Sowieso nog steeds denken als bestuurder dat je een virus bestrijdt door een paar mensen in een kroeg een bon te gevenquote:Op donderdag 3 september 2020 08:48 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Dan heb je ook wel gelijk de grootste lulhannes van het universum te pakken.
Exact. Maar Bruls heeft gewoon die aandacht nodig, het idee dat hij macht over andere kan uitoefenen en anderen bang voor 'm zijn vind 'ie volgens mij wel erg lekker hoor.quote:Op donderdag 3 september 2020 08:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Sowieso nog steeds denken als bestuurder dat je een virus bestrijdt door een paar mensen in een kroeg een bon te geven
Er ligt amper nog een coronapatient op de IC, prima dat ze de dikke excessen ontruimen zoals feesten voor honderden mensen. Maar stop met al die bullshit regeltjes op microniveau zoals waar je wel en niet mag staan in een cafe.
Mwoah, ondanks dat het eigenlijk nergens over gaat was opstappen beter geweest. Zijn geloofwaardigheid en die van de regeltjes is eigenlijk nu wel weg... (niet dat ik een voorstander ben van die regeltjes, maar als je zulk beleid hebt, moet je ook een persoon hebben die het nog geloofwaardig kan brengen).quote:Op donderdag 3 september 2020 09:00 schreef capricia het volgende:
Iedereen tevreden met de uitkomst van vannacht?
Ja, en daarna Sinterklaas, en daarna december waarin iedereen tegelijk gaat shoppen, en dan Kerstmis, en dan Oud en Nieuw, en in januari gaat de piek dan toch echt komen...quote:Op donderdag 3 september 2020 08:52 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
We hebben de kantoren nog in het najaar om als troef te gebruiken, mocht er door de opening van de scholen niets gebeuren in de ziekenhuizen.
Precies ditquote:Op donderdag 3 september 2020 09:04 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Mwoah, ondanks dat het eigenlijk nergens over gaat was opstappen beter geweest. Zijn geloofwaardigheid en die van de regeltjes is eigenlijk nu wel weg... (niet dat ik een voorstander ben van die regeltjes, maar als je zulk beleid hebt, moet je ook een persoon hebben die het nog geloofwaardig kan brengen).
Aan de andere kant, verlaagde boetes en die aantekening die mogelijk verdwijnt is ook wel mooi.
Jij noemt het druk maken. Dat kan.quote:Op donderdag 3 september 2020 09:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja, en daarna Sinterklaas, en daarna december waarin iedereen tegelijk gaat shoppen, en dan Kerstmis, en dan Oud en Nieuw, en in januari gaat de piek dan toch echt komen...
Er is altijd wel wat om je druk over te maken.
Ik denk dat dit de best mogelijke uitkomst is.quote:Op donderdag 3 september 2020 09:07 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Precies dit. Perfecte oplossing met mooie uitkomst. Had hem vervangen en alles was gebleven zoals het was met exorbitante boetes. Ook de aantekening gaat nu tegen het licht gehouden worden begreep ik
Ik kan me er wel in vinden.quote:Op donderdag 3 september 2020 09:00 schreef capricia het volgende:
Op je muil.quote:Een mens lijdt dikwijls het meest door het lijden dat hij vreest
Dat sarcasme vloeit voort uit maandenlang elke dag hier weer dezelfde berichten van enkele types over dat het nu echt mis gaat, wacht maar over 2 weken enz. Echt letterlijk bijna elke dag sinds april hetzelfde gelul van sommige lieden, en ja daar word ik af en toe sarcastisch van.quote:Op donderdag 3 september 2020 09:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij noemt het druk maken. Dat kan.
Iemand anders vindt dat er nog zaken zijn die onzeker zijn en vraagt zich af hoe zich dat zal ontwikkelen.
Ik snap echt niet waarom daar zo naar en sarcastisch over moet worden gedaan telkens. Het betekent ook niet dat die personen in paniek zijn, of zelfs hopen op allerlei ellende en een lockdown, zoals hier ook wel wordt gesteld.
Ja. De oppositie was ook niet echt happig om hem weg te sturen. Dat viel mij ook op.quote:Op donderdag 3 september 2020 09:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik kan me er wel in vinden.
Zou het erg goed vinden als de aantekening strafblad verdwijnt; vond ik sowieso niet passend.
Maar Grapperhaus functioneert goed op de positie waar hij zit. Ik denk dat ook veel mensen uit de oppositie van mening zijn dat dat zo is en een wissel op dit moment niet echt zien zitten.
Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat een enkeling dat hier wel erg leuk zou vinden eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 3 september 2020 09:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij noemt het druk maken. Dat kan.
Iemand anders vindt dat er nog zaken zijn die onzeker zijn en vraagt zich af hoe zich dat zal ontwikkelen.
Ik snap echt niet waarom daar zo naar en sarcastisch over moet worden gedaan telkens. Het betekent ook niet dat die personen in paniek zijn, of zelfs hopen op allerlei ellende en een lockdown, zoals hier ook wel wordt gesteld.
Voor mij hoefde ' ie niet weg.quote:Op donderdag 3 september 2020 09:00 schreef capricia het volgende:
Veel mensen zeggen niet "berg je maar" of "wacht maar", maar alleen dat ze zich afvragen hoe het zou gaan.quote:Op donderdag 3 september 2020 09:10 schreef Noek het volgende:
En dan nog, als die piek komt, dan komt die en daar zal ook gewoon mee gedeald worden.
[..]
Op je muil.
Dus termen als -berg je maar / wacht maar - die zijn alleen maar voor de user zelf, die bergt zich nl al en zit alleen maar af te wachten terwijl de rest gewoon doorleeft en het wel ziet.
'Wacht maar over 2 weken' is toch wel een gevleugelde, dagelijkse, uitspraak hier.quote:Op donderdag 3 september 2020 09:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Veel mensen zeggen niet "berg je maar" of "wacht maar", maar alleen dat ze zich afvragen hoe het zou gaan.
En wat als die mensen inderdaad lijden door hun eigen angst? Is het enigszins helpend of zullen ze veranderen door die voortdurende aanvallende manier van reageren? Moeten ze veranderen, omdat anderen vinden dat dat moet?
Dat is dan helemaal op jouw conto, toch?quote:Op donderdag 3 september 2020 09:15 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat een enkeling dat hier wel erg leuk zou vinden eerlijk gezegd.
TR het maar. Als het er zo lollig/trollerig staat.quote:Op donderdag 3 september 2020 09:17 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
'Wacht maar over 2 weken' is toch wel een gevleugelde, dagelijkse, uitspraak hier.
Ja dat mag prima op mijn conto, dat maakt me verder niets uit.quote:Op donderdag 3 september 2020 09:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is dan helemaal op jouw conto, toch?
Het is nogal wat om mensen daar dan ook van te beschuldigen.
Ik kan me persoonlijke vetes vanuit m'n eigen persoon niet heugenquote:Op donderdag 3 september 2020 09:19 schreef capricia het volgende:
[..]
TR het maar. Als het er zo lollig/trollerig staat.
Help je ons mee het topic leuk te houden.
Liever een TR dan die persoonlijke vetes.
Ja, door Wirelessmouse, als "lollige act".quote:Op donderdag 3 september 2020 09:17 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
'Wacht maar over 2 weken' is toch wel een gevleugelde, dagelijkse, uitspraak hier.
Ik voel er niets voor om terug te gaan bladeren, maar ik had het niet over de sarcastische vorm van de uitspraak. Anyway, non-discussie.quote:Op donderdag 3 september 2020 09:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, door Wirelessmouse, als "lollige act".
De enige uitspraak die hier nog wel met regelmaat voorbij komt, is niet zozeer "wacht maar over 2 weken", maar wel "Hoe zou het in de herfst gaan, zouden er dan weer meer echte zieken komen?". En aangezien we dat nog niet kunnen weten, is dat een volkomen legitieme vraag. Dat er ook mensen zijn die die vraag niet hebben en zich daar geen zorgen over maken, betekent toch niet dat die niet gesteld mag worden?
Nein. Maar de vraag is meer wat die houding al was denk ikquote:Op donderdag 3 september 2020 09:21 schreef capricia het volgende:
Over naar de orde van de dag.
Vraagje: gaat het aanblijven van Ferd jou veranderen in die 1,5 meter?
Nope.quote:Op donderdag 3 september 2020 09:21 schreef capricia het volgende:
Over naar de orde van de dag.
Vraagje: gaat het aanblijven van Ferd jou veranderen in die 1,5 meter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |