quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
- gezichtsherkenning kan ook zonder een helm, er hangen camera's
- temperatuur meten kan ook zonder helm, daar heb je IR thermometers voor maar dit houdt de handen vrij
Enige verschil is dat dit het integreert in een helm.
Als je vindt dat er iets niet klopt aan m'n reactie dan mag je ook met argumenten komen.quote:
Grappig hoe je alles goed probeert te praten , af en toe meegaan anders begint het op te vallenquote:Op zaterdag 5 september 2020 14:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als je vindt dat er iets niet klopt aan m'n reactie dan mag je ook met argumenten komen.
Nu laat je blijken dat je het niet eens bent met wat ik zeg maar je kan ook niet uitleggen waarom.
Zwaktebod.
Jij laat je ook wel kennen hier.quote:Op zaterdag 5 september 2020 14:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Maar met wat geluk is Trump snel weer weg.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Grappig hoe je alles goed probeert te praten , af en toe meegaan anders begint het op te vallen
Ik denk dat dit voor iedereen hier je reinste nachtmerrie is.quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:18 schreef HetDonkertAan het volgende:
Om de discussie weer even naar enige vorm van redelijkheid te brengen:
Wat denken jullie over deze app geplaatst door de NOS waar je kunt zien/testen hoe het sociale puntensysteem dat in China blijkt te gaan gelden zou werken.
https://app.nos.nl/social-credit-score/index.html
Informatief?
Zorgelijk?
Ver van onze bed show?
Goed idee om zo'n systeem ook in "onze" maatschappij te integreren?
Vind dit wel een interessant punt voor dit topic. Aangezien er in de OP ook beschreven staat dat dit coronavirus door sommigen wordt gezien als een soort van Trojaans paard dat de digitale versie van 1940-1945 lijkt mee te brengen. Om maar even een schokerende ietwat simpele en voorspelbare vergelijking te geven....
Ik weet niet precies wat je met die reactie bedoelt maar ik heb duidelijk 2 argumenten gegeven waarom een helm met ingebouwde thermometer en camera niet veel anders is dan losse camera's en een losse thermometer.quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Grappig hoe je alles goed probeert te praten , af en toe meegaan anders begint het op te vallen
Als je het verschil niet ziet dan houdt het opquote:Op zaterdag 5 september 2020 15:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
ik heb duidelijk 2 argumenten gegeven waarom een helm met ingebouwde thermometer en camera niet veel anders is dan losse camera's en een losse thermometer.
Zorgelijkquote:Op zaterdag 5 september 2020 15:18 schreef HetDonkertAan het volgende:
Wat denken jullie over deze app geplaatst door de NOS waar je kunt zien/testen hoe het sociale puntensysteem dat in China blijkt te gaan gelden zou werken.
Informatief?
Zorgelijk?
Ver van onze bed show?
Vind dit wel een interessant punt voor dit topic. Aangezien er in de OP ook beschreven staat dat dit coronavirus door sommigen wordt gezien als een soort van Trojaans paard dat de digitale versie van 1940-1945 lijkt mee te brengen. Om maar even een schokerende ietwat simpele en voorspelbare vergelijking te geven....
Zelden mensen gezien die zo simpel als jij zijn.quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als je het verschil niet ziet dan houdt het op
Lijkt mij ook niets.quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:30 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik denk dat dit voor iedereen hier je reinste nachtmerrie is.
Zegt mister simplisticquote:Op zaterdag 5 september 2020 16:01 schreef illusions het volgende:
[..]
Zelden mensen gezien die zo simpel als jij zijn.
Bazookas er op gemonteerdquote:Op zaterdag 5 september 2020 10:27 schreef Izzy73 het volgende:
Nieuwe politiehelm in Amerika.
Robocop style smart helm.
Meet je temperatuur en heeft gezichtsherkenning.
Zien ze meteen of je corona hebt of nog boetes open hebt staan etc.
Rara, waar gaat dit heen?
https://reclaimthenet.org/smart-helmets-covid/
Obama is King traffickerquote:Op zaterdag 5 september 2020 11:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]![]()
Zelden zo gelachen.
De onzin die je gelooft
Heb je overigens de dochters van Michelle en Obama gezien? Toch knap voor een transgender.
er is geen virus. En het is derhalve dus niet besmettelijk.quote:Op zaterdag 5 september 2020 14:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
2 weekjes in quarantaine om geen andere mensen te besmetten.
Wat een waanzin om dat een concentratiekamp te noemen, dan heb je echt geen realistische voorstelling van een concentratiekamp.
Als ik zou twijfelen of ik corona had zou ik al 2 weken binnen blijven, boodschappen zetten ze wel op de stoep.
Dus er is geen virus maar er is een kans van 1 op 19 miljoen om er aan te overlijden?quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:08 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
er is geen virus. En het is derhalve dus niet besmettelijk.
Dat zijn wel "rekenwonders" daar.quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:02 schreef Lambiekje het volgende:
Artsen geschokt: ‘Kans om te sterven aan corona 1 op 19,1 miljoen’
https://www.ninefornews.n(...)na-1-op-191-miljoen/
Whahaha.
Nee lul. De cijfers in vs is al met 94% gereduceerd.quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dus er is geen virus maar er is een kans van 1 op 19 miljoen om er aan te overlijden?
Goede logica.
Er is zeker wel een virus.
Nee er is geen virus. Dat is een nonsens concept
[..]
Dat zijn wel "rekenwonders" daar.
Er zijn 328,2 miljoen inwoners in de USA.
Er zijn 188.000 coronadoden geregistreerd.
De kans om aan corona te overlijden is dus 1 op 1746.
Onder jongeren ligt dat lager, onder ouderen en zieken ligt dat hoger maar gemiddeld is dat de kans.
Er zijn 328,2 miljoen inwoners in de USA.quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee beste man. De cijfers in vs is al met 94% gereduceerd.
Zonde van die garnalen.quote:
Je vergeet dat het voornamelijk om mensen op leeftijd gaat ,80 plussers .quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Er zijn 328,2 miljoen inwoners in de USA.
Er zijn 188.000 coronadoden geregistreerd.
De kans om tot nu toe aan corona te overlijden is dus 1 op 1746.
Daarnaast zijn er 6,2 miljoen inwoners in de USA besmet (geweest) en zijn 188.000 er aan overleden.
De kans om aan corona te overlijden als je besmet bent is 1 op 33, ofwel zo'n 3%.
---------------------------
Zelfs als je jouw belachelijke "reductie" van 94% zou toepassen zit je alsnog op 11.280 doden, ofwel alsnog een kans van 1 op 29.096 dat je in de USA overlijdt aan corona of een kans van 1 op 550 dat je aan corona overlijdt als je er mee besmet wordt.
Leg mij maar uit hoe je op 1 op 19,1 miljoen komt.
In welke leeftijdscategorie ze vallen maakt niet uit voor de rekensom van het aantal doden per aantal inwoners, dat begrijp je hopelijk wel.quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:31 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je vergeet dat het voornamelijk om mensen op leeftijd gaat ,80 plussers.
Moet je ook effe meenemen in je rekensommetje
Dat de meerderheid onderliggende medische aandoeningen heeft is geen nieuws, dat wisten we in maart al.quote:
Je wil niet rekenen maar weet ons wel te vertellen dat er niets aan de hand is.quote:M.a.w tijd om weer normaal te gaan doen ..i.p.v. daarvan krijgen we straks met de spoedwet nog meer maatregelen en beperkingen opgelegd
Hyperfascismequote:Op zaterdag 5 september 2020 15:18 schreef HetDonkertAan het volgende:
Informatief?
Zorgelijk?
Ver van onze bed show?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |