Daar kun je rustig mee wakker wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op woensdag 2 september 2020 08:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daar kun je rustig mee wakker worden
Ik stop de volgende onder een spoiler.. het schijnt de hit te zijn op tiktok.. nou, noem mij maar een ouderwets.. maar als dit onder de kids rond gaat.. dan zie ik het somber in. Het past wel weer bij de topic titel.
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ik al gezegd dat Portugees z’n moedertaal is?Ik hou van Portugees
Ik ga niet klikken op jouw dinges, ik ga hem nog een keer opzetten.![]()
quote:Op woensdag 2 september 2020 08:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daar kun je rustig mee wakker worden
Ik stop de volgende onder een spoiler.. het schijnt de hit te zijn op tiktok.. nou, noem mij maar een ouderwets.. maar als dit onder de kids rond gaat.. dan zie ik het somber in. Het past wel weer bij de topic titel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Portugees is zo'n mooie zangerige taalquote:Op woensdag 2 september 2020 08:43 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja
Had ik al gezegd dat Portugees z’n moedertaal is?Ik hou van Portugees
Ik ga niet klikken op jouw dinges, ik ga hem nog een keer opzetten.
Ja en die zachte s-klankenquote:Op woensdag 2 september 2020 08:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Portugees is zo'n mooie zangerige taal
Toe maarquote:Op woensdag 2 september 2020 08:54 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja en die zachte s-klanken
Hij weet nog niet dat hij alleen maar Portugees in mijn oor hoeft te fluisteren en dat ik hem dan wél de slaapkamer in sleur
Sowieso wel bijna gedaan gister
quote:Op woensdag 2 september 2020 08:57 schreef jerney het volgende:
[..]
Zat achteraf wel met mijn goesting
Deze is ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |