Het is GoT as we speak.quote:Op woensdag 2 september 2020 15:41 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Dat zegt weinig leert de historie
Ik vrees dat het formeren een aardig lange tijd gaat duren met de versplintering en relatief veel zetels voor partijen die wel roepen maar geen verantwoordelijkheid willen nemen.quote:Op woensdag 2 september 2020 15:47 schreef ipa84 het volgende:
[..]
In maart al? Behoorlijk snelle formatie dan.
Nouja we gaan er altijd maar vanuit dat er een hele concrete verklaring voor moet zijn, maar van die opleving in augustus weten we het eigenlijk ook niet. Ook niet waarom het stabiliseerde trouwens. We hebben hooguit een vermoeden.quote:Op woensdag 2 september 2020 15:47 schreef galantis het volgende:
[..]
Zonder een goede verklaring voor die toename te hebben lijkt me dat vrij lastig.
Dat denk ik ook daarom vond ik het wel humor dat er in maart al nieuwe ministers zouden zitten.quote:Op woensdag 2 september 2020 15:51 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik vrees dat het formeren een aardig lange tijd gaat duren met de versplintering en relatief veel zetels voor partijen die wel roepen maar geen verantwoordelijkheid willen nemen.
Het is sowieso de gewoonte om geen grote beslissingen meer te nemen wanneer de kabinetsperiode op z'n eind loopt. Verder functioneert het ministerie van veiligheid & justitie toch gewoon? Ik denk dat het OMT, het RIVM, de minister van volksgezondheid en de premier best in staat zijn om de coronacrisis verder te managen zonder dat de minister van justitie daar een bijzonder grote rol in hoeft te spelen. Zeker nu alle verantwoordelijkheid meer bij de lokale regio's wordt gelegd.quote:Op woensdag 2 september 2020 15:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Pardon? Een staatssecretaris die op de winkel past, in tijden van nationale crisis?
Dat inderdaad. Vrienden van me hebben hun bruiloft al 2 keer verzet (eerst naar oktober en nu naar eind volgend jaar) omdat het ze niet goed mogelijk leek zich aan de regels te houden.quote:Op woensdag 2 september 2020 15:50 schreef Vallon het volgende:
[..]
Het is GoT as we speak.
Jammer dat het voor tal van mensen zo serieus uitpakt(e), inclusief het verbod om een begrafenis te mogen bijwonen om afscheid te nemen van dierbaren. Dat een minister, dat even inwerkend van @:Claudia_X (vorig topic thx), dan zijn gezellige partijtje houdt, ervaar ik ook als pijnlijke slag in het gezicht.
Als vandaag het debat over de houdbaarheid van de minister is, hebben die (eventuele nieuwe) foto's morgen politiek niet zo'n zin meer.quote:Op woensdag 2 september 2020 15:48 schreef Za het volgende:
[..]
Je kunt er vanuit gaan dat die er zijn, misschien zelfs gemaakt door het personeel van NAP dat alvast inspeelde op een mefiapubliek met hun opgeplakt foldertjes.
De handhaving is aan hen, dus wanneer de minister van justitie zich niet aan de regels houdt leg je dat discreet vast, ik hoop dat voor hen tenminste, want ze zijn in overtreding.
Gathering of Tweakers?quote:Op woensdag 2 september 2020 15:50 schreef Vallon het volgende:
[..]
Het is GoT as we speak.
Jammer dat het voor tal van mensen zo serieus uitpakt(e), inclusief het verbod om een begrafenis te mogen bijwonen om afscheid te nemen van dierbaren. Dat een minister, dat even inwerkend van @:Claudia_X (vorig topic thx), dan zijn gezellige partijtje houdt, ervaar ik ook als pijnlijke slag in het gezicht.
Vandaar mijn suggestie om Bruls als vervanger aan te stellen. Vanuit zijn functie als hoofd Veiligheidsregio's zit hij al goed in het belangrijkste dossier.quote:Op woensdag 2 september 2020 15:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is sowieso de gewoonte om geen grote beslissingen meer te nemen wanneer de kabinetsperiode op z'n eind loopt. Verder functioneert het ministerie van veiligheid & justitie toch gewoon? Ik denk dat het OMT, het RIVM, de minister van volksgezondheid en de premier best in staat zijn om de coronacrisis verder te managen zonder dat de minister van justitie daar een bijzonder grote rol in hoeft te spelen. Zeker nu alle verantwoordelijkheid meer bij de lokale regio's wordt gelegd.
Dat is typisch Rutte, die blijft altijd achter zijn bewindslieden staan, ook al zijn ze al half afgeschoten. Wat dat betreft is Mark zelf ook compleet ongeloofwaardig geworden. Die heeft wel ergere dingen lopen verdedigen dan een paar foto'squote:Op woensdag 2 september 2020 15:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Rutte vind Ferd ook nog houdbaar geeft ie zojuist toe.
Daar gaat Ferry's winstquote:Op woensdag 2 september 2020 15:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Als vandaag het debat over de houdbaarheid van de minister is, hebben die (eventuele nieuwe) foto's morgen politiek niet zo'n zin meer.
In hoeverre dat werkelijk goed nieuws is valt te bezien. Rutte bleef eerder tot het bittere einde achter uiteindelijk vertrekkende vertrekkende bewindslieden staan. Dat patroon werd zichtbaar bij minister van Buitenlandse Zaken Halbe Zijlstra, minister Veiligheid en Justitie Ivo Opstelten, diens staatssecretaris Fred Teeven, Opsteltens opvolger Ard van der Steur en minister van Defensie Jeanine Hennis.quote:Op woensdag 2 september 2020 15:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is typisch Rutte, die blijft altijd achter zijn bewindslieden staan, ook al zijn ze al half afgeschoten. Wat dat betreft is Mark zelf ook compleet ongeloofwaardig geworden. Die heeft wel ergere dingen lopen verdedigen dan een paar foto's
Precies. Het is als een clubhoofd dat vertrouwen uitspreekt in de trainer na een grote nederlaag. Dan weet je zeker dat-ie morgen op straat staatquote:Op woensdag 2 september 2020 15:56 schreef Elan het volgende:
[..]
In hoeverre dat werkelijk goed nieuws is valt te bezien. Rutte bleef eerder tot het bittere einde achter uiteindelijk vertrekkende vertrekkende bewindslieden staan. Dat patroon werd zichtbaar bij minister van Buitenlandse Zaken Halbe Zijlstra, minister Veiligheid en Justitie Ivo Opstelten, diens staatssecretaris Fred Teeven, Opsteltens opvolger Ard van der Steur en minister van Defensie Jeanine Hennis.
Rip Ferd
Game of Thrones.quote:
Hij is toch die oud bodyguard van iets in dat Holleeder netwerk? Denk dat er wellicht ook een stukje rancune meespeelt.quote:
Mja, ik weet daar allemaal niet zoveel van, maar dat het een louche figuur is, staat als een paal boven water. Neemt natuurlijk niet weg dat die foto's gewoon legit zijn.quote:Op woensdag 2 september 2020 15:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij is toch die oud bodyguard van iets in dat Holleeder netwerk? Denk dat er wellicht ook een stukje rancune meespeelt.
Nogmaals. Ik heb geen foto's gezien waarin dat gebeurde. Zie vorige topic.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:00 schreef Mondkapje het volgende:
Anderhalve meter is nog daaraantoe, maar handen schudden? Dat zit er zó in dat dat niet meer mag, onbegrijpelijk dat ie dat gewoon doet met camera's erbovenop.
Dat bedoel ik dus, steun van Rutte is nietszeggend geworden omdat hij altijd tot het bittere einde achter zijn mensen blijft staan.quote:Op woensdag 2 september 2020 15:56 schreef Elan het volgende:
[..]
In hoeverre dat werkelijk goed nieuws is valt te bezien. Rutte bleef eerder tot het bittere einde achter uiteindelijk vertrekkende vertrekkende bewindslieden staan. Dat patroon werd zichtbaar bij minister van Buitenlandse Zaken Halbe Zijlstra, minister Veiligheid en Justitie Ivo Opstelten, diens staatssecretaris Fred Teeven, Opsteltens opvolger Ard van der Steur en minister van Defensie Jeanine Hennis.
Rip Ferd
Ik denk ook dat hij zelf vertrekt. Ook als persoon zou ik zelf die shit niet over mij (n huwelijk) heen willen hebben.quote:Op woensdag 2 september 2020 15:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Rip Ferd
Oh, ik las net dat een fotograaf zei dat ie nog honderden foto's had.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Nogmaals. Ik heb geen foto's gezien waarin dat gebeurde. Zie vorige topic.
Huh, natuurlijk staat hij achter zijn ministers. Dat is zijn rol toch juist?quote:Op woensdag 2 september 2020 16:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, steun van Rutte is nietszeggend geworden omdat hij altijd tot het bittere einde achter zijn mensen blijft staan.
Ik vind dat dus zwak van Mark, je moet weten wanneer iemand onhoudbaar is geworden en niet uit een blinde loyaliteit iedereen blijven verdedigen.
Er is idd niet letterlijk te zien dat er handen worden geschud.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Nogmaals. Ik heb geen foto's gezien waarin dat gebeurde. Zie vorige topic.
Laat maar zien dan.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:01 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Oh, ik las net dat een fotograaf zei dat ie nog honderden foto's had.
En hij heeft al laten weten dat het gebeurde. Gelet op zijn insteek zit hij waarschijnlijk te wachten tot hij een goed bod heeft op de volgende lading foto's.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:01 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Oh, ik las net dat een fotograaf zei dat ie nog honderden foto's had.
Dat hangt er vanaf, als een minister echt een scheve schaats rijdt, kun je ook juist daar je handen vanaf willen trekken om te zorgen dat het niet aan jou gaat kleven.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Huh, natuurlijk staat hij achter zijn ministers. Dat is zijn rol toch juist?
Ik ga ervanuit dat die in beperkte kring beschikbaar zijn vandaag.quote:Op woensdag 2 september 2020 15:53 schreef capricia het volgende:
Als vandaag het debat over de houdbaarheid van de minister is, hebben die (eventuele nieuwe) foto's morgen politiek niet zo'n zin meer.
Dit is wel een schaamteloze AD copy/paste he chefquote:Op woensdag 2 september 2020 15:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Rip Ferd
Hij is al jaren (of je het nu met hem eens bent of niet) succesvol minister-president. Dat hij achter 'zijn' mensen blijft staan is een van de redenen van zijn succes. Denk maar eens aan hoe eenvoudig Grapperhaus Halsema liet vallen. Wie zou dat nou willen van een collega of zelfs een leidinggevende?quote:Op woensdag 2 september 2020 16:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, steun van Rutte is nietszeggend geworden omdat hij altijd tot het bittere einde achter zijn mensen blijft staan.
Ik vind dat dus zwak van Mark, je moet weten wanneer iemand onhoudbaar is geworden en niet uit een blinde loyaliteit iedereen blijven verdedigen.
is dat belang om het nog aan te nemen of zijn we letters aan verneuken van een eend die kwaakt.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er is idd niet letterlijk te zien dat er handen worden geschud.
Als-ie nu zelf het initiatief neemt om af te treden, kan-ie straks in maart gewoon in het nieuwe kabinet gaan zitten.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:03 schreef Mondkapje het volgende:
Het was echt de perfecte minister van Justitie, ik vind het jammer.
De bruidsfotograaf zal er vast wat hebbenquote:Op woensdag 2 september 2020 16:03 schreef Za het volgende:
[..]
Ik ga ervanuit dat die in beperkte kring beschikbaar zijn vandaag.
Hij gaat echt niet aftreden hoor, maak je geen zorgenquote:Op woensdag 2 september 2020 16:03 schreef Mondkapje het volgende:
Het was echt de perfecte minister van Justitie, ik vind het jammer.
Ik ga er pas vanuit als ik ze gezien heb (of als Ferd het zelf toegeeft).quote:Op woensdag 2 september 2020 16:03 schreef Za het volgende:
[..]
Ik ga ervanuit dat die in beperkte kring beschikbaar zijn vandaag.
Die steun hoort alleen niet onvoorwaardelijk te zijn. Dat neem ik hem kwalijk. Blinde loyaliteit is niet iets wat ik een goede eigenschap vind, zeker niet voor een premier.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Huh, natuurlijk staat hij achter zijn ministers. Dat is zijn rol toch juist?
Denk je dat het overigens heel veel toevoegt na de bejaarde knuffel foto?quote:Op woensdag 2 september 2020 16:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Laat maar zien dan.
Heb jij al handenschuddende foto's gezien?
Helemaal prima. Maar kom dan niet aan met handen schudden. Hou het wel zuiver aub.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:04 schreef Vallon het volgende:
[..]
is dat belang om het nog aan te nemen of zijn we letters aan verneuken van een eend die kwaakt.
De hugfoto maakt zaken voor mij veel duidelijker, de rest is hooguit ondersteunend.
NOS zegt 5 uur.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Wanneer komt grapperhaus nou ter sprake in het debat?
Mieremet. Dat waren geen vriendjes (meer).quote:Op woensdag 2 september 2020 16:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ga er pas vanuit als ik ze gezien heb (of als Ferd het zelf toegeeft).
Iedereen kan wel wat zeggen. Zeker die vriendjes uit het netwerk van Holleeder zoals die fotograaf.
Ik vermoed dat dat debat pas om 17.00 uur begint. Bron.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Wanneer komt grapperhaus nou ter sprake in het debat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |