abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194900121
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 11:41 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

- gezichtsherkenning kan ook zonder een helm, er hangen camera's
- temperatuur meten kan ook zonder helm, daar heb je IR thermometers voor maar dit houdt de handen vrij

Enige verschil is dat dit het integreert in een helm.
:')
pi_194900267
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 14:40 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Iers concreets neerzetten is voor jou nogal moeilijk he?
pi_194900320
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 14:40 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Als je vindt dat er iets niet klopt aan m'n reactie dan mag je ook met argumenten komen.

Nu laat je blijken dat je het niet eens bent met wat ik zeg maar je kan ook niet uitleggen waarom.

Zwaktebod.
pi_194900396
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 14:56 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Als je vindt dat er iets niet klopt aan m'n reactie dan mag je ook met argumenten komen.

Nu laat je blijken dat je het niet eens bent met wat ik zeg maar je kan ook niet uitleggen waarom.

Zwaktebod.
Grappig hoe je alles goed probeert te praten , af en toe meegaan anders begint het op te vallen :)
pi_194900436
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 14:35 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ja, vind ik ook. Maar met wat geluk is Trump snel weer weg.
Jij laat je ook wel kennen hier.

Wanneer je anderen sommeert hun ideeën over persoonlijkheden die "aant roer der maatschappij staan" aan te passen naar een objectieve onveroordelende blik siert het je niet wanneer je even later het verschijnsel waar je commentaar op levert zelf laat manifesteren.

Draagt evengoed niet bij aan de discussie en levert volgens mij alleen maar dualiteit en strijd op.

[ Bericht 13% gewijzigd door HetDonkertAan op 05-09-2020 15:20:11 ]
pi_194900444
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 15:03 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Grappig hoe je alles goed probeert te praten , af en toe meegaan anders begint het op te vallen :)
pi_194900604
Om de discussie weer even naar enige vorm van redelijkheid te brengen:
Wat denken jullie over deze app geplaatst door de NOS waar je kunt zien/testen hoe het sociale puntensysteem dat in China blijkt te gaan gelden zou werken.

https://app.nos.nl/social-credit-score/index.html

Informatief?
Zorgelijk?
Ver van onze bed show?
Goed idee om zo'n systeem ook in "onze" maatschappij te integreren?

Vind dit wel een interessant punt voor dit topic. Aangezien er in de OP ook beschreven staat dat dit coronavirus door sommigen wordt gezien als een soort van Trojaans paard dat de digitale versie van 1940-1945 lijkt mee te brengen. Om maar even een schokerende ietwat simpele en voorspelbare vergelijking te geven....
  zaterdag 5 september 2020 @ 15:30:01 #158
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_194900799
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 15:18 schreef HetDonkertAan het volgende:
Wat denken jullie over deze app geplaatst door de NOS waar je kunt zien/testen hoe het sociale puntensysteem dat in China blijkt te gaan gelden zou werken.

Informatief?
Zorgelijk?
Ver van onze bed show?

Vind dit wel een interessant punt voor dit topic. Aangezien er in de OP ook beschreven staat dat dit coronavirus door sommigen wordt gezien als een soort van Trojaans paard dat de digitale versie van 1940-1945 lijkt mee te brengen. Om maar even een schokerende ietwat simpele en voorspelbare vergelijking te geven....
Ik denk dat dit voor iedereen hier je reinste nachtmerrie is.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_194900890
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 15:03 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Ik weet niet precies wat je met die reactie bedoelt maar ik heb duidelijk 2 argumenten gegeven waarom een helm met ingebouwde thermometer en camera niet veel anders is dan losse camera's en een losse thermometer.

Daar kon je als reactie niet meer op geven dan een huillach smiley en als ik je daar op wijs kom je met een vage reactie die geen hout snijdt.

Op argumenten val je compleet door de mand.
pi_194901286
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 15:35 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

ik heb duidelijk 2 argumenten gegeven waarom een helm met ingebouwde thermometer en camera niet veel anders is dan losse camera's en een losse thermometer.

Als je het verschil niet ziet dan houdt het op
pi_194901293
quote:

Informatief?
Zorgelijk?
Ver van onze bed show?

Zorgelijk

_O_
pi_194901330
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 15:58 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Als je het verschil niet ziet dan houdt het op
Zelden mensen gezien die zo simpel als jij zijn. :D
pi_194901347
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 15:30 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Ik denk dat dit voor iedereen hier je reinste nachtmerrie is.
Lijkt mij ook niets.
Echter denk ik wel dat het huidige systeem waar wij met zijn allen in zitten ook soortgelijke controlerende en wurgreepachtige trekjes heeft die wij na verloop van tijd niet meer zien omdat het genormaliseerd is.

Nu technologische ontwikkelingen vrij snel en radicaal plaatsvinden en we de kracht van kunstmatige intelligentie om ons heen beginnen te zien worden we natuurlijk ook bewuster van wat vrijheid in een maatschappij betekent en in hoeverre dat überhaupt bestaat in een samenleving.

Het stelt mij wel enigzins gerust trouwens dat George Soros zich openlijk uitspreekt wat betreft dit soort systemen.
Terwijl Soros natuurlijk soms ook wordt gezien in complottheorieland als persoon die de nieuwe wereld orde min of meer dirigeert.

https://www.valuewalk.com(...)rope-danger-enemies/

Het creëren van een gemeenschappelijke vijand is natuurlijk een ideaal middel om de mensen met de neuzen dezelfde kant op te krijgen. Een gemeenschappelijk onzichtbare vijand is helemaal een mooi voorbeeld van een hefboom die er bepaalde maatregelen door kan drukken.

Echter daar waar de vijand onzichtbaar lijkt te zijn zullen mensen die op hun eigen ogen vertrouwen niet altijd meegaan in deze geplande massa-aansturing.

Vanuit ander perspectief zal het natuurlijk zo lijken dat mensen die bijvoorbeeld niet geloven in corona of danwel menen dat dit schouwspel moedwillig gecreëerd is juist blind zijn omdat vanuit 'dit andere perspectief' het lijkt dat de mensen die complotten zien, tegen corona(maatregelen) zijn, achterdochtig zijn juist blind zijn omdat ze achter oproerkraaiers, complottheoretici en systeemschoppers lopen terwijl wij televisiebeelden hebben gezien van plekken in Wuhan en Bergamo waar het virus zijn sporen scheen na te laten.

Of misschien heb ik of jij wel een familielid dat duidelijk dit veelbesproken corona-virus lijkt te hebben gehad. En wanneer jij positief test op de PCR-test is het zelfs een vaststaand feit dat zo iemand dit corona-virus heeft of heef gehad.

Dat zijn dezelfde soort 'feiten' dat ziekenhuizen mensen na enkele keren negatief getest te hebben mensen, toch als drager van dit corona-virus noteren. Deze mensen hebben ook allemaal 'feitelijk' het coronavirus gehad. Het staat immers geregistreerd.
Hetzelfde als mensen die als coronadode worden opgeschreven terwijl het nogal duidelijk zou zijn geweest dat een andere onderliggende aandoening de daadwerkelijke reden van overlijden moet zijn geweest.

Hiervan heb ik zelfs in mijn directe omgeving informatie over verkregen ;mensen in't verzorgingstehuis stierven, de lijkschouwer vertelt dat deze mensen worden genoteerd als "coronadoden". Daarbij vertelt hij ook dat deze mensen of er nou wel of geen virus was geweest sowieso waren gestorven aan de kwalen waaraan ze al leden.

Misschien heeft het er mee te maken dat er een geldmodel lijkt te zijn gemoeid wat betreft het melden van besmettingen met corona in ziekenhuizen dat er opzichtig gemanipuleerd wordt.

Een ziekenhuis dat meld dat ze een coronageval hebben zou daarvoor een behoorlijke vergoeding ontvangen(als tegenhanger voor de rompslomp die corona met zich meebrengt)

Video's en berichten die dit soort toestanden tonen worden en werden massaal van de reguliere "vrije" informatiekanalen gehaald (Twitter Youtube, Facebook)

En waarom zou je juist in tijden van een nieuw virus er niet alles aan doen om het gedrag van het virus zo goed mogelijk in kaart te brengen en dus geen model aanbieden dat de realiteit waarborgt en niet vatbaar is voor manipulaties???

Want als ik zelf eerlijk ben: als ik afgelopen jaar geen nieuws had gevolgd dmv media en mensen daar niet over gesproken zou hebben ik geen viruspandemie om mij heen zou zien.

Ik blijf dit dus een heel vreemd verhaal vinden en ben benieuwd hoe jullie er over denken.
  zaterdag 5 september 2020 @ 18:02:08 #164
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_194903713
Artsen geschokt: ‘Kans om te sterven aan corona 1 op 19,1 miljoen’

https://www.ninefornews.n(...)na-1-op-191-miljoen/

Whahaha.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 5 september 2020 @ 18:04:43 #165
52357 Lambiekje
pi_194903755
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 16:01 schreef illusions het volgende:

[..]

Zelden mensen gezien die zo simpel als jij zijn. :D
Zegt mister simplistic
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 5 september 2020 @ 18:06:11 #166
52357 Lambiekje
pi_194903775
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 10:27 schreef Izzy73 het volgende:
Nieuwe politiehelm in Amerika.
Robocop style smart helm.

Meet je temperatuur en heeft gezichtsherkenning.
Zien ze meteen of je corona hebt of nog boetes open hebt staan etc.

Rara, waar gaat dit heen?

https://reclaimthenet.org/smart-helmets-covid/
Bazookas er op gemonteerd
  zaterdag 5 september 2020 @ 18:07:17 #167
52357 Lambiekje
pi_194903788
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 11:43 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

_O-

Zelden zo gelachen.
De onzin die je gelooft :')

Heb je overigens de dochters van Michelle en Obama gezien? Toch knap voor een transgender.
Obama is King trafficker

Obama de manchurian.

https://www.wired.com/2012/01/obama-mars/

[ Bericht 10% gewijzigd door Lambiekje op 05-09-2020 18:16:40 ]
  zaterdag 5 september 2020 @ 18:08:58 #168
52357 Lambiekje
pi_194903815
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 14:33 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

2 weekjes in quarantaine om geen andere mensen te besmetten.

Wat een waanzin om dat een concentratiekamp te noemen, dan heb je echt geen realistische voorstelling van een concentratiekamp.

Als ik zou twijfelen of ik corona had zou ik al 2 weken binnen blijven, boodschappen zetten ze wel op de stoep.
er is geen virus. En het is derhalve dus niet besmettelijk.
pi_194903872
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 18:08 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

er is geen virus. En het is derhalve dus niet besmettelijk.
Dus er is geen virus maar er is een kans van 1 op 19 miljoen om er aan te overlijden?
Goede logica.

Er is zeker wel een virus.

quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2020 18:02 schreef Lambiekje het volgende:
Artsen geschokt: ‘Kans om te sterven aan corona 1 op 19,1 miljoen’

https://www.ninefornews.n(...)na-1-op-191-miljoen/

Whahaha.
Dat zijn wel "rekenwonders" daar.

Er zijn 328,2 miljoen inwoners in de USA.
Er zijn 188.000 coronadoden geregistreerd.

De kans om tot nu toe aan corona te overlijden is dus 1 op 1746.

Daarnaast zijn er 6,2 miljoen inwoners in de USA besmet (geweest) en zijn 188.000 er aan overleden.

De kans om aan corona te overlijden als je besmet bent is 1 op 33, ofwel zo'n 3%.

Onder jongeren ligt dat lager, onder ouderen en zieken ligt dat hoger maar gemiddeld is dat de kans.

[ Bericht 13% gewijzigd door TheFreshPrince op 05-09-2020 18:19:07 ]
  zaterdag 5 september 2020 @ 18:18:46 #170
52357 Lambiekje
pi_194903944
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 18:12 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Dus er is geen virus maar er is een kans van 1 op 19 miljoen om er aan te overlijden?
Goede logica.

Er is zeker wel een virus.

Nee er is geen virus. Dat is een nonsens concept
[..]

Dat zijn wel "rekenwonders" daar.

De kans om aan corona te overlijden is dus 1 op 1746.

Onder jongeren ligt dat lager, onder ouderen en zieken ligt dat hoger maar gemiddeld is dat de kans.
Nee lul. De cijfers in vs is al met 94% gereduceerd.
pi_194903960
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 18:18 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee beste man. De cijfers in vs is al met 94% gereduceerd.

Daarnaast zijn er 6,2 miljoen inwoners in de USA besmet (geweest) en zijn 188.000 er aan overleden.

De kans om aan corona te overlijden als je besmet bent is 1 op 33, ofwel zo'n 3%.

---------------------------

Zelfs als je jouw belachelijke "reductie" van 94% zou toepassen zit je alsnog op 11.280 doden, ofwel alsnog een kans van 1 op 29.096 dat je in de USA overlijdt aan corona of een kans van 1 op 550 dat je aan corona overlijdt als je er mee besmet wordt.

Leg mij maar uit hoe je op 1 op 19,1 miljoen komt.

[ Bericht 3% gewijzigd door TheFreshPrince op 05-09-2020 18:27:24 ]
  zaterdag 5 september 2020 @ 18:28:07 #172
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_194904063
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 18:18 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee lul.
Zonde van die garnalen.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_194904104
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 18:19 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

---------------------------

Zelfs als je jouw belachelijke "reductie" van 94% zou toepassen zit je alsnog op 11.280 doden, ofwel alsnog een kans van 1 op 29.096 dat je in de USA overlijdt aan corona of een kans van 1 op 550 dat je aan corona overlijdt als je er mee besmet wordt.

Leg mij maar uit hoe je op 1 op 19,1 miljoen komt.
Je vergeet dat het voornamelijk om mensen op leeftijd gaat ,80 plussers .
Moet je ook effe meenemen in je rekensommetje

188.000 doden is btw ook ontkracht
https://nbc25news.com/new(...)g-medical-conditions

M.a.w tijd om weer normaal te gaan doen ..i.p.v. daarvan krijgen we straks met de spoedwet nog meer maatregelen en beperkingen opgelegd :')
pi_194904274
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 18:31 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Je vergeet dat het voornamelijk om mensen op leeftijd gaat ,80 plussers.

Moet je ook effe meenemen in je rekensommetje
In welke leeftijdscategorie ze vallen maakt niet uit voor de rekensom van het aantal doden per aantal inwoners, dat begrijp je hopelijk wel.

Neem je het risico voor die leeftijdsklasse (12,93% van alle Amerikanen is 80 of ouder) dan wordt de kans uiteraard nog schrikbarend hoger.

quote:
188.000 doden is btw ook ontkracht
https://nbc25news.com/new(...)g-medical-conditions
Dat de meerderheid onderliggende medische aandoeningen heeft is geen nieuws, dat wisten we in maart al.
Daarmee kan je nog niet stellen dat ze niet aan Corona zijn overleden.

En nogmaals, als je écht maar 6% zou meerekenen zit je alsnog op een kans van 1 op 29.096 om er aan te overlijden als je geen onderliggende medische aandoening hebt, of 1 op 550 als je besmet raakt en geen onderliggende medische aandoening hebt

quote:
M.a.w tijd om weer normaal te gaan doen ..i.p.v. daarvan krijgen we straks met de spoedwet nog meer maatregelen en beperkingen opgelegd :')
Je wil niet rekenen maar weet ons wel te vertellen dat er niets aan de hand is.
  zaterdag 5 september 2020 @ 22:16:04 #175
52357 Lambiekje
pi_194907786
quote:

Informatief?
Zorgelijk?
Ver van onze bed show?

Hyperfascisme

Je hebt 3 seconde te lang gedouched -50p. Je hebt je veter niet (goed)gestrikt -20p
Je ouders een week niet bezocht -150p. Te veel toiletpapier gebruikt -50p
Niet schijf5-boodschappen gedaan -50p. Te kort tandgepoest (ja tandenborstel zit al op internet) -20p

[ Bericht 9% gewijzigd door Lambiekje op 05-09-2020 22:27:15 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')