te dicht op elkaar stonden.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat zei die nu ?
Gaan ze aantekeningen weghalen ???
Is dit de eerste knieval ?
Hmm zo kreeg ik hem niet mee, en in de praktijk was dat geloof ik ook niet altijd het geval.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee, hij zij dat er alleen mensen boetes gekregen hadden die na 3 keer gewaarschuwd zijn door de BOA nog te dicht op elkaar stonden.
Dit zei hij iddquote:Op woensdag 2 september 2020 22:34 schreef -XOR- het volgende:
Nee, hij zei dat er alleen mensen boetes gekregen hadden die na 3 keer gewaarschuwd zijn door de BOA nog te dicht op elkaar stonden.
De bodes ook niet:quote:Op woensdag 2 september 2020 22:35 schreef hollandia02 het volgende:
Dijkhoff en Heerma geen 1.5 meter.
Dat is inderdaad echt onzin, mensen zijn gewoon uit het niets en totaal onbedacht op de bon geslingerd.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm zo kreeg ik hem niet mee, en in de praktijk was dat geloof ik ook niet altijd het geval.
Ik verstond inderdaad ook ‘ook de intentionele gevallen’quote:Op woensdag 2 september 2020 22:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mij was niet duidelijk in welke gevallen?
Iemand?
quote:Op woensdag 2 september 2020 22:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goffer, jullie lopen voor
In zijn hand ipv elleboog.quote:
Friet speciaal?quote:Op woensdag 2 september 2020 22:39 schreef Stoorzendert het volgende:
Ferdje duwt zijn nek nog even vol
2de termijn ook nog.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Aha! Ze gaan mééééér praten
Wacht ff of er inhoud in zit ja!quote:Op woensdag 2 september 2020 22:41 schreef Postbus100 het volgende:
Wat een verschil in spreken tussen eeeh Ferd en Rutte. Wat een verademing dit.
Tuurlijk! En vervolgens blijft Grap zitten waar hij zit.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Aha! Ze gaan mééééér praten
Tenzij het virus wel mee valt, maar ze een agenda hebben om deze poppenkast vol te houden.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:43 schreef hollandia02 het volgende:
Wat ik die Grapperhaus kwalijk neem en waar je niemand over hoort:
Zelf heeft ie schijt aan anderhalve meter (hij is zich echt wel bewust van zijn rol als handhaver, en was dat echt niet per ongeluk even vergeten) en zegt daarmee zo erg is het allemaal niet.
Gelijktijdig lopen ze mensen doodsbang te maken met pandemie dit en dat met 24 doden per week, hypocriet en een hele misselijke streek
En dat is dus precies waar het hier om draait.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:43 schreef hollandia02 het volgende:
Wat ik die Grapperhaus kwalijk neem en waar je niemand over hoort:
Zelf heeft ie schijt aan anderhalve meter (hij is zich echt wel bewust van zijn rol als handhaver, en was dat echt niet per ongeluk even vergeten) en zegt daarmee zo erg is het allemaal niet.
Gelijktijdig lopen ze mensen doodsbang te maken met pandemie dit en dat met 24 doden per week, hypocriet en een hele misselijke streek
Hij doet alsof het goed is hoe Ferd zijn fouten toe geeft, terwijl hij dat alleen onder druk doet. Niks gemeends aan.quote:
Zelfde niveau als zn achterbanquote:
quote:Op woensdag 2 september 2020 22:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij doet alsof het goed is hoe Ferd zijn fouten toe geeft, terwijl hij dat alleen onder druk doet. Niks gemeends aan.
Nog ff en hij gaat hem prijzen.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij doet alsof het goed is hoe Ferd zijn fouten toe geeft, terwijl hij dat alleen onder druk doet. Niks gemeends aan.
En ja ... daar komt hetquote:Op woensdag 2 september 2020 22:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog ff en hij gaat hem prijzen.
De kamer.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:49 schreef hartloper het volgende:
Wie beslist of Fred mag blijven of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |