Alleen katten zijn leuk.quote:
Mwah. Ik vind honden ook leuk maar moet ik wel meer voor thuis zijn.quote:
Ik zie dit nu pasquote:Op dinsdag 1 september 2020 14:49 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hey chick. Doe dat tekenen een keer overdag joh
Nouja begin avond of zo.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:45 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik zie dit nu pas.
Hoe laat is overdag? Tell me haag... eh ik bedoel Justin.
Thoe? Ga je er nog bij spugen ook?quote:
Welke theequote:Op dinsdag 1 september 2020 16:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
Thoe? Ga je er nog bij spugen ook?![]()
Ik ga nu thee zetten en met een koekje van Coffeelicious erbij lekker op de bank hangen.
Wanneer wil je het organiseren?quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
19.30 uur dan? Gimme een goed tijdstip dat jou uitkomt.
Goed idee, dat van die bank dan, ik ga koffie pakken en als een konijntje op mijn bank hupsen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
Thoe? Ga je er nog bij spugen ook?![]()
Ik ga nu thee zetten en met een koekje van Coffeelicious erbij lekker op de bank hangen.
Arme bankquote:Op dinsdag 1 september 2020 16:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed idee, dat van die bank dan, ik ga koffie pakken en als een konijntje op mijn bank hupsen.
Ik heb niet zulke hele spectaculaire thee in huis op dit moment, gewoon simpele rooibos theequote:
Nee, dat ken ik niet. Ik drink momenteel vooral groene thee met gember en brandnetelthee.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb niet zulke hele spectaculaire thee in huis op dit moment, gewoon simpele rooibos thee.
Normaal gesproken ben ik wel fan van Yogi Tea. Ken je dat merk?
quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:49 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Wanneer wil je het organiseren?
DM gelezenquote:Op dinsdag 1 september 2020 16:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Idk, vandaag iig niet.
Tjeempie.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed idee, dat van die bank dan, ik ga koffie pakken en als een konijntje op mijn bank hupsen.
Ik dronk voorheen ook wel vaak groene thee met gember van Zonnaturaquote:Op dinsdag 1 september 2020 16:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat ken ik niet. Ik drink momenteel vooral groene thee met gember en brandnetelthee.
quote:
Zonnatura, die heb ik ookquote:Op dinsdag 1 september 2020 17:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Tjeempie.
[..]
Ik dronk voorheen ook wel vaak groene thee met gember van Zonnatura.
Ik vind de smaken Yogi Tea heel uitgesproken. Ze hebben een bepaalde smaak met chocola, pfoeh die “voel” je zeg maar wel.
[..].
Oh, die tellen idd niet.quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:12 schreef murp het volgende:
[..]
het is een boomer. Das niet echt een hond
Hey lang niet gezienquote:Op dinsdag 1 september 2020 17:21 schreef FranticDJ het volgende:
Niet teruggelezen. Honden zijn leuk. Puzzelstukjes vallen op hun plaats
Ja?quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:21 schreef FranticDJ het volgende:
Niet teruggelezen. Honden zijn leuk. Puzzelstukjes vallen op hun plaats
Koop een nieuwe jurk, of 5!quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:29 schreef Samzz het volgende:
Goh ik ben echt zķ chagrijnig vandaag.
Oke okequote:Op dinsdag 1 september 2020 17:35 schreef murp het volgende:
[..]
Net dochter weggebracht naar sport. Vanavond ben ik aan de beurt
Ik hou je op de hoogte
Hoe komt het?quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:29 schreef Samzz het volgende:
Goh ik ben echt zķ chagrijnig vandaag.
+1quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:42 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat uit naar de albert heijn
Dat was ook mijn eerste gedachtequote:Op dinsdag 1 september 2020 17:44 schreef Lospedrosa het volgende:
De ddosser boven water?
FB / De ondergang van fok!, neem hier alvast afscheid
Gelukkig verkopen ze hier tegenwoordig wat soortgelijks. Maar uitsluitend in hele kleine zakjes en voor een vrij grote zak geld :’)quote:
Dit is ook maar een klein zakje van 250 gramquote:Op dinsdag 1 september 2020 18:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gelukkig verkopen ze hier tegenwoordig wat soortgelijks. Maar uitsluitend in hele kleine zakjes en voor een vrij grote zak geld :’)
Ja ik ook, van die lekkere verse die nog goed zacht zijnquote:Op dinsdag 1 september 2020 18:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]Hoewel ik het liefst echte peperpoten heb
Wat is jouw mening over pepernoten op 1 september?quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, maak daar 50 of 100 gram van...quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is ook maar een klein zakje van 250 gram. Wel apart, bij de Kruidvat alleen deze en normale en dat was alles terwijl bij de AH er een hele muur met van alles en nog wat ligt, bij de Makro was het nog erger, daar staan ook al hele blokken vol met chocoladeletters en alles
Preciesquote:Op dinsdag 1 september 2020 18:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ook, van die lekkere verse die nog goed zacht zijn
Snackformaatje maar dusquote:Op dinsdag 1 september 2020 18:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, maak daar 50 of 100 gram van...
Antwoord op de vraag naar de zin des levens?quote:
Ik lees wisselende verhalen. Mij lijkt ie kutquote:Op dinsdag 1 september 2020 18:08 schreef CherryLips het volgende:
https://www.amazon.com/Mi(...)170B7HJ73XKB3ASN2S74
Ik dacht dat dit boek niet meer zou komen![]()
Is vast zo slecht.
Download hem welquote:Op dinsdag 1 september 2020 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lees wisselende verhalen. Mij lijkt ie kut.
Dat zou ik nou wel eens willen wetenquote:Op dinsdag 1 september 2020 18:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Antwoord op de vraag naar de zin des levens?
Is een film over hč.quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat zou ik nou wel eens willen weten
daarin ben ik wel jaloers op gelovigequote:Op dinsdag 1 september 2020 18:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is een film over hč.
Bruce Almighty.
Die is er niet echt, daarom maar gewoon lekker een beetje aanklooienquote:Op dinsdag 1 september 2020 18:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat zou ik nou wel eens willen weten
Laat weten wat je vindtquote:
Oh, ook lekkerquote:
Nee, ze had een ander klusje.quote:
Hometrainert nog nietquote:
Ja welk klusje is er nou belangrijker dan eentje in landsbelangquote:Op dinsdag 1 september 2020 18:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat kan eigenlijk niet natuurlijk.
Ik zeg het niet graag maar denk dat de roem haar een beetje naar het hoofd is gestegen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja welk klusje is er nou belangrijker dan eentje in landsbelang
Wat ik uit de berichten op maak, heeft ze dit nooit gewild en wil juist in de luwte leven...quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zeg het niet graag maar denk dat de roem haar een beetje naar het hoofd is gestegen.
Ja gisteren hebben ze een nieuwe verstuurd maar die wordt pas morgen verwacht. Op de site stond gewoon 'voor 23.00 uur besteld, morgen in huis' dus nog even gevraagd waarom die van mij dan pas woensdag komt maar had een of andere autistische wappie in die chat ofzoquote:
Ik maak ook maar een beetje een grapje.quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat ik uit de berichten op maak, heeft ze dit nooit gewild en wil juist in de luwte leven...
Heeft nog niemand d'r FOK!-account achterhaald?quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat ik uit de berichten op maak, heeft ze dit nooit gewild en wil juist in de luwte leven...
Gewoon op NL 1?quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Waar is Bitterbal met een linkje?
iddquote:Op dinsdag 1 september 2020 18:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zeg het niet graag maar denk dat de roem haar een beetje naar het hoofd is gestegen.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:56 schreef Budapestenaar het volgende:
excuusquote:Op dinsdag 1 september 2020 18:56 schreef Budapestenaar het volgende:
pssssssssssssssssssssssssssssssssssssstquote:
quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
pssssssssssssssssssssssssssssssssssssst
de PAMA.quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zie je vandaag je chickie weer?
quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:04 schreef LTVDK het volgende:
Markie is wel een beetje een verhaaltje aan het oplezen
Hugo vertelt het als een spannend boek voor het slapengaanquote:
Het werkt wel.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hugo vertelt het als een spannend boek voor het slapengaan
Nee dit was pas net de opwarmronde.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:24 schreef CherryLips het volgende:
Wat mis ik. Is het virus nog niet klaar met ons?
We blijven nog even binnen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:24 schreef CherryLips het volgende:
Pas op dat ze je niet overvallen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Pas op dat ze je niet overvallen...
https://www.rtvutrecht.nl(...)k-ga-weer-lopen.htmlJa dit is echt schandaligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Pas op dat ze je niet overvallen...
https://www.rtvutrecht.nl(...)k-ga-weer-lopen.htmlSchandaligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:31 schreef Justin_Case het volgende:
Ja s
[..]
Ja dit is echt schandalig
Ja en het blijkt vaker voor te komen.....quote:
Zal mij niets verbazen nee. Huftersquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[..]
Ja en het blijkt vaker voor te komen.....
quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:36 schreef kwiwi het volgende:
Denk dat TheFreshPrince de patat friet discussie wel gewonnen heeft met 450 euro
Moet wel, zonder dit zouden we verloren zijnquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
En de KSC is goed vertegenwoordigd
quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
En de KSC is goed vertegenwoordigd
Weg sociaal levenquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet wel, zonder dit zouden we verloren zijn
Wij wel met het virus, maar het virus nog niet met ons, heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:24 schreef CherryLips het volgende:
Het gaat oké, maar we moeten waakzaam blijven.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:44 schreef Zilverberk het volgende:
Ik zat taart te eten. Heeft iemand een samenvatting van de persco?
👀quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het gaat oké, maar we moeten waakzaam blijven.
Oh beterquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:53 schreef Amarantha het volgende:
Oh lekker de NS zet mijn abonnement om naar die met korting (wat dezelfde is alleen goedkoper).Lekker
25 euro is wel een prima prijs om ieder weekend de hele maand te mogen reizen.quote:
Dat is zeker een prima prijs! Goedkoop zelfs, afhankelijk van je bestemming.quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
25 euro is wel een prima prijs om ieder weekend de hele maand te mogen reizen.En op feestdagen.
Normaal is een enkeltje 21 euro als ik kaartje zou kopen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is zeker een prima prijs! Goedkoop zelfs, afhankelijk van je bestemming.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goeie deal dan.quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Normaal is een enkeltje 21 euro als ik kaartje zou kopen.
Hmm dat is misschien wel het overwegen waard. Maar dan moet ik wel elke maand ergens heen gaan in het weekend.quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
25 euro is wel een prima prijs om ieder weekend de hele maand te mogen reizen.En op feestdagen.
Nee hoor, je kan maandelijks opzeggen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hmm dat is misschien wel het overwegen waard. Maar dan moet ik wel elke maand ergens heen gaan in het weekend.
Nou, mega deal danquote:Op dinsdag 1 september 2020 20:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Normaal is een enkeltje 21 euro als ik kaartje zou kopen.
oh foto?quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Koud vandaag. Heb nu m'n poezenonesie maar aangetrokken.
U vraagt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zit ook een staart aan, maar dan moet ik opstaan enzo.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Dankjewel.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb net een stukje gefietst, dat hielp ook tegen kou.quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Koud vandaag. Heb nu m'n poezenonesie maar aangetrokken.
Ah dat is met Flex dus niet zo? Chill.quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee hoor, je kan maandelijks opzeggen.Als je over tijdje denkt ik gebruik het niet meer dan zeg je hem op. Daarom heb ik ook flex zodat ik er niet meteen een jaar aan vast zit.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
U vraagt.
Er zit ook een staart aan, maar dan moet ik opstaan enzo.
Kloptquote:Op dinsdag 1 september 2020 20:32 schreef liesje1979 het volgende:
Ah dat is met Flex dus niet zo? Chill.
Ik moest door de regen, daar word je koud van.quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:32 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb net een stukje gefietst, dat hielp ook tegen kou.
Jouw poezenonesie is toffer.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
U vraagt.Oh leuk. Ziet er goed smurfbaar uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zit ook een staart aan, maar dan moet ik opstaan enzo.
Goed uitzicht.quote:
Is ook lekker zacht.quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh leuk. Ziet er goed smurfbaar uit
quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh leuk. Ziet er goed smurfbaar uit
So sad.quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:38 schreef Fogel het volgende:
Ik moet zo de hangmat maar weer uit en bergaf voor het donker is
Gewoon kopen joh, je bent toch geen sloeber?quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn dochter wil Sims spelen op de PC is dat misschien ook als torrent beschikbaar?
Eens.quote:
Het jaar 2001 zegt ja.quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn dochter wil Sims spelen op de PC is dat misschien ook als torrent beschikbaar?
Ja dat kan ook.quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon kopen joh, je bent toch geen sloeber?
Ja omdat het patat is en geen friet.quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:44 schreef Amarantha het volgende:
Jezus er is gewoon 450 euro gedoneerd.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja omdat het patat is en geen friet.
Het is wel echt fantastisch.quote:
Ik speel nu dit soort quizjes,quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:42 schreef bitterbal het volgende:
Wat hebben we toch een geluk aan al die beestjes
De hei was veel mooier dan vorige week. Op sommige plekken nog wel veel groen maar ook hele paarse vlaktes.quote:
@TheFreshPrincequote:Op dinsdag 1 september 2020 20:44 schreef Amarantha het volgende:
Jezus er is gewoon 450 euro gedoneerd.
dit ziet er ook comfi uit voor thuisquote:
Calluna-20quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Morgen heb je de heide variant van Covid-19.
Zonder verder iets eronderquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit ziet er ook comfi uit voor thuis
https://www.aboutyou.nl/p/urban-classics/tussenjas-5028232
Fluffy.quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit ziet er ook comfi uit voor thuis
https://www.aboutyou.nl/p/urban-classics/tussenjas-5028232
Is wel makkelijker dan een onesie, irritant geval als je naar de wc moet.quote:
Onder een gat inknippen?quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is wel makkelijker dan een onesie, irritant geval als je naar de wc moet.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Met zo’n jas schieten ze je neer in het bos.
Terecht wel.quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Met zo’n jas schieten ze je neer in het bos.
Je voelt het aan je paneermeel?quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:15 schreef bitterbal het volgende:
k voel nu al dat het een koude winter wordt
Hou opquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:15 schreef bitterbal het volgende:
10 graden max..quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:15 schreef bitterbal het volgende:
Helemaal prima. Kou betekent meestal minder regenquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:15 schreef bitterbal het volgende:
Pehehehe.quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je voelt het aan je paneermeel?
yayquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:15 schreef bitterbal het volgende:
Foqueville's meteorologe heeft weer gesproken, haalt allen strooizout, extra brandhout en whisky in huisquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:15 schreef bitterbal het volgende:
jaquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je voelt het aan je paneermeel?
en zon grote hond die je uit de sneeuw kan trekkenquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Foqueville's meteorologe heeft weer gesproken, haalt allen strooizout, extra brandhout en whisky in huis
Snap niet waarom ik me in de sneeuw moet laten trekken door een grote hondquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en zon grote hond die je uit de sneeuw kan trekken
quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Sheez. Mijn planningsskills.
Zit ik nu te bedenken dat ik morgen wel even wat opbergdozen kan halen bij de bouwmarkt. De bouwmarkt is ook een pakketjespunt, MAAR NIET HET PAKKETJESPUNT WAAR M'N PAKKET HEENGAAT.
nou misschien valt er wel heel veel sneeuwquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snap niet waarom ik me in de sneeuw moet laten trekken door een grote hond
Eens.quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:21 schreef mschol het volgende:
[..]
mislukt wel, had je een bitterbal in moeten soepen..
Doe even dan.quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:21 schreef mschol het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en zon grote hond die je uit de sneeuw kan trekken
quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:21 schreef mschol het volgende:
[..]
Neuken is trouwenquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Had ooit met een zigeuner meisje zei kon echt bizarre voorspellingen doen.
Ik heb gemist op welk bedrag het begonnen is.quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:45 schreef Koen66 het volgende:
Wordt echt fors gedoneerd, ben benieuwd hoe lang het in de picture blijft
In het begin van de maand voorspelde ze dat het geld op was en tegen het einde van de maand klopte dat steedsquote:
bijna 5000quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:45 schreef Koen66 het volgende:
kon het niet met kwiwi?quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:50 schreef kwiwi het volgende:
Jezus, moest helemaal een account aanmaken om te kunnen betalen voor de donatie. Maar nu kan ik ook meedoen metvde donatie SC
Je moet het meestal van de eerste dagen/week hebben.quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:45 schreef Koen66 het volgende:
Wat voor een accountquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:50 schreef kwiwi het volgende:
Jezus, moest helemaal een account aanmaken om te kunnen betalen voor de donatie. Maar nu kan ik ook meedoen metvde donatie SC
wat?quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je moet het meestal van de eerste dagen/week hebben.
Nee betaalaccount. Kon natuurlijk niks met m'n Credit Suisse app en heb geen Nederlandse rekening voor idealquote:
ah natuurlijkquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee betaalaccount. Kon natuurlijk niks met m'n Credit Suisse app en heb geen Nederlandse rekening voor ideal
Is logisch, de aandacht is nu het grootst, dus de lui die willen doneren, zullen het nu doen. Maar over een paar weken heeft iedereen die zou doneren wel eens gedoneerd, het blijft geen feest natuurlijk.quote:
nee kwiwi is albertoquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is logisch, de aandacht is nu het grootst, dus de lui die willen doneren, zullen het nu doen. Maar over een paar weken heeft iedereen die zou doneren wel eens gedoneerd, het blijft geen feest natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |