abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194829301
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 16:12 schreef chratnox het volgende:
Ik kan het gemist hebben, maar er staat toch nergens dat het dezelfde mensen zijn? Kan toch zijn dat er 24 mensen opgenomen zijn en 12 mensen overleden zijn. De mensen die overleden zijn kunnen al langer in het ziekenhuis hebben gelegen, dat wordt toch nergens gezegd?
Het zullen ongetwijfeld 36 verschillende mensen zijn, ja. Maar ze zijn wel degelijk afgelopen week opgenomen/overleden.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_194829318
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 september 2020 16:16 schreef Dven het volgende:
Tsjemig, leek nog maar als de dag van gisteren dat obesitas als de grote kwade werd gezien.
Allicht zit er nog een gat tussen zwaarlijvig en obesitas. Obesitas is een medische aandoening.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  dinsdag 1 september 2020 @ 16:18:14 #28
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_194829323
De cijfers zijn zo belachelijk laag, het kan toch niet anders dan dat Rutte vanavond zegt dat we weer volledig open gaan?

Elke andere uitkomst vanavond is een belediging voor het Nederlandse volk.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_194829339
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 16:18 schreef DonDruiper het volgende:
De cijfers zijn zo belachelijk laag, het kan toch niet anders dan dat Rutte vanavond zegt dat we weer volledig open gaan?

Wacht maar. over 2 weken trek je de haren uit je kop van schaamte omdat je deze uitspraak hebt gedaan.
  dinsdag 1 september 2020 @ 16:19:34 #30
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194829340
quote:

Het gaat goed, maar we zijn er nog niet, het virus is nog niet klaar met ons, we moeten nu juist volhouden, samen maar op gepaste afstand, hou vol
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_194829347
quote:

:') de cijfers zijn goed ja, maar men kijkt (terecht) met angst en beven naar de komende maanden. Volhouden dus en zo verder gaan, niks verder versoepelen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_194829352
Bij dat BCO zochten ze toch alleen mensen die een (gepaste) hbo-opleiding hadden?
blablablabla
pi_194829360
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 16:20 schreef Elan het volgende:
Bij dat BCO zochten ze toch alleen mensen die een (gepaste) hbo-opleiding hadden?
Dat was GGD Amsterdam en nog een paar andere GDD's, niet allemaal.
pi_194829363
Monica Geuze deelt haar mening ook terwijl ze haar wenkbrauwen verneukt.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 1 september 2020 @ 16:21:43 #35
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194829374
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 16:19 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

:') de cijfers zijn goed ja, maar men kijkt (terecht) met angst en beven naar de komende maanden. Volhouden dus en zo verder gaan, niks verder versoepelen.
Men keek ook met angst en beven naar de volle stranden, naar de demonstraties, naar de terrasjes, naar de vakantiegangers, naar de stijging in positieve gevallen, etc.

Maar gelukkig is er weer iets nieuws gevonden om met angst en beven naar te kijken :')
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_194829381
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 16:19 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Het gaat goed, maar we zijn er nog niet, het virus is nog niet klaar met ons, we moeten nu juist volhouden, samen maar op gepaste afstand, hou vol
Alleen zo kunnen we van onze vrijheden blijven genieten.
I'll give you something to do
pi_194829386
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 16:19 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Wacht maar. over 2 weken trek je de haren uit je kop van schaamte omdat je deze uitspraak hebt gedaan.
Je moet er wel rekening mee houden dat de verkiezingen er aan komen. Dus als Rutte nu ineens weer een positief geluid laat horen, dan scoort hij wel punten voor zijn aankomende premierschap.

Blijven de maatregelen tot 1 januari (of tot het vaccin) zoals ze nu zijn, dan hebben we volgend jaar het eerste kabinet Wilders of Baudet ben ik bang.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_194829390
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 16:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Dat was GGD Amsterdam en nog een paar andere GDD's, niet allemaal.
Ah.
Wel vreemd dat ze verschillende standaarden hanteren qua opleiding voor exact dezelfde functie.
blablablabla
pi_194829399
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 16:22 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Je moet er wel rekening mee houden dat de verkiezingen er aan komen. Dus als Rutte nu ineens weer een positief geluid laat horen, dan scoort hij wel punten voor zijn aankomende premierschap.

Blijven de maatregelen tot 1 januari (of tot het vaccin) zoals ze nu zijn, dan hebben we volgend jaar het eerste kabinet Wilders of Baudet ben ik bang.
:')
blablablabla
  dinsdag 1 september 2020 @ 16:24:06 #40
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_194829406
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 16:22 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Nee joh, dat wordt gewoon weer VVD.
pi_194829409
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 16:22 schreef Elan het volgende:

[..]

Ah.
Wel vreemd dat ze verschillende standaarden hanteren qua opleiding voor exact dezelfde functie.
Ja, daar begreep ik ook niets van eigenlijk. Toen dat bekend werd van die HBO eis zat ik op randstad.nl de vacatures van GGD Amsterdam te vergelijken met die van ergens in het oosten, echt behoorlijk verschillende vereisten :')
  dinsdag 1 september 2020 @ 16:26:57 #42
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_194829437
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 16:22 schreef galantis het volgende:

[..]

Alleen zo kunnen we van onze vrijheden blijven genieten.
We zijn aan het begin van het einde, maar we zijn er nog niet.... *zucht*.. hou vol!
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_194829441
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 16:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Ja, daar begreep ik ook niets van eigenlijk. Toen dat bekend werd van die HBO eis zat ik op randstad.nl de vacatures van GGD Amsterdam te vergelijken met die van ergens in het oosten, echt behoorlijk verschillende vereisten :')
Ja inderdaad. Bij de GGD Gelderland hebben ze allerlei zij-instromers, tot muzikanten aan toe. Laten we eerlijk zijn, zo moeilijk kan het ook allemaal niet zijn.
blablablabla
  dinsdag 1 september 2020 @ 16:27:34 #44
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_194829444
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 16:15 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat jij lijdt aan selectief geheugen verlies, mister bulgarije met je vriendje hooibaal.
Alzheimer pilletje vergeten?
Neuh, niet echt. Je bazelt over vrijheden weg, dweilen met de kraan open en alsof je bij de eerste stap buiten al doodgaat en dat iedereen met de voordeur dichtgelast moet zitten. En dat je dat hier volcontinu leest. Ik ben die mensen nog nooit tegengekomen. Zélfs hier op FOK! niet. Jij ook niet, trouwens. Dat is namelijk een fabeltje dat je jezelf zó ongelofelijk vaak voor hebt gehouden dat je er zelf in gaan geloven bent. Misschien dat ik het nog wel enigszins wil begrijpen hoor, omdat dit roepen natuurlijk een heel grappige act van jou en nog een paar andere users is. Maar dan hoef je dus echt niet quasi-interessant naar users te wijzen die dit zogenaamd voordragen want op dat moment houd je er maar eentje voor de gek en dat ben je toch écht zelf.

Hooibaal ken ik verder niet. Jij bent daarentegen enorm druk met hem bezig dus je kan je beter afvragen wat je eigen obsessie met die user is.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 1 september 2020 @ 16:28:47 #45
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_194829451
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 16:21 schreef RipCity het volgende:
Monica Geuze deelt haar mening ook terwijl ze haar wenkbrauwen verneukt.
Kijk, dit is de kwaliteitscontent waar we het voor doen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 1 september 2020 @ 16:29:39 #46
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_194829467
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 16:26 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

We zijn aan het begin van het einde, maar we zijn er nog niet.... *zucht*.. hou vol!
Je kunt de bingokaart wel weer vullen vanavond vrees ik.

Ik ga ook niet kijken, lees t later wel weer.
  dinsdag 1 september 2020 @ 16:29:56 #47
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194829475
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 16:21 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Men keek ook met angst en beven naar de volle stranden, naar de demonstraties, naar de terrasjes, naar de vakantiegangers, naar de stijging in positieve gevallen, etc.

Maar gelukkig is er weer iets nieuws gevonden om met angst en beven naar te kijken :')
eens hoor al zal het toch weer wat anders zijn als we alles weer binnen moeten doen, daar ben ik toch wel benieuwd naar
  dinsdag 1 september 2020 @ 16:30:34 #48
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_194829487
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 16:14 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Hetzelfde geldt ook aan de andere kant van het spectrum natuurlijk. Pas als vrij duidelijk is dat een IC-opname niet zinvol is word je niet opgenomen.
Leg eens uit aub want na tien keer lezen snap ik het nog niet en ik denk dat de fout bij mij ligt :')
  dinsdag 1 september 2020 @ 16:31:24 #49
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194829501
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 16:22 schreef Elan het volgende:

[..]

Ah.
echt onzin inderdaad maar die GGD's zouden ze eigenlijk moeten vervangen door iets landelijks
  dinsdag 1 september 2020 @ 16:32:08 #50
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_194829513
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 16:17 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Allicht zit er nog een gat tussen zwaarlijvig en obesitas. Obesitas is een medische aandoening.
Absoluut. Bedenk me overigens dat dit de enige is die ik zelf bij de dagelijkse updates hier nooit meegekregen heb als co-morbiditeit terwijl het lijstje per overleden persoon soms wel 4 stuks groot was. Raar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')