quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
@JohanDerksenquote:Op dinsdag 1 september 2020 20:05 schreef Poefbank het volgende:
‘Ik ben uit de kast gekomen’ Als in ‘kijk eens hoe dapper ik ben’
Door de dominee, hoogstpersoonlijk.quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:06 schreef Revanches het volgende:
Uit de kast gekomen tijdens handwerken zeker
quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:03 schreef Oostblokkert het volgende:
Valt jullie op dat Ömer niet een keer met zijn ogen heeft geknippert.![]()
quote:
Viel mij ook op, hij knippert zelden.quote:
vibequote:Op dinsdag 1 september 2020 20:09 schreef Sapstengel het volgende:
Wat heeft iedereen met vibe ineens. Wat een onzin.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:09 schreef Poefbank het volgende:
Morgen krijgt ze zuur in het gezicht gegooid
Terwijl ze niet een heel raar figuur heeft kwam dat er wel zo uit. Wel prima billen leek hetquote:
Conchitaedquote:Op woensdag 2 september 2020 19:31 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Nee hij zoekt een vrouw met een baard
Mehquote:Op woensdag 2 september 2020 19:33 schreef KennyPowers het volgende:
Die kale is wel normaal (voor dit programma)
Dit is mogelijkquote:Op woensdag 2 september 2020 19:53 schreef Poefbank het volgende:
Waarom verstopt hij zijn nek? Heeft ie wel een nek?
Dacht ook al, waar heeft gekke KP het over.quote:Op woensdag 2 september 2020 19:55 schreef CrushedTinBox het volgende:
[..]
Ministeck voor gevorderden
Ja ook wel Amsterdammers genoemd.quote:Op woensdag 2 september 2020 20:07 schreef tralalala het volgende:
In Noord-Holland heb je toch alleen maar van die schijtmeeuwen?
Valt wel tegen.quote:Op woensdag 2 september 2020 20:10 schreef RickoKun het volgende:
Volgens mij mis ik nu een aflevering van jewelste
Okay, dan valt het mee. Vind het toch altijd prettig om samen met de FOK!tards een beetje lui af te snauwenquote:Op woensdag 2 september 2020 20:11 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Valt wel tegen.
1 rare gast maar de vrouw waar hij mee was die was saai
hier op de bank is het ook altijd raak, aan één stuk door is het constant die lui de pleuris in scheldenquote:Op woensdag 2 september 2020 20:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Okay, dan valt het mee. Vind het toch altijd prettig om samen met de FOK!tards een beetje lui af te snauwen
Zij ook nietquote:Op donderdag 3 september 2020 19:42 schreef RipCity het volgende:
Niet echt een helder licht deze dude.
Echt he..quote:Op donderdag 3 september 2020 19:45 schreef Poefbank het volgende:
Dat zielige gejengel met die piano is bloedirritant
De depressieve jongeren met een dip moeten nog komen.quote:Op donderdag 3 september 2020 19:45 schreef Poefbank het volgende:
Dat zielige gejengel met die piano is bloedirritant
quote:Op donderdag 3 september 2020 19:50 schreef RipCity het volgende:
Rolstoelhomo?
Dubbele punten voor Vara dan!
Helaas geen tripel iddquote:Op donderdag 3 september 2020 19:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Jammer dat die niet gekleurd is.
Die zitten allemaal thuis met Corona.quote:Op donderdag 3 september 2020 19:53 schreef DKUp het volgende:
BLACKED heb ik deze week nog niet gezien.
Nee ze zat in voorstukje met een manquote:
Er is hoopquote:Op donderdag 3 september 2020 19:57 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Nee ze zat in voorstukje met een man
En 1 gay stel limiet per aflevering
Mi gado! Poef toch!quote:Op donderdag 3 september 2020 20:03 schreef Poefbank het volgende:
Ook nog eisen hebben met je quasimodo rug
Ojee......lekkere buurtje daarquote:Op donderdag 3 september 2020 20:06 schreef RipCity het volgende:
Haar kan je ook vinden in de Dungeon op Stratumseind.
Op de Thomos een donut draaiuhhquote:Op donderdag 3 september 2020 20:07 schreef DKUp het volgende:
Kesten in elkaar ken zetten
Sjoefudraaaaijeuhr
daar kun je beter op dood gaan dan op je werk.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |