Hoi Uitstralingquote:Op woensdag 2 september 2020 20:23 schreef kwiwi het volgende:
Ik zit een docu te kijken over een moordernaar en die gast lijkt gewoon als 2 druppels water op m'n exDat was ook al geen fraai figuur, en ik heb wel eens getwijfeld of hij niet eens iemand vermoord heeft toen hij nog in Zuid-Afrika woonde en met de verkeerde mensen omging
quote:
Val jij op negers dan? Of was het een blanke zuid Afrikaan?quote:Op woensdag 2 september 2020 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja was het maar waar, dan was het tenminste verzonnen
Nee was een blanke zuid afrikaan. Opgegroeid in een arm/crimineel deel van Johannesburg.quote:Op woensdag 2 september 2020 20:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Val jij op negers dan? Of was het een blanke zuid Afrikaan?
Dit niveau?quote:Op woensdag 2 september 2020 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee was een blanke zuid afrikaan. Opgegroeid in een arm/crimineel deel van Johannesburg.
Wtf am I watchingquote:
quote:Op woensdag 2 september 2020 20:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Val jij op negers dan? Of was het een blanke zuid Afrikaan?
Zuid-Afrikaanse muziek ui Joburg?quote:
Watquote:Op woensdag 2 september 2020 20:33 schreef bitterbal het volgende:
k raakte een keer met een blanke zuid afrikaan aan de praat in thailand.
Zegt die; Ja al die zwarte eten hun kinderen op.
Wutquote:Op woensdag 2 september 2020 20:33 schreef bitterbal het volgende:
Mijne bleek een pathologische leugenaar en vreemdgangerquote:Op woensdag 2 september 2020 20:36 schreef bitterbal het volgende:
k heb echt een verschrikkelijke crush gehad op een blanke zuid afrikaan die in zuid afrika had leren kennen. Bleek oplichter te zijn
The same?quote:Op woensdag 2 september 2020 20:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijne bleek een pathalogische leugenaar en vreemdganger
Dan waren er niet zoveel.quote:Op woensdag 2 september 2020 20:33 schreef bitterbal het volgende:
Weer een foutequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 september 2020 20:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Weer een foutehoezo weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zakkenwasser
[ Bericht 1% gewijzigd door bitterbal op 02-09-2020 20:51:57 ]
Heb tuindeur intussen dichtgedaanquote:Op woensdag 2 september 2020 20:56 schreef Karzai het volgende:
De tv staat uit, zit lekker op het terras buiten
Nee, maar er mag ook niet het jaar rond op geschoten worden.quote:Op woensdag 2 september 2020 20:57 schreef Karzai het volgende:
Fazant is toch geen beschermde diersoort?
Nee joh prima eetbaarquote:Op woensdag 2 september 2020 20:57 schreef Karzai het volgende:
Fazant is toch geen beschermde diersoort?
Stropen mag niet, vrindquote:Op woensdag 2 september 2020 20:59 schreef Karzai het volgende:
Een geweer heb ik niet, zal xe met de hand moeten vangen
We hebben allemaal wel eens mensen gedate die later toch niet geschikt bleken.quote:
Niet overdrijven Freek, je zit op Vlieland niet Tanzania.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:03 schreef Karzai het volgende:
Het oermens komt helemaal in mij los hier
quote:Op woensdag 2 september 2020 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niet overdrijven Freek, je zit op Vlieland niet Tanzania.
[..]
quote:Op woensdag 2 september 2020 21:03 schreef Karzai het volgende:
Het oermens komt helemaal in mij los hier
idd modusquote:Op woensdag 2 september 2020 21:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We hebben allemaal wel eens mensen gedate die later toch niet geschikt bleken.
Nou ja allemaal? Modus niet, die zit hele dagen lullige opmerkingen op zijn zolderkamer te schrijven.
[..]
Schedelsap?quote:Op woensdag 2 september 2020 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Eoa schedelsap van de Lied0l met nootjes en roomkaas-gevulde jalapeños
De caissières?quote:Op woensdag 2 september 2020 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jumbo heeft irritant lekkere blondies.
Versafdeling?quote:Op woensdag 2 september 2020 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jumbo heeft irritant lekkere blondies.
Blehquote:Op woensdag 2 september 2020 21:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ook... en koffie... en erwtjes
Blondies, brownies maar dan van witte chocoladequote:
Ja, hier ligt t bij het brood.quote:
Ah OK, nooit eerder van gehoord zover ik kan herinneren.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blondies, brownies maar dan van witte chocolade.
[..]
Ja, hier ligt t bij het brood.
Euj vakantiegangert!quote:Op woensdag 2 september 2020 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Eoa schedelsap van de Lied0l met nootjes en roomkaas-gevulde jalapeños
Volgens mij bestaat t ook nog niet heel erg lang.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ah OK, nooit eerder van gehoord zover ik kan herinneren.
Oeh, even bijlezen. Amper online geweest vandaag.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:37 schreef Zilverberk het volgende:
Huwelijksaanzoeken in de donatieteksten.
Stopt over een paar dagen ook wel.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:45 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Het tempo zit er nog best in.
yup...quote:Op woensdag 2 september 2020 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ettopetto, nog steeds van de antiekjes?
quote:Op woensdag 2 september 2020 21:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Stopt over een paar dagen ook wel.
Tofquote:
hmm.. ik zit meer in de boeken en prenten... Maar catawiki misschien?quote:Op woensdag 2 september 2020 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tof.
Ik ben op zoek naar een mooie olielamp. Tips?
Hmmm, zal eens kijkenquote:Op woensdag 2 september 2020 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hmm.. ik zit meer in de boeken en prenten... Maar catawiki misschien?
Vaag likeurtje met een skull op de flesquote:
Mooi toch?quote:
Altijd leuk.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vaag likeurtje met een skull op de fles
quote:Op woensdag 2 september 2020 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vaag likeurtje met een skull op de fles
Boot? Toe maarquote:Op woensdag 2 september 2020 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm, zal eens kijken.
We hebben een soort van antieke boot, dus ik wil er een mooie ouderwetse olielamp in hebben.
Een prachtige zeilboot. Vind ik dan.quote:
Snorkels.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een prachtige zeilboot. Vind ik dan.
En daar moet een mooie olielamp in, zo'n kapitein Ortega olielamp.
Is toch genoeg water joh.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet niet of ik vuur op een houten boot zou willen.
Omg jaloersquote:Op woensdag 2 september 2020 22:03 schreef Amarantha het volgende:
Vrijdag naar Duitsland boodschappen halen en ik zie nu in de folder dat Milka 63 cent is deze week
quote:
De boot is van staalquote:Op woensdag 2 september 2020 22:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet niet of ik vuur op een houten boot zou willen.
Nostalgiequote:
Ja nee ik weet dat ik niks heb.quote:
Milkaquote:Op woensdag 2 september 2020 22:03 schreef Amarantha het volgende:
Vrijdag naar Duitsland boodschappen halen en ik zie nu in de folder dat Milka 63 cent is deze week
quote:Op woensdag 2 september 2020 22:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja nee ik weet dat ik niks heb.En sowieso mondkapje moet op.
sterktequote:Op woensdag 2 september 2020 22:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zekerquote:Op woensdag 2 september 2020 22:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
We hebben een viroloog in ons middenquote:Op woensdag 2 september 2020 22:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja jeetje deze discussie ga ik niet aan hoor.quote:
Dude, je bent niet helderziend en het is simpel: klachten = testen.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja jeetje deze discussie ga ik niet aan hoor.Ik weet gewoon dat ik het niet heb.
Fine by mequote:Op woensdag 2 september 2020 22:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja jeetje deze discussie ga ik niet aan hoor.Ik weet gewoon dat ik het niet heb.
Ik zal er over nadenken.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dude, je bent niet helderziend en het is simpel: klachten = testen.
Ja? Ik krijg niet álles mee.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dit is idd wel zo eerlijk. Zilverberk moet ook
Ooooh, zo!quote:Op woensdag 2 september 2020 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NOu zilverberk moet nu ook zeiken
Ik dacht even dat BB weer een foto van de voortgang had geplaatst.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:10 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Deze persoon krijgt nooit bezoek.
quote:Op woensdag 2 september 2020 22:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht even dat BB weer een foto van de voortgang had geplaatst.
Ja. Kreeg zaterdag bericht dat ik geen gevaar had gelopen ofzo.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:11 schreef Samzz het volgende:
Iemand hier die die app gebruikt? De corona app bedoel ik.
Ik ookquote:Op woensdag 2 september 2020 22:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht even dat BB weer een foto van de voortgang had geplaatst.
Nope. Ik vertrouw ze privacytechnisch niet.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:11 schreef Samzz het volgende:
Voel je je dan ook gerustgesteld?quote:Op woensdag 2 september 2020 22:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Kreeg zaterdag bericht dat ik geen gevaar had gelopen ofzo.
Dat is ook een beetje mijn issue.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope. Ik vertrouw ze privacytechnisch niet.
Ik wilde net vragen, welke appquote:Op woensdag 2 september 2020 22:11 schreef Samzz het volgende:
Ik moet elke ochtend twee keer niezenquote:Op woensdag 2 september 2020 22:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar de enige uitzonderingen die ik maak zijn een snotneus als je net gefietst hebt en een nies met duidelijk herkenbare oorzaak, stof of gras ofzo.
Ernstig als dat echt zo isquote:Op woensdag 2 september 2020 22:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet elke ochtend twee keer niezenAllergisch voor m'n eigen ochtendadem ofzo.
quote:Op woensdag 2 september 2020 22:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet elke ochtend twee keer niezenAllergisch voor m'n eigen ochtendadem ofzo.
Scheelt spugen bij het oppen.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja hij meet geloof ik of je een kwartier op anderhalve meter van iemand bent geweest en ik wist dat ik überhaupt geen kwartier iemand had gesproken, laat staan binnen anderhalve meter afstandquote:
Geen zin. Doet t zelf maar.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NOu zilverberk moet nu ook zeiken
quote:Op woensdag 2 september 2020 22:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat een massaal grote koptelefoon, als het dat al is?quote:Op woensdag 2 september 2020 22:13 schreef bitterbal het volgende:
Dit is de nu de andere kant
[ afbeelding ]
ja voor mijn grote hoofdquote:Op woensdag 2 september 2020 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een massaal grote koptelefoon, als het dat al is?
Ah, dan heeft het voor mij helemaal geen toegevoegde waarde. De enige lui die ik langer zie dan dat, zijn goede bekenden die uit zichzelf doorgeven als ze getest worden.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja hij meet geloof ik of je een kwartier op anderhalve meter van iemand bent geweest en ik wist dat ik überhaupt geen kwartier iemand had gesproken, laat staan binnen anderhalve meter afstand
Maar anderhalve meter is toch de veilige afstand. Dus dan zou hij binnen 1,5 meter moeten meten?quote:Op woensdag 2 september 2020 22:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja hij meet geloof ik of je een kwartier op anderhalve meter van iemand bent geweest en ik wist dat ik überhaupt geen kwartier iemand had gesproken, laat staan binnen anderhalve meter afstand
M'n opa had altijd nies-aanvallen. Met bloedneus erbij.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Dat had m'n opa ook altijd. Wakker schrikken bij logeerpartijtjes yo.
Deze persoon heeft deze woonkamer niet!quote:Op woensdag 2 september 2020 22:10 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Deze persoon krijgt nooit bezoek.
quote:Op woensdag 2 september 2020 22:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed, ik raas als een malle door m'n troep heen.
Wattesquote:Op woensdag 2 september 2020 22:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze persoon heeft deze woonkamer niet!
Gatver.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n opa had altijd nies-aanvallen. Met bloedneus erbij.
Ja dat bedoelde ik eigenlijk.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar anderhalve meter is toch de veilige afstand. Dus dan zou hij binnen 1,5 meter moeten meten?
Oh zo. Nou, dan hoef ik geen app. Ik houd keurig afstandquote:Op woensdag 2 september 2020 22:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik eigenlijk.
Ja, die ook. Kan m'n moeder ook zo goed, uur lang niezen.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n opa had altijd nies-aanvallen. Met bloedneus erbij.
Wij zij een poosje terug geweest, het was goed te doenquote:Op woensdag 2 september 2020 22:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde stiekem wel een keertje weer naar de bioscoop, maar dan zit je ook een stukje uit elkaar.
Ik las elders iemand die bewust de vroegste voorstelling pakt, want langste tijd tussen andere voorstellingen en de kans op anderen is minder groot dan met een populair tijdstip.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde stiekem wel een keertje weer naar de bioscoop, maar dan zit je ook een stukje uit elkaar.
Wat is het?quote:Op woensdag 2 september 2020 22:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Oeh, m'n pakket komt met een beetje mazzel vrijdag. Kan Joop m'n doos aanpakken.
quote:Op woensdag 2 september 2020 22:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Oeh, m'n pakket komt met een beetje mazzel vrijdag. Kan Joop m'n doos aanpakken.
In Ede?quote:Op woensdag 2 september 2020 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij zij een poosje terug geweest, het was goed te doen.
Planten.quote:
Oooeeh, Japanse esdoornquote:Op woensdag 2 september 2020 22:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Planten.
Een Japanse esdoorn voor in de tuin, een vleesetende voor Joop (want trololo, vegetariër) en een cadeautje voor m'n mama, een "bamboe-orchidee".
Ik typte het, zag het en kon het niet over m'n hart verkrijgen om het aan te passen.quote:
Ja daarom, vakantie is voorbij. Ik ging altijd 's ochtends of 's middags en heb weleens alleen in de zaal gezeten. Alleen bij films zoals Parasite en Beentjes was het best druk. Maar bij Gentlemen en Jojo Rabbit zaten we alleen. En bij die foute horrorfilms ook. Maar er draaien hier nu voornamelijk kinderfilms overdag zag ik.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik las elders iemand die bewust de vroegste voorstelling pakt, want langste tijd tussen andere voorstellingen en de kans op anderen is minder groot dan met een populair tijdstip.
Honderd procent zeker dat je 'em zelf ook al zag als Neerlandicus.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik typte het, zag het en kon het niet over m'n hart verkrijgen om het aan te passen.
oh ik dacht dat je ze laatste al gelijk had gekocht, maar leukquote:Op woensdag 2 september 2020 22:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Planten.
Een Japanse esdoorn voor in de tuin, een vleesetende voor Joop (want trololo, vegetariër) en een cadeautje voor m'n mama, een "bamboe-orchidee".
Die ziet er veel te netjes uit om een woonkamer te zijn, zelfs als diegene nooit bezoek krijgt.quote:
Je had er al wat planten staan, cavia in de foyer.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik mis het. Ik noemde het al m'n tweede thuis.
Ja, vanmiddag, maar toen op een paar verkeerde knoppen gedrukt dus naam enzo er niet bij. Boeiuh zolang Danny zijn geld maar krijgt.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:24 schreef Koen66 het volgende:
@:fogel heeft de nieuwe SC ook ontdekt
Mooi kleedje gehaald. Familie ingelijst.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je had er al wat planten staan, cavia in de foyer.
Ik vind ze echt zo fancy.quote:
quote:Op woensdag 2 september 2020 22:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooi kleedje gehaald. Familie ingelijst.
Ja, via teh interwebz, kreeg net de "ZE ZIJN ONDERWEG"-mail.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je ze laatste al gelijk had gekocht, maar leuk
Hun hok is schoon, die beesten zelf heb ik opgegeven.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zitten alle teentjes er nog op?
Dus die heeft lekker gepoeptquote:Op woensdag 2 september 2020 22:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hun hok is schoon, die beesten zelf heb ik opgegeven.
Het beertje lag gister zo charmant dat je zo tegen z'n reet aan zat te kijken. Kwamen er twee keutels tegelijk uit.
Gewoon zo'n val maken joh. Ik heb een fles vol verzopen wespen. Alleen die koningin klautert gewoon dat water weer uit. Ik was net de planten water geven en je hoort gewoon een zacht gebrom van dat beest.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind ze echt zo fancy.![]()
En een laffe poging om de tuin wat op te leuken. Al weet ik even niet of ik achterin de tuin durf te komen nu, want ik zag een zooi hoornaars op m'n bramen en achteraf gezien heb ik wel enorm gezoem gehoord ook daar.
Beesten.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het beertje lag gister zo charmant dat je zo tegen z'n reet aan zat te kijken. Kwamen er twee keutels tegelijk uit.
quote:Op woensdag 2 september 2020 22:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, vanmiddag, maar toen op een paar verkeerde knoppen gedrukt dus naam enzo er niet bij. Boeiuh zolang Danny zijn geld maar krijgt.
Niet over poepen beginnen.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het gaat de hele dag door. Gister heb ik ze los laten lopen. Ik zou eigenlijk de keutels moeten tellen. Denk dat het er wel tachtig waren na een uurtje of drie.quote:
@UitStralingquote:Op woensdag 2 september 2020 22:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het gaat de hele dag door. Gister heb ik ze los laten lopen. Ik zou eigenlijk de keutels moeten tellen. Denk dat het er wel tachtig waren na een uurtje of drie.
Ik kijk nog even, op zich zitten ze me daar nu niet in de weg.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon zo'n val maken joh. Ik heb een fles vol verzopen wespen. Alleen die koningin klautert gewoon dat water weer uit. Ik was net de planten water geven en je hoort gewoon een zacht gebrom van dat beest.
Die beesten schijten echt continuequote:Op woensdag 2 september 2020 22:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het gaat de hele dag door. Gister heb ik ze los laten lopen. Ik zou eigenlijk de keutels moeten tellen. Denk dat het er wel tachtig waren na een uurtje of drie.
Het was op zich prettig geweest als ze het op 1 plek deden die ik dan elke dag even leeggooide. Maar neeeee ze kakken waar ze op dat moment zitten.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die beesten schijten echt continue
In = out?quote:Op woensdag 2 september 2020 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die beesten schijten echt continue
Terug naar op z'n Vlaams?quote:
En slapen.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, eten ook. Wat een leven vreten en schijten
Ik vind t aanbod een beetje... Meh. Ik had Mulan graag in de bios willen kijkenquote:Op woensdag 2 september 2020 22:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik mis het. Ik noemde het al m'n tweede thuis.
Die kleurquote:Op woensdag 2 september 2020 22:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind ze echt zo fancy.![]()
En een laffe poging om de tuin wat op te leuken. Al weet ik even niet of ik achterin de tuin durf te komen nu, want ik zag een zooi hoornaars op m'n bramen en achteraf gezien heb ik wel enorm gezoem gehoord ook daar.
echt hequote:Op woensdag 2 september 2020 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lijkt op iemand hier.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Deze blijft als het goed is vrij klein, dus perfect voor waar ik 'm wil.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind t aanbod een beetje... Meh. Ik had Mulan graag in de bios willen kijken.
[..]
Die kleur. Ik wil er ook een in de tuin.
Oei, hoornaars zijn op zich wel te doen, mits je hun nest niet verstoort. Als ze een nest hebben.
Beetje jaloersquote:Op woensdag 2 september 2020 22:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Deze blijft als het goed is vrij klein, dus perfect voor waar ik 'm wil.
En anders verplaats ik 'm gewoon weer.
Laat me raden, jij?quote:Op woensdag 2 september 2020 23:01 schreef UitStraling het volgende:
Wie heeft er hier allemaal een lange ringvinger in vergelijking tot de wijsvinger?
https://www.scientias.nl/neanderthalers-hadden-heftig-seksleven/
Eehquote:Op woensdag 2 september 2020 23:01 schreef UitStraling het volgende:
Wie heeft er hier allemaal een lange ringvinger in vergelijking tot de wijsvinger?
Je duim?quote:Op woensdag 2 september 2020 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zat net te kijken, flinke vinger ja.
Jammer dat je bij moet betalen maar snap het wel. Ik neem misschien van de winter weer Disney+ vanwege The Mandalorian. En de mogelijke Marvel-series.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:15 schreef Samzz het volgende:
Ik twijfel om 4 september Mulan te gaan kijken op Disney+.
Dus je moet lid zijn EN extra dokken?quote:Op woensdag 2 september 2020 23:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jammer dat je bij moet betalen maar snap het wel. Ik neem misschien van de winter weer Disney+ vanwege The Mandalorian. En de mogelijke Marvel-series.
30 oktober.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jammer dat je bij moet betalen maar snap het wel. Ik neem misschien van de winter weer Disney+ vanwege The Mandalorian. En de mogelijke Marvel-series.
Ja, maar dat is alsnog goedkoper dan de bios. Ik weet t ook nog niet zeker, toch wil ik de film wel echt graag zien.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
yupquote:Op woensdag 2 september 2020 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dus je moet lid zijn EN extra dokken?
das wel een stille dood gestorvenquote:Op donderdag 3 september 2020 00:10 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Maar dan mbt films en series.
Ringvinger is wel 1,5cm langer dan de wijsvinger, wat betekend dit?quote:Op woensdag 2 september 2020 23:01 schreef UitStraling het volgende:
Naja het is iig onhandig.quote:Op woensdag 2 september 2020 18:33 schreef bitterbal het volgende:
volgens mij gaan mensen niet zo zeer dood aan polio maar raken ze verlamd
Werkzequote:Op donderdag 3 september 2020 06:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, denk dat ik zo maar m'n avondeten naar binnen werk en ga slapen
Klotequote:Op donderdag 3 september 2020 06:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja beetje dakschade. Lange dagen weinig slaap gelijk. Naja, ff doorbijten
Ik hoop hetquote:Op donderdag 3 september 2020 06:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Joah ach.. goede vooruitzichten
inspuiten toch...quote:
quote:Op donderdag 3 september 2020 06:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
inspuiten toch...
Had beter een hitman kunnen laten komen. Teringdwerg kreeg eerst om 0100 een fit en nu al sinds 0515 aan het lopen.
Het zit niet meequote:Op donderdag 3 september 2020 06:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dacht ik nou dan verhuis ik straks gewoon met deken naar buiten he.regent het
quote:Op donderdag 3 september 2020 07:00 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Kom maar ik heb een schouder over
teringdwerg?quote:Op donderdag 3 september 2020 06:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
inspuiten toch...
Had beter een hitman kunnen laten komen. Teringdwerg kreeg eerst om 0100 een fit en nu al sinds 0515 aan het lopen.
Wat ben je vroeg?quote:Op donderdag 3 september 2020 07:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mythologisch wezen dat lelijk, klein van stuk is en meestal een baard heeft
Moest echt twee keer op de klok kijken.quote:Op donderdag 3 september 2020 07:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja. ben het er ook niet mee eens hoor
Heb paar keer aangebeld maar dan doet die niet open/quote:Op donderdag 3 september 2020 07:41 schreef Zilverberk het volgende:
Mogguh
@:bitterbal, weet die bovendwerg eigenlijk wel dat je zoveel last van hem hebt?
ik ookquote:Op donderdag 3 september 2020 07:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moest echt twee keer op de klok kijken.
neehee die is nu naar zijn werk. hoop dat die onderweg wordt aangereden door een vrachtwagenquote:Op donderdag 3 september 2020 07:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh dit gaat interessant worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |