quote:Op dinsdag 1 september 2020 23:32 schreef TitusPullo het volgende:
Iemand die de Holocaust ontkent, maar anderen uitmaakt voor Nazi. Orwell is er niets bij.
Zo simpel en zo schattig die onnozelheid.quote:Op woensdag 2 september 2020 00:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zoals jullie dus... die continu jan en alleman voor pedo's uitmaken omdat jullie oh zo begaan zijn met de kinderen.
![]()
![]()
Schattig, en vooral simpel, is hoe jullie plaatjesplakkers denken werkelijk 'de wereld' aan het veranderen te zijn.quote:Op woensdag 2 september 2020 00:33 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
[..]
Zo simpel en zo schattig die onnozelheid.
ocherme![]()
Nog even geduld mannen, het aankomende vaccin is jullie redding.
Geen idee, komt er een revolutie dan? Ik denk eerder een burger oorlogquote:Op woensdag 2 september 2020 00:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wanneer was de revolutie ook weer
Films, stripboeken, daar moeten jullie het wel een beetje mee doen ja...quote:
Tja, niet luisteren naar wat er gezegd wordt. Ik vind het prima.quote:Op woensdag 2 september 2020 00:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Films, stripboeken, daar moeten jullie het wel een beetje mee doen ja...
L33Tquote:Op woensdag 2 september 2020 00:49 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Tja, niet luisteren wat er gezegd wordt. Ik vind het prima.
Ongetwijfeld.quote:Op woensdag 2 september 2020 00:51 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Wat is dat? 33 is een link getal
Nee. Het is een getal. Net als 32.quote:Op woensdag 2 september 2020 00:54 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Heeft dat met Jesus te maken? Of zou het iets anders zijn?
L33t > leet > elitequote:Op woensdag 2 september 2020 00:51 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Wat is dat? 33 is een link getal
Helaas is er geen vaccin voor opzettelijke onwetendheid.quote:Op woensdag 2 september 2020 00:33 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
[..]
Zo simpel en zo schattig die onnozelheid.
ocherme![]()
Nog even geduld mannen, het aankomende vaccin is jullie redding.
Ik zie dan weer iemand die op een medische voorzorgsmaatregel reageert zoals Wilders op een hoofdkapje. Maar ja, de media hebben, pardon, heeft mij angst aangepraat.quote:
Wees gerust: ik rook nog steeds twee pakjes Gauloise per dag, naast de wieg. Mijn ome Arie zei dat je er honderd mee kunt worden, dus al die mensen die ik niet ken kunnen de boom in.quote:
Ja, ik ben er één. Ik had me laten inpakken door Jim Garrison en Oliver Stone.quote:
Grappig, ik ook.quote:Op woensdag 2 september 2020 10:46 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ja, ik ben er één. Ik had me laten inpakken door Jim Garrison en Oliver Stone.
Dat is inderdaad grappig. Ik had eerst een documentaire gezien, The Jim Garrison Tapes, en daarna de film. In de loop der jaren begon het me steeds meer dwars te zitten dat de cruciale getuige, Perry Russo, helemaal niet voorkwam in de film: en er waren nog wat meer discrepanties. Toen ben ik er meer over gaan lezen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |