Mooi hè. Arib.quote:
Nee, dat het geen aantekening mocht worden zat er echt al wel aan te komen. Zie eerdere moties waar CU en D66 mee stemden en zie het commentaar van de RvS die dat ook zegt. Heeft feitelijk niks hier mee te maken, al kan hij met het nu vooraankondigen wellicht wel wat aandacht afleiden van de problemen waar hij mee zit qua geloofwaardigheid.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:31 schreef -XOR- het volgende:
Die huwelijkspica's van Ferd gaan de schatkist nog een hoop geld kosten.
Vragen doen ze wel vaker. Kamerleden kunnen naar de wc, bewindslieden mogen dat niet tijdens het debat (de voorzitter ook niet, je ziet dus ook wel eens een plotse schorsing waarna de voorzitter weg rent).quote:Op woensdag 2 september 2020 22:34 schreef Weltschmerz het volgende:
Rutte draagt de kamervoorzitter op om te schorsen, interessant.
Hij vraagt niet. Hij wacht dan ook geen antwoord af. Dat viel mij op inzake de verhouding kamer/kabinet.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:36 schreef Hanca het volgende:
[..]
Vragen doen ze wel vaker. Kamerleden kunnen naar de wc, bewindslieden mogen dat niet tijdens het debat (de voorzitter ook niet, je ziet dus ook wel eens een plotse schorsing waarna de voorzitter weg rent).
Ik moet de eerste voorzitter nog zien die dat weigert, antwoord afwachten is dus niet echt nodig.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:41 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij vraagt niet. Hij wacht dan ook geen antwoord af. Dat viel mij op inzake de verhouding kamer/kabinet.
Hoezo dat?quote:Op woensdag 2 september 2020 22:31 schreef -XOR- het volgende:
Die huwelijkspica's van Ferd gaan de schatkist nog een hoop geld kosten.
Er zal nu toch het een en ander aan boetes moeten worden geschrapt na Ferds uitleg.quote:
Dit vind ik ook zo irritant. Ik heb ook wel eens zulke vergaderingen gehad. Laat naar bed want iedereen moet even zijn plasje doen.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:10 schreef damsco het volgende:
Wat een hoop gelul om niks. Of je stemt hem weg, of je stopt dit spelletje. Beetje vragen stellen om hem zien te spartelen en vervolgens blijft alles zoals het was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |