abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8001810
ik vraag me dit toch al een tijd af, wat zien vrouwen in godsnaam in mannen. Mannen zijn behaard en weigeren daar iets aan te doen. ze zijn lomp gebouwd. Vinden het niet nodig om uren voor de spiegel te staan om hun uiterlijk te fixen. Vinden de laatste mode compleet onzinnig als het oude nog lekker zit. Vinden het heerlijk om 's ochtends vroeg op de bank te hangen in hun boxersshort met een biertje. Vinden het fantastisch om zoveel mogelijk vrouwelijke exemplaren te hebben gehad. hebben een hekel aan opruimen. en daarbij zien mannen er niet mooi uit.

Vrouwen daarintegen, zijn goed verzorgt, staan uren voor de spiegel lopen altijd met de laatste mode mee en zitten in een bad parfum voor ze ergens heengaan. Vinden het verschrikkelijk als ze hun haar niet hebben gekamd. en doen er alles aan om zo slank mogelijk te blijven.

WAAROM in godsnaam vallen vrouwen op mannen????

Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_8001930
Dat is nou het mooie van de natuur........
We hebben elkaar gewoon nodig
Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold! http://xiph.org/about/
pi_8001960
quote:
Op maandag 20 januari 2003 10:42 schreef RuiDaSilva het volgende:
Dat is nou het mooie van de natuur........
We hebben elkaar gewoon nodig
maar WAT vinden vrouwen zo leuk ana mannen dan ... WAAR vallen ze in godsnaam op, wat is de definitie van een mooie man. Ik hoor vaak genoeg dat ik er goed uitzie .. maar WAAROM?????
ik kan van mannen echt niet zien of ze er goed uitzien ofzo hoor, als een vrouw dat zegt dan moet ik dat maar aannemen.
  maandag 20 januari 2003 @ 10:44:46 #4
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_8001973
Spreek voor jezelf, maar ik doe toch wel iets meer aan mijn verzorging hoor....
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_8001989
quote:
Op maandag 20 januari 2003 10:36 schreef GWD het volgende:
ik vraag me dit toch al een tijd af, wat zien vrouwen in godsnaam in mannen. Mannen zijn behaard en weigeren daar iets aan te doen. ze zijn lomp gebouwd. Vinden het niet nodig om uren voor de spiegel te staan om hun uiterlijk te fixen. Vinden de laatste mode compleet onzinnig als het oude nog lekker zit. Vinden het heerlijk om 's ochtends vroeg op de bank te hangen in hun boxersshort met een biertje. Vinden het fantastisch om zoveel mogelijk vrouwelijke exemplaren te hebben gehad. hebben een hekel aan opruimen. en daarbij zien mannen er niet mooi uit.

Vrouwen daarintegen, zijn goed verzorgt, staan uren voor de spiegel lopen altijd met de laatste mode mee en zitten in een bad parfum voor ze ergens heengaan. Vinden het verschrikkelijk als ze hun haar niet hebben gekamd. en doen er alles aan om zo slank mogelijk te blijven.

WAAROM in godsnaam vallen vrouwen op mannen????

Zeg ik weet niet in welke schuilkelder jij gezeten hebt, of wat voor drugs je gebruikt hebt. Haha

Ik vraag het me eerder af, waarom denkt iemand zo over mannen? Dan ben je toch wel een beetje achterlijk bezig. Er leven niet alleen al bundy types in dit land.

Hij kwam, zag en dronk een pilsje
pi_8001996
quote:
Op maandag 20 januari 2003 10:44 schreef X-Ray het volgende:
wel WAT ja, maar hoe vaak ben jij al 2 uur bezig geweest voor de spiegel voor je uitgaat???
  maandag 20 januari 2003 @ 10:45:50 #7
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_8002000
quote:
Op maandag 20 januari 2003 10:44 schreef X-Ray het volgende:
[KNE]-Mod
pi_8002014
quote:
Op maandag 20 januari 2003 10:45 schreef CactusJack het volgende:

[..]

Zeg ik weet niet in welke schuilkelder jij gezeten hebt, of wat voor drugs je gebruikt hebt. Haha

Ik vraag het me eerder af, waarom denkt iemand zo over mannen? Dan ben je toch wel een beetje achterlijk bezig. Er leven niet alleen al bundy types in dit land.

Goed vertel jij mij es iets moois van een man dan, ik ben erg benieuwd
  maandag 20 januari 2003 @ 10:46:37 #9
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_8002015
Oh, en ontopic: ik vraag het me ook weleens af, maar ach, zolang het maar gewoon zo is. Overigens schijnen ze toch niet heeeel erg op mij te vallen
[KNE]-Mod
  maandag 20 januari 2003 @ 10:47:01 #10
21562 Matjo
Bloemmetjes buiten zz
pi_8002021
tja.. dat zou ik ok wel eens wille weten... hehe
Alles komt goed en een kleinigheidje blijf je houden.. :)
pi_8002031
hetzelfde als wat jullie van een vrouw zeggen denk ik:
de uitstraling, mooie ogen, en mooi lichaam (stevig of gespierd), langer zijn als ik...
leuke kleding is natuurlijk altijd een 2e punt, dat heeft niet iedere man. Maar tegenwoordig zijn er toch heel veel mannen die wel intresse hebben voor de mode of in ieder geval leuke kleding dragen. Als dta zo is dat mooi meegenomen.
Mannen kunnen net zoals vrouwen gewoon iets speciaals en aantrekkelijks hebben, is evenals bij vrouwen niet altijd uit te leggen denk ik!
Love is Love, Love is You, I Love Love, so I Love You....
pi_8002039
ik bedoel als ik kleren ga kopen, dan laat ik me pa gewoon wat zooi uit america meenemen, nieuwe gucci enz. schijnt het altijd wel geod te doen. als ik in NL ga shoppen pak ik gewoon het duurste wat ik er leuk uit vind zien. da;s ook meestal wel goed
pi_8002040
Uhm ... ik denk dat je nu behoorlijk een link aan het leggen bent met jezelf..

ik ben best wel bezig met uiterlijk en hoe ik over kom bij andere... toch ben ik super mezelf...

maar goed...vrouwen vallen dus op mannen...die ook aandacht schenken aan het uiterlijk en minder op bierbuik mannen..

Maar goed ik ben een man..mag daar dus weinig over zeggen..maar ik ben er van overtuigd dat een man toch iets speciaals (knaps, aantrekkelijks) moet hebben om in de smaak te vallen..

en dat hebben veel mannen...jij misschien niet..sorry

Dat je het maar ff weet
  maandag 20 januari 2003 @ 10:48:40 #14
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_8002047
Hoewel ik soms wel een meisje zie lopen met een gast waarvan ik denk "had je nou niks beters kunnen krijgen.." maar andersom ook weleens
[KNE]-Mod
pi_8002059
Waar gaat dit over, ik zit sochtends helemaal niet met bier op de bank in boxershorts of loop constant in oude shit. Je hebt het hier over boeren ofzo?
To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
  maandag 20 januari 2003 @ 10:49:28 #16
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_8002063
quote:
Op maandag 20 januari 2003 10:48 schreef GWD het volgende:
ik bedoel als ik kleren ga kopen, dan laat ik me pa gewoon wat zooi uit america meenemen, nieuwe gucci enz. schijnt het altijd wel geod te doen. als ik in NL ga shoppen pak ik gewoon het duurste wat ik er leuk uit vind zien. da;s ook meestal wel goed
Tsja, als je zo´n type bent, bepaalde vrouwen vallen daar op jah..
[KNE]-Mod
pi_8002068
en inderdaad, het beeld wat jij schetst van een man is wel heel zeldzaam hoor in deze tijd. vrouwen hebben ook momenten dat ze hele dagen in hun slaapkledij lopen en zich dus niet opmaken e.d.
pi_8002078
quote:
Op maandag 20 januari 2003 10:48 schreef Dussss het volgende:
Uhm ... ik denk dat je nu behoorlijk een link aan het leggen bent met jezelf..

ik ben best wel bezig met uiterlijk en hoe ik over kom bij andere... toch ben ik super mezelf...

maar goed...vrouwen vallen dus op mannen...die ook aandacht schenken aan het uiterlijk en minder op bierbuik mannen..

Maar goed ik ben een man..mag daar dus weinig over zeggen..maar ik ben er van overtuigd dat een man toch iets speciaals (knaps, aantrekkelijks) moet hebben om in de smaak te vallen..

en dat hebben veel mannen...jij misschien niet..sorry

check mijn foto maar
ik zeg al ik hoor vaak genoeg dat ik er goed uitzie enz. maar HOE komt dat nou. WAT is het dat vrouwen mooi vinden
pi_8002087
Triest mannetje, die GWD
...
pi_8002106
quote:
Op maandag 20 januari 2003 10:49 schreef sabientje het volgende:
en inderdaad, het beeld wat jij schetst van een man is wel heel zeldzaam hoor in deze tijd. vrouwen hebben ook momenten dat ze hele dagen in hun slaapkledij lopen en zich dus niet opmaken e.d.
hehe, die vrouwen kom ik niet vaak tegen
misschien omdat ze allemaal binnen zitten

maar als ik met een vriendin ergens heen wil dan moet ze zichzelf toch altijd wel ff opmaken enz. al is het maar om even een frietje te gaan halen

pi_8002135
quote:
Op maandag 20 januari 2003 10:50 schreef GWD het volgende:
check mijn foto maar
ik zeg al ik hoor vaak genoeg dat ik er goed uitzie enz. maar HOE komt dat nou. WAT is het dat vrouwen mooi vinden
wat is het dat vrouwen mooi vinden?..
Elke vrouw is verschillend.. elk ander valt op een eigenschap..
De 1 op de ogen, de ander op het lichaam, sommige kijken naar de aard van het persoon, of hij of zij rustig overkomt of juist niet.. die dingen, vraag het aan je vriendin..van mij weet ik het iig al..
Dat je het maar ff weet
  maandag 20 januari 2003 @ 10:53:31 #22
21562 Matjo
Bloemmetjes buiten zz
pi_8002147
gwd = beetje triest ja...
Alles komt goed en een kleinigheidje blijf je houden.. :)
pi_8002164
quote:
Op maandag 20 januari 2003 10:51 schreef GWD het volgende:

[..]

hehe, die vrouwen kom ik niet vaak tegen
misschien omdat ze allemaal binnen zitten

maar als ik met een vriendin ergens heen wil dan moet ze zichzelf toch altijd wel ff opmaken enz. al is het maar om even een frietje te gaan halen

Dat jij dit van een vrouw verwacht wil niet zeggen dat vrouwen ook zo moeilijk doen over mannen. Wat maakt het nu uit of een meid zich opmaakt of niet? ik vind dit wel een kortzichtige uitspraak hoor! misschien dat je door je instelling en karakter wel niet weet waarom vrouwen op mannen vallen. Je komt op mij namelijk niet zo over dat je echt in de vrouwen geinterresseerd bent. en ook DAT is dus iets waarop vrouwen kunnen vallen!
pi_8002167
Kijk als iemand zo over mannen denkt dan krijg ik al snel een tegenovergesteld beeld van een vrouw, die haar maandelijkse periode doorloopt, sniffend in haar ochtendkleding iedereen met een chagerijnige kop af zit te bekken, en waarbij je niets goed kan doen. Is ook een stereotype maar dat klopt dacht ik toch ook niet. Als je nu eens echt wilt horen hoe het zit moet je eens het stukje over vrouwen luisteren van Hans Teeuwen uit zijn laatste show ! HAHA

Oke ik ben dan wel gee n2 uur bezig voor de spiegel, maar als je een beetje glad geschoren en fris uit wilt zien ben je toch ook wel een 45 min tot uur bezig, incl douche.

Hij kwam, zag en dronk een pilsje
  maandag 20 januari 2003 @ 10:54:18 #25
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_8002170
quote:
Op maandag 20 januari 2003 10:45 schreef GWD het volgende:

[..]

wel WAT ja, maar hoe vaak ben jij al 2 uur bezig geweest voor de spiegel voor je uitgaat???

Niet veel nee.

Het is meestal 3 uur.

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')