quote:Op woensdag 2 september 2020 12:27 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Lang geleden dat ik deze naam voorbij zag komen.
Toch diep gezonken dat hij nu niet meer is dan een terreurroeper van z'n eigen lijstje in één of andere nietszeggende middelgrote stad.quote:
Vergeet het clubhuis niet op de kosten van de belastingbetaler.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:25 schreef Kaizen_ het volgende:
Hopelijk krijgen deze jongeren een cursus boksen aangeboden en een tegemoetkoming voor hun leed van de verkeersruzie.
Ok, waar wil je over discussieren?quote:Op woensdag 2 september 2020 12:22 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
------
Maar vooral blijven deugen mensen..
Leeft ie nog?quote:
Over hoe verrijkend diversiteit is in onze samenleving. Wat hadden we moeten doen zonder deze prachtige aanwinsten?quote:Op woensdag 2 september 2020 12:34 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ok, waar wil je over discussieren?
Ze kunnen alleen maar in een groep optreden!quote:Op woensdag 2 september 2020 12:22 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
...een groep Marokkaanse Nederlanders...
Ah, een voortgang van de discussies die hier al tientallen keren gevoerd zijn en nergens toe leiden.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:37 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Over hoe verrijkend diversiteit is in onze samenleving. Wat hadden we moeten doen zonder deze prachtige aanwinsten?
Nee hoor. Ik ben blij dat we zoveel diversiteit hebben. Wat zou het land toch saai zijn als iedereen wit en oer-Hollands was. Diversiteit is namelijk een basisvoorwaarde voor een kwaliteitsvolle samenleving. Gelukkig hebben we na al ontelbare honderden jaren eindelijk het licht gezienquote:Op woensdag 2 september 2020 12:42 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ah, een voortgang van de discussies die hier al tientallen keren gevoerd zijn en nergens toe leiden.
Dan haak ik af. Groetjes
Soort van BZN, maar dan anders. BZS bijvoorbeeld; Bende Zonder Stage.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:42 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze kunnen alleen maar in een groep optreden!
Ga toch weg. Je bent zo oprecht als een VVD kamerlid. Je wilt alkeen maar lekker quasi humoristisch sarcasme gebruiken, de opmaat voor een post over ‘Groen Slinks’ of ‘Yassar Klaver’. Die trucjes kennen we zo onderdehand wel in dit forum.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:45 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben blij dat we zoveel diversiteit hebben. Wat zou het land toch saai zijn als iedereen wit en oer-Hollands was. Diversiteit is namelijk een basisvoorwaarde voor een kwaliteitsvolle samenleving. Gelukkig hebben we na al ontelbare honderden jaren eindelijk het licht gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |