abonnement Unibet Coolblue
pi_194934018
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 14:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

verdiept in Event 201 ... en de uitspraken van Gates en Fauci de afgelopen 20 jaar.

Want dou zou je niet zo stupide reageren
Ja, leuk dat je complot theorieën opzoekt. Het ziekenhuis liep compleet over. Met alle gevolgen die dat met zich meebrengt.
  maandag 7 september 2020 @ 14:16:12 #227
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_194934064
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 13:48 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Die had al heel lang geleden moeten stoppen, maar het lijkt erop dat niemand de verantwoordelijkheid durft te nemen.

Daarom is dit ook zo link. Hoe langer die onzin duurt, hoe meer het daadwerkelijk een 'nieuw normaal' wordt. Je ziet de corona-paniek-vogels ook allemaal gillen dat dit soort maatregelen moeten blijven want 'straks komt er een nieuw virus'.
De onzichtbare vijand werkt altijd goed :Y Je kan het niet zien , niet ruiken , niet aanraken maar op elke hoek ligt ie op de loer .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_194934205
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 14:16 schreef Summers het volgende:

[..]

De onzichtbare vijand werkt altijd goed :Y Je kan het niet zien , niet ruiken , niet aanraken maar op elke hoek ligt ie op de loer .
Vandaar dat jullie kiezen voor de nonsens van "nanochips in vaccins" om mensen bang te maken voor vaccins.

Je kan het niet zien, niet ruiken, niet aanraken maar het loert in ieder vaccin.

En "5G straling" idem... je kan het niet zien... etc...
  maandag 7 september 2020 @ 14:28:44 #229
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_194934237
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 14:26 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Vandaar dat jullie kiezen voor de nonsens van "nanochips in vaccins" om mensen bang te maken voor vaccins.

Je kan het niet zien, niet ruiken, niet aanraken maar het loert in ieder vaccin.
Het werkt anders goed steeds meer mensen worden anti vaxxer ^O^
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_194934264
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 14:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ja, leuk dat je complot theorieën opzoekt. Het ziekenhuis liep compleet over. Met alle gevolgen die dat met zich meebrengt.
Dat is een definitie kwestie. In 2018 was dat ook zo met een zwaar influenza seizoen.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194934273
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 14:28 schreef Summers het volgende:

[..]

Het werkt anders goed steeds meer mensen worden anti vaxxer ^O^
Anti-vaxxers hebben doden op hun geweten, niets om trots op te zijn.
pi_194934284
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 14:28 schreef Summers het volgende:

[..]

Het werkt anders goed steeds meer mensen worden anti vaxxer ^O^
Ik ben geen anti-vaxxer, absoluut niet.

Maar ik ga geen vaccin nemen dat 99,85% vd bevolking niet dood. Ik neem immers ook geen griepprik ieder seizoen. En al helemaal niet als dat vaccin overhaast en slecht getest op de markt getrapt moet worden in recordtijd.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194934293
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 14:31 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Anti-vaxxers hebben doden op hun geweten, niets om trots op te zijn.
Dit klopt natuurlijk eigenlijk niet. Het vaccin werkt toch voor degene die het neemt?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  maandag 7 september 2020 @ 14:34:00 #234
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_194934310
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 14:31 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Anti-vaxxers hebben doden op hun geweten, niets om trots op te zijn.
Als jij dat graag wilt geloven ga je goddelijke gang , ik doe niet mee aan dat geloof . .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_194934315
quote:
12s.gif Op maandag 7 september 2020 14:33 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Dit klopt natuurlijk eigenlijk niet. Het vaccin werkt toch voor degene die het neemt?
Je ziet dat in met name bible-belts nog steeds kinderen ziek worden of overlijden omdat ze niet gevaccineerd zijn.
Of je nu anti-vax bent vanwege geloof of overtuiging maakt me daar weinig bij uit.

De reden dat je buiten de bible-belt vaak wel wegkomt met "niet vaccineren" is omdat de rest wel gevaccineerd is.

En dan heb je naast virussen natuurlijk nog bacteriën. Lambiekje zou bij bijvoorbeeld een blindedarm- of hersenvliesontsteking nooit antibiotica nemen, dat is eigenlijk met vrij grote waarschijnlijkheid je eigen doodvonnis dan.
pi_194934383
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 14:34 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Je ziet dat in met name bible-belts nog steeds kinderen ziek worden of overlijden omdat ze niet gevaccineerd zijn.
Of je nu anti-vax bent vanwege geloof of overtuiging maakt me daar weinig bij uit.

De reden dat je buiten de bible-belt vaak wel wegkomt met "niet vaccineren" is omdat de rest wel gevaccineerd is.

En dan heb je naast virussen natuurlijk nog bacteriën. Lambiekje zou bij bijvoorbeeld een blindedarm- of hersenvliesontsteking nooit antibiotica nemen, dat is eigenlijk met vrij grote waarschijnlijkheid je eigen doodvonnis dan.
Maar dat zijn dan dus niet-gevaccineerde mensen. Dat is dan hun eigen keuze. Qua kinderen natuurlijk niet, maar ik ga mijnes ook geen corona-vaccin laten nemen (en dat is de 1e die ik in mijn leven weiger/tegenhoud).
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194934404
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 14:39 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Maar dat zijn dan dus niet-gevaccineerde mensen. Dat is dan hun eigen keuze. Qua kinderen natuurlijk niet, maar ik ga mijnes ook geen corona-vaccin laten nemen (en dat is de 1e die ik in mijn leven weiger/tegenhoud).
Ik denk ook niet dat je kinderen dat vaccin nodig hebben. Met name ouderen en zwakkeren zullen baat hebben bij een vaccin tegen corona. Wil je groepsimmuniteit dan is dat uiteraard niet voldoende maar het lijkt me duidelijk dat het een ieder vrij staat om dat al dan niet te doen.

Zou corona de dodelijkheid hebben van ebola dan zal je het aantal anti-vaxxers snel zien afnemen ;)
  maandag 7 september 2020 @ 14:41:49 #238
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_194934419
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 14:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ja, leuk dat je complot theorieën opzoekt. Het ziekenhuis liep compleet over. Met alle gevolgen die dat met zich meebrengt.
Ah vandaar de film your hospital tags.

Ziekmaakhuizen waren zwaar onderbezet
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 7 september 2020 @ 14:43:03 #239
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_194934430
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 14:40 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat je kinderen dat vaccin nodig hebben. Met name ouderen en zwakkeren zullen baat hebben bij een vaccin tegen corona. Wil je groepsimmuniteit dan is dat uiteraard niet voldoende maar het lijkt me duidelijk dat het een ieder vrij staat om dat al dan niet te doen.

Zou corona de dodelijkheid hebben van ebola dan zal je het aantal anti-vaxxers snel zien afnemen ;)
Herd immuniteit is ook al z'n bigpharma bedrog.

Dat is bedacht voor winstmaximalisatie
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_194934439
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 14:41 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ah vandaar de film your hospital tags.
Reguliere zorg was uitgesteld, gasten waren niet welkom ivm besmettingsgevaar.
Dus ja: ziekenhuizen waren leger dan normaal.

Tegelijkertijd was de intensieve zorg (IC's) veel zwaarder belast.

Er is flink geschoven met personeel om alles gaande te houden.

quote:
Ziekmaakhuizen waren zwaar onderbezet
Ziekenhuizen waren op zich onderbezet, dat klopt. Er was meer IC-personeel nodig maar dat train je niet even in enkele weken.
  maandag 7 september 2020 @ 14:44:14 #241
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_194934440
https://www.cjr.org/criti(...)urnalism-funding.php

Voor diegene die denkt dat er niets tegen Gates is. Think Again.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_194934450
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 14:40 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat je kinderen dat vaccin nodig hebben. Met name ouderen en zwakkeren zullen baat hebben bij een vaccin tegen corona. Wil je groepsimmuniteit dan is dat uiteraard niet voldoende maar het lijkt me duidelijk dat het een ieder vrij staat om dat al dan niet te doen.
De NLe overheid heeft dusdanige aantallen al besteld waaruit blijkt dat het de bedoeling is de gehele bevolking te vaccineren, niet alleen de ouderen en zwakkeren.
quote:
Zou corona de dodelijkheid hebben van ebola dan zal je het aantal anti-vaxxers snel zien afnemen ;)
Ja dan waren alle maatregelen terecht en zou ik me er voor 100% aanhouden. Dat is nu juist het hele probleem, Corona is voor vrijwel iedereen niet gevaarlijk en toch al dat dramatische gedoe waar we dan pas vanaf komen als er een vaccin is! Te gek voor woorden.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194934451
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 14:43 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Herd immuniteit is ook al z'n bigpharma bedrog.

Dat is bedacht voor winstmaximalisatie
Je ziet juist dat groepsimmuniteit dmv vaccins ziekten als polio vrijwel geheel heeft uitgeroeid, nog slechts 1 van de 3 varianten duikt zo nu en dan op.
pi_194934459
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 14:45 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

De NLe overheid heeft dusdanige aantallen al besteld waaruit blijkt dat het de bedoeling is de gehele bevolking te vaccineren, niet alleen de ouderen en zwakkeren.
[..]

Er zijn voldoende vaccins om iedereen te vaccineren, dat wil niet zeggen dat het verplicht is of kan worden.

Wat denk je dat de bevolking zegt als je maar 3 miljoen vaccins bestelt?

Overigens worden ze geleverd tegen kostprijs, zonder winstoogmerk. Dat is de voorwaarde die de overheid gesteld heeft omdat er ook overheidsgeld in zit om het te ontwikkelen. Dus in dit geval geen "big pharma" die er flink aan verdient.
pi_194934466
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 14:46 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Er zijn voldoende vaccins om iedereen te vaccineren, dat wil niet zeggen dat het verplicht is of kan worden.
Nee maar de bedoeling is de hele bevolking, dat is duidelijk.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  maandag 7 september 2020 @ 14:48:58 #246
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_194934475
https://www.cjr.org/criti(...)urnalism-funding.php

Voor diegene die denkt dat er niets tegen Gates is. Think Again.

quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 14:44 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Reguliere zorg was uitgesteld, gasten waren niet welkom ivm besmettingsgevaar.
Dus ja: ziekenhuizen waren leger dan normaal.

Tegelijkertijd was de intensieve zorg (IC's) veel zwaarder belast.

Er is flink geschoven met personeel om alles gaande te houden.
[..]

Ziekenhuizen waren op zich onderbezet, dat klopt. Er was meer IC-personeel nodig maar dat train je niet even in enkele weken.
Dat had al op z'n minst 4 jaar terug gekunt. Alleen de zorgmedewerkers wordt niets verteld
https://debataafschecoura(...)laat-genadeloos-toe/
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 7 september 2020 @ 14:49:51 #247
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_194934483
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 14:47 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Nee maar de bedoeling is de hele bevolking, dat is duidelijk.
en jaarlijks

De rede is internet of living things en 5g
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_194934490
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 14:48 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat had al op z'n minst 4 jaar terug gekunt. Alleen de zorgmedewerkers wordt niets verteld
https://debataafschecoura(...)laat-genadeloos-toe/
Wat een onzin in dat blog.
pi_194934495
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 14:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

en jaarlijks
Onzin.
Hooguit als er een andere variant zou opduiken of als het vaccin niet langer effectief is dan 12 maanden dan zou dat nodig zijn. Tot op heden is daar geen reden toe om dat aan te nemen.
pi_194934504
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2020 14:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

en jaarlijks

De rede is internet of living things en 5g
Leg deze hersenscheet eens uit?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')