Vrouwen daarintegen, zijn goed verzorgt, staan uren voor de spiegel lopen altijd met de laatste mode mee en zitten in een bad parfum voor ze ergens heengaan. Vinden het verschrikkelijk als ze hun haar niet hebben gekamd. en doen er alles aan om zo slank mogelijk te blijven.
WAAROM in godsnaam vallen vrouwen op mannen????
quote:maar WAT vinden vrouwen zo leuk ana mannen dan ... WAAR vallen ze in godsnaam op, wat is de definitie van een mooie man. Ik hoor vaak genoeg dat ik er goed uitzie .. maar WAAROM?????
Op maandag 20 januari 2003 10:42 schreef RuiDaSilva het volgende:
Dat is nou het mooie van de natuur........
We hebben elkaar gewoon nodig
quote:Zeg ik weet niet in welke schuilkelder jij gezeten hebt, of wat voor drugs je gebruikt hebt. Haha
Op maandag 20 januari 2003 10:36 schreef GWD het volgende:
ik vraag me dit toch al een tijd af, wat zien vrouwen in godsnaam in mannen. Mannen zijn behaard en weigeren daar iets aan te doen. ze zijn lomp gebouwd. Vinden het niet nodig om uren voor de spiegel te staan om hun uiterlijk te fixen. Vinden de laatste mode compleet onzinnig als het oude nog lekker zit. Vinden het heerlijk om 's ochtends vroeg op de bank te hangen in hun boxersshort met een biertje. Vinden het fantastisch om zoveel mogelijk vrouwelijke exemplaren te hebben gehad. hebben een hekel aan opruimen. en daarbij zien mannen er niet mooi uit.Vrouwen daarintegen, zijn goed verzorgt, staan uren voor de spiegel lopen altijd met de laatste mode mee en zitten in een bad parfum voor ze ergens heengaan. Vinden het verschrikkelijk als ze hun haar niet hebben gekamd. en doen er alles aan om zo slank mogelijk te blijven.
WAAROM in godsnaam vallen vrouwen op mannen????
Ik vraag het me eerder af, waarom denkt iemand zo over mannen? Dan ben je toch wel een beetje achterlijk bezig. Er leven niet alleen al bundy types in dit land.
quote:wel WAT ja, maar hoe vaak ben jij al 2 uur bezig geweest voor de spiegel voor je uitgaat???
Op maandag 20 januari 2003 10:44 schreef X-Ray het volgende:
Spreek voor jezelf, maar ik doe toch wel iets meer aan mijn verzorging hoor....
quote:
Op maandag 20 januari 2003 10:44 schreef X-Ray het volgende:
Spreek voor jezelf, maar ik doe toch wel iets meer aan mijn verzorging hoor....
quote:Goed vertel jij mij es iets moois van een man dan, ik ben erg benieuwd
Op maandag 20 januari 2003 10:45 schreef CactusJack het volgende:[..]
Zeg ik weet niet in welke schuilkelder jij gezeten hebt, of wat voor drugs je gebruikt hebt. Haha
Ik vraag het me eerder af, waarom denkt iemand zo over mannen? Dan ben je toch wel een beetje achterlijk bezig. Er leven niet alleen al bundy types in dit land.
ik ben best wel bezig met uiterlijk en hoe ik over kom bij andere... toch ben ik super mezelf...
maar goed...vrouwen vallen dus op mannen...die ook aandacht schenken aan het uiterlijk en minder op bierbuik mannen..
Maar goed ik ben een man..mag daar dus weinig over zeggen..maar ik ben er van overtuigd dat een man toch iets speciaals (knaps, aantrekkelijks) moet hebben om in de smaak te vallen..
en dat hebben veel mannen...jij misschien niet..sorry
quote:Tsja, als je zo´n type bent, bepaalde vrouwen vallen daar op jah..
Op maandag 20 januari 2003 10:48 schreef GWD het volgende:
ik bedoel als ik kleren ga kopen, dan laat ik me pa gewoon wat zooi uit america meenemen, nieuwe gucci enz. schijnt het altijd wel geod te doen. als ik in NL ga shoppen pak ik gewoon het duurste wat ik er leuk uit vind zien. da;s ook meestal wel goed
quote:check mijn foto maar
Op maandag 20 januari 2003 10:48 schreef Dussss het volgende:
Uhm ... ik denk dat je nu behoorlijk een link aan het leggen bent met jezelf..ik ben best wel bezig met uiterlijk en hoe ik over kom bij andere... toch ben ik super mezelf...
maar goed...vrouwen vallen dus op mannen...die ook aandacht schenken aan het uiterlijk en minder op bierbuik mannen..
Maar goed ik ben een man..mag daar dus weinig over zeggen..maar ik ben er van overtuigd dat een man toch iets speciaals (knaps, aantrekkelijks) moet hebben om in de smaak te vallen..
en dat hebben veel mannen...jij misschien niet..sorry
quote:hehe, die vrouwen kom ik niet vaak tegen
Op maandag 20 januari 2003 10:49 schreef sabientje het volgende:
en inderdaad, het beeld wat jij schetst van een man is wel heel zeldzaam hoor in deze tijd. vrouwen hebben ook momenten dat ze hele dagen in hun slaapkledij lopen en zich dus niet opmaken e.d.
maar als ik met een vriendin ergens heen wil dan moet ze zichzelf toch altijd wel ff opmaken enz. al is het maar om even een frietje te gaan halen
quote:wat is het dat vrouwen mooi vinden?..
Op maandag 20 januari 2003 10:50 schreef GWD het volgende:
check mijn foto maar
ik zeg al ik hoor vaak genoeg dat ik er goed uitzie enz. maar HOE komt dat nou. WAT is het dat vrouwen mooi vinden
quote:Dat jij dit van een vrouw verwacht wil niet zeggen dat vrouwen ook zo moeilijk doen over mannen. Wat maakt het nu uit of een meid zich opmaakt of niet? ik vind dit wel een kortzichtige uitspraak hoor! misschien dat je door je instelling en karakter wel niet weet waarom vrouwen op mannen vallen. Je komt op mij namelijk niet zo over dat je echt in de vrouwen geinterresseerd bent. en ook DAT is dus iets waarop vrouwen kunnen vallen!
Op maandag 20 januari 2003 10:51 schreef GWD het volgende:[..]
hehe, die vrouwen kom ik niet vaak tegen
misschien omdat ze allemaal binnen zittenmaar als ik met een vriendin ergens heen wil dan moet ze zichzelf toch altijd wel ff opmaken enz. al is het maar om even een frietje te gaan halen
Oke ik ben dan wel gee n2 uur bezig voor de spiegel, maar als je een beetje glad geschoren en fris uit wilt zien ben je toch ook wel een 45 min tot uur bezig, incl douche.
quote:Niet veel nee.
Op maandag 20 januari 2003 10:45 schreef GWD het volgende:[..]
wel WAT ja, maar hoe vaak ben jij al 2 uur bezig geweest voor de spiegel voor je uitgaat???
Het is meestal 3 uur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |