Wie, ik loop wat achter.quote:Op woensdag 23 september 2020 20:46 schreef R-woud93 het volgende:
Kan deze knuppel niet even normaal doen?
Okquote:Op woensdag 23 september 2020 21:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
Tv en radio. Volgens mij deed die de laatste seizoen Proefkonijnen
Lol okquote:Op woensdag 23 september 2020 21:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
O nee toch niet, foute informatie.
Deed wel mee aan Maestro zag ik en is caberetier
Mag hopen dat het een act is.quote:Op donderdag 24 september 2020 10:37 schreef Poppejans het volgende:
Het is toch één grote act hoe die Stefano doet en praat?! Of is hij echt zo, vraag ik me altijd af als ik hem zie
Ja, Stefano Keizers is fantastischquote:Op donderdag 24 september 2020 08:31 schreef J83 het volgende:
Eindelijk een goede afleveringWat is Stefano briljant
Dat is een act. Wie hij werkelijk is, weet hij zelf waarschijnlijk ook niet meerquote:Op donderdag 24 september 2020 10:37 schreef Poppejans het volgende:
Het is toch één grote act hoe die Stefano doet en praat?! Of is hij echt zo, vraag ik me altijd af als ik hem zie
Is heel deze reeks van tevoren opgenomen? Of zouden ze hebben ingegrepen en daarom wat kanonnen hebben ingevlogen?quote:Op woensdag 30 september 2020 20:34 schreef tompsv18 het volgende:
Wat oud gedienden vandaag. Marc-Marie, Gerda, Paay
Alles is van de zomer opgenomen.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:41 schreef Japepk het volgende:
[..]
Is heel deze reeks van tevoren opgenomen? Of zouden ze hebben ingegrepen en daarom wat kanonnen hebben ingevlogen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |