Ja debiel wijf, beetje verkondigen dat je hier geen huisdieren moeten hebben omdat ze dat in de rimboe ook niet doen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:11 schreef JohnBercow het volgende:
Gerda is echt niet wijs
Begint ook gewoon irritant te worden
Hij is al Sint ook echt hilarisch, gemiste kans van de publieke omroep dat ze hem niet hebben aangesteld.quote:
Belangrijker; is Gerda Havertong er nog?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:26 schreef Fosive het volgende:
Is er iemand die het nieuwe seizoen volgt? Met Eddy Zoey i.p.v. Paul de Leeuw.
Nee, louter C-artiesten.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:04 schreef Japepk het volgende:
[..]
Belangrijker; is Gerda Havertong er nog?
Qucee is een youtuber en twitch creator. geen vlogger.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:06 schreef Fosive het volgende:
[..]
Nee, louter C-artiesten.
Gaby Blaaser, Qucee (of zo, een vlogger blijkbaar), Shirma Rouse en nog een paar...
ja het is wel van een lagere klasse..quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:06 schreef Fosive het volgende:
[..]
Nee, louter C-artiesten.
Gaby Blaaser, Qucee (of zo, een vlogger blijkbaar), Shirma Rouse en nog een paar...
Nee vond dat alleen Paul de show nog een beetje maakte tegen het einde.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:26 schreef Fosive het volgende:
Is er iemand die het nieuwe seizoen volgt? Met Eddy Zoey i.p.v. Paul de Leeuw.
Eddy Zoey vind ik sowieso een vervelende kwal die zichzelf veel te serieus neemt...maar gezien het lijstje panelleden ben ik er niet eens aan begonnen. Zo te horen heb ik niet veel gemistquote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:23 schreef Dutch_view het volgende:
Vanavond weer begonnen op RTL5. Wel leuk dat Paul het weer presenteert! Veel beter dan Eddy Zoey.
Wel jammer dat oude gasten als Richard Groenendijk, Annie Schilder en Gerda Havertong er niet meer inzitten maar vond het op zich een leuke show.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |