Vanavond, RTL5.quote:Het nieuwe seizoen van Ranking the stars start op woensdag 2 september. Presentator Paul de Leeuw maakte de kandidaten van deze reeks bekend op een wijze die geheel coronaproof is.
LEES OOK
Ferry Doedens heeft tijd genoeg
Via een filmpje op Instagram onthulde Paul alle BN'ers die binnenkort elkaar gaan ranken. Maar voor de veiligheid én extra raadplezier droeg iedereen wel een mondkapje.
Bont gezelschap
Het belooft een zeer gevarieerd seizoen te worden met een bont gezelschap aan gasten. Wij herkenden met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid Stefano Keizers, Donny Roelvink, Samya Hafsaoui, Nienke Plas, Patricia Paay, Henk Krol, rapper Bizzey, Gerda Havertong, Famke Louise, Hans Kesting, dj Tony Junior, Martijn Koning, Karin Bloemen, volkszanger René Karst, Ferry Doedens, Hans Kazan en Marc-Marie Huijbregts.
Die doet ook mee hoor. Zag ik al in het voorstukje.quote:Op woensdag 2 september 2020 19:08 schreef NoXia het volgende:
Mooi dat die vreselijke Rianne niet meer mee doet. Die verpeste het echt.
Ik vind haar juist kicke.quote:Op woensdag 2 september 2020 19:08 schreef NoXia het volgende:
Zat anders gewoon in de promo dat ze iemand femloe noemde.quote:Op woensdag 2 september 2020 19:08 schreef NoXia het volgende:
Van een kinderprogramma, "Betreden op eigen risico"quote:
Vond ik ook niet heel grappig of zo.quote:
Idd, die heeft echt 0% zelfspot.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:24 schreef potjecreme het volgende:
Ik vind Famke helemaal niks in dit programma.
De aflevering gevaarlijkste wegen met haar en Ryanne was leuk, vooral toen ze tegen het einde wat los kwam. Qua onderlinge dynamiek is dit voor mij tot nu toe de slechtste serie.quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:21 schreef DeBraad het volgende:
Ik kijk't juist voor het eerst dit jaar, maar die Famka/Femke/Fumke/Fimke/Fomke of hoe ze zichzelf noemtWat is dat een dom mokkel
Inderdaad geen grijntje zelfspot. Lacht alleen maar omdat het op TV goed staat volgens mij. Zonde van dit seizoen
Ja helemaal mee eens.quote:Op zondag 20 september 2020 20:31 schreef loveli het volgende:
[..]
De aflevering gevaarlijkste wegen met haar en Ryanne was leuk, vooral toen ze tegen het einde wat los kwam. Qua onderlinge dynamiek is dit voor mij tot nu toe de slechtste serie.
Helemaal mee eens. Hoe de FUCK halen ze het in hun hoofd om Famke "ik kan geen fuck" Louise daar neer te zetten.quote:Op dinsdag 22 september 2020 04:29 schreef Justin_Case het volgende:
Ik ga niet meer verder kijken. Dit seizoen is definitief verkracht.
Correctquote:Op woensdag 23 september 2020 20:35 schreef FlippingCoin het volgende:
Die debiele bizzey zat toch ook bij dat ik doe niet meer mee?
Wat een mongolide figuurquote:
En zit werkelijk in elke show, in elk panel etc.quote:Op woensdag 23 september 2020 20:43 schreef TheVulture het volgende:
Kjeld wordt wel steeds vervelender en arroganter he... zonde
Dit is wellicht zijn normaalquote:Op woensdag 23 september 2020 20:46 schreef R-woud93 het volgende:
Kan deze knuppel niet even normaal doen?
Oh, dan hoort hij wat mij betreft niet op tv thuisquote:
Waar is hij bekend van?quote:Op woensdag 23 september 2020 20:45 schreef tompsv18 het volgende:
Stefano Keizers vind ik ook verschrikkelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |