Weten we meteen waar de Ddos aanvallen vandaan kwamenquote:Op dinsdag 1 september 2020 17:46 schreef CoolGuy het volgende:
Ah, dus je bent gewoon een beetje over de zeik en denkt nu een topicje te openen om je gram te halen.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:58 schreef Catkiller het volgende:
Kijk al die blauwen die zuur zijn omdat hun enige doel in het leven straks verdwijnt.!
Inderdaad; groot gelijkquote:Op dinsdag 1 september 2020 17:43 schreef DP026 het volgende:
Had graag een forse bijdrage geleverd, maar zoals ik bij één van mijn vele bans kreeg medegedeeld: optyfen!
Dat heb je volledig aan jezelf te danken. Jammer dat je ban weer opgeheven is.quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:43 schreef DP026 het volgende:
Hallo, daar ben ik weer fijne mede users.
Ik heb genoten van deze site, zo'n 11 jaar hier gezeten met veel plezier, vooral de f1 berichten bevielen mij zeer. Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat fok! op de fles gaat. Dus voordat de site onverwachts op zwart gaat wil ik toch nog even iedereen bedanken voor zijn of haar bijdrage.
Had graag een forse bijdrage geleverd, maar zoals ik bij één van mijn vele bans kreeg medegedeeld: optyfen!
Het is anders best een goed idee om iemand op borgtocht vrij te laten.quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:04 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat heb je volledig aan jezelf te danken. Jammer dat je ban weer opgeheven is.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:58 schreef Catkiller het volgende:
Kijk al die blauwen die zuur zijn omdat hun enige doel in het leven straks verdwijnt.!
Misschien kunnen ze allemaal de wajong uit en opgeleid worden tot boa.quote:
quote:
Had dat dan gedaan. Met je 244 posts. MAfklapper.quote:geregistreerd op: donderdag 14 mei 2009 @ 11:31
laatste bezoek: 6 minuten, 48 seconden geleden.
aantal posts: 244 (gemiddeld 1 per dag)
Wel knap om na 11 jaar lidmaatschap met 244 posts, op 1 post per dag uit te komen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:43 schreef vosss het volgende:
[..]
[..]
Had dat dan gedaan. Met je 244 posts. MAfklapper.
Iemand die sinds 14 mei 2009 maar liefst 244 posts heeft geplaatst.quote:
Die gaat denk ik niet lager dan 1?quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:50 schreef Moass het volgende:
[..]
Wel knap om na 11 jaar lidmaatschap met 244 posts, op 1 post per dag uit te komen.
quote:
DP026 Legendarische baasquote:Op dinsdag 1 september 2020 17:43 schreef DP026 het volgende:
Hallo, daar ben ik weer fijne mede users.
Ik heb genoten van deze site, zo'n 11 jaar hier gezeten met veel plezier, vooral de f1 berichten bevielen mij zeer. Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat fok! op de fles gaat. Dus voordat de site onverwachts op zwart gaat wil ik toch nog even iedereen bedanken voor zijn of haar bijdrage.
whahahahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |